Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak623 FtBenzin árak616 FtEUR393.7 FtUSD363.9 FtCHF404.53 FtGBP467.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Valaki bontotta már ki Medion vagy kettes kabin ülés mögötti elemeit, hogy hozzáférjen a motorhoz? (Ki lehet?) A kosár hézag állító tengely rögzítő fülei törtek le mindkét oldalon. Köszi
Üdv!
Ha esetleg valakit érdekel:
Dominator 108-sl, maxi,Vx, Mega és Lexion kombájnokhoz, eladó a képen látható alkatrészek!
A ferde felhordó lánc vezető/feszítő tengelyére! Csak a "tányérok", tengely nincs hozzá, mert az típusonként eltérő hosszúságú!
Méretek:
"tányér" belső átmérő 100mm
"tányér" külső átmérő 250mm
vezető rész, amin a lánc görgői futnak: magasság 3mm, szélessége 12mm
a "tányér" teljes szélessége 40mm
Még 2 garnitúra elérhető!
Kukorica asztalon, alul, a soroknál vannak ilyen csáp szerű karok.
Azok egy vezérléssel össze vannak kötve a kormányzással. Újabbak elektronikusan, de a kezdetekben még volt hidraulikus.
Amerről hozzá ér a csáphoz a szár, és meg nyomja, az az oldal ellen kormányoz.
Válasz VMisi #7175. hozzászólására
Nem hiszem.
Csak azért lehet rajta, mert anno ez kiállítási gèp volt. Fullra felszerelve.
99-es évjárat, van(volt) rajta automata kormányzás, csápos és Gps vezérléssel. Antenna még megvan a tetején, csak sajnos a monitor tűnt el belőle az első tulajnál!
Régi egyes megán használtam csukható kukorica asztalt és ugy lehetett összecsukni hogy egyszerre használtam a két gombot a motolla előre hátra tolást és a motolla emelést talán. Mert ott is a törőléceket lehetett állítani amúgy a másik körrel. Elvileg úgy hogy a motolla lefele nyomva tart és a motolla előre hátra gombbal pedig nyit csuk elméletben.
Válasz Gumóka #7172. hozzászólására
Kell ehhez egy élhajlító,meg egy hengerítő!Nálunk mindez meg van!A lemez elejét a kaszasín alá le kell hajtani!Sajnos nincs fotóm,mikor én csináltam pár éve!
Válasz jozef24 #7165. hozzászólására
Melegen. De le kell tenni két gerendát párhuzamosan vagy csövet a földre, és bármelyiket kisebb traktorral vagy nagyobb autóval be lehet taposni.
Annak idején az e 514 es magtartaly alját saválló lemezzel hegesztettem ki . Meg lehet csipegetni sima ok - palcaval, elvileg örök élet, csak ha 1.5 ős acél lemezt akartál beletenni, akkor a saválló lemezből elég az 1 es!
Régen vettem mindkettőből, amelyik a matt volt az ridegebb volt, a fényessel jobb volt dolgozni. Ha jól rémlik a matt a melegen hengerelt, de nem biztos.
A medin is itt kell vezérelni a három gombbal. Kell hozzá elektronika is. Pl. csak akkor engedi összecsukni az asztalt ha a motolla mindkét irányban végálláson van. A csukás miatt nincs plusz hidraulika kör. Viszont van 3 munkahenger, a hátuljában súlyok, a hátsó kerék feltöltve vízzel.
Tudtommal utólag is beépíthető.
Medion-on nincs a jobb oldalon mint a Megan. De ha lenne akkor gondolom arra is egy külön hidraulika kör és cső menne de az asztalon csak a három kör van.
Segítséget szeretnék kérni Claas C450 összecsukható vágóasztal működtetéséhez. Claas Medion-hoz vettem és az összecsukás működtetésére lennék kiváncsi. Három hidraulika kör csatlakozik az asztalhoz (mint a normál asztalhoz) amivel a motollát lehet működtetni. Arra lennék kiváncsi, hogy az összecsukás/nyitás vezérlését hogyan lehet működtetni. Nincs külön kihelyezett hidraulika kör+vezérélés a kombájnon. Köszi
Jó estét
Olyan kérdésem lenne hogy egy 106 Dominátorra fel lehet rakni egy mega elszívóját ami a hűtő elöl szívja el a pelyvát?
