Hirdetés
Fórum
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- AKG támogatás új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Földvétel, elővásárlási jogok új
- Napraforgó ára új
- Lucerna telepítése, termesztése új
Cikkajánló
Hirdetés
70 hozzászólás
Súlyra azt tudom mondani hogy leveses tehéntrágyából ami hátul csurgott ki a hengerek között a a T-6 osra rá ment 80q tehát akkor a t-88-ra biztos nem annyi fér. Közel a duplája úgy saccolom. Az meg igencsak 14-16 to körül jár. Láttam már én is terpesztő kerekekkel T-88ast de az se 80qtől terpesztett be az is biztos. Szóval szerintem ha 100-120q raksulyal használja az ember nem extrém xar útviszonoyk között akkor azt bírnia kell szerintem. 120q az nekem 3,5-4 ürítés a kombájnból. Tehhát akkor lényegébe egy nap 2 max 3x kell fordulnom a mostani EB7essel pedig kétszer annyit. És azzal rengeteg ídő elmegy.
Válasz #68. hozzászólásra
OK! Egyszer mértük, érett trágyából nem túl púposan volt rakva és 116 q volt.
Válasz #66. hozzászólásra
Akkor kiegyezhetünk döntetlenben!
http://mezogeparchivum.hu/Madat/tap_t088.htm
Válasz #65. hozzászólásra
9,17 tonna a teherbírása megnéztem.
Válasz #64. hozzászólásra
Biztos 8t, de gondolom ez a raksúly.
Válasz #63. hozzászólásra
Én úgy tudom, hogy 11 tonnás. A vonószemet 6 db 20x1.5-ös csavar fogja.Ez viszont biztos!
Hahó tudja valaki hány tonnás a t088-as elárulom 8 tonnás valameddig bírja a tandemje és a vonó fej aztán a tandem terpeszt és össze szakad a vonófejet 4 db 16x1,5 csavar fogja ha leszakad nem szép látvány
Nem tud valahol valaki valami ilyen roncsot?
Válasz #55. hozzászólásra
Műszaki nem probléma. Hol van az leírva hogy egy t88nak hogy kell kinéznie? Lerohadt róla a gyári felépítmény és ilyet csinált rá a lakatosmester. Sorry. Alvázszászám egyéb adatok stimmelnek akkor nem sok mindent tudnak vele kezdeni. Kénytelenek leműszakiztatni.
köszönöm a hozzászóllásokat. Sokat okosodtam. Én is azért gondolkodom rajta mert nem nagy távolságokat kellene szállítani vele.Viszont férne rá sok így kevés fordulóból megtudnám oldani. Ha találnák valamit hadrafoghatót akkor belevágnék.
Válasz #58. hozzászólásra
Jaja0-nak igaza van ,énis hassználom,sőt most kezdtem egy cere felépítménbe bála szálításra.
Három sor bálamegyrá öszz 27 bla szállítás lehetséges.
A siló szállításnál is volt prob. hogy fel borult az emmberem ,(dombos,vízmosásos területek).
Dupla kerékkel szereltem fel,ez előnyös a bálaszállítás 3,80 szélleségénél is
a gabona szállításnál kicsit magas az E- kombálynokhoz
Válasz #57. hozzászólásra
Na igen! A magas plató dolog engem is gondolkodóba ejtett. Ez a láncos kihordós dolog viszont érdekes.
Válasz #55. hozzászólásra
Nem szükséges!
elveszítiaz előnyét,+ magas lenne a plató.
Válasz #51. hozzászólásra
Én használtam és hasnálom.
Az elejére be szabtam agy gumiszallagból egy csíkot melyet felfogattam 70 szögvasra,és fel csavarosztam.
a hátuljánál meg oldottam a tömitetséget.
Le rakásnál nyitom a hátfalat. a terény folyik kifele és a láncal hajtatom le .
Semi egyébb át alakítást nem kíván működik rendesen.
Pont nemrég gondolkoztam én is ezen, de én billenőplatósban gondolkoztam. Viszont nem tudom mennyire lenne gond az, hogy nincs semmi rugózás a póton. Meg persze a billenőplató megépítés is igen komoly átalakítás. Hogy egyáltalán hogy lenne rá műszaki, az is kérdés. Ami megfogott benne, hogy a trágyaszórásnál (pedig nem dundi, hanem kamiongumi volt rajta), olyan helyről kijöttem vele első hajtás nélkül, ahonnan egy 8011-est ugyanannyi súllyal 3 mtz talán kivitt volna. Mondjuk a gép hátulját nem gyengén veszi igénybe.
Válasz #51. hozzászólásra
volt expresszen régen egy cég aki átalakította őket billentősre és elég jól néztek ki!!! csak így van értelme szerintem!
Válasz #51. hozzászólásra
Én akartam, csak belegondoltam és inkább nem kínlódok vele. Kéne bele gyártani egy nagy letolófalat, meg a hátuljára a silósnak a jól záró ajtaja sincs meg sajnos hehe. Meg figyelni, hogy a letolófalat nehogy leforgassam eee hehe.
Válasz #51. hozzászólásra
nem jó ötlet szerintem,a gabonásoknál szalag van alul ami kihordja
Üdv!
Használ valaki t-088ast gabonahordásra letolóláncos megoldással? Érdemes ilyenben gondolkodni?
Jó éjt! Mindenkinek!
