Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
581 hozzászólás
Üdv! Hozzáértőktől kérdezve itt az oldalon hirdetett MF1014 MF1134 vagy JD 2850 JD4040s be érdemesebb belefektetni?! Leginkább azMF1014ről érdekelnének dolgok! Köszi előre is
Válasz gazda.f #579. hozzászólására6800 van,tökéletes gép.12 ezer óra,motor váltó bontatlan.
külföldről behozott 20 év körüli JD 6600 vagy 6800-al van valakinek tapasztalata?
Válasz #577. hozzászólásra
mindig is ugy voltam vele 5000es JD-t nem engednék az udvarba, szerintem az a széria nem tükrözi a Jd hirnevét és full alap.
az Mc széria meg ugyan az szerintem csak 110 lovas.
az M-es is pedig kapható rugózott hiddal és autoquad váltóval, nagyobb hidr. szivattyúval,stb, és emellett nagyobb,nehezebb formásabb.
Válasz #576. hozzászólásra
Na erről beszéltem.
Kicsit kevés indok az, hogy jobban tetszik a belseje.
Válasz #568. hozzászólásra
A Jd nem ad blues.
A 6115 m azêrt jobb mert nagyobb felépítésű gêp ês tágasabb meg nekem jobban tetszik a belseje jobban kézre áll mint az Mc , tehát jobban befogható nehezebb munkára a 6115m.
Az Mc az 5090m utódja csak nagyobb felszereltséggel.
Válasz #561. hozzászólásra
6115M
Meg kell nézni mindkettőt beleülni kipróbálni előnyöket hátrányokat összenézni későbbi fenntartási költségek is fontosak,szervízköltségek karbantartások árai értéktartás.Ami viszont szerintem is a legfontosabb hogy melyik tetszik jobban.
Akkor már a ferga is jó lehet bár a nagyobb kasztni és nagyobb tömeg az sosem baj. 4,5-5 tonna 100le az már szerintem jó lehet.
Válasz #570. hozzászólásra
az MF 4 hengeres a 5611 modeltol felfele!
Válasz #569. hozzászólásra
4 hengeres mind2 ezek a modellek
A jd az szerintem 4hengeres a fergi 3hengeres motorjaiba még nincs sok üzemóra mivel nem régi.Nekem a 3hengeres fábia jut róla eszembe soha az életbe nem vennék ilyet,ha a jd nagyobb és nehezebb egyértelműen azt venném meg.
Válasz #566. hozzászólásra
A JD hány hengeres? Csak mert a Fergi ugye 3, szerintem inkább szálastakarmány-készítésbn jobb, lehet, hogy szántón nem olyan hatékony.
Válasz #567. hozzászólásra
Nem adod el a 3060-at? Amúgy a JD-nek is meg kell felelnie a környezeti előírásoknak, szerintem az is AdBlues (javítsatok ki ha tévedek) Valamint a Fergi motorja a Sisu Diesel eléggé bevált, Főleg amióta megvette az Agco nem véletlenül ezt rakják már szinte az összes Ferguson, Fendt, és Challenger traktorokba.
Válasz #565. hozzászólásra
MF van egy 3060 meg vagyok elegdve vele csak kezd sok lenni csak neki a munka a JD jobb az ajanlata arba se sokkal tobb! tartok egy kicsit az MF adblu-s motratol mit tudtok arrol? meg a JD testesebb es sulyra joval tobb!
Válasz #564. hozzászólásra
vegyes munkara 50-60 ha szantora.
Válasz #561. hozzászólásra
Amelyik jobban tetszik!
A jd fanok úgyis azt harsogják, hogy az a jobb, a ferge fanok meg azt, hogy a piros a jobb.
Ha a jd-hez húz jobban a szíved azt vedd meg, mert amúgy átkozni fogod a fergét és ugyanez fordítva.
Amúgy én a fergét venném a motorja miatt, meg gondolom olcsóbb is.
Válasz #561. hozzászólásra
Attól függ mire akarod használni.
Válasz #562. hozzászólásra
jobbb a 6110 mc nel?
valami velemny rolla?
Válasz #561. hozzászólásra
6115M
Uj traktor vasarlas elott allok John deere 6110 mc vagy Massey ferguson 5611 moodelt ajanlanatok?
Válasz #559. hozzászólásra
Inkább csak nem voltam benne biztos.
Válasz #558. hozzászólásra
Nem tudtad???? Ja meg a Renault ba is..
Válasz #557. hozzászólásra
a claasba JD motor van?
Válasz #556. hozzászólásra
Majd kiderül, beszámolok róla. +30-35 lóerő. Nem tudom 6820 hány kg, de ez 8 tonna lesz... Voltam nézni egyet, renault 140 lovas helyére vették, pilóta azt mondta ég és föld a kettő.
Válasz #555. hozzászólásra
az mennyivel fog többet tudni a 6820 nál?
volt nálam axion 820,de nem volt sokkal erősebb,mint a 6910S.
Válasz #553. hozzászólásra
Arion 650
Válasz #553. hozzászólásra
Találtam neked egy morzsolót
Válasz #552. hozzászólásra
Mit is vettetek erősebbnek???
Válasz #551. hozzászólásra
4 fejes eke, 4,2 nehéz tárcsa, 6 méteres fa simító, 6 méteres fogas, 4,8 as ásóborona. A tárcsát vitte kicsit bátortalanul partnak felfele, ezért most erősítettünk. Már pihenhet, beforgattuk a kerekeit és vetni fog.
Válasz #539. hozzászólásra
szabad tudni milyen munkagépeket húztatok a Johnival???
Válasz #549. hozzászólásra
Megszívta !
Ide is jöhetne a ferga ami 1 perc környékén van
Válasz #547. hozzászólásra
Rozsnyon persze ,hisz ott van a kozpont a mf-nek. De máshol még mindég magasan a jd vezetnek. Szinte miden cégnel vannak.
CSAK A FERGUSON!
Hét elején voltam Szlovákoknál egy nagyobb JRD-ben.
Régen kint a zetorok mellett persze, szinte kizárólag Massey FErgusonok voltak traktor kombájn minden. Aztán betört a Johndeere a még nagyonjó gépeikkel 90-es években, viszont az újabb generációkat már nem használták le egyre többen váltanak vissza Ferguson-ra.
Két nagy sokhektáros cégnél voltam mindegyiknél ott voltak az új 8600-as Fergák.
Rozsnyónál két Delta hibryd kombájn meg szintén 8600-osok ésatöbbi
valaki meg tudná nekem mondani hogy ezzel : http://www.agroinform.com/aprohirdetes/2811918/Massey-ferguson-3085.html#
a géppel érdemes foglalkozni mtz 82 est akarom kiváltani vele milyen a fogyasztása mit kell tudni róluk
Válasz #544. hozzászólásra
Ez már megtörtént a kilencvenes évek elején az üzemanyagok rossz minősége miatt. A drága alkatrész cserén túl kevés motor olajjal próbáltuk javítani az üzemanyagot...., de így túlságosan hosszú lenne leírni, miért.
Válasz #541. hozzászólásra
Ez volt a legnyugosebb betegsége. Ez meg VP44 adagolos volt, a Százhalombatta-Tiszaújváros vonaltól keletre más volt az üzemanyag minősége, mint nyugatra. Minden VP44 adagolos gép a környéken beteges volt.
Nemi üzem idő után elkezdett nyomásgondokra panaszkodni, majd tiltó üzenetet dobott be. Egy-két alkalommal elég volt szét szedni, és kitakarítani a pumpat, de utánna cseres lett. Volt a fülkében mindig torx kulcs, meg tartalék szivattyu is, mert ha bekattant, nem volt semmi a napból. Egy evvel később mar Common-Railesek jöttek, az állítólag nem csinálta ezt...
Válasz #540. hozzászólásra
Mi sem egy évre vettük, minden be volt nála tartva de nem tudjuk megmondani a csapágynak hogy ne törjön össze...
Válasz #535. hozzászólásra
Mi!??? 10 darab üzemanyag szivattyú, azt meg miért?
nekünk 6930as van 5éves most, 5év alatt egyetlen egyszer sem volt elromolva csa olajcsere, meg tankolva volt
a szervízt is mi végezzük rajta
ha akartam volna agyonverhettem volna egy szezon alatt de 20 évre vettem így vigyázunk rá a testvéremmel.
és így nem szidjuk se a márkát se a tipust
Válasz #537. hozzászólásra
2003-as, ezek szerint 6920S már jó de 6820-at kerüld el ha jót akarsz...
Válasz #535. hozzászólásra
a 6920 széria nagyon sikeres ez tuti!!!
Válasz #534. hozzászólásra
köszi.
még annyit kérdeznék hogy a tied hanyas évjárat?(talán ez magyarázat lehet rá)
Válasz #535. hozzászólásra
Nem egyedi eset 6820 abban az időben sok rossz volt! Személyesen ismerek több sorstársat. 6920S igen már jó választás lehet... arról nem halottam hasonlót.
Csak én nem adok 5-6 millával többet egy új gépért csak azért hogy JD legyen és izguljak jól összerakott széria e... még egyszer nem szívatnak meg
Válasz #534. hozzászólásra
Vagy egyszerűen kifogtal egy rosszul összerakott gépet.
Nekünk a 6920S 8500 órát ment 5 év alatt, es 2-3 kerektarcsan, meg kb. 10 db üzemanyagszivattyún kívül nem nagyon kellett bele semmi...
Nekünk 2002 óta volt mar 6920s, 8530, 7430, 6430 es 7260R is, valamint 3415-os teleszkopos, es wts kombájn is. Összesen 35000 uzemora futott eddig beléjük, es a legelső kivételével meg van mind a mai napig, es üzembiztosan dolgozik. Én nem vennék mást a mai kínálatból csak ezt! De ez személyes vélemény, személyes tapasztalat alapján.
Válasz #533. hozzászólásra
Több gyenge pontja van. A hátsó lehajtás az egyik gyenge és nagyon drága pontja. Csapágy ott összetörik és nem veszed észre rögtön 2 milla. nekünk 6-szor tört össze, mondjuk ebből nagy része szavatossági időn belül volt. Tavalyi törést meg észre vette a traktoros így csak csapágyakat meg olajat kellett cserélni. Hűtő már a 4. van benne pedig a hűtőfolyadékot 2 évente cseréltünk. Váltó most kezdi lassan megadni magát 8200 üzemóra körül. van olyan hidraulika cső rajta amit minden évben szétnyom, senki nem tudja miért. A fülkében ha már a kényelemről beszélünk idegesítően nyikorognak az üvegek, de ezt új korától, biztos ezért szereti aki lejjebb istenítette. Sok olyan dolgot nem soroltam ami mondjuk belefér mert a használat során tönkre mehet, azokat nem írom le mert akkor még 2 szer ennyit írhatnék.
Válasz #531. hozzászólásra
Azért majd ha ráérsz leirhatnád miét ne ,mert eddig nem sok emberrel találkoztam aki ennyire ne ajánlaná ezt a tipust.
Válasz #500. hozzászólásra