Válaszokat előre is köszönöm
Üdv valaki tudja hogy mi a különbség a 310 es medion és a 330 as medion magtartály kialakítása között? Mert az utóbbi több mint egy köbméterrel nagyobb , és az érdekelne hogy ezt hogyan oldották meg. Tatrály magasítással?
Válasz R Sándor #7146. hozzászólására
Nekem elejében volt olyan hogy aratás közben kellett le fel mozgatni, mert előtte meg se bírtam fél állástól feljebb mozdítani.
7191 hozzászólás
Válasz A. Ákos #7189. hozzászólására
Üdv!
Elég szűkös a hely, illetve van pár eldugott csavar, de megoldható.
Én az állító dupla kar gumi harangját cseréltem így!
Sziasztok,
Valahonnan le lehet tölteni Tucano 320-hoz egy kezelési útmutatót?
Valaki bontotta már ki Medion vagy kettes kabin ülés mögötti elemeit, hogy hozzáférjen a motorhoz? (Ki lehet?) A kosár hézag állító tengely rögzítő fülei törtek le mindkét oldalon. Köszi
Válasz atisgyulai #7186. hozzászólására
Igen, ezekkel kell nyitni-csukni az asztalt.
Üdv!
![](https://static.agroinform.hu/data/forum/images/TN_agroinform_20240524122109_img_20240510_142426.jpg)
![](https://static.agroinform.hu/data/forum/images/TN_agroinform_20240524122211_img_20240510_142435.jpg)
![](https://static.agroinform.hu/data/forum/images/TN_agroinform_20240524122238_img_20240510_142447.jpg)
![](https://static.agroinform.hu/data/forum/images/TN_agroinform_20240524122308_img_20240510_142500.jpg)
![](https://static.agroinform.hu/data/forum/images/TN_agroinform_20240524122408_img_20240214_163131.jpg)
Ha esetleg valakit érdekel:
Dominator 108-sl, maxi,Vx, Mega és Lexion kombájnokhoz, eladó a képen látható alkatrészek!
A ferde felhordó lánc vezető/feszítő tengelyére! Csak a "tányérok", tengely nincs hozzá, mert az típusonként eltérő hosszúságú!
Méretek:
"tányér" belső átmérő 100mm
"tányér" külső átmérő 250mm
vezető rész, amin a lánc görgői futnak: magasság 3mm, szélessége 12mm
a "tányér" teljes szélessége 40mm
Még 2 garnitúra elérhető!
Válasz VMisi #7161. hozzászólására
![](https://static.agroinform.hu/data/forum/images/TN_agroinform_20240524114829_17165440226561687326384391084696.jpg)
Ez lenne az?
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy Claas Tucano 320 kombájnhoz valahonnan tudnák letölteni gépkönyvet, kezelési utmutatót?
Köszönöm előre is.
Válasz atisgyulai #7183. hozzászólására
Ez tényleg sorvezető, a szó szoros értelmében! :)
Válasz atisgyulai #7182. hozzászólására
Bocs, talán ez a jó link:
https://www.facebook.com/share/p/C78atmWryZYCCAZw/
Válasz VMisi #7180. hozzászólására
Így néz ki:https://www.facebook.com/groups/472445623583446/permalink/1689261988568464/
Válasz VMisi #7180. hozzászólására
Kukorica asztalon, alul, a soroknál vannak ilyen csáp szerű karok.
Azok egy vezérléssel össze vannak kötve a kormányzással. Újabbak elektronikusan, de a kezdetekben még volt hidraulikus.
Amerről hozzá ér a csáphoz a szár, és meg nyomja, az az oldal ellen kormányoz.
Válasz atisgyulai #7178. hozzászólására
Mi az a csápos vezérlés?