Válasz #48. hozzászólásra
Nekem volt zetor 5748 1977 évjárat, 1988-ben tsz-ből apukám megvettek. Sok hiányos volt első hid nem volt. Szlovákiából bontott elhoztak. 1999-ben már eladtam, kicsit sirtam volt. Ez legjobb volt pl. 3 fejes ekével, 4 soros burgonyavetőgép, Xt-tárcsa, MPB pótkocsi, és erdőben dolgoztak volt. 5 személyes volt :))). Erdőben faszállitásközben 1 db MTZ-50, 2 db kisfülkés Mtz-80+pótkocsival. Minden Mtz megfulladat a motort, zetor elhúztak nagyon erősebb volt. Sáros terepen úton Zetor kiváló, mint MTZ-é.
Válasz #47. hozzászólásra
Ki van rohadva ,már többször lett javítva hegesztve de sajnáljuk eladni mert nagyon jól megy .
Válasz #46. hozzászólásra
hátsó sárvédő rozsdás?
Szlovákiában van minden van gyári zetor alktrésznek sokféle van. Két hónap ezelőtt papám már eladtak zetor 5611-et, ez nagyon sajnálom volt.
Válasz #45. hozzászólásra
hátsó sárvédő
Válasz #44. hozzászólásra
Egyenlőre motor burkolat és sárvédő ívet keresek bár nem fontos mert nensokára megy műszakira és hátnem javítom csak lekenyem hasonló kékfestékke l arozsdát és mjd valamikor felakarom újítni gyári állapotig
Válasz #43. hozzászólásra
Ó, tudom. Sajnos már eladtam motor burkolatot. Első új sárvédők 6045-re megvan. Másik új zetor slkastrészek is van.
Válasz #42. hozzászólásra
Zetor 5611 motortér burkolatok és fődarabok .
RS-09 alkatrészeket akartam rád sózni
Válasz #41. hozzászólásra
milyen volt alkatrészek?
Válasz #39. hozzászólásra
Igen tovarisi konyec most is aktuális a plakát még .
Te árulsz sok alkatrészt ? mert akkor beszétünk az ősszel párszor .
Válasz #38. hozzászólásra
Azért Kádár rendszer nagyon szigorúabb volt.
Válasz #36. hozzászólásra
igen, de most barátnőmnél Csákberényen. Ez érdekes plakátot 1990-es MDF kivonulás a szovjet csapatokat. :)))
Válasz #37. hozzászólásra
sajnos 40 év alatt nagyon lepukkantak
Válasz #35. hozzászólásra
Igazad van. 1960-as években nagyon tiszta helyeken volt.
Válasz #34. hozzászólásra
Szécsénykéről írsz ?
Válasz #34. hozzászólásra
Nagyon mocskos helyek
Válasz #33. hozzászólásra
Nyugati és Rákosrendező nagyon piszkos, olyan mint disznóólot.
Válasz #31. hozzászólásra
A nyugati pályaudvar rendező részlege mlett voltak azok a raktár épületek mit akormány negyed miatt elbontottak , oda hordtuk a húst . A raktár padlóján több centi vastag olaj volt , a hűtő kamrák is csak össze voltak tákolva de már akkor a fönök a demszkyvel kártyázott ezért nem szóltak neki
Válasz #31. hozzászólásra
Van sok minden . Az ilyen dolgok amik kiderülnek és amik nem azok az igazán cifra dolgok .Szokás a marha húst mikor már több napos és sötétedik a szine akkor eladják vadhúsként .
Válasz #25. hozzászólásra
Hallottam Bp-en Nagyváradi teren metróállomás mellett fekete piac akartak eladni a húst. Van benne egeret volt.
Válasz #28. hozzászólásra
Van Bácsalmáson a mai napig 180-as
Válasz #26. hozzászólásra
Felétek is van mozgó bolt . Én akkor találtam ki a nevem mikor faterral hordtuk a húst pestre é lassan rajtam maradt mint szamáron afül .
A vontatási adatok meg azért külömböznek mert tipusú vonófejek vannak agépeken . PL.:
régi mtz vonófej 11 tonnás , az új aminek aneve ACV-40 annak 16 tonna van engedve
Válasz #24. hozzászólásra
Igen lehet, MTZ-50 12000 kg. T-150k 24000 kg. Hallotam Bácsalmáson Rába 180 és 2 db kamion-pótkocsival 47000 kg volt.
Válasz #24. hozzászólásra
Tuti MTZ-s tipp amit amit adtak a 80-assal kis 5 és mindent elhúz . Az összel nem akrta vinni ismerős kék 80-asa a kbp-8 asomat 154 mázsa kukival mikor mondtam neki hogy kis 6 padlógáz és ima . Tett neki eggyett ekkor 2 kerékre állt a80-as és elidult . Visz az mindent csak tudni kell vele bánni
Válasz #25. hozzászólásra
Bocs! pl. ez nem bolt, hanem az autó hoztak húsat.
Válasz #23. hozzászólásra
Bocs de nem értem mire gondolsz
Válasz #22. hozzászólásra
Itt nem bírják szerintem a talaj miatt is! Ha meg van rakva kapar,füstöl az MTZ!
Válasz #19. hozzászólásra
Hús-futár! Tavaly őszen először "Mozgó-hús" érkezett autót. Kicsit drága van. Én soha nem vettem. De imádom disznóvágáskor!
Nekem 3 db MTZ-80 és 82:
Ez hülyesége forgalmi eng. : 1981 évjárat MTZ-80 10000 kg össztömeg, 1996 évjárat MTZ-82 14250 kg, 2000 évjárat MTZ-82 16280 kg. Ez nem értem semmit. Zetor 16145 kevesebb 15600 kg-ig. Miért nem Zetor 18-20000 kg-ig??
Válasz #18. hozzászólásra
Itt jobban még a 162-45-ök húzzák vagy nyugati gépek! Bár ha kemény a talaj akkor itt is elbírja egy 82-es! (nincs tárcsázva stb!)