Hirdetés
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
236 hozzászólás
https://agroforum.hu/agrarhirek/gepinfo/a-deutz-felfalja-a-mercedes-motorjait-nagy-uzlet-keszulodik/
Válasz Tobszi #232. hozzászólására
Válasz Batka #233. hozzászólására
Válasz mtz1221 #231. hozzászólásáraKiegészítő szűrőként szerelik a cr motorokhoz, keletebbre egyes márkákon alapfelszerelés, ott még a mienknél is vacakabb gázolajjal etetik öket...nem mintha nálunk nem lenne rá szükség! De a gyári sźűrők is kellenek hozzá!
Válasz mtz1221 #229. hozzászólásáraSzívóoldalon van, a vizet és a durva szennyeződést válassza le de kell utána még szűrő!
Válasz Batka #230. hozzászólásáraOk kösz. Akkor durva szűrőnek jó lesz. Nem tudtam pontosan értelmezni a gyári oldalán levő tájékoztatót. "" A SEPAR 2000 egy vízleválasztó és üzemanyagszűrő könnyű dízel üzemanyagokhoz. Egy teljesen új, többlépcsős centrifugális rendszer 100%-os megoldást biztosít az üzemanyagban lévő víz és részecskék problémájára.""
Válasz mtz1221 #229. hozzászólásáraEz elsősorban vizleválasztásra van, ugyan van benne még egy szűrőelem, de önmagában kevés lesz.
Valakinek van e ilyen szűrője ??? Kérdés az lenne mit tud, adagolós motornál Ac elé vagy után kell rakni ??? Kell másik szűrő is, vagy elég ez magában ???
Válasz rigás #227. hozzászólásáraNekem az a "steril" tisztaság tetszik, egy porszemet nem látok!
Válasz rigás #63. hozzászólásáraNa hát ilyen is van!
Több mint két év után meglett a kis rakodó shibaura motorjának hibája, na nem azért ilyen soká mert lusta voltam szétszedni, hanem mert öcsém nem engedte amíg nyáron 40 fokba hidegindítóval el tudta indítani. De most télen nem indult sehogy...
Eljött az én időm!
Na szóval a regulátorban elszakadt egy kis rugó aminek az a dolga, hogy indítási pozícióba tartsa a fogaslécet amíg a motor fel nem pörög és a röpsúlyok el nem kezdenek szabályozni.
Válasz Sanyee #225. hozzászólásáraTudod szarnak a környezetvédelemre a nagy nyugati vezérek, vizet prédikálnak és francia pezsgőt isznak Skót viskivel felváltva!
Válasz Ares 826 #222. hozzászólásáraKörnyezetvédelmileg van csak értelme.
Az egyik X márkánál elszólta magát a szerelő, hogy 5 ezer üzemóránként a kipufogó gáz szűrőt el kéne vinni felújítani meg 4 új injektor csere is kell. Cirka 3 millió kiadás 5 ezer üzemóránként.
Válasz shazi #223. hozzászólásáraA szakál metál régi korrekt cég. A tatait nem ismerem.
Monjuk szerintem már egyik sem olcsó.
hello!
Budaörsi szakál metál motorfelújítósokkal van valakinek tapasztalata? mik a vélemények? illetve a tatai perfekt kft esetleg?
Válasz rigás #221. hozzászólásáraSemmi de semmi értelme ennek az TIer követelménynek! Majd ott a Ruszkiknál a -40 ha nem indulna el a nyugati bürökratának a gépe és ott fagyna szarrá a gyerekeivel nem sok ideje maradna rá hogy milyen döntést is hozott amivel minket európaiakat szopatott!
Tessék nektek némi lazításul Oroszhoni "Euro 6-os" dieselek indítása.
Ezekkel is etetik a kormot, mármint a kezelőkkel.
Válasz Sanyi #219. hozzászólásáraIgen,van Rs fórum!