Üdv!![](https://static.agroinform.hu/data/forum/images/TN_agroinform_20240513213415_img_20240513_072903.jpg)
![](https://static.agroinform.hu/data/forum/images/TN_agroinform_20240513213432_img_20240513_172950.jpg)
A képen lévő alkatrész melyik tipusú gépnek a ferde felhordójához tartozik?
A behordó lánc magasság állító karja!
Válasz VMisi #7175. hozzászólására
Nem hiszem.
Csak azért lehet rajta, mert anno ez kiállítási gèp volt. Fullra felszerelve.
99-es évjárat, van(volt) rajta automata kormányzás, csápos és Gps vezérléssel. Antenna még megvan a tetején, csak sajnos a monitor tűnt el belőle az első tulajnál!
Válasz A. Ákos #7160. hozzászólására
Régi egyes megán használtam csukható kukorica asztalt és ugy lehetett összecsukni hogy egyszerre használtam a két gombot a motolla előre hátra tolást és a motolla emelést talán. Mert ott is a törőléceket lehetett állítani amúgy a másik körrel. Elvileg úgy hogy a motolla lefele nyomva tart és a motolla előre hátra gombbal pedig nyit csuk elméletben.
Válasz A. Ákos #7162. hozzászólására
Gomb lehet hogy nincs,de a burkolat alatt ott kellene a vezetéknek lenni.
Válasz atisgyulai #7174. hozzászólására
Akkor volt rajta csukható gabonaasztal?
Válasz VMisi #7164. hozzászólására
Üdv!
Nekem a 108 VX-en megvannak ezek a gombok.
Eddig nem tudtam mire valók!
Válasz Gumóka #7172. hozzászólására
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Kell ehhez egy élhajlító,meg egy hengerítő!Nálunk mindez meg van!A lemez elejét a kaszasín alá le kell hajtani!Sajnos nincs fotóm,mikor én csináltam pár éve!
Válasz mtz1221 #7170. hozzászólására
Cső jobb, hogy meglegyen a kb. rádiusz, a csiga miatt nem árt, ha nem jól van kihajtva, az később problémás lehet.
Ha nincs hengerítő, marad a lánghevítés, legegyszerűbb egy ívsablont csinálni hozzá, azzal pontosra be lehet lőni, kevés utómunkával.
Ha meg 5,10-es asztal, kell a két tábla 1500x3000, vagy 3 db 1000x2000, akkorát otthon nem tud hengeríteni, vagy valami cég megcsinálja.
Válasz mtz1221 #7170. hozzászólására
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Vagy hengerítővel!
Válasz jozef24 #7165. hozzászólására
Melegen. De le kell tenni két gerendát párhuzamosan vagy csövet a földre, és bármelyiket kisebb traktorral vagy nagyobb autóval be lehet taposni.
Válasz jozef24 #7165. hozzászólására
Inkább a meleg.
Szilárdabb, tartósabb, kopásállóbb.
Válasz VMisi #7166. hozzászólására
Jól 4émlik, a matt "revés" a meleglemez, a fényes, krómszínű a hideg.
Igazából oda kb. Mindegy melyiket veszi.
Válasz jozef24 #7165. hozzászólására
Annak idején az e 514 es magtartaly alját saválló lemezzel hegesztettem ki . Meg lehet csipegetni sima ok - palcaval, elvileg örök élet, csak ha 1.5 ős acél lemezt akartál beletenni, akkor a saválló lemezből elég az 1 es!
Válasz jozef24 #7165. hozzászólására
Régen vettem mindkettőből, amelyik a matt volt az ridegebb volt, a fényessel jobb volt dolgozni. Ha jól rémlik a matt a melegen hengerelt, de nem biztos.
Egy adapter felujítás előtt állok a kérdés adapter fenéklemeznek melyik a jobb a hidegen vagy a melegen hengerelt lemez?
Válasz A. Ákos #7162. hozzászólására
Tudtommal csak medire a 450-es, és bizonyos lexikre az 540-es csukható asztalokat rakták, megákon nem jött ki gyárilag.
