Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409.84 FtUSD388.95 FtCHF440.33 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz rtamas1976 #1257. hozzászólásáraTalán 140 az ET szám de így majdnem éri, sőt néha éri is a vázat belül ha nagyon billeg és félig van rakva. Megnézem majd
Válasz rtamas1976 #1255. hozzászólásáraProbálj meg itt visszakeresni, ha úgy gyorsabb,szerintem kamion felnit rakták fel,csak nem tudom,erre a kocsira volte itt írva. Kèpek is voltak.
Mbp 6,5 a régiféle ifa oldalfenis kereket cserélnénk tömlőnélkülire.
Tudtok-e felniméretet hozzá ami elfér?
8,25×22,5 8 et152es van de félek nemfér el a rúgó mellet.
A gumis nemtudja visszaküldeni ha nemjó, ő is úgykapja.
Van-e valakinek ilyen és a mérete-száma kellene.
Válasz medikus #1253. hozzászólásáraNem az 5lemez merev hanem az erősítések benne. Nemvéletlenül törik reped.
Az mbp 3keréken megáll.
A ifa 6011 tekeredik viszont visszaáll.
Ritkaszar pótkocsi az mbp.
Akinek van ifa pótja nemcserélné mbpre.
Könnyebb húzni, nem rángat.
Ha kamion kerekes az a legjobb.
Válasz t2501 #1250. hozzászólásáraVan papírja?
Ha van, olcsón veddmeg!
Vegyél egy papírnélküli vázat.
A többit tudod.
A baj az vele hogy, borzasztó merev a váz.
Benne merevítők.
Tökéletes nemlessz az anyagnyúlás miatt.
Egy sima u vas, u szelvén vázat visszalehet.
Ha a váz elvan csavarodva a plató sem lehet sokkal jobb. Szóval papír nélküli donort vegyél hozzá. Csak a kettőt összeadod nehogy többe kerüljön mint 1 jó paíros!
Válasz Jakabjóska #1246. hozzászólásáraKöszi.
Igen fell lett újítva a fékrendszer és most érdekes volt, hogy leakasztásnál nem megy sehova a pót.
Igen van rajta az a kis kar.
Ja mégvalami. Mbp fékmunkahengereken van visszahúzó rugó erwdetileg?
Válasz Sanyee #1245. hozzászólásáraAlap helyzetben kint van, ha normálisan működik akkor a levegő kinyomja. Ha viszont leakasztás után benyomod, akkor oldja a féket, kihúzva meg befékez. Eredetileg van rajta egy kis kar is.
Sziasztok!
Egy kis segitséget kérnék nem pótkocsi de annak az alkatrésze a billető munkahenger.
A rajta lévő adattábla alapján azonositottam be, de ami a gond megvettem hozzá mindkét javitó készletet(79 elötti-utáni) de köszönö viszonyba sincsenek. A régebbiben sokkal alacsonyabb karmantyu van de 2-2db, de nincs lehuzó, az ujabb pedig 2mm magasabb a lehuzó meg fémkeretes + van 4db hasitott vmi. Létezik valahol még harmadik készlet?
Üdv
Válasz .Richard. #1237. hozzászólásáraNem volt véletlen a kérdésem, csak ha eddig tartanak, akkor felesleges szétszedni. De akkor lehet tényleg csak a rozsda lesz a gond.
Válasz Agromanó #1229. hozzászólásáraVan ez a tömítés, (26) karmantyú. Ezt fékezéskor fel-le mozgatja a légnyomás a 2 kis furat belső oldalán, ezzel állítva a levegő útját a tartály, a munkahengerek és a szabad légtér között. Ha ez a tömítés átereszt, akkor kiszökik a töltőnyomás a szabadba, de ha befogod, akkor tud menni a fékmunkahengerekbe is. Az enyémen repedésig el volt ernyedve, és ez is kifújt. Ha nem túl idős, akkor, tényleg lehet, hogy valami rozsda ment alá, ahogy a többiek mondják. Nézz utána, mert mire meglepődsz, már rég keresztbe fordította a traktorodat maga előtt és ez a jobbik eset.
Válasz Gumóka #1238. hozzászólásáraHát ok. Te tudod mit keresel. De aki nem az vegyen egy újat rá. Nem kullo az amit a talpammal megfogok.amúgy a jó MTZ kompresszor beporlasztott lègszáraz hajtoműolajjal ellátja a fèkberendezèst. Folyamatosan karbantartva gumi puhitással.
Válasz .Richard. #1237. hozzászólásáraLehet ám csak rozsda, szemét van a szelepülék alatt, sőt, szerintem biztos, nem zár el. Ugye ezekkel még az a baj, hogy a szeleptömbökön, vagyis azon az egyen kívül minden vas, hiába, öreg eszközök, légszárító nincs. Bármilyen hiper-szuper fék is lenne alatta, meghibásodik egyszer. Ha van némi műszaki affinitása, szedje szét, pucolja ki, látni fogja úgy is, hol vérzett a dolog. Ha valamit cserélni kell abban a szelepben, már komplett kell cserélni, javítani felesleges.
Én a sokat állt mbpmet csavarra szétszedtem fékügyileg, de az van, hogy az acél légfék alkatrészeken látszik a 40 év, egy kis rozsdadarab leválik, beszorul, már nem jó a szelep.
Válasz Agromanó #1229. hozzászólásáraMennyire leszel meglepve ha kb. 9tonnával a hátadmögött dombon lefelé nem tudsz megállni ha kell? Ha nagyon akkor vegyèl egy újat. Könnyen van a baj. Kimegy elèd valaki mivel állitod meg a kocsit ?
Válasz Jakabjóska #1234. hozzászólásáraMondjuk akkor még a gumi is gumi volt, én nem mertem fékolajozni, amit én vettem is, 5 évig állt, denszesz helyrehozta szerencsére.
Adott egy mbp fékszelep, ami kb 1,5 éves, de nem is volt sokat használva. Ha ráakasztom a traktorra, nem képes a nyomás 1,5 bar fölé menni még hosszú távon sem, cserébe a pótkocsi fékszelep hátsó részén a 3 kis furaton tolja kifelé a levegőt. (Ha befogom az ujjammal azt a 3 kis furatot, akkor befékez a pótkocsi.)
Van valakinek ezzel tapasztalata, szedjem szét, vagy egyből cserés esetleg?
Illusztrációként csatolok egy képet is. Ha esetleg tud valaki, kérem segítsen. :)
Ha nincs alvázszám, akkor nem lehet semmit sem kezdeni vele. Ha ki lehet deríteni a gyártási évet, azaz van adattábla, akkor van alvázszám is, akkor talán az okmányiroda adhat 1 forgalmit törzskönyv nélkül. Azt mondták, h vegyek olyat, aminek van papírja, akár régi papírja, és kettőből hozzak össze 1-et, és akkor már tudnak segíteni, viszont arra figyeljek, h olyan ember neve legyen a forgalmiba, akitől megveszem adásvételivel. Gyakorlatilag ennyit sikerült megtudnom, de legalább a 2 ember aki magyarázta a dolgokat, kedvesek, és segítőkészek voltak, nem úgy mint az okmányirodába.
Jövő héten én még nem dolgozok, találtam neten még 1 helyet, ahol biztosra veszem, h kapok értelmes választ. Úgyhogy szakítok rá időt, elmegyek megkérdezni személyesen, mert ha telefonálgatok, annak sosincs értelme, mindig elbeszélünk 1más mellett.
Válasz Pöszke #1219. hozzászólásáraÚgy néz ki, hogy mind kettem egy útvesztőbe érkeztünk. Bár nekem már adtak olyan infot, hogy ha kiváltok egy hatósági bizonyítvány, azzal kérhetem az illetékes hatóságot egy alváz beütésre. Ha ezt sikeresen eltudom intézni már csak egy központi vizsga állomáson vizsgáztathatom a kocsit. - ahol eddig ilyen helyen voltam, ott látatlanba annyit közöltek, hogy oda ne is vigyem! Hát itt tartunk, de talán az új év majd hoz valami eredményt.