Válasz medikus #218. hozzászólásáraIt a forumba vagy mere
Válasz vinchi #217. hozzászólásáraRs 09 oldalán keresd!Külföldi oldalakon találsz új alkatrészt is!Ott szoktak linkelni!
Sziasztok. Valakinek esetleg rs09 eszközhordozóhoz van alkatrésze konkretan 1db hengerszett érdekelne. Használt jó is érdekel! A lényeg hogy alapméret közeli illetve 3vagy 4 gyűrűs legyen...
Válasz Sanyi #215. hozzászólásáraRába 15 hasonló számozású,esetleg?
Válasz medikus #214. hozzászólásáraAbba a motorba amit lejebb fel raktam,1984es gyártásu Antonio carraro
Válasz Sanyi #213. hozzászólásáraMiben van?
jÓ napot van egy kis problémám,,,,,DLL160VM8,...ijen számu porlasztócsucsucsot honan lehet be szerezni ,vagy nincs valakinek
Válasz Sanyi #210. hozzászólásáraKeress valami cikkszámos alkatrészt. Az alapján keress...
Válasz Sanyi #210. hozzászólásáraNekem nagyon arra hasonlít.Próbálj meg rákeresni hátha képről meg lenne a pontos típusa.
Válasz mtz1221 #209. hozzászólásáranem tudom nincs adat tábla
Válasz Sanyi #206. hozzászólásáraNem lombardini motor ez ?
Válasz Sanyi #207. hozzászólásáraNem tudod melyik a porlasztó?
Jó napot segitség kellene ,találkozot már valaki ijen motoral , Antonio carraro supertigre 4800 as kis traktorba van be szerelve ,csak motor kod van 3A136776 olaj levegö hütéses, porlasztot szerenék álitatni füstöl egy kicsit ,
Válasz bandigh #203. hozzászólásáraNem a trabit sírom vissza azt a kolbász füstölőset, hanem az a bajom hogy agyonvágja a motort a korom! Akkor ennyi erővel homokot is dobálhatnánk a motorba, vagy minek a levegő szűrő akkor bele????
Válasz Ares 826 #202. hozzászólásáraRégen minden más volt.. Örült az ember hogy tudott mivel közlekedni.
De ha ma megy előtted egy veterán trabant, és fújja a kék füstöt, te is azon vagy, hogy mihamarabb megelőzzed. Vagy egy bármilyen lerugott motorú kormolós dízelre egyből felakad a szeme mindenkinek. Ha megelőzted, már nem a te gondod, szívod a tiszta levegőt.
Alapvetően a füstöt nem azért nyomják vissza a motorba hogy, az hamarabb szétmenjen, hanem hogy a korszerű cr motorokban képződő NOx és koromrészecskék menjenek át mégegyszer a rendszeren, ezzel csökkentve a kibocsátott egészségre káros anyagok mennyiségét. Az hogy közben a motorban lerakódások lesznek az más. Mint tulaj, te azt szeretnéd, hogy a motorod tiszta levegőt szívjon be, és így hosszú életű legyen. Van aki meg ezt önmagára nézve tartja fontosabbnak. Kinek mi
Válasz mtz1221 #201. hozzászólásáraSzopatnak itt mindenkit az eu-ban! Ez a tier követelmény csak arról szól hogy itt csak amit ők gyártanak azt lehessen megvenni, semmi keletit sokkal de sokkal olcsóbban mint amit ezek a rabló kapitalisták gyártanak! Ja csak annyit hogy rengeteg a szarjaikban a Kínai Indiai,Vietnámi stb.... gyártású alkatrész! közben meg a friccek átbaszták az egész világot a Diesel botránnyal, hogy amikor nincs a motor terhelve szegényítse le annyira a keveréket hogy megfeleljen annak a követelménynek amit ők hozattak csak azért hogy más ne tudjon eladni járművet az eu piacán! Szemetek voltak anno a szovjetek is de ezek a tetves nyugatiak ötször ganébbak én azt mondom!!