Válasz A. Ákos #7162. hozzászólására
A medin is itt kell vezérelni a három gombbal. Kell hozzá elektronika is. Pl. csak akkor engedi összecsukni az asztalt ha a motolla mindkét irányban végálláson van. A csukás miatt nincs plusz hidraulika kör. Viszont van 3 munkahenger, a hátuljában súlyok, a hátsó kerék feltöltve vízzel.
Tudtommal utólag is beépíthető.
Válasz VMisi #7161. hozzászólására
Medion-on nincs a jobb oldalon mint a Megan. De ha lenne akkor gondolom arra is egy külön hidraulika kör és cső menne de az asztalon csak a három kör van.
Válasz A. Ákos #7160. hozzászólására
A kombájn jobb első kereke felett nincs a 3 gomb? Azzal kell.
Segítséget szeretnék kérni Claas C450 összecsukható vágóasztal működtetéséhez. Claas Medion-hoz vettem és az összecsukás működtetésére lennék kiváncsi. Három hidraulika kör csatlakozik az asztalhoz (mint a normál asztalhoz) amivel a motollát lehet működtetni. Arra lennék kiváncsi, hogy az összecsukás/nyitás vezérlését hogyan lehet működtetni. Nincs külön kihelyezett hidraulika kör+vezérélés a kombájnon. Köszi
Válasz Claastra. #7158. hozzászólására
Üdv , köszönöm szépen .Igen nagyon ritkán vagy mostanában, régebben a claas ,meg a valtra topikban folyamatosan jelen voltál.
Válasz R Sándor #7155. hozzászólására
bocsi már ritkán járok erre a 330-asban vannak hosszanti csigák is mint annó a 106-osban ,a 310-ben csak egy kersztcsiga van a magtartályban,a
Üdv! Kíváncsiságból egy evion 430-450 mennyibe fájhat? Valaki tud árral szolgálni?
Jó estét
Olyan kérdésem lenne hogy egy 106 Dominátorra fel lehet rakni egy mega elszívóját ami a hűtő elöl szívja el a pelyvát?
Válaszokat előre is köszönöm
Üdv valaki tudja hogy mi a különbség a 310 es medion és a 330 as medion magtartály kialakítása között? Mert az utóbbi több mint egy köbméterrel nagyobb , és az érdekelne hogy ezt hogyan oldották meg. Tatrály magasítással?
Válasz R Sándor #7152. hozzászólására![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Semmi gond. Váljon egészségedre
Válasz medikus #7141. hozzászólására
Egy kis házi szerkezetet akarok össze eszkábálni belőle, ara kellene.
Válasz R Sándor #7151. hozzászólására
úgy látszik kocsit sok lett a sör így estére
.
Képben vagyok,
Válasz Sk Laci #7148. hozzászólására
Medion 310
Válasz R Sándor #7146. hozzászólására
Megszoktuk kalapálni a mozgató mechanizmust, +wd40, meg még egy ember.
Válasz Sk Laci #7148. hozzászólására
Semmilyen, de az enyémeknél is meg a többinél is, egyfac a dobhézag állítasa.
Válasz mtz1221 #7147. hozzászólására
Milyen Claas kombájnod van?
Válasz R Sándor #7146. hozzászólására![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Nekem elejében volt olyan hogy aratás közben kellett le fel mozgatni, mert előtte meg se bírtam fél állástól feljebb mozdítani.
Válasz mtz1221 #7145. hozzászólására
Akkor ha mozgatom fel le akkor kihullik a kosz ? Feltéve ha bírom.
Válasz R Sándor #7144. hozzászólására
Összevan rothadva, tele van porral stb. Én régebben mindig a legfelső pózban állítottam 2 hónapra is le.
Jó estét. Az mitől van hogy a dob hézag állító kart nagyon nehéz mozgatni , főleg felfelé ,?
Válasz mtz1221 #7142. hozzászólására
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Válasz medikus #7141. hozzászólására![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
10 percet azon csúzdázol minden nap, nem lesz aranyered.