Válasz gandalfcappy #1224. hozzászólásáranem muszáj bemenni hívd fel őket megmondják ki az aktuális szaki és elmondod neki az állapotot a pótkocsiról és majd mond valamit
Válasz vasvarikriszta #1223. hozzászólásáraDehogy voltam, ide is csak véletlenül értem be 3 hónap alatt. Azért is csak most írtam. Jó, h mondod, de munkahely mellett sajnos sok más probléma, és földmunkám is van, viszont ami nincs az szabadság Úgyhogy csak puhatolózok, mert a tavaszi munkák végén jobban beleállok, mert ezt az évet elbasztam másra. De persze kérdezősködök ha alkalmam van.
Válasz gandalfcappy #1222. hozzászólásáraarról még nem szóltál voltál re már a közlekedési hatóságnál mert általában a megyénként van egy olyan szaki aki ilyen esetekkel foglalkozik és úgy is oda kéne vinned ,nem tudom melyik megyébe vagy de próbálkozzál a szomszéd megyébe is érdeklődni mert sokszor érdekes dolgok vannak az értelmezésben.
Nem szóltál bele semmibe, ez 1 fórum, itt azt írsz, amit akarsz. Látod, valakinek 1értelmű a dolog, valakinek ha 10x mondják el se érti, és valaki bizonytalan. Én a 3. vagyok. De látod három hozzászólással visszább Pöszke is megpróbálta, oszt szevasz lett egyenlőre, remélem azért összetudja hozni!
Ha kapsz forgalmit, abba biztos lesz 1 alvázszám. hogy kapsz e forgalmit az nem biztos. Hogy ki lett e vonva? Az enyémen már akkor sem volt rendszám, amikor 2000 előtt megszűnt a háromszög rendszám, és számítógépesítették az egész rendszert. Az enyémbe nincs szám, szal ember meg nem mondja, hogy ki lett vonva, vagy sem.
bocs hogy beleszólok de a hivatalosan ki lett vonva a forgalomból akkor újra forgalomba akarod helyezni kapsz egy új forgalmit ? Azon van egy alvázszám?
Válasz Pöszke #1219. hozzászólásáraSehol nem tartok. De megkérdeztem. A fószer az ablak mögött csak pislogott, halvány lila fingja sem volt az egészről. Aztán megszólalt a mellette lévő ablakból a pali, a felét nem is hallottam, pedig már majdnem bedugtam a fejemet az ablak alatt. Szal alvázszám nélkül nem lehet. Rá is kérdeztem, ha veszek 1 alvázszámosat rendszám nélkül, és cakk pakkba vágom műszakira, akkor mi van? Így azt mondta, h kell 1 adásvételi, 1 eredetvizsga és meg lehet csinálni de nem kap törzskönyvet. Kérdeztem, h akkor kié lesz? Azt mondta, h jó lenne valami papírt is látni, mert idáig csak kérdezgettem. Gondoltam magamba ez 1 fasz, 3 percet nem álltam az ablakba. Mondom nincs papír, ha meg lehet csinálni megveszem, mert harmadannyi az ára, ha nem lehet megcsinálni, nem is veszem meg. És a következő mondataival lett vége a beszélgetésünknek: "Akkor ne vedd meg, vegyél papírosat." De majd még megkérdezem más kormányablakba is, mert úgy láttam az okosnak rosz napja volt, a másik meg mind1 lett volna, ha 1 pálmafát ültetnek a székre. Ja kérdeztem a kormányrendelwtet, még az elején, csak hebegett, azt se tudta, h milyen nyelven beszélek.
