Hirdetés
Fórum
- Eke minden mennyiségben új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Milyen gépek a JUMZ traktorok? új
- Kukorica vetőmagok új
- Körbálázót, de milyet? új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Hagyományos, paraszti ismeretek. új
- Fiat 180-90-es traktorok új
- Japán kistraktorok új
- Agrártámogatások kifizetése új
Cikkajánló
Hirdetés
47 hozzászólás
olyan kérésem volna a laprugóról képet tudna valaki felrakni illetve a méreteket megírni egy másik lengyel pótkocsihoz kellene AUTOSAN D-732˛/03
nem tudom a kiállításon kint lesznek-e a metál pótkocsik?????
Válasz 44claasgarantos #44. hozzászólásáraFöladja a leckét a pótkocsi a két traktornak elég hatalmasat harcoltak.
http://www.youtube.com/watch?v=nGToFMap2rIhttps://www.youtube.com/watch?v=nGToFMap2rI
Válasz 44claasgarantos #42. hozzászólásáraAz jo ar,nagyon joll nez ki,mar lattam kiallitason.
Válasz dr.T #41. hozzászólásáraAzért eset ere a választás mert áfával egyút kétmiloötszázezerbe kerlt 6 tonás nem kisebb mint a magyar pótkocsi és három oldara bilent.
Válasz 44claasgarantos #39. hozzászólásáraNa es miert a metaltechre esett a valasztas? Nekem is lengyel van wielton ,brutall jo potkocsikat gyartanak a lengyelek szerintem,en neztem mar sokat,de megfogott,hogy nagyon minosegesen vannak legyartva,na meg az aruk is sokkal jobb.
Válasz 44claasgarantos #37. hozzászólásáraGratula hozza,meglehetne tudni az arat es hany tonnas?
köszönöm.
Válasz 44claasgarantos #37. hozzászólásáragratulálok és jó egészséget a használathoz.
Meg érkezett az új pótkocsink
Válasz #25. hozzászólásra
Azt hogy lehet megoldani? A TO88-nak nincs is rendszáma sem? Le lehet valahogy vizsgáztatni vagy csak úgy földutakon lehet használni. Én EB4-et szeretnék megcsinálni tandemnek. Fér rá anyag, de rendesen gyilkolja így a féltengelyt. 80q fér rá. Nem sok de az MTZnek igen
Szóval ilyesmi érdekelne nagyon. Miből lehetne kihozni pótot amire cucc is fér...
Melyik kocsit ajánlanák Metalteck 10t vagy Pronar 10t?
Válasz #33. hozzászólásra
Akkor veszek még egy vadert.
Válasz #32. hozzászólásra
Nekem nem jött be. Csüng-büng rajta minden, kicsit megkopik ami ugye természetes velejárója. És csak xopni lehet vele. Arögtörőkitámasztó mini munkahengerek egyiken se működnek, át kell alakítani mechanikusra őket. hogy bírjál a hátulján mélységet határolni. A rögtörőkeretek feszt egymásba akadnak és össze-vissza kalimpálnak. A billegő kombinátor levelek keresztbe fordulnak és túrják a talajt a helyet hogy kiegyenlítenek a egyenetlenségeket. Hasonlítsd össze csak képen a vader NZ minijével. Ha az NZ mini tökéletesen működik akkor mi a francnak van a RAU annyira túlkombinálva!? Az NZ minit simán le lehet koppintani házilag is egy használt rau árából és százszor többet fog érni.
Válasz #31. hozzászólásra
Annyira xar ???
Válasz #30. hozzászólásra
Nekem volt RAU kombim. Ne sajnáld. Én kétszer örültem neki másodszor sokkal jobban. :)
Válasz #29. hozzászólásra
Hasonló képen jártam egy rau kombival !
Nem mentem vissza csak jóval később, majd elvitték a méh-be 30 ft/kg-ba ! Szinte 100 %-os volt.
Mindig csinálunk állatságokat. :-(((((((
Válasz #28. hozzászólásra
Nem én voltam. :) De amúgy eléggé leamortizáltak voltak. Első körbe azért is nem mozdultam rájuk. Csak a tengelycsonkok álltak ki alóluk. Hazahozni se lett volna egyszerű őket. Fék, kerékagyak nuku. Aztán mikor rászántam magam hogy megyek és megkérdem mit kérnek értük akkor már nem voltak ott. És a tulaj azt mondta hogy útban voltak, mentek a méh telepre.
Válasz #27. hozzászólásra
ÁLLATOK !!!!!!!!!!!!!!
Válasz #25. hozzászólásra
Én is gondolkodtam ilyenbe. Csak mire észbe kaptam összevágták az ócskavasba két T088-as alvázat. Azóta is átkozom a fejem mikor eszembe jut. :s
Válasz #24. hozzászólásra
Szóval akkor meg vagy elégedve vele? Nem volt vele nagyobb probléma, összességébe praktikusabb mint az EB?
Válasz #24. hozzászólásra
Én a mult héten láttam a T088-at átalakitva tandem póttá.. hát az igen komoj munka, minöségi kivitelezésü!! És aki ijenbe gondolkodik annak csak ajánlani tudom!! az biztos hogy Eu minöségü! és a terhelhetöségét ugy halottam hogy 14 T könyedén viszi és ehez piztos van alkatrész...
Válasz #21. hozzászólásra
De igen nekem 10 tonnás lengyel tandem pótom van, már harmadik éve használom, előtte EB-8-as volt azzal 7-8 évig "taxiztam".
A mostanit eladnám és ugyanilyen típusú, de eggyel nagyobbat vennék helyette.
Válasz #22. hozzászólásra
Nem sokat pótkocsizok de ahová kellett még mindenhová betolattam. fixes ifa pótom van. De az még előre se fér be az udvarba. Mésfelől nincs levegőkiépítés a trakimon, fék nélkül pedig nem szeretnék HW-vel rohangálni. Masszív kocsi az EB de suta, ormótlan, magas a platószintje. Ez a lengyel pedig olyan fajin ügyesnek néz ki.
Válasz #21. hozzászólásra
Na látod eröl beszéltem!!! Nekem az őszel cserélnem kelet az EB alat tengejt .futotam egy kört az ismerösök közt két nap mulva már alatta volt a másik!! neked van lengyel ismerősöd??? Amugy nem tudsz tolatni hogy tandem kell??
Hát senkinek sincs lengyel tandem pótja!?
Válasz #19. hozzászólásra
http://www.metaltech.com.pl/cms_foto/tb8001_10001cien.jpg
Ilyen volt újkorában. EB forgalmi szerint 3t hassznos teherrel mehet. Ez pedig 8t-val.
Nálam úgy néz ki a helyzet hogy egy vevő elvinné az EB-t (1976-os) és ugyanannyi pénzért tudok egy tandemes lengyel pótot (2002-es) Nem szép állapotú egyik oldala meg volt rokkantva, megcsinálták, de látszik. Gyári magasítók rajta. 5év műszaki. Le merjem cserélni vagy hagyjam meg inkább az EB-t?
Válasz #17. hozzászólásra
Igazad van!! it sokan vagyunk úgy hogy kb egy idősek vagyunk a pótkocsinkal !! És azt se felejtsük el hogy a romló gazdasági hejzetbe és a szoros versenyben egyre nagyobb teherel és ki tudja hogy medig kel még hogy fussanak ezek a kocsik... hol van már a 8.3 tona??
Válasz #16. hozzászólásra
Én is kíváncsi leszek, hogy ezek a mai gyártású pótkocsik 30 év múlva milyen állapotban lesznek. Mertugye van olyan HW 6011 és 8011-es pótkocsi, ami 1978-ben született, és még most is viszi amit vinni kell.
Válasz #15. hozzászólásra
AHA jó gondoltam :))
igen a HW 8011 a csucs még most is és elnyühetetlen
Válasz #14. hozzászólásra
Igen az övék ! Tandem ben biztos hogy korekt lehet... Amúgy sok esetben nem indokolt ..szerintem szélitani velük! A régi jolbevált 8011 az egyik legjobb megoldás a Mezögazdasági szálitásra
Válasz #13. hozzászólásra
az a t088-as nem a DALA cégé ??
Válasz #12. hozzászólásra
Attol füg hogy mire akarod használni?? Ha csak telephejes használatra mint amire gyártoták is.. akor felesleges!! De ha szálitásra használod Rosz út köz út akor érdemes körül nézni.. Nem rég láttam hogy Sárbogárdon egy cég T088 ra tesz bilencs felépitményt És az biztos hogy birja mert az már bizonyitot!! És van alkatrész minden fele Mire a lengyelel gondok lesznek a forgalmazó lehet hogy megszünik!! vagy nemlesz alkatrészed vagy irány lengyel orsz. Jól gond .meg vagy egy haszn. Fegel???
Üdv!
Érdeklődni szeretnék hogy EB 7/70-es pótkocsimatz érdemes lenne e lecserélni tandem tengelyes lengyel pótkocsira. Forgalmi szerint 8t teherbírású. Van valakinek ilyesmivel tapasztalata?
Jó masszívnak tűnik! Na majd pár hét múlva tudok igazi véleményt mondani!
Megvettem! :) eddig tetszik
METALTECH pótkocsikról itt találsz infót:
www.szalagro.hu azon belül is: http://www.szalagro.hu/potkocsik.htm
Metaltech előnyei: masszív váz, nagyon erős forgózsámoly, magas felszereltség az alapárban, széles fékbetétek, széles pótkocsi, így stabil.
De szerintem kérdezd meg az importőrt.
Köszi feri
jó atipp
Ha új pótkocsit választasz,akkor szerkezeti felépitésén túlmenően ,nézd meg,hogy milyen festési eljárással kezelték! Mezőgazdaságban a mütrágya és egyéb anyagok használata fokozott! Eggyértelműen a profi eljárással ,készült kocsikat részesitsd elönyben! Ezek örök élet! Slovén tecnostroy kocsik már ilyenek,ezt veszik a nyugati gazdák is!
Válasz #5. hozzászólásra
Az oldalak szerintem ugyanazok, de az alváz más.
Nézd meg a pronart, mert olcsóbb volt mint az AP, és jóval erősebb.
Szerintem nem! www.metaltech.com.pl
Válasz #1. hozzászólásra
Nekem a lengyel pronar van, az nem ugyanolyan?
Senki nem ismeri?
a
Helló skacok egy hónapja úgy volt hogy APt veszek de ma már úgy néz ki a Lengyel Metaltech lesz a befutó várnám a kritikákat? Véleményeket? Segítsetek Köszi