Hirdetés
Cikkajánló
Hirdetés
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
48 hozzászólás
Melyik az erősebb?
1. 4 hengeres csepel motor 1600 fordulaton (nem turbós)
2. MTZ 80-as motor 1600 fordulaton (2. nem turbós, 3. turbós)?
Válasz #44. hozzászólásra
Tényleg???
http://www.ziand.com/html/en/catalog/MTZ_Traktors/MTZ-1025_Traktor.htm
Válasz #45. hozzászólásra
tényleg 16,9R34-es! Bocs eltévesztettem!
basszus láttatok már mtz-t?
a 892.2-n 16.9*34-es van
Válasz #43. hozzászólásra
mtz-820.2 és felfelé csak 18,4R34-as kerékkel szereli az orosz 1025-östől van 18,4r38-as!
Válasz #40. hozzászólásra
Na! Most meséld, hogy hol láttál te 18,4-34est mtz-n?
Válasz #39. hozzászólásra
az mtz-k 34 esek, nekem van 892.2
Válasz #40. hozzászólásra
Akkor mutass már egy képet róla, vagy egy leírást, amiben ez szerepel!
Válasz #39. hozzászólásra
Jól tudod én is 18.4*R38-asokat láttam eddig csak, de elképzelhetőnek tartom hogy 34-essel is szerelik.
Válasz #38. hozzászólásra
Pedig úgy tudom 38-asak az újak is de haverral ha találkozok megkérdem tőle mert nekik van egy 820.2-es
A 18.4-34esek! Kb akkora a kerülete, mint a hagyományos 38-as mtz keréknek.
Válasz #36. hozzászólásra
Azok 34esek!
Válasz #35. hozzászólásra
Az mtz-k mindig is 38-as kerékkel jöttek csak a szélesség volt más . És a .2-ek már 18,4-ek
Válasz #32. hozzászólásra
Jó lesz az 34-esnek is!
a képen látszik a távolság
Válasz #31. hozzászólásra
Bár ez a körmös kerék tetszik biztos jobban menne szántásban :))
Válasz #31. hozzászólásra
A .2-es mtz-k is már 18,4*38-as kerékkel jöttek ki csak egy hasonló kapcsoló szerkezet kell mint afiatokon és máris meg van a kellő távolság a két kerék között .
Ennyi erővel az Mtz-re meg körmös Hoffherr kereket)
Válasz #29. hozzászólásra
Gány és Buher művek mindent megold
persze....minden megoldható
Válasz #27. hozzászólásra
Akkor már majdnem jólenne az Mtz kerék is. Vagy rosszul hiszem?
ki kell fúrni a felniket
kb 15 centi van a két kerék közt. 18,4x38
Válasz #24. hozzászólásra
nekem kellene 20 cm oldalanként távtartás, az is megoldható?
és simán hozzá lehet csatolni a gyári felnihez?
a tied milyen méretű a dupla?
Hát a pofámat, hogy legyen erő)) felni gumi csat komplettan.
Válasz #22. hozzászólásra
és az adja a felnit, meg a csatolószerkezetet?
mit kell felfújni?
Marsó Kft, gumi nagyker. Veszprém, Nyíregyháza...Nekem négy csattal van, egyedül kb 5 perc, de fel kell fújni a pofát, ha a földről kell felemelni. Raklapon tartom, arról könnyebb emelni.
Válasz #20. hozzászólásra
mi az a Marsó?
können lehet szerelni?
Kb 700 ezer a Marsónál, mitas gumival. Most kérdeztem, mert kell a másikra is
Válasz #18. hozzászólásra
a duplakerék milyen felárral van?
Helló. Egy Horsch Pronto 4m-es vetőgép.
Válasz #16. hozzászólásra
hello Pite! Mi az a szerkezet a fergi mögött?