Válasz gandalfcappy #1217. hozzászólásáraHello! Kiváncsi lennék hol tartasz a pótod vizsgáztatásával? Nekem is hasonló problémám van egy eredeti MBP 6,5 -ös póttal. Nekünk elveszett a pót forgalmija, de előzőleg a forgalomból hivatalosan ki lett vonatva. Most a Kor. ablaknál adtak ki egy Hatósági Bizonyítványt, de semmit nem érek vele! A póton van egy szegecsekkel felfogatott adattábla, de alvázszám nincs! Mindenütt azt, keresik, de hiába! Az alváz tök egészséges, a festéket már mindenütt lekapartuk, egészen fémtisztáig, de nyoma sincs, hogy valaha is oda verték volna bármi féle számokat. Most még útvonal engedélyt sem adnak ki, hogy a vizsga helyre tudnánk húzni. Mind ez úgy derült ki, hogy trélerrel elszálítottuk vizsgára és ott az alvázszám hiánya miatt elutasítottak! Nem vizsgáztatták le a pótot! Van javaslat hogyan oldható meg a helyzet? A pót és tulaja, Pesti illetőségű.
A segítségeket köszönöm előre is!
Jövőhéten valamelyik na utána járok, hogy ez Szabolcs megyébe hogy is működik, mert igazából annyi kiindulási alapom volt ezzel kapcsolatban, amennyit itt a fórumon visszaolvastam. Ez pedig tök jó, hogy vannak itt olyan emberek, akik tisztába vannak az újabb törvényekkel.
Válasz Koczka József #1199. hozzászólásáraIgy van. Ha te is falba ütközöl te sem az ellenkezőjét állitod,hanem amit neked dobott a gép. De ha neki nem sikerül csak megoldod! a sok hlye vizsgabázisnak.meg googlija sincs mert ennyit sem tud megejteni. ezek alapján mindenképpen neked van igazad mert meg lehet csinálni,csak mert ahol nem lehet mindent ott csak lusták.mert ha nem csinálja akkor is megél. Talán pont ez a lényeg.
Válasz T.f. #1213. hozzászólásáraEzt írtam én is, hogy azért vannak buktatók, nem csak úgy ukmukfukk' megy a buli, pár papírral. Utalok a kollégának lejjebb.
Azért köszi a segítséget, mindennap tanul valami újat az ember
Válasz T.f. #1213. hozzászólására'99 előtt még nem a mostani 4 példányos , indigós adás-vételi nyomtatvány volt , hanem kézzel vagy írógéppel írt szerződés , két tanúval hitelesítve .
Válasz Gumóka #1211. hozzászólásáraAdattábla nélkül reménytelen ,tábla nélküli , csak jól olvasható alvázszámú EB-7 -est visszadobtak az előzetes érdeklődésnél .
Én nem utaltam visszadátumozásra ( nyilvános fórumon nem tennék ilyent ) , a szerződésen lévő dátumot nézi az ügyintéző .
Válasz T.f. #1206. hozzászólásáraNincs neki semmilyen adattáblája, egy számsor maradéka van az elején, amit nem lehet kiolvasni.
De találtam hirdetést, ugyanez van itt is: Pótkocsi
Egyébként mennyire elfogadott egy visszadátumozott adásvételi?
1260 hozzászólás
Válasz rtamas1976 #1257. hozzászólására275/70 R22.5
Bocs elfelejtettem
Válasz ...:::Pisti:::... #1258. hozzászólásáraA neten amit találtam az ET152es az biztos beleér a vázba.
Válasz rtamas1976 #1257. hozzászólásáraTalán 140 az ET szám de így majdnem éri, sőt néha éri is a vázat belül ha nagyon billeg és félig van rakva. Megnézem majd
Válasz ...:::Pisti:::... #1076. hozzászólásáraA felnit látom 22.5x7.50es az ET számát nemtudod?
És a gumiméretet?
Köszi!
Válasz rtamas1976 #1255. hozzászólásáraProbálj meg itt visszakeresni, ha úgy gyorsabb,szerintem kamion felnit rakták fel,csak nem tudom,erre a kocsira volte itt írva. Kèpek is voltak.
Mbp 6,5 a régiféle ifa oldalfenis kereket cserélnénk tömlőnélkülire.
Tudtok-e felniméretet hozzá ami elfér?
8,25×22,5 8 et152es van de félek nemfér el a rúgó mellet.
A gumis nemtudja visszaküldeni ha nemjó, ő is úgykapja.
Van-e valakinek ilyen és a mérete-száma kellene.
Válasz medikus #1253. hozzászólásáraNem az 5lemez merev hanem az erősítések benne. Nemvéletlenül törik reped.
Az mbp 3keréken megáll.
A ifa 6011 tekeredik viszont visszaáll.
Ritkaszar pótkocsi az mbp.
Akinek van ifa pótja nemcserélné mbpre.
Könnyebb húzni, nem rángat.
Ha kamion kerekes az a legjobb.
Válasz rtamas1976 #1252. hozzászólásáraMi abban az ötös lemez vázban a merev! Hajlik mint a papír! Az a baja!A plató meg maga az Óceán!
Válasz t2501 #1250. hozzászólásáraVan papírja?
Ha van, olcsón veddmeg!
Vegyél egy papírnélküli vázat.
A többit tudod.
A baj az vele hogy, borzasztó merev a váz.
Benne merevítők.
Tökéletes nemlessz az anyagnyúlás miatt.
Egy sima u vas, u szelvén vázat visszalehet.
Ha a váz elvan csavarodva a plató sem lehet sokkal jobb. Szóval papír nélküli donort vegyél hozzá. Csak a kettőt összeadod nehogy többe kerüljön mint 1 jó paíros!
Válasz t2501 #1250. hozzászólásáraMiért ne lehetne,bili anyag! Komám olajemelővel nyomja helyre még a kamion vázat is!
Üdv. Olyan MBP-t megszabad venni amelyiknek görbe a váza? Lehet az ilyen hibát javítani?
Válasz Gumóka #1248. hozzászólásáraElvileg kell. De igen valóban van amelyikben van belül rugó, oda talán nem.
Találtam közbe egy kezelési utasítást is.
MBP-6,5
Válasz Sanyee #1247. hozzászólásáraEnyémen nincs, de azt hiszem itt találtam meg, de valahol a neten fent van a könyve is.
Válasz Jakabjóska #1246. hozzászólásáraKöszi.
Igen fell lett újítva a fékrendszer és most érdekes volt, hogy leakasztásnál nem megy sehova a pót.
Igen van rajta az a kis kar.
Ja mégvalami. Mbp fékmunkahengereken van visszahúzó rugó erwdetileg?
Válasz Sanyee #1245. hozzászólásáraAlap helyzetben kint van, ha normálisan működik akkor a levegő kinyomja. Ha viszont leakasztás után benyomod, akkor oldja a féket, kihúzva meg befékez. Eredetileg van rajta egy kis kar is.
Sziasztok.
Mbp fékszelepen mit állít ez a kis kar?
Menet közben milyen állítasnak kell lennie?
(Annyi, hogyha ki volt húzva és leakasztottuk a pólót fogott a fék még akkor is.)
Sziasztok!
Egy kis segitséget kérnék nem pótkocsi de annak az alkatrésze a billető munkahenger.
A rajta lévő adattábla alapján azonositottam be, de ami a gond megvettem hozzá mindkét javitó készletet(79 elötti-utáni) de köszönö viszonyba sincsenek. A régebbiben sokkal alacsonyabb karmantyu van de 2-2db, de nincs lehuzó, az ujabb pedig 2mm magasabb a lehuzó meg fémkeretes + van 4db hasitott vmi. Létezik valahol még harmadik készlet?
Üdv
Mbp 5 oldalak, papirok, munkahenger nélkül mit érhet
Üdv érdeklödni szeretnék MBP 5 pótkocsinak hol találom az alvázszámát? Köszönöm.
Válasz .Richard. #1237. hozzászólásáraNem volt véletlen a kérdésem, csak ha eddig tartanak, akkor felesleges szétszedni. De akkor lehet tényleg csak a rozsda lesz a gond.
Mellesleg köszönöm mindenkinek a segítséget.
Válasz Agromanó #1229. hozzászólásáraVan ez a tömítés, (26) karmantyú. Ezt fékezéskor fel-le mozgatja a légnyomás a 2 kis furat belső oldalán, ezzel állítva a levegő útját a tartály, a munkahengerek és a szabad légtér között. Ha ez a tömítés átereszt, akkor kiszökik a töltőnyomás a szabadba, de ha befogod, akkor tud menni a fékmunkahengerekbe is. Az enyémen repedésig el volt ernyedve, és ez is kifújt. Ha nem túl idős, akkor, tényleg lehet, hogy valami rozsda ment alá, ahogy a többiek mondják. Nézz utána, mert mire meglepődsz, már rég keresztbe fordította a traktorodat maga előtt és ez a jobbik eset.
Válasz Gumóka #1238. hozzászólásáraHát ok. Te tudod mit keresel. De aki nem az vegyen egy újat rá. Nem kullo az amit a talpammal megfogok.amúgy a jó MTZ kompresszor beporlasztott lègszáraz hajtoműolajjal ellátja a fèkberendezèst. Folyamatosan karbantartva gumi puhitással.
Válasz .Richard. #1237. hozzászólásáraLehet ám csak rozsda, szemét van a szelepülék alatt, sőt, szerintem biztos, nem zár el. Ugye ezekkel még az a baj, hogy a szeleptömbökön, vagyis azon az egyen kívül minden vas, hiába, öreg eszközök, légszárító nincs. Bármilyen hiper-szuper fék is lenne alatta, meghibásodik egyszer. Ha van némi műszaki affinitása, szedje szét, pucolja ki, látni fogja úgy is, hol vérzett a dolog. Ha valamit cserélni kell abban a szelepben, már komplett kell cserélni, javítani felesleges.
Én a sokat állt mbpmet csavarra szétszedtem fékügyileg, de az van, hogy az acél légfék alkatrészeken látszik a 40 év, egy kis rozsdadarab leválik, beszorul, már nem jó a szelep.
Válasz Agromanó #1229. hozzászólásáraMennyire leszel meglepve ha kb. 9tonnával a hátadmögött dombon lefelé nem tudsz megállni ha kell? Ha nagyon akkor vegyèl egy újat. Könnyen van a baj. Kimegy elèd valaki mivel állitod meg a kocsit ?
Válasz Jakabjóska #1234. hozzászólásáraMondjuk akkor még a gumi is gumi volt, én nem mertem fékolajozni, amit én vettem is, 5 évig állt, denszesz helyrehozta szerencsére.
Válasz Gumóka #1232. hozzászólásáraNem tapasztalom
Válasz Gumóka #1232. hozzászólásáraTsz- es módszer, működik.
Válasz Agromanó #1229. hozzászólásáraSzétszedni, kipucolni. Ha keveset van használva, rozsdásodik a bele......
Válasz Balázs. #1231. hozzászólásáraNem marja meg a gumi alkatrészeket?
Válasz Gumóka #1230. hozzászólásáraÉn elveteműlt módon fékfolyadékkal szoktam gyógyítani
Válasz Agromanó #1229. hozzászólásáraLehet kapni légfékhez való denaturált szeszt, nem nagy összeg, próbáld meg, önts a rendszerbe.
Sziasztok.
Adott egy mbp fékszelep, ami kb 1,5 éves, de nem is volt sokat használva. Ha ráakasztom a traktorra, nem képes a nyomás 1,5 bar fölé menni még hosszú távon sem, cserébe a pótkocsi fékszelep hátsó részén a 3 kis furaton tolja kifelé a levegőt. (Ha befogom az ujjammal azt a 3 kis furatot, akkor befékez a pótkocsi.)
Van valakinek ezzel tapasztalata, szedjem szét, vagy egyből cserés esetleg?
Illusztrációként csatolok egy képet is. Ha esetleg tud valaki, kérem segítsen. :)
Ha nincs alvázszám, akkor nem lehet semmit sem kezdeni vele. Ha ki lehet deríteni a gyártási évet, azaz van adattábla, akkor van alvázszám is, akkor talán az okmányiroda adhat 1 forgalmit törzskönyv nélkül. Azt mondták, h vegyek olyat, aminek van papírja, akár régi papírja, és kettőből hozzak össze 1-et, és akkor már tudnak segíteni, viszont arra figyeljek, h olyan ember neve legyen a forgalmiba, akitől megveszem adásvételivel. Gyakorlatilag ennyit sikerült megtudnom, de legalább a 2 ember aki magyarázta a dolgokat, kedvesek, és segítőkészek voltak, nem úgy mint az okmányirodába.
Jövő héten én még nem dolgozok, találtam neten még 1 helyet, ahol biztosra veszem, h kapok értelmes választ. Úgyhogy szakítok rá időt, elmegyek megkérdezni személyesen, mert ha telefonálgatok, annak sosincs értelme, mindig elbeszélünk 1más mellett.
Válasz Pöszke #1219. hozzászólásáraÚgy néz ki, hogy mind kettem egy útvesztőbe érkeztünk. Bár nekem már adtak olyan infot, hogy ha kiváltok egy hatósági bizonyítvány, azzal kérhetem az illetékes hatóságot egy alváz beütésre. Ha ezt sikeresen eltudom intézni már csak egy központi vizsga állomáson vizsgáztathatom a kocsit. - ahol eddig ilyen helyen voltam, ott látatlanba annyit közöltek, hogy oda ne is vigyem! Hát itt tartunk, de talán az új év majd hoz valami eredményt.
Válasz gandalfcappy #1224. hozzászólásáranem muszáj bemenni hívd fel őket megmondják ki az aktuális szaki és elmondod neki az állapotot a pótkocsiról és majd mond valamit
Válasz vasvarikriszta #1223. hozzászólásáraDehogy voltam, ide is csak véletlenül értem be 3 hónap alatt. Azért is csak most írtam. Jó, h mondod, de munkahely mellett sajnos sok más probléma, és földmunkám is van, viszont ami nincs az szabadság Úgyhogy csak puhatolózok, mert a tavaszi munkák végén jobban beleállok, mert ezt az évet elbasztam másra. De persze kérdezősködök ha alkalmam van.
Válasz gandalfcappy #1222. hozzászólásáraarról még nem szóltál voltál re már a közlekedési hatóságnál mert általában a megyénként van egy olyan szaki aki ilyen esetekkel foglalkozik és úgy is oda kéne vinned ,nem tudom melyik megyébe vagy de próbálkozzál a szomszéd megyébe is érdeklődni mert sokszor érdekes dolgok vannak az értelmezésben.
Nem szóltál bele semmibe, ez 1 fórum, itt azt írsz, amit akarsz. Látod, valakinek 1értelmű a dolog, valakinek ha 10x mondják el se érti, és valaki bizonytalan. Én a 3. vagyok. De látod három hozzászólással visszább Pöszke is megpróbálta, oszt szevasz lett egyenlőre, remélem azért összetudja hozni!
Ha kapsz forgalmit, abba biztos lesz 1 alvázszám. hogy kapsz e forgalmit az nem biztos. Hogy ki lett e vonva? Az enyémen már akkor sem volt rendszám, amikor 2000 előtt megszűnt a háromszög rendszám, és számítógépesítették az egész rendszert. Az enyémbe nincs szám, szal ember meg nem mondja, hogy ki lett vonva, vagy sem.
bocs hogy beleszólok de a hivatalosan ki lett vonva a forgalomból akkor újra forgalomba akarod helyezni kapsz egy új forgalmit ? Azon van egy alvázszám?
Válasz Pöszke #1219. hozzászólásáraSehol nem tartok. De megkérdeztem. A fószer az ablak mögött csak pislogott, halvány lila fingja sem volt az egészről. Aztán megszólalt a mellette lévő ablakból a pali, a felét nem is hallottam, pedig már majdnem bedugtam a fejemet az ablak alatt. Szal alvázszám nélkül nem lehet. Rá is kérdeztem, ha veszek 1 alvázszámosat rendszám nélkül, és cakk pakkba vágom műszakira, akkor mi van? Így azt mondta, h kell 1 adásvételi, 1 eredetvizsga és meg lehet csinálni de nem kap törzskönyvet. Kérdeztem, h akkor kié lesz? Azt mondta, h jó lenne valami papírt is látni, mert idáig csak kérdezgettem. Gondoltam magamba ez 1 fasz, 3 percet nem álltam az ablakba. Mondom nincs papír, ha meg lehet csinálni megveszem, mert harmadannyi az ára, ha nem lehet megcsinálni, nem is veszem meg. És a következő mondataival lett vége a beszélgetésünknek: "Akkor ne vedd meg, vegyél papírosat." De majd még megkérdezem más kormányablakba is, mert úgy láttam az okosnak rosz napja volt, a másik meg mind1 lett volna, ha 1 pálmafát ültetnek a székre. Ja kérdeztem a kormányrendelwtet, még az elején, csak hebegett, azt se tudta, h milyen nyelven beszélek.
Válasz gandalfcappy #1217. hozzászólásáraHello! Kiváncsi lennék hol tartasz a pótod vizsgáztatásával? Nekem is hasonló problémám van egy eredeti MBP 6,5 -ös póttal. Nekünk elveszett a pót forgalmija, de előzőleg a forgalomból hivatalosan ki lett vonatva. Most a Kor. ablaknál adtak ki egy Hatósági Bizonyítványt, de semmit nem érek vele! A póton van egy szegecsekkel felfogatott adattábla, de alvázszám nincs! Mindenütt azt, keresik, de hiába! Az alváz tök egészséges, a festéket már mindenütt lekapartuk, egészen fémtisztáig, de nyoma sincs, hogy valaha is oda verték volna bármi féle számokat. Most még útvonal engedélyt sem adnak ki, hogy a vizsga helyre tudnánk húzni. Mind ez úgy derült ki, hogy trélerrel elszálítottuk vizsgára és ott az alvázszám hiánya miatt elutasítottak! Nem vizsgáztatták le a pótot! Van javaslat hogyan oldható meg a helyzet? A pót és tulaja, Pesti illetőségű.
A segítségeket köszönöm előre is!
Mbp kamion kerekek lennének eladók?
Jövőhéten valamelyik na utána járok, hogy ez Szabolcs megyébe hogy is működik, mert igazából annyi kiindulási alapom volt ezzel kapcsolatban, amennyit itt a fórumon visszaolvastam. Ez pedig tök jó, hogy vannak itt olyan emberek, akik tisztába vannak az újabb törvényekkel.
Válasz Koczka József #1199. hozzászólásáraIgy van. Ha te is falba ütközöl te sem az ellenkezőjét állitod,hanem amit neked dobott a gép. De ha neki nem sikerül csak megoldod! a sok hlye vizsgabázisnak.meg googlija sincs mert ennyit sem tud megejteni. ezek alapján mindenképpen neked van igazad mert meg lehet csinálni,csak mert ahol nem lehet mindent ott csak lusták.mert ha nem csinálja akkor is megél. Talán pont ez a lényeg.
Válasz T.f. #1213. hozzászólásáraEzt írtam én is, hogy azért vannak buktatók, nem csak úgy ukmukfukk' megy a buli, pár papírral. Utalok a kollégának lejjebb.
Azért köszi a segítséget, mindennap tanul valami újat az ember
Válasz T.f. #1213. hozzászólására'99 előtt még nem a mostani 4 példányos , indigós adás-vételi nyomtatvány volt , hanem kézzel vagy írógéppel írt szerződés , két tanúval hitelesítve .
Válasz Gumóka #1211. hozzászólásáraAdattábla nélkül reménytelen ,tábla nélküli , csak jól olvasható alvázszámú EB-7 -est visszadobtak az előzetes érdeklődésnél .
Én nem utaltam visszadátumozásra ( nyilvános fórumon nem tennék ilyent ) , a szerződésen lévő dátumot nézi az ügyintéző .
Válasz Koczka József #1210. hozzászólásáraLátom nem érted. Jóéjt!
Válasz T.f. #1206. hozzászólásáraNincs neki semmilyen adattáblája, egy számsor maradéka van az elején, amit nem lehet kiolvasni.
De találtam hirdetést, ugyanez van itt is: Pótkocsi
Egyébként mennyire elfogadott egy visszadátumozott adásvételi?