Válasz Ares 826 #198. hozzászólásáraJa pontosan.Az nem zavarja őket hogy a 90-es évekbeli traktorjaik tovább is gyártásban vannak keleten.Csak a pénz jöjjön nekik.https://www.google.com/search?q=massey+ferguson+india&hl=hu&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiH1p_pu6LpAhWSwqYKHW0sBmwQ_AUoAXoECAsQAw&biw=1280&bih=606
Válasz Tomi81 #197. hozzászólásáraSemmi extra-Egy 10 éves 3 hengeres 1500 crdi Hunday.Ami megint szerencsémhez szokásosan rengeteget zabál valamiért.6.5 liter átlag kis autóhoz képest sok.2 tonnás furgonok elmennek ennyivel.
Válasz Tomi81 #197. hozzászólásáraKi kell törölni az agyából az EGR érzékelést!
Válasz mtz1221 #195. hozzászólásáraÉn is azt mondom hogy nem csak a kezét kellett volna levágni a mérnöknek aki kitalálta az EGR szelepet hanem annak az eu-s bürökratákat meg fejbe verni 3/4 colos vascsővel kik kitalálták a TIEr követelményeket mindet! az EGr szelep csak szarrá bas...za a motrot azzal hogy visszaereszti a kormot a motorba!
Válasz mtz1221 #195. hozzászólásáraÉn mondtam neked. Faternak a Jeep Csirke egrjét egy óra hosszáig takarítottam gázolajjal-benzinnel-féktisztítóval. Utána faszául levakoltam. Úgy megy mint a szél.
Milyen kocsid van? Ha nagyon új ott nem biztos hogy örülni fog a computer, hogy levakolod.
Válasz mtz1221 #195. hozzászólásáraHa nem akkora hőterheléssel megy ha be van kötve akkor a loerő miből lesz meg? Talán csak a sok töltőlevegő lehűti az öntvényt'azért volt festékes? Gondolom ennek sem lesz semmi baja ha levakolod' de lehet nem kéne izzasztani mert azért kis motor.
Legyenek akkor tények is.Csak nem bírtam magammal és levakoltam,simán egy lemezzel mert még garancia alatt van.Mikor levettem a csövet akkor jött az első tökön rúgás,tele volt folyós kátránnyal(mint a kazánban ha vizes tűzrevalót használnak).1600 motor fordulaton vettek,ott van az 540E tlt fordulat,a fogyasztásom 5-5.5 liter helyett 4-4.5 lett ,minden nap mértem.1400-1800 fordulat között kicsit kopogósabban jár a motor,kellene kicsit vissza venni az előtöltésen,de kúp fogja fel az adagolót nem fogom piszkálni.Füstje most sincs semmi.Egyedüli észrevétel hogy a turbóról kipufogó torokról 500 munka óra alatt nem égett le a gyári festés,most meg 120 munka óra alatt aranybarna az öntés.Forróbb a távozó gáz,ez zavar kicsit hogy mit szólnak a szelepek dugattyúk hozzá.De ha úgy számolunk hogy ha csak ezen a motorfordulaton dolgozott volna végig,akkor nekem 1000 liter naftát megevett hiába.Azt meg ne mondja senki hogy nem környezet rombolóbb mint a gázok.Mármint az előállítása fuvarozása stb. Úgy látom jelen pillanatban hogy le kellett volna vágni a tervező mérnök kezét aki megalkotta az egr szelepet.Az autómból is kifogom kötni,mert bele se akarok gondolni abba is mi lehet,a sok kis rövid út miatt.
Válasz Tomi81 #193. hozzászólásáraEmberünk gyorsabban fut gázálarcban, mint nélküle.
Ha gondolja, lemérjük.
Nemigen érek rá mostanában itt olvasni, irogatni, de ez most kb. ..nem bírtam ki hogy ne írjak.
Szóval..............
Azt, hogy akárki mekkora büntetésnek teszi ki magát azzal, hogy belenyúl az autója, traktorja, repülőgépe, űrhajója motorjába, az legyen szerintem a saját maga rizikója, és felvállalható felelőssége. Mint tudjuk, tőlünk kicsit nyugatra, a traktorokat is zöld kártyázzák, mérik.
De!
Mint mindannyian tudjuk, az EGR, a fáradt füstgázt vezeti vissza a motorba. Ezzel együtt a károsító, veszélyes részecskéket is. Ez egy személyautónál, teherautónál, akár kombájn motornál nem tétel, mert a kigyorsítást , cséplő bekapcsolást kivéve rész terhelésen mennek. A maximálishoz képest töredék üzemanyag befecskendezés, töredék károsanyag képződés, töredék szemét vissza szívás a motorba.
Egy traktor az más. A gazdaságos üzemeltetés szempontjából mindig arra törekszünk, hogy lehetőleg 100% terhelésen működjön a motor. Maximális terület teljesítmény, minimális fogyasztás, leggyorsabb megtérülés. Igenám, de ez azzal jár együtt, hogy a maximális üzemanyag adagot kapja a motor ( a fokozatmentesek képesek ezt napi 0-24-ben produkálni), és ezzel a maximális szennyezőanyag vissza szívást. Pl. korom szemcséket. Ki találja ki mi az eredmény?
Megpróbáltam elolvasni a cikket, de felénél feladtam, mert annyi fél (negyed) igazság van benne, mint ide Vlagyivosztok.
Kb arról szól, hogy vegyetek nálam U szeget, mert ezt bele verhetitek a vasúti sínbe is, jó áron, a többi meg vissza hajlik propeller alakban.
Ezektől függetlenül hangsúlyozom, hogy nyilván maga dönti el mit költ az autójára, bringájára, mennyire gondol a következő generációra, vagy az azt követőkre.
Csupán a mezőgazdasági gépek, és az igazság miatt írtam le ezeket.
Használja mindenki a maga okulására, boldogulására.
Válasz ketmolnarauto #192. hozzászólásáraMilyen alkatrészek károshatnak szerinted?
Mert szerintem semmi.
Az Egr szelep a kipufogó gázt eteti meg még egyszer a motorral. Ha erre nekem valaki azt mondja, hogy jobb mintha a sima levegőt szívja be, hát...
Válasz Tomi81 #171. hozzászólásáraAz EGR kiiktatásával azért nagyon vigyázni kell. Lehet hogy rövid távon erősebb lesz a motor, de hosszabb távú használat esetén további alkatrészek károsodását eredményezi.
Nem régen pont az EGR szelepről és működéséről írtam egy cikket. Itt érhető el a cikk
Válasz d-032a #190. hozzászólásáraEz jó lehet. Rugó nélkül, alapból lezárva van a füst útja, a tányér saját súlyával. Ha a turbó akarja, akkor meg megemeli.
Vagy, sokadik verzió:
Ha úgyis szaladgálós munkát csinál, középgázon sokat, akkor lebontod az egész turbót róla, abban a használatban a szívó motor takarékosabb..
Válasz mtz1221 #189. hozzászólásáraHa véletlenül lehetne szerelni függőleges helyzetbe a visszacsapó szelepet és ha éppen úgy, hogy a szelep lefelé mozdulva alsó helyzetben zár, akkor nem is kell bele a rugó.
Ha fordítva, vagyis úgy jön ki, hogy fent van zárt helyzet, akkor a szelep súlya is besegít egy kicsit a nyitásba, a rugó ellen.
Válasz bandigh #188. hozzászólásáraIgazad lehet,de egy fél báros rúgóból jobban ráérzek mire kell cserélni hogy 0.2 bárt kapjak pl.
Válasz mtz1221 #187. hozzászólásáraFél bar plusz nyomása szerintem sose lesz a turbónak. Veheted levakításnak is ezt
Válasz d-032a #186. hozzászólásáraEz lesz a jó.