Hirdetés
Fórum
John deere 6020-as és 30-as széria
Létrehozta: pali ares 07 , 2008-06-12 17:28:44
Kedvencekhez
Segítség
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- AKG támogatás új
- S.O.S. új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
- Japán kistraktorok új
- Zene, ami boldoggá tesz... új
- Vadkártérítés új
- Fronttartály, fronthidraulika és minden ami előre kell új
Cