Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Hirdetés
A kulcs a kukoricatermesztésben a stressztűrés
A Gabonakutató nemesítői nagy hangsúlyt fektetnek a hibridek stressztűrésének...
Hirdetés
133 hozzászólás
Válasz #131. hozzászólásra
Amugy ez a fogyasztas mar a mi portankon tortent... Es nem volt kanna sehol:-) Ahhoz a melohoz boven eleg volt a motor ereje...
Válasz #131. hozzászólásra
Nem tudom, mi banatja lehet... mostansag oda-vissza segitesi alapon siloztatnak egy Jaguarral... Majd alkalomadtan megkerdezem...
a TSZ-es fogyasztáshoz mindig hozzá kell adni, hogy hány kanna volt a bokorban. rábáról is azt mondták, hogy sokat eszik, aztán nem. mi lesz a sorsa a silózónak? nem adják el?
Válasz #128. hozzászólásra
A silozo most egy ismerosnel pihen...mar nem hasznaljak...
Válasz #128. hozzászólásra
Nos,mar regen volt... De ugy emlekszem, hogy, mikor egy Tsz-ben tanult ismeros hajtotta...nem volt neki eleg egy tank gazolaj 8 orara (talan 200lityi???):-))) Az illeto fullon porgette, mint a Tsz-ben... Aztan apam megunta, rault, es kiderult, hogy fel-3/4 gazon rohogve viszi a cuccot... No, akkor mar nem volt veszes a fogyasztas. Sajnos litert nem tudok...15 eve volt. Viszont a motor bika volt...es a szezonban 2 akksi bele...poccre indult mindig...
gyárilag is volt hathengeres motorral. a silózóban rátolod a gázt és akkor veszed vissza amikor végeztél. mennyit kajált amúgy?
Válasz #113. hozzászólásra
Nem nagy bele az a motor kicsit??? Volt olyan silozonk...es hat elegge szerette a gyomrat
Válasz #112. hozzászólásra
Ilyen gepeknel a motor a legolcsobb felujitas:-) Mtz-nel is...
sulky dpx magasított. 3 db 700 kilós big bag megy bele.
Válasz #118. hozzászólásra
mekkora szórót?
Válasz #122. hozzászólásra
Ha meg van a gyári súlyozás a krisztálon nehezebb az orra mint a ZT-nek
meg a más súlyelosztás
Válasz #120. hozzászólásra
Hát igen ilyenkor kijön a kettő közti súly külömbség
a 120-as
Válasz #118. hozzászólásra
Milyen zetor billegett vele ?
Őriszentpéter mellett. és még annyit, hogy azt a műtrágyaszórót amivel a zetor billegett azt a zt-vel simán viszem.
Válasz #113. hozzászólásra
És merre van az a gép hol lehetne megnézni ?
tudtommal 6700 kiló körül van.
Válasz #114. hozzászólásra
hány kiló a zt?
de pontos számot ám ide...
egyébként az a gép van a képen a nevem mellett. nekem sima 323-asom van. van különbség. ha lenne annyi pénzem megvenném de nincs.
egymillió kettőért tudok hathengeres szecskázó motorral szerelt zt-t. 6 méteres borona+simítót vitte mint a rongyot és 5 liter hektáronként. és nem egyenesen hanem dombokon és kötött talajon. nem az enyém de dolgoztam vele.
Válasz #111. hozzászólásra
Hát azért azt a 14000 órát szerintem nem mind érte el főleg motor generál nélkül .
Válasz #110. hozzászólásra
Pedig annakidejen nem lehettek rossz gepek, ha elmennek siman 14000 uzemorat:-) Az Mtz elmegy ha 8000-et... De felidoben mar valto generalozas dukal
Válasz #108. hozzászólásra
Van még eredeti de kevés bolt foglalkozik veleük . Zetorhoz hamarabb kapsz alkatrészt de figyelni kell mert így több a silány után gyártott is .
Válasz #106. hozzászólásra
Egy ismerosomnek egyebkent 12045? os Zetorja van. De a 2-3 hektar foldjen kivul csak erdomunkara hasznalja... Meg van vele elegedve...bar nem szavahiheto a srac:-)))
Válasz #105. hozzászólásra
Van olyan bolt, ahol pl a valtohoz kapni cuccot? Vagy mar minden bontott(elfekvo uj), es egyedileg gyartott alkatreszekbol megy a Zt-hez?
Válasz #105. hozzászólásra
A ZT nem a motor teljeítménye miatt olyan nagy legény hanem ahhoz a 100 lóhoz társul 70 pár mázsa önsúly is ami miatt nagyon nagyot tud fogni a talajon .
Erre felénk zt 323-as kicsivel kevesebet tud mint az én 16245-ösöm talajon 121-est sajnos nem tudok reprezentatív eredményt . Bár azt tudni kell ha a ZT-hez hozzá kell nyúlni az nagyon húzós bár itt nem a motorról beszélek hanem onnan hátra bár az is igaz hogy negyon erős felépítéső a belseje a ZT-nek . Viszont nagyon agyon is van bonyolítva sok része .
Er-e 500-600 ezerrel tobbet egy ugyanolyan koru zetor12145,mint a zt323? Nezegettem az adataikat, kb ugyanott van, csak a zetor 6hengeres, de a loero csak 15-el tobb a zt-nel (www.konedata.net)
Tehat en a zt-t 950-ert vettem, erdemes-e kipotolni meg 5-600 ezerrel es venni egy 12145-os zetort?
Válasz #103. hozzászólásra
Meg csak a jovo zeneje... Gondolom konnyebben boldogulnek vele a foldmunkaban, mint egy sima mtz-80-assal... Egyebkent szerinted mi egy ilyen gep realis ara? Uzemorara kb mennyit mennek el rendszeres karbantartas mellett?
Válasz #102. hozzászólásra
3O3-mast keresel?
Válasz #99. hozzászólásra
Nem vonul a piacra valamikor?
Válasz #100. hozzászólásra
És a TK-ról még nem is tettem emlitést
Válasz #99. hozzászólásra
A Q életbe micsoda hecces kijelentés....
azért van a cégnél 1 2 szoci elnyűhetetlen vas....
többx kell a vezetésnek magához nyúlnia mint azokhoz.......
Válasz #98. hozzászólásra
Csak aku kell bele és kész a bevetésre.Biztosan még több van benne mint a te egész gépparkodban
Válasz #97. hozzászólásra
szegény?
szóval akkor 2,5 alatt kicsináltad AZT A HÍRES STRAPABÍRÓT.....
Válasz #95. hozzászólásra
3O3-as és mindent a kezdetek kezdetén, de ma már múzeumba vonult szegény
Válasz #94. hozzászólásra
2,5 EZER a 14 ezerből
Válasz #92. hozzászólásra
303as?
miket csinált ez nálad?????
tszből sikkasztottad?
Válasz #93. hozzászólásra
Az utolsó 2,5-öt
.A fő darabjai eredetiek
Válasz #92. hozzászólásra
ne szivass no
és nálad mennyit ment?
1400 lesz az fénék....
Válasz #91. hozzászólásra
Nemvagy tisztában ezen strapagépek értékével
Én a 14ooo üó.-ás 1973-as gépemet nem adnám neked 1ooo juróért
Válasz #89. hozzászólásra
azt én elhiszem
csak nem a 30 évesek
ha szerzel 1 újat!!!!!!!!! 1000euróért jövőre akkor bótolunk.......
Válasz #88. hozzászólásra
Bizony nemtévesek van
Válasz #87. hozzászólásra
Pedig nagyon strapabiró masinaés a fogyasztása is nagyon jó
Válasz #86. hozzászólásra
Ha nem tévedek, van is 1 a tarsolyodban......
Válasz #86. hozzászólásra
én meg biztos vagyok benne h. annyit szívnék vele h. mármár xopás lenne a vége........
aztánmeg harakiri.....
Válasz #84. hozzászólásra
Szerintem jól járnál egy ZT-vel.
Válasz #81. hozzászólásra
Szevasz Szabi!
Én harmadiknak 1010 DT ajánlom.
Nekün már rég van egy csörlős erdészeti. Kéthete cseréltem külömbözet fizettéssel mégegyet 6000 euró értékben. Ez 2001-es kiadás de mebben 1033 motor van.
Válasz #81. hozzászólásra
áá az beza többet tud
mégpedig az a több pont annyit tesz, h. eszembe se jutna zt-t hozni a portára ha hozhatok 121est is.....