Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak590 FtBenzin árak583 FtEUR394.17 FtUSD354.36 FtCHF419.11 FtGBP468.16 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz muzs.feri #2135. hozzászólásáraMotorindítás megy?
Csak a müszerfal és a sebváltó monitorja "vak-üres"?
Nekem NH 7040 van, nekem hasonlót produkált, mint amit leírtam.
Az akumlátornál lent van egy biztosíték csvavarokra. Az lehet elégve-korodálva.
MX öregebb sorozat, mint a Puma /NH 7xxx/.
Lehet eltérő megoldás is.
Sziasztok! IH CASE MX 135 maxxum hibajelenség: menet közben megállt, elment az áram, nem működik semelyik visszajelző. Akkumulátorok jók, az áram elmegy az önindítóig a műszerfalat szétszedtük, oda már nem megy el az áram. Kérdésem van itt valamilyen főbiztosíték, és ha van az hol lehet? Vagy valamilyen más tippet elfogadnék hogy mi lehet a baj. Előre is köszönöm.
Sziasztok
Case IH CS 150 ről tudnátok mondani valamit?
Inkábba negatívumok érdekelnének mint a pozitívak de ha valakinek nagyon bevált azt is szívesen veszem ha elmondja hogy miért.
Alkatrész van e még hozzá ? mik szoktak lenni a nagyobb hibái hasonló dolgok.
Válasz muzs.feri #2128. hozzászólásáraAz irányváltó alatt van egy mágneskapcsoló ha leszeded a kormányt és az irányváltó burkolatát rögtön meglátod. Egy gyufásdooz nagyságú kapcsoló. Én is jártam így , letettem a gépet, következő alkalommal nem ment se előre se hátra. Én megkêrtem havert hogy vegyûk ki az ő gépéből próbára a kapcsolót. Át tettûk indult is rögtön! Ez 2 êve volt, a kapcsoló akkor került br. 50-60 körül ha jól emlékszem.
Case IH MX110 es 95 évjárat , irányváltó nem dolgozik , nem megy egyik irányba sem, 2-3 alkalommal újra indítással még megindult kis időkre, de utána már sehová , tudtok tanácsot adni ?
Sziasztok!. Egy case cs 150 -en nem működik a motor fordulatszám kijelző , sebesség kijelző
és az űzemóraszámláló. Segitséget kérnék ha valaki találkozot hasonló problémával . Mi lehet a baj?
Válasz Jen #2118. hozzászólásáraaz erőszabályzód elvan tekerve.elvileg igy dolgozni se nagyon tudsz vele.???mert kiemeli a 3pontot.tekerd le 10-esre,aztán jó lesz.
La agricultura es un sector fundamental para el desarrollo económico y social de cualquier país. Sin embargo, también es un sector que enfrenta importantes desafíos en cuanto a la sostenibilidad y eficiencia de los procesos productivos. En este manuscrito se presenta un caso de éxito en la implementación de soluciones innovadoras y sostenibles en el sector agrícola: Gili Group, ha logrado mejorar la productividad y la rentabilidad de los cultivos, al mismo tiempo que ha reducido el impacto ambiental y promovido la agricultura sostenible. Este caso de estudio es una muestra de cómo la innovación y la sostenibilidad pueden converger en el sector agrícola, generando beneficios económicos, sociales y ambientales para todos los actores involucrados.
Válasz GREVEN #2112. hozzászólásáraNem kell hozzá nagy mutatvány hogy kiszürd a hibát. Kibontod a váltót megkeresd a vezeték csatlakozót, beiktatsz hellyére egy multimétert és ki tudod mérni hogy a power váltogatásakor változik valami vagy csak csattogtatod a mikrokapcsolót. Vedd le a tetejét nyomd tele kontakt tisztitóval ha nem okosodik meg MC cormick cikkszám alatt olcsóbb mint Landini vagy Case alkatrészként.
Válasz ro-bika #2111. hozzászólásáraPower shift váltókapcsolót kellet-e már benne cserélni valamelyikbe?
Nálunk az a jelenség hogy a 4 terhelés alattiból néha csak az 1 meg a 4 van meg, 2,3 hiányzik.
Közben kaptam már visszajelzést más helyekről, hogy 99,99% hogy a kapcsoló a rossz.
Üdv!Case ih magnum 280 2008 évjárat!Vélemények,tapasztaltok pozitív,és negatív is??Mennyire megbízhatóak vagy mikre kell figyelni,üzemórában mi a határa??Köszönöm
Válasz fexco #2106. hozzászólására300. B4-b5 között nagyon lassan vált.... Autómatába b4-ből 5be nem bír felváltani olyan sokáig tart így visszavált b4be
Válasz jambo #2099. hozzászólásáraAmi én láttam 250+ gépet azon már csak 1000 tlt fordulat volt, 21 bordás csonkkal. De az sem kizárt lehet olyant venni a traktorra mint a hajtőműveden van. Traktor motor fordulat mennyi volt ??? Nem szabad a tlt-t nehéz munkáknál nyomatékon dolgoztatni.
Válasz mtz1221 #2098. hozzászólásáraÉn is gondolom hogy van valami oka hogy eltört... 620at forgott. De gondolom annak is van magyarázata hogy a hajtómü 44es átmérőn van a hat borda a gépen meg 34..A 250 lovasokon mekkora a Tlt csonk?
Válasz jambo #2094. hozzászólásáraGondolom csak van valami oka hogy azt adják 1000-es fordulathoz. Amelyik eltört azt mekkora motorfordulaton meg milyen tlt fordulaton használtad ??? Ha bactattad 540E-n meg 1500-1600 motorfordulattal akkor ne csodálkozz.
Válasz jambo #2092. hozzászólásáraÉn is a garanciát szavazók, nem öreg vas!
IHkat nem igazán ismerem, pláne nem az újabbakat, de az tuti, hogy tól ig lóerők között sok minden nem változik, mondjuk 120-160, 160-190 és a többi!
Lényeg, ahogy utánam is írták, meg amiért én is bele kotnyeleskedtem, az a garanciális szerviz!
Válasz jambo #2092. hozzászólásáraForgóboronán nem lehet a fordulatot váltani ??? 1000-es tlt fordulat kéne neked, meg a hozzávaló 21-bordás tlt csonk.
2142 hozzászólás
Válasz iuliu #2141. hozzászólásáraHelyette esetleg valami?
Válasz meszarosbalint49 #2140. hozzászólásáraakcela 14w40
Üdv Case IH traktorhoz 4210 típus 1997 es, 3800 CCM szívódízel motorhoz milyen márkájú 15W40 olaj vált be? Kinek mi a tapasztalat?
Válasz muzs.feri #2135. hozzászólásáraHívj fel elmondom a megoldást (4 db MX van).
Válasz muzs.feri #2135. hozzászólásáraNézd meg az áramtalanító kapcsolót ha a tieden van , az tud ilyet produkálni.
Kedves SK Laci˘
Kedves SK Laci!
Menetközben elment az áram,leállt a motor.Semmi nem műkődik,sajnos.Nincs áram a fülkében. Szia
Válasz muzs.feri #2135. hozzászólásáraMotorindítás megy?
Csak a müszerfal és a sebváltó monitorja "vak-üres"?
Nekem NH 7040 van, nekem hasonlót produkált, mint amit leírtam.
Az akumlátornál lent van egy biztosíték csvavarokra. Az lehet elégve-korodálva.
MX öregebb sorozat, mint a Puma /NH 7xxx/.
Lehet eltérő megoldás is.
Sziasztok! IH CASE MX 135 maxxum hibajelenség: menet közben megállt, elment az áram, nem működik semelyik visszajelző. Akkumulátorok jók, az áram elmegy az önindítóig a műszerfalat szétszedtük, oda már nem megy el az áram. Kérdésem van itt valamilyen főbiztosíték, és ha van az hol lehet? Vagy valamilyen más tippet elfogadnék hogy mi lehet a baj. Előre is köszönöm.
Sziasztok
Case IH CS 150 ről tudnátok mondani valamit?
Inkábba negatívumok érdekelnének mint a pozitívak de ha valakinek nagyon bevált azt is szívesen veszem ha elmondja hogy miért.
Alkatrész van e még hozzá ? mik szoktak lenni a nagyobb hibái hasonló dolgok.
Köszi
Válasz muzs.feri #2132. hozzászólásáraKiderült mi volt a baja?
Válasz lemken #2131. hozzászólásáraKöszönöm a tippet,utána nézek!
Válasz muzs.feri #2128. hozzászólásáraAz irányváltó alatt van egy mágneskapcsoló ha leszeded a kormányt és az irányváltó burkolatát rögtön meglátod. Egy gyufásdooz nagyságú kapcsoló. Én is jártam így , letettem a gépet, következő alkalommal nem ment se előre se hátra. Én megkêrtem havert hogy vegyûk ki az ő gépéből próbára a kapcsolót. Át tettûk indult is rögtön! Ez 2 êve volt, a kapcsoló akkor került br. 50-60 körül ha jól emlékszem.
Válasz muzs.feri #2128. hozzászólásáraLehet elfáradt az irányváltó. Kikopott/elkopott.
Válasz muzs.feri #2128. hozzászólásáraEsetleg az üléskapcsoló, illetve a vezetéke, ha ebben még megvan....
IH CASE MX 135 MAXXUM NEM REAGÁL AZ IRÁNYVÁLTÓ KAPCSOLÁSÁRA.SE ELŐRE SE HÁTRA NEM MEGY.MI LEHET A HIBA ?
Case IH MX110 es 95 évjárat , irányváltó nem dolgozik , nem megy egyik irányba sem, 2-3 alkalommal újra indítással még megindult kis időkre, de utána már sehová , tudtok tanácsot adni ?
Válasz Batka #2125. hozzászólásáraTöltés rendben van.
Válasz 3szekely #2124. hozzászólásáraMeg kellene mérni a generátort van-e töltés.
Sziasztok!. Egy case cs 150 -en nem működik a motor fordulatszám kijelző , sebesség kijelző
és az űzemóraszámláló. Segitséget kérnék ha valaki találkozot hasonló problémával . Mi lehet a baj?
Válasz fexco #2121. hozzászólásáraIgen! De aztán állítottam rajta és jó lett!
Válasz fexco #2121. hozzászólásáraIgen! De aztán állítottam rajta és jó lett!!????????????
Válasz Jen #2120. hozzászólásáratudtál vele dolgozni?--talajmunka
Válasz fexco #2119. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz Jen #2118. hozzászólásáraaz erőszabályzód elvan tekerve.elvileg igy dolgozni se nagyon tudsz vele.???mert kiemeli a 3pontot.tekerd le 10-esre,aztán jó lesz.
Sziasztok! Szeretném kérdezni ez mit jelent maxxum 125
La agricultura es un sector fundamental para el desarrollo económico y social de cualquier país. Sin embargo, también es un sector que enfrenta importantes desafíos en cuanto a la sostenibilidad y eficiencia de los procesos productivos. En este manuscrito se presenta un caso de éxito en la implementación de soluciones innovadoras y sostenibles en el sector agrícola: Gili Group, ha logrado mejorar la productividad y la rentabilidad de los cultivos, al mismo tiempo que ha reducido el impacto ambiental y promovido la agricultura sostenible. Este caso de estudio es una muestra de cómo la innovación y la sostenibilidad pueden converger en el sector agrícola, generando beneficios económicos, sociales y ambientales para todos los actores involucrados.
Válasz Maxxum120 #2115. hozzászólásáraKapcsoló volt.
Válasz GREVEN #2112. hozzászólásáraNem kell hozzá nagy mutatvány hogy kiszürd a hibát. Kibontod a váltót megkeresd a vezeték csatlakozót, beiktatsz hellyére egy multimétert és ki tudod mérni hogy a power váltogatásakor változik valami vagy csak csattogtatod a mikrokapcsolót. Vedd le a tetejét nyomd tele kontakt tisztitóval ha nem okosodik meg MC cormick cikkszám alatt olcsóbb mint Landini vagy Case alkatrészként.
Válasz GREVEN #2112. hozzászólásáraValószinűleg ez lesz a gond, nálam volt cserélve mx-en.