Helló. Hívj fel holnap délelőtt, azt mondom a címet. 30-235-97-97
Válasz #14. hozzászólásra
itt is van a szomszéd faluban,de sajna azt a választ adta hogy eggyet már leadott ocskába és 650ezret kapott érte
ha valaki tud 1000 v d4kb dutra traktort akkor szóljon már........
fontos lenne
Válasz #12. hozzászólásra
Nem tudom kitől hallottad azt hogy szar a váltója, de ez nem igaz. Én eddig 3 fiattal dolgoztam és mindegyiknek patent volt a váltója. Ha nem jó olajat raknak bele kifekszik hamar meg a kevés olajra is érzékeny de hát az mtz sem bírja hosszútávon azt. Nem dicsekvés ként mondom de a sajátomnak olyan a váltója hogy csak akkor reccsen meg ha balfaszoskodok a kuplungal és hamar kirántom sebességből. A 180/90es gépeknek az irányváltóját kilehet könnyen csinálni, de azt is csak a nem megfelelő használattal. A cimbimnek 1987-es a gépe és még az eredeti váltó van benne, az igaz ő hajtotta újkorától fogva és úgy vette meg a szövetkezettől 13 éves korában teljesen lehajtott de még gyári szerelésű motorral. Az enyém 1984-es kiadású 1880-as ebben még nincsen irányváltó, de egyébként neagyon strapabíró gép. 210 LE-re feltúrbósított rábamotoros ikerkerekes 150-est már vertem meg vele tárcsázásban úgy hogy én egy 7,2-es BDT nehéz X tárcsát húztam, a 150-es meg egy 6,3 könnyű IH-t. Nem tudom, lehet a csávóvónak van valami baja a 150-esének de egy óra alatt több mint 1 Ha rávertem, úgyhogy amikor ezek a gépek készültek akkor még az olaszok tudtak traktort csinálni, sőt 1997-ig amíg gyártották (már New Hollad szinekben) ez volt a legjobb konstrukció a kicsiktől a nagyokig.
és a fiat traktorokról ki mit tud? azt monják h sz.r a váltoja de szerintem jobb mint a zetor .jobb a talajmunkákban
szurkoljatok holnapra mert géptanból vizsgázok :)
csak a héten mindenből megbuktam :(
Válasz #7. hozzászólásra
Nézd meg ezen a videón:
http://youtube.com/watch?v=QUl32Fpy5LI
Válasz #7. hozzászólásra
Van motorszerviznél Budapesten Pesti úton (Rákosmezei zRt. volt Tsz-telepén), legjobb motorszerivznél. Ha nyugati régi és rikta traktorok, ha nincs hüvely + dugók, akkor pesten minden van.
Válasz #7. hozzászólásra
Van motorszerviznél Budapesten Pesti úton (Rákosmezei zRt. volt Tsz-telepén), legjobb motorszerivznél.
Válasz #7. hozzászólásra
Mercedes MB Trac 1000-es, 80-as években itt volt kiállitásokon. 14,9x24-es kerékmerétű. Mai használt gépek max. 1980 és 1981 évjárat van, de 1981 évjárattól nagyon kevés van. Ha jól tudom szerviznél van kaminon-motorszerviznél.... Ez jó traktor, hosszú élettartalmi, úgyis 10000 óra fölött bírtak. 50-km/h sebessége. Legjobb fűkaszás, akár front vagy hátul is.
alesi mi a véleményed mercédes traktorokról és ide haza menyire van elterjedve(alkatrészek,szervízhálozat)
Válasz #5. hozzászólásra
rendben van érdekel a dolog.
Helló. Nálunk a szomszéd faluban van egy bukócsöves ami működőképes, meg egy 1000-es bontott. Zirc mellett. Ha érdekel akkor adok számot azt beszélünk.
Válasz #3. hozzászólásra
1971-ben UE-28 leállt a sorozatgyártásnál, de DK-4B tovább..., miután 1973-ig. Azért felváltás Rába-180.-re. 70-es években sok MTZ-ek, Zetorok, Utosok sok a veszteségidők csökkentése mellett - Rába, K-701- jól üzemeltethetők.
hát ja pedig jó kis erőgépek csak tudnám h miért állt le a gyártásuk
ha gyártanánk és fejlesztenénk őket kb.olyan helyre kerülne a dutra mint jd lenne olyan jó
Válasz #1. hozzászólásra
Annyit én is adnék érte,sajna az ocskavas kiloja felment 100 forintra ,nehéz lesz megmenteni ezeket az olcso gépeket a kohótol
hello!
nem tudtok 1000 dutrát v. d4kb traktort eladot.
még ha rossz is 150-200 ezret adok értük