Válasz Erdei és kiserdei #1273. hozzászólásáraA fékolaj megeszi a gumit a szelepben és a munkahengerekben is.
A szelep csere, a munkehengerekhez sztem lehet kapni gumikarmantyút külön.
De szárazra kell mosni a teljes rendszert.
Légfékbe denaturált szeszt szokás önteni, gyártanak kimondottan ide valót.
Válasz Erdei és kiserdei #1273. hozzászólásáraA srácok meg is mondták a megoldást, de hogy miért nem fognak egyszerre a fékek, az megint 1 jó kérdés. Minden esetre a fék munkahengereket is jobban jársz, ha leszeded, és kiöntöd belőle a fékolajat. Ha belement, és visszafújja a fékszelepbe, akkor megint tönkreteheti.
Sziaasztok!
Az lenne a kérdésem mbp 6.5 , féke miért nyomja vissza elől a kutya fejnél a levegőt?
( kutya fej lelett cserélve , renszer fellet töltve fékolajjal és át lett mosva és ki lett fújjatva még a tartáj is ki lett takarítva , fékszelepnél a rugós membránnál is kilett takarítva és át lett mosva fékolajjal )
Utcán meglett húzatva ( vassaltatva) és nem egyszere blokkalnak a kerekek.
És ha utána leveszem a kutya fejet vissza előre játsza a levegőt a kutya fejnél.
Mi lehet az oka?
Válasz palfijozsefbence #1263. hozzászólásáraEgy tanács!
Én 2 éve vettem 4 hossz mintás gumit, 8.25-20. A gumikon van egy háromszög, felkiáltó jellel. Abba van beleírva, hogy max hány bárig lehet fújtatni. Én nem néztem ezt meg. 3.5 bar volt bele írva. De az a bojlerfejű nem mondta, hogy te hülye, a medvetalp mintásat, vagy a gyémánt mintásat vegyed már. Nekem eszembe se volt, hogy fingja sincs róla mit árul. De azt mondta, hogy ez az erősebb, 14 pr-es, amaz meg csak 12 vásznas. 1,5-tel többet nyomok bele, mert am nem elég bele. Nézd meg, nehogy meglepjen, meg szétpukkan, oszt azt mondja, te basztad el.
Ez a nyíregyházi kemecsei Úti. De árulnak nyíregyen a kertvárosba Alkony utcán, ha jól tudom. is. Mind 2 katonai bontós. Hasonló árba vannak.
Válasz palfijozsefbence #1266. hozzászólásáraEzekhez a HORROR alkatrész. vetömag , mütrágya, vegyszer , gép. árakhoz minimum dupla terményárak lennének reálissak !!!!!!! Mien márkájú. 96 ért lehet hogy egy ujrahasznositot régi gumibol gyártott Pakisztáni vagy Maláj vackot kapsz ami 2 évet se bir ki,
Válasz Balázs. #1264. hozzászólásáraIgen, náluk van a prizmamintás 9.00R20 16PR tömlővel, szalaggal, 96-ért. Sehol máshol nem látok ilyen mintásat. Csak kicsit soknak érzem az összeget.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy honnan érdemes gumit vásárolni? "Prizma" mintásat keresek (nem feltétlen), viszont csak 1 helyen találok, ott is nagyon drága. (96e netto) Másmilyen mintát ajánlotok? Hosszmintásat nem ajánlották.
9.00 R20, PR mennyit érdemes? Most 12 van.
Dunaföldváron vagyunk helyileg, viszont ha van valami webshop ahol kiszállítanak, az nem lenne rossz, de el is tudunk menni érte.
Válasz rtamas1976 #1257. hozzászólásáraTalán 140 az ET szám de így majdnem éri, sőt néha éri is a vázat belül ha nagyon billeg és félig van rakva. Megnézem majd
Válasz rtamas1976 #1255. hozzászólásáraProbálj meg itt visszakeresni, ha úgy gyorsabb,szerintem kamion felnit rakták fel,csak nem tudom,erre a kocsira volte itt írva. Kèpek is voltak.
Mbp 6,5 a régiféle ifa oldalfenis kereket cserélnénk tömlőnélkülire.
Tudtok-e felniméretet hozzá ami elfér?
8,25×22,5 8 et152es van de félek nemfér el a rúgó mellet.
A gumis nemtudja visszaküldeni ha nemjó, ő is úgykapja.
Van-e valakinek ilyen és a mérete-száma kellene.
Válasz medikus #1253. hozzászólásáraNem az 5lemez merev hanem az erősítések benne. Nemvéletlenül törik reped.
Az mbp 3keréken megáll.
A ifa 6011 tekeredik viszont visszaáll.
Ritkaszar pótkocsi az mbp.
Akinek van ifa pótja nemcserélné mbpre.
Könnyebb húzni, nem rángat.
Ha kamion kerekes az a legjobb.
Válasz t2501 #1250. hozzászólásáraVan papírja?
Ha van, olcsón veddmeg!
Vegyél egy papírnélküli vázat.
A többit tudod.
A baj az vele hogy, borzasztó merev a váz.
Benne merevítők.
Tökéletes nemlessz az anyagnyúlás miatt.
Egy sima u vas, u szelvén vázat visszalehet.
Ha a váz elvan csavarodva a plató sem lehet sokkal jobb. Szóval papír nélküli donort vegyél hozzá. Csak a kettőt összeadod nehogy többe kerüljön mint 1 jó paíros!
Válasz Jakabjóska #1246. hozzászólásáraKöszi.
Igen fell lett újítva a fékrendszer és most érdekes volt, hogy leakasztásnál nem megy sehova a pót.
Igen van rajta az a kis kar.
Ja mégvalami. Mbp fékmunkahengereken van visszahúzó rugó erwdetileg?
Válasz Sanyee #1245. hozzászólásáraAlap helyzetben kint van, ha normálisan működik akkor a levegő kinyomja. Ha viszont leakasztás után benyomod, akkor oldja a féket, kihúzva meg befékez. Eredetileg van rajta egy kis kar is.
Sziasztok!
Egy kis segitséget kérnék nem pótkocsi de annak az alkatrésze a billető munkahenger.
A rajta lévő adattábla alapján azonositottam be, de ami a gond megvettem hozzá mindkét javitó készletet(79 elötti-utáni) de köszönö viszonyba sincsenek. A régebbiben sokkal alacsonyabb karmantyu van de 2-2db, de nincs lehuzó, az ujabb pedig 2mm magasabb a lehuzó meg fémkeretes + van 4db hasitott vmi. Létezik valahol még harmadik készlet?
Üdv
Válasz .Richard. #1237. hozzászólásáraNem volt véletlen a kérdésem, csak ha eddig tartanak, akkor felesleges szétszedni. De akkor lehet tényleg csak a rozsda lesz a gond.
Válasz Agromanó #1229. hozzászólásáraVan ez a tömítés, (26) karmantyú. Ezt fékezéskor fel-le mozgatja a légnyomás a 2 kis furat belső oldalán, ezzel állítva a levegő útját a tartály, a munkahengerek és a szabad légtér között. Ha ez a tömítés átereszt, akkor kiszökik a töltőnyomás a szabadba, de ha befogod, akkor tud menni a fékmunkahengerekbe is. Az enyémen repedésig el volt ernyedve, és ez is kifújt. Ha nem túl idős, akkor, tényleg lehet, hogy valami rozsda ment alá, ahogy a többiek mondják. Nézz utána, mert mire meglepődsz, már rég keresztbe fordította a traktorodat maga előtt és ez a jobbik eset.
Válasz Gumóka #1238. hozzászólásáraHát ok. Te tudod mit keresel. De aki nem az vegyen egy újat rá. Nem kullo az amit a talpammal megfogok.amúgy a jó MTZ kompresszor beporlasztott lègszáraz hajtoműolajjal ellátja a fèkberendezèst. Folyamatosan karbantartva gumi puhitással.
Válasz .Richard. #1237. hozzászólásáraLehet ám csak rozsda, szemét van a szelepülék alatt, sőt, szerintem biztos, nem zár el. Ugye ezekkel még az a baj, hogy a szeleptömbökön, vagyis azon az egyen kívül minden vas, hiába, öreg eszközök, légszárító nincs. Bármilyen hiper-szuper fék is lenne alatta, meghibásodik egyszer. Ha van némi műszaki affinitása, szedje szét, pucolja ki, látni fogja úgy is, hol vérzett a dolog. Ha valamit cserélni kell abban a szelepben, már komplett kell cserélni, javítani felesleges.
Én a sokat állt mbpmet csavarra szétszedtem fékügyileg, de az van, hogy az acél légfék alkatrészeken látszik a 40 év, egy kis rozsdadarab leválik, beszorul, már nem jó a szelep.
Válasz Agromanó #1229. hozzászólásáraMennyire leszel meglepve ha kb. 9tonnával a hátadmögött dombon lefelé nem tudsz megállni ha kell? Ha nagyon akkor vegyèl egy újat. Könnyen van a baj. Kimegy elèd valaki mivel állitod meg a kocsit ?
Válasz Jakabjóska #1234. hozzászólásáraMondjuk akkor még a gumi is gumi volt, én nem mertem fékolajozni, amit én vettem is, 5 évig állt, denszesz helyrehozta szerencsére.
Adott egy mbp fékszelep, ami kb 1,5 éves, de nem is volt sokat használva. Ha ráakasztom a traktorra, nem képes a nyomás 1,5 bar fölé menni még hosszú távon sem, cserébe a pótkocsi fékszelep hátsó részén a 3 kis furaton tolja kifelé a levegőt. (Ha befogom az ujjammal azt a 3 kis furatot, akkor befékez a pótkocsi.)
Van valakinek ezzel tapasztalata, szedjem szét, vagy egyből cserés esetleg?
Illusztrációként csatolok egy képet is. Ha esetleg tud valaki, kérem segítsen. :)
1278 hozzászólás
Válasz Erdei és kiserdei #1273. hozzászólásáraA fékolaj megeszi a gumit a szelepben és a munkahengerekben is.
A szelep csere, a munkehengerekhez sztem lehet kapni gumikarmantyút külön.
De szárazra kell mosni a teljes rendszert.
Légfékbe denaturált szeszt szokás önteni, gyártanak kimondottan ide valót.
Válasz gandalfcappy #1276. hozzászólásáraszerintem a munkahengereket is széttbaszta....
Válasz Erdei és kiserdei #1273. hozzászólásáraA srácok meg is mondták a megoldást, de hogy miért nem fognak egyszerre a fékek, az megint 1 jó kérdés. Minden esetre a fék munkahengereket is jobban jársz, ha leszeded, és kiöntöd belőle a fékolajat. Ha belement, és visszafújja a fékszelepbe, akkor megint tönkreteheti.
Válasz Erdei és kiserdei #1273. hozzászólásáraaz szép!akkor a fékolaj meftette hatását,elrendezte a fékszeleped!
Válasz Erdei és kiserdei #1273. hozzászólásáraSzia, szerintem a pótkocsi fékszelep.
Sziaasztok!
Az lenne a kérdésem mbp 6.5 , féke miért nyomja vissza elől a kutya fejnél a levegőt?
( kutya fej lelett cserélve , renszer fellet töltve fékolajjal és át lett mosva és ki lett fújjatva még a tartáj is ki lett takarítva , fékszelepnél a rugós membránnál is kilett takarítva és át lett mosva fékolajjal )
Utcán meglett húzatva ( vassaltatva) és nem egyszere blokkalnak a kerekek.
És ha utána leveszem a kutya fejet vissza előre játsza a levegőt a kutya fejnél.
Mi lehet az oka?
Válasz palfijozsefbence #1263. hozzászólásáraEgy tanács!
Én 2 éve vettem 4 hossz mintás gumit, 8.25-20. A gumikon van egy háromszög, felkiáltó jellel. Abba van beleírva, hogy max hány bárig lehet fújtatni. Én nem néztem ezt meg. 3.5 bar volt bele írva. De az a bojlerfejű nem mondta, hogy te hülye, a medvetalp mintásat, vagy a gyémánt mintásat vegyed már. Nekem eszembe se volt, hogy fingja sincs róla mit árul. De azt mondta, hogy ez az erősebb, 14 pr-es, amaz meg csak 12 vásznas. 1,5-tel többet nyomok bele, mert am nem elég bele. Nézd meg, nehogy meglepjen, meg szétpukkan, oszt azt mondja, te basztad el.
Ez a nyíregyházi kemecsei Úti. De árulnak nyíregyen a kertvárosba Alkony utcán, ha jól tudom. is. Mind 2 katonai bontós. Hasonló árba vannak.
Válasz palfijozsefbence #1266. hozzászólásáraEzekhez a HORROR alkatrész. vetömag , mütrágya, vegyszer , gép. árakhoz minimum dupla terményárak lennének reálissak !!!!!!! Mien márkájú. 96 ért lehet hogy egy ujrahasznositot régi gumibol gyártott Pakisztáni vagy Maláj vackot kapsz ami 2 évet se bir ki,
Válasz palfijozsefbence #1266. hozzászólásárahttps://gumiarzenal.hu/index.php?route=filter&filter=category|79/atmero|6/coll_meret|120
Válasz palfijozsefbence #1263. hozzászólásáraViczainál nem érdeklődtetek?
Pár éve traktorgumira ők adták a legjobb árat.
Válasz Balázs. #1267. hozzászólásáraEz se lesz olcsóbb
Válasz palfijozsefbence #1266. hozzászólásáraMinden drága, nemrég vettem 2. 15,5 gumit egy kisebb vagyonért
Válasz Balázs. #1264. hozzászólásáraIgen, náluk van a prizmamintás 9.00R20 16PR tömlővel, szalaggal, 96-ért. Sehol máshol nem látok ilyen mintásat. Csak kicsit soknak érzem az összeget.
Válasz Balázs. #1264. hozzászólásáraIngyenesen szállítanak de nem tudom hogy országszerte -e
Válasz palfijozsefbence #1263. hozzászólásáraNyíregyházán a Katonai autók néven hirdet egy cég, nekik van sokféle.Az Agro informon piac téren is megtalálhatóak esetleg kérdezz rá
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy honnan érdemes gumit vásárolni? "Prizma" mintásat keresek (nem feltétlen), viszont csak 1 helyen találok, ott is nagyon drága. (96e netto) Másmilyen mintát ajánlotok? Hosszmintásat nem ajánlották.
9.00 R20, PR mennyit érdemes? Most 12 van.
Dunaföldváron vagyunk helyileg, viszont ha van valami webshop ahol kiszállítanak, az nem lenne rossz, de el is tudunk menni érte.
Moderálási elveink miatt törölve: 2025-01-03 11:09:22
Moderálási elveink miatt törölve: 2025-01-03 11:09:42
Válasz rtamas1976 #1257. hozzászólására275/70 R22.5
Bocs elfelejtettem
Válasz ...:::Pisti:::... #1258. hozzászólásáraA neten amit találtam az ET152es az biztos beleér a vázba.
Válasz rtamas1976 #1257. hozzászólásáraTalán 140 az ET szám de így majdnem éri, sőt néha éri is a vázat belül ha nagyon billeg és félig van rakva. Megnézem majd
Válasz ...:::Pisti:::... #1076. hozzászólásáraA felnit látom 22.5x7.50es az ET számát nemtudod?
És a gumiméretet?
Köszi!
Válasz rtamas1976 #1255. hozzászólásáraProbálj meg itt visszakeresni, ha úgy gyorsabb,szerintem kamion felnit rakták fel,csak nem tudom,erre a kocsira volte itt írva. Kèpek is voltak.
Mbp 6,5 a régiféle ifa oldalfenis kereket cserélnénk tömlőnélkülire.