Válasz GREVEN #2112. hozzászólásáraMég nem volt ilyen gond, de az lehet a hiba
Válasz ro-bika #2111. hozzászólásáraPower shift váltókapcsolót kellet-e már benne cserélni valamelyikbe?
Nálunk az a jelenség hogy a 4 terhelés alattiból néha csak az 1 meg a 4 van meg, 2,3 hiányzik.
Közben kaptam már visszajelzést más helyekről, hogy 99,99% hogy a kapcsoló a rossz.
Válasz GREVEN #2110. hozzászólásáraVan mx 170 és mccormick ms135, mit szeretnél e tìpusokról?
CASE/IH MX szériás gépe van itt valakinek?
Üdv! Maxxumhoz kell vegyek hátsó szélvédőt, mert sajna kipukkant. Melyik céget ajánlanátok amelyik gyors és természetesen nagyon olcsó?
Üdv!Case ih magnum 280 2008 évjárat!Vélemények,tapasztaltok pozitív,és negatív is??Mennyire megbízhatóak vagy mikre kell figyelni,üzemórában mi a határa??Köszönöm
Válasz fexco #2106. hozzászólására300. B4-b5 között nagyon lassan vált.... Autómatába b4-ből 5be nem bír felváltani olyan sokáig tart így visszavált b4be
Válasz jambo #2105. hozzászólásáraén nem.de mennyi ora van a gépbe?miért akarsz kalibrálni?
Sziasztok! Tudna vki segíteni hogy kell a puma 16os váltóját kalibrálni? Vagy hol találok hozzá leírást? Könyvében nem találom
Válasz mtz1221 #2103. hozzászólásáraArra gondolsz hogy ott kisebb a motor nyomaték.
Válasz jambo #2102. hozzászólására1900-2100 motorfordulat körül nincs 540-es tlt fordulat ??? Ha van azon használd legközelebb.
Válasz mtz1221 #2101. hozzászólására1700 volt a motorfoldulat. A forgóborona 540es fordulatot ír. Gondolom ezresen meg az sokallaná.
Válasz jambo #2099. hozzászólásáraAmi én láttam 250+ gépet azon már csak 1000 tlt fordulat volt, 21 bordás csonkkal. De az sem kizárt lehet olyant venni a traktorra mint a hajtőműveden van. Traktor motor fordulat mennyi volt ??? Nem szabad a tlt-t nehéz munkáknál nyomatékon dolgoztatni.
Válasz jambo #2088. hozzászólásáraVan minden géphez vékony csonk és vastag csonk minden borda számhoz is.
Válasz mtz1221 #2098. hozzászólásáraÉn is gondolom hogy van valami oka hogy eltört... 620at forgott. De gondolom annak is van magyarázata hogy a hajtómü 44es átmérőn van a hat borda a gépen meg 34..A 250 lovasokon mekkora a Tlt csonk?
Válasz jambo #2094. hozzászólásáraGondolom csak van valami oka hogy azt adják 1000-es fordulathoz. Amelyik eltört azt mekkora motorfordulaton meg milyen tlt fordulaton használtad ??? Ha bactattad 540E-n meg 1500-1600 motorfordulattal akkor ne csodálkozz.
Válasz jambo #2092. hozzászólásáraÉn is a garanciát szavazók, nem öreg vas!
IHkat nem igazán ismerem, pláne nem az újabbakat, de az tuti, hogy tól ig lóerők között sok minden nem változik, mondjuk 120-160, 160-190 és a többi!
Lényeg, ahogy utánam is írták, meg amiért én is bele kotnyeleskedtem, az a garanciális szerviz!
Válasz agroanti #2095. hozzászólásáraOk. Köszi
Válasz jambo #2094. hozzászólásáraSzia!
Holnap munkanap, keresd a szervizt, ezt garanciában meg kell csinálniuk!
Válasz mtz1221 #2093. hozzászólásáraNem váltható. A 21 bordás erősebb? Megvan hozzá a 21 bordás csonk. Akkor a kardánt kellene hozzávariálni?
Válasz jambo #2092. hozzászólásáraForgóboronán nem lehet a fordulatot váltani ??? 1000-es tlt fordulat kéne neked, meg a hozzávaló 21-bordás tlt csonk.