Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR409.5 FtUSD388.65 FtCHF439.37 FtGBP491.4 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz wernerj #5002. hozzászólásáraIgaz. Ami igáslo az lepusztul. Napi használatos autoban sem benne élnek csak innen oda mennek. De amiben egész nap laknak az biztos is'hogy egy év alatt igy 5évet pusztul. Igy nix hasonlitási alap.
Válasz .Richard. #5001. hozzászólásáraAz attól függ, ki hajtotta és hol. Ami biztos, hogy több sofőrös autók, plusz ha menni kell, akkor hideg motorral is padlógázon kell menjen, sokszor nincs ideje bemelegedni. Az Octaviák, mostmár Audik, amik sebességmérő autók, egész nap csak ketyereg, a km nem megy bele, csak az üzemóra. Viszont az olajcsere, vagy a vezérlés-csere meg km-futáshoz kötött. Ki lehet fogni olyat is, ami csak tartalék autó volt, meg van kímélve, de azokat általában ismerős emberek vásárolják fel. Egy olyan Vitara, ami a határkerítés vonalában szolgál, úgy szét van hullva 1-2 évesen is, mint civil használatban egy 30 éves vadász Niva.
Válasz ND #4998. hozzászólásáraEz olyan mint a nyúzópróba. Ha van hibája egy kocsinak, hamarabb kiderül. Minden tönkremegy egyszer, csak nem mindegy,hogy mikor, mennyi használat után. F Astra: még most is fut belőle, pedig azok már sok mindent láttak. Yeti: jó választás az 1.8 tsi, vagy a 2.0 cr tdi. Bizonyított. Egy cég beszerzéseit mostmár nem a célspecifikus választás határozza meg, hanem bizonyos felsőbb gazdasági érdekek. Olyan autót ne vegyél szerintem( vagy csak ha olcsón hozzájutsz), ami zöld, vagy sport szelet mintájúra van fakulva a lakk rajta.
Válasz wernerj #4994. hozzászólásáraÉrdekes hogy motorikusan ilyen problámák vannak vele.. A Rendörségiekkel is ennyi probléma lehetett? Sok a zöld elado
Válasz jambo #4991. hozzászólásáraDurvább kell egy gazdálkodónak,a felhozatal bővülése, rotációja, megmutatja mit ér,detto mint az angol betegnél.Mindig az alkatrészek árai mutatják meg az adott típus gyengéit,nézz utána és nyugodtabban alszol.
Válasz jambo #4991. hozzászólásáraHajtottam cégest sokat. 2005-től ismerem. 2.5 dízelnél visszatérő hibák: hengerfej repedés, hengerfej tömítés, kuplung, főtengely-csapágy, hajtókar-csapágy.
Mondjuk olyan cégnél voltam, ahol nem volt kímélve. Nálunk van egy srác aki azzal húzza a trélert, rajta a Bobcat, és gond nélkül jár vele, tehát valószínű hogy használat függő. Én inkább ilyen idősben Terranot vennék, nagyobb a hely benne, plusz erősebbek a hajtások alatta.
Válasz Sk Laci #4979. hozzászólásáraGondolom 40fok alatt lehet meg sem mozditja az autot. Valami biztos védi 'hogy hidegen ne hajtsa az ipse. Addig meg leolvad. Van pénze rábiztos.
Válasz ME109G14 #4980. hozzászólásáraFütőszálas max az ablaktörlők alatt. Tudtommal nincsen engedélyezve a teljes szélvédő behuzalozása. Katonait ne sorold a klaszikus civil kivitelekhez.
Bemzinkocsi a Ford? Az is kis motor
Válasz Sk Laci #4979. hozzászólásáraFútőszálas a szélvédő plusz állohelyzeti fütés is van már a FORDOMBA IS 15 PERC fütés 60 fokos viz már 35 éve voltam baka és a 6x6 RÁBA is állohelyzetis volt pedig már 15 éves volt akkor 85 ben
Válasz Földönfuto #4971. hozzászólásáraHa nagyobb kerekek (meg persze nem ezek a gumik) is mennének alá, akkor azt mondanám, igazad van, de ez így csak a látványnak szól.