Tudtok-e felniméretet hozzá ami elfér?
8,25×22,5 8 et152es van de félek nemfér el a rúgó mellet.
A gumis nemtudja visszaküldeni ha nemjó, ő is úgykapja.
Van-e valakinek ilyen és a mérete-száma kellene.
Válasz medikus #1253. hozzászólásáraNem az 5lemez merev hanem az erősítések benne. Nemvéletlenül törik reped.
Az mbp 3keréken megáll.
A ifa 6011 tekeredik viszont visszaáll.
Ritkaszar pótkocsi az mbp.
Akinek van ifa pótja nemcserélné mbpre.
Könnyebb húzni, nem rángat.
Ha kamion kerekes az a legjobb.
Válasz rtamas1976 #1252. hozzászólásáraMi abban az ötös lemez vázban a merev! Hajlik mint a papír! Az a baja!A plató meg maga az Óceán!


Válasz t2501 #1250. hozzászólásáraVan papírja?
Ha van, olcsón veddmeg!
Vegyél egy papírnélküli vázat.
A többit tudod.
A baj az vele hogy, borzasztó merev a váz.
Benne merevítők.
Tökéletes nemlessz az anyagnyúlás miatt.
Egy sima u vas, u szelvén vázat visszalehet.
Ha a váz elvan csavarodva a plató sem lehet sokkal jobb. Szóval papír nélküli donort vegyél hozzá. Csak a kettőt összeadod nehogy többe kerüljön mint 1 jó paíros!
Válasz t2501 #1250. hozzászólásáraMiért ne lehetne,bili anyag! Komám olajemelővel nyomja helyre még a kamion vázat is!
Üdv. Olyan MBP-t megszabad venni amelyiknek görbe a váza? Lehet az ilyen hibát javítani?
Válasz Gumóka #1248. hozzászólásáraElvileg kell. De igen valóban van amelyikben van belül rugó, oda talán nem.

MBP-6,5
Találtam közbe egy kezelési utasítást is.
Válasz Sanyee #1247. hozzászólásáraEnyémen nincs, de azt hiszem itt találtam meg, de valahol a neten fent van a könyve is.
Válasz Jakabjóska #1246. hozzászólásáraKöszi.
Igen fell lett újítva a fékrendszer és most érdekes volt, hogy leakasztásnál nem megy sehova a pót.
Igen van rajta az a kis kar.
Ja mégvalami. Mbp fékmunkahengereken van visszahúzó rugó erwdetileg?
Válasz Sanyee #1245. hozzászólásáraAlap helyzetben kint van, ha normálisan működik akkor a levegő kinyomja. Ha viszont leakasztás után benyomod, akkor oldja a féket, kihúzva meg befékez. Eredetileg van rajta egy kis kar is.
Sziasztok.
Mbp fékszelepen mit állít ez a kis kar?
Menet közben milyen állítasnak kell lennie?
(Annyi, hogyha ki volt húzva és leakasztottuk a pólót fogott a fék még akkor is.)
Sziasztok!

Egy kis segitséget kérnék nem pótkocsi de annak az alkatrésze a billető munkahenger.
A rajta lévő adattábla alapján azonositottam be, de ami a gond megvettem hozzá mindkét javitó készletet(79 elötti-utáni) de köszönö viszonyba sincsenek. A régebbiben sokkal alacsonyabb karmantyu van de 2-2db, de nincs lehuzó, az ujabb pedig 2mm magasabb a lehuzó meg fémkeretes + van 4db hasitott vmi. Létezik valahol még harmadik készlet?
Üdv
Mbp 5 oldalak, papirok, munkahenger nélkül mit érhet
Üdv érdeklödni szeretnék MBP 5 pótkocsinak hol találom az alvázszámát? Köszönöm.
Válasz .Richard. #1237. hozzászólásáraNem volt véletlen a kérdésem, csak ha eddig tartanak, akkor felesleges szétszedni. De akkor lehet tényleg csak a rozsda lesz a gond.
Mellesleg köszönöm mindenkinek a segítséget.
Válasz Agromanó #1229. hozzászólásáraVan ez a tömítés, (26) karmantyú. Ezt fékezéskor fel-le mozgatja a légnyomás a 2 kis furat belső oldalán, ezzel állítva a levegő útját a tartály, a munkahengerek és a szabad légtér között. Ha ez a tömítés átereszt, akkor kiszökik a töltőnyomás a szabadba, de ha befogod, akkor tud menni a fékmunkahengerekbe is. Az enyémen repedésig el volt ernyedve, és ez is kifújt. Ha nem túl idős, akkor, tényleg lehet, hogy valami rozsda ment alá, ahogy a többiek mondják. Nézz utána, mert mire meglepődsz, már rég keresztbe fordította a traktorodat maga előtt és ez a jobbik eset.

Válasz Gumóka #1238. hozzászólásáraHát ok. Te tudod mit keresel. De aki nem az vegyen egy újat rá. Nem kullo az amit a talpammal megfogok.
amúgy a jó MTZ kompresszor beporlasztott lègszáraz hajtoműolajjal ellátja a fèkberendezèst. Folyamatosan karbantartva gumi puhitással. 
Válasz .Richard. #1237. hozzászólásáraLehet ám csak rozsda, szemét van a szelepülék alatt, sőt, szerintem biztos, nem zár el. Ugye ezekkel még az a baj, hogy a szeleptömbökön, vagyis azon az egyen kívül minden vas, hiába, öreg eszközök, légszárító nincs. Bármilyen hiper-szuper fék is lenne alatta, meghibásodik egyszer. Ha van némi műszaki affinitása, szedje szét, pucolja ki, látni fogja úgy is, hol vérzett a dolog. Ha valamit cserélni kell abban a szelepben, már komplett kell cserélni, javítani felesleges.
Én a sokat állt mbpmet csavarra szétszedtem fékügyileg, de az van, hogy az acél légfék alkatrészeken látszik a 40 év, egy kis rozsdadarab leválik, beszorul, már nem jó a szelep.
Válasz Agromanó #1229. hozzászólásáraMennyire leszel meglepve ha kb. 9tonnával a hátadmögött dombon lefelé nem tudsz megállni ha kell? Ha nagyon akkor vegyèl egy újat. Könnyen van a baj. Kimegy elèd valaki mivel állitod meg a kocsit ?
Válasz Jakabjóska #1234. hozzászólásáraMondjuk akkor még a gumi is gumi volt, én nem mertem fékolajozni, amit én vettem is, 5 évig állt, denszesz helyrehozta szerencsére.
Válasz Gumóka #1232. hozzászólásáraNem tapasztalom
Válasz Gumóka #1232. hozzászólásáraTsz- es módszer, működik.
Válasz Agromanó #1229. hozzászólásáraSzétszedni, kipucolni. Ha keveset van használva, rozsdásodik a bele......
Válasz Balázs. #1231. hozzászólásáraNem marja meg a gumi alkatrészeket?
Válasz Gumóka #1230. hozzászólásáraÉn elveteműlt módon fékfolyadékkal szoktam gyógyítani
Válasz Agromanó #1229. hozzászólásáraLehet kapni légfékhez való denaturált szeszt, nem nagy összeg, próbáld meg, önts a rendszerbe.
Sziasztok.

Adott egy mbp fékszelep, ami kb 1,5 éves, de nem is volt sokat használva. Ha ráakasztom a traktorra, nem képes a nyomás 1,5 bar fölé menni még hosszú távon sem, cserébe a pótkocsi fékszelep hátsó részén a 3 kis furaton tolja kifelé a levegőt. (Ha befogom az ujjammal azt a 3 kis furatot, akkor befékez a pótkocsi.)
Van valakinek ezzel tapasztalata, szedjem szét, vagy egyből cserés esetleg?
Illusztrációként csatolok egy képet is. Ha esetleg tud valaki, kérem segítsen. :)