Válasz .Richard. #4970. hozzászólásáraA pickup-ok nagy része igy meg van emelve,biztos keveslik a szabvány gyári megoldásokat.Meg terepen biztos jól jön,ha ilyen magas.
Válasz dokeee #4964. hozzászólásáraNekem itt ugy jön le ez az egész,hogy azokon kivül akinek leégett a háza,nem nagyon zaklat fel senkit a bozóttüz.Ahogy elnézem nem nagyon szorulnak adományokra,mindent ujjáépitenek a többit meg rábizzák a természetre,Akinek tüzkárt szenvedett a farmja kapásból kap 75000 dollárt utána meg mindent megkapnak az ujrakezdeshez.Persze ami adományt kapnak az is jól jön nekik.
Ezek a platósók már csak múanyagok drága pénzért MINDEGY mien márka.Gondoljunk bele a 2 literes motort főlhuzzák 220 le re 2 turbóval nem a tartösságra tervezik 2.3 év mehet a súllyesztőbe vegyél másikat 10 millio nettoért EZ az szintiszta igazság
Válasz szanberg #4955. hozzászólásáraGyere ki Ausztráliába,itt is lehet még látni igazi autókat.Volt szerencsém két autós találkozón is részt venni,valószinü nem látok mégegyszer ilyen autókat.Az autó itt is 8 hengernél kezdōdik,és minden trükk nélkül meg van a 4-500 LE.Nem vagyok egy nagy autófanatikus,de nagy élmény volt.
Jelenleg az X-merci csak a V6 motorral kapható de csak májusig...
Utána már csak a 2.3 kis motorral, majd a 2.0 biturbóval. Ez utóbbi legalább merci motor mégha kicsike is.
Sajnos az EU autópiacon megölik, amcsiban meg 6-8 literes pickupokkal szaladgálnak...
Örülök, hogy tudtam még normális Nagy motorral pickupot venni itt a végén, eztán már csak a szopóroller lesz egyre inkább...
5003 hozzászólás
Válasz medikus #4992. hozzászólására
Válasz wernerj #5002. hozzászólásáraIgaz. Ami igáslo az lepusztul. Napi használatos autoban sem benne élnek csak innen oda mennek. De amiben egész nap laknak az biztos is'hogy egy év alatt igy 5évet pusztul. Igy nix hasonlitási alap.
Válasz .Richard. #5001. hozzászólásáraAz attól függ, ki hajtotta és hol. Ami biztos, hogy több sofőrös autók, plusz ha menni kell, akkor hideg motorral is padlógázon kell menjen, sokszor nincs ideje bemelegedni. Az Octaviák, mostmár Audik, amik sebességmérő autók, egész nap csak ketyereg, a km nem megy bele, csak az üzemóra. Viszont az olajcsere, vagy a vezérlés-csere meg km-futáshoz kötött. Ki lehet fogni olyat is, ami csak tartalék autó volt, meg van kímélve, de azokat általában ismerős emberek vásárolják fel. Egy olyan Vitara, ami a határkerítés vonalában szolgál, úgy szét van hullva 1-2 évesen is, mint civil használatban egy 30 éves vadász Niva.
Válasz wernerj #5000. hozzászólására10évesen mennyi kilométerrel esnek szét?
Válasz ND #4998. hozzászólásáraEz olyan mint a nyúzópróba. Ha van hibája egy kocsinak, hamarabb kiderül. Minden tönkremegy egyszer, csak nem mindegy,hogy mikor, mennyi használat után. F Astra: még most is fut belőle, pedig azok már sok mindent láttak. Yeti: jó választás az 1.8 tsi, vagy a 2.0 cr tdi. Bizonyított. Egy cég beszerzéseit mostmár nem a célspecifikus választás határozza meg, hanem bizonyos felsőbb gazdasági érdekek. Olyan autót ne vegyél szerintem( vagy csak ha olcsón hozzájutsz), ami zöld, vagy sport szelet mintájúra van fakulva a lakk rajta.
Válasz ND #4998. hozzászólásáraHogy egy cég mit vesz azt nem az adott jármű megbízhatósága,hosszútávú alkalmassága dönti el,sőt.
Válasz wernerj #4997. hozzászólásáraA yardnál sok olyan kocsi is gallyra megy, ami magánban kiírthatatlan igásló, nem?
Válasz jambo #4996. hozzászólásáraZöldet hajtottam.
Válasz wernerj #4994. hozzászólásáraÉrdekes hogy motorikusan ilyen problámák vannak vele.. A Rendörségiekkel is ennyi probléma lehetett? Sok a zöld elado
Válasz jambo #4991. hozzászólásáraDurvább kell egy gazdálkodónak,a felhozatal bővülése, rotációja, megmutatja mit ér,detto mint az angol betegnél.Mindig az alkatrészek árai mutatják meg az adott típus gyengéit,nézz utána és nyugodtabban alszol.
Válasz jambo #4991. hozzászólásáraHajtottam cégest sokat. 2005-től ismerem. 2.5 dízelnél visszatérő hibák: hengerfej repedés, hengerfej tömítés, kuplung, főtengely-csapágy, hajtókar-csapágy.
Mondjuk olyan cégnél voltam, ahol nem volt kímélve. Nálunk van egy srác aki azzal húzza a trélert, rajta a Bobcat, és gond nélkül jár vele, tehát valószínű hogy használat függő. Én inkább ilyen idősben Terranot vennék, nagyobb a hely benne, plusz erősebbek a hajtások alatta.
Válasz medikus #4992. hozzászólásáraNem megy a videó feltöltés!
Válasz medikus #4989. hozzászólásáranagy motor gif gyors motor kiszerelés
Üdv. Van valakinek nissan pathfinder? Vélemény? Tapasztalat?
Válasz szantofold22 #4988. hozzászólásáraHa a Gréta gyerek ezt meglátja,fel fog sírni álmában.
Válasz szantofold22 #4988. hozzászólásáranagy motor
Itt legalább nem dugul el a részecske szűrő!!
https://m.youtube.com/watch?v=ToK2L50cqGk
Válasz Sk Laci #4979. hozzászólásáraGondolom 40fok alatt lehet meg sem mozditja az autot. Valami biztos védi 'hogy hidegen ne hajtsa az ipse. Addig meg leolvad. Van pénze rábiztos.
Válasz bandigh #4978. hozzászólásáraEz tul nagy.
Válasz Sk Laci #4984. hozzászólásáraNálam telibe fűtőszálas egy pár típus.
Válasz ME109G14 #4980. hozzászólásáraFütőszálas max az ablaktörlők alatt. Tudtommal nincsen engedélyezve a teljes szélvédő behuzalozása. Katonait ne sorold a klaszikus civil kivitelekhez.
Bemzinkocsi a Ford? Az is kis motor
Válasz atisgyulai #4982. hozzászólásáraKi merné ezt megbüntetni? Mindenki tűzoltónak nézné!
Válasz 5465 #4981. hozzászólásáraLopó autó sem könnyen daruzná fel magára, ha tilosban parkolsz.
Kerékbilincs se biztos hogy beérné a kerekeket.
Válasz Sk Laci #4979. hozzászólásáraViszont ingyen parkolsz bárhol, mert a parkolóőr nem éri fel, hogy rátegye a Mikulás csomagot
Válasz Sk Laci #4979. hozzászólásáraFútőszálas a szélvédő plusz állohelyzeti fütés is van már a FORDOMBA IS 15 PERC fütés 60 fokos viz már 35 éve voltam baka és a 6x6 RÁBA is állohelyzetis volt pedig már 15 éves volt akkor 85 ben
Válasz bandigh #4978. hozzászólásáraIlyen autóról télen a szélvédőre ráfagyott jeget "isteni" lehet levakarni.
Válasz .Richard. #4977. hozzászólásáraVagy ez?
Válasz Földönfuto #4974. hozzászólásáraIveco daily 4×4jobban kéne.
Válasz Földönfuto #4971. hozzászólásáraElférjen a kenguru alatta ha el ütik!!
Válasz Földönfuto #4974. hozzászólására
Válasz Bárány #4973. hozzászólásáraEnnek is,annak is.Azért elfogadnám.
Válasz Bárány #4972. hozzászólásáraJa, a gumit azt benéztem.
Válasz Földönfuto #4971. hozzászólásáraHa nagyobb kerekek (meg persze nem ezek a gumik) is mennének alá, akkor azt mondanám, igazad van, de ez így csak a látványnak szól.
Válasz .Richard. #4970. hozzászólásáraA pickup-ok nagy része igy meg van emelve,biztos keveslik a szabvány gyári megoldásokat.Meg terepen biztos jól jön,ha ilyen magas.
Válasz Földönfuto #4969. hozzászólásáraEz a fsz méricskélés etalonja?
Ford Ranger ausztrál izlés szerint
Válasz dokeee #4964. hozzászólásáraNekem itt ugy jön le ez az egész,hogy azokon kivül akinek leégett a háza,nem nagyon zaklat fel senkit a bozóttüz.Ahogy elnézem nem nagyon szorulnak adományokra,mindent ujjáépitenek a többit meg rábizzák a természetre,Akinek tüzkárt szenvedett a farmja kapásból kap 75000 dollárt utána meg mindent megkapnak az ujrakezdeshez.Persze ami adományt kapnak az is jól jön nekik.
van valakinek 2019es l200a?és esetleg akinek előtte az előző széria volt????
Válasz Dns8 #4965. hozzászólásáraItt e
Válasz *** HM *** #4963. hozzászólásáracsák á v8
nézd meg pittá tesztjét szabókrisszel
Válasz Földönfuto #4956. hozzászólásáraNa ja, aztán gyűjtsön nekik a világ a bozóttüzek miatt. Meg a kis faszom.
4.5l Tojci LC ről vlk vlmit?
Válasz Földönfuto #4961. hozzászólásáraMost hirtelen ez lett a divat!
Válasz medikus #4960. hozzászólásáraEstleg mondjál olyat ami nem szennyezō a fogyasztói társadalomban.Csak valamiért most mindenki az autókon rugózik.
Válasz ME109G14 #4959. hozzászólásáraErre mondják,fogyasztói társadalomban élünk!Közben meg lehet ez a környezet szennyezés!
Ezek a platósók már csak múanyagok drága pénzért MINDEGY mien márka.Gondoljunk bele a 2 literes motort főlhuzzák 220 le re 2 turbóval nem a tartösságra tervezik 2.3 év mehet a súllyesztőbe vegyél másikat 10 millio nettoért EZ az szintiszta igazság
Válasz medikus #4957. hozzászólásáraAkkor kb pont annyi a fenntartása, mint nálunk a kisebb motoroknak, mert itt meg fele annyit tankolunk.
Válasz szanberg #4955. hozzászólására6-8 literes motorral, fele,vagy még kevesebb üzemanyag árral!!
Válasz szanberg #4955. hozzászólásáraGyere ki Ausztráliába,itt is lehet még látni igazi autókat.Volt szerencsém két autós találkozón is részt venni,valószinü nem látok mégegyszer ilyen autókat.Az autó itt is 8 hengernél kezdōdik,és minden trükk nélkül meg van a 4-500 LE.Nem vagyok egy nagy autófanatikus,de nagy élmény volt.
Jelenleg az X-merci csak a V6 motorral kapható de csak májusig...
Utána már csak a 2.3 kis motorral, majd a 2.0 biturbóval. Ez utóbbi legalább merci motor mégha kicsike is.
Sajnos az EU autópiacon megölik, amcsiban meg 6-8 literes pickupokkal szaladgálnak...
Örülök, hogy tudtam még normális Nagy motorral pickupot venni itt a végén, eztán már csak a szopóroller lesz egyre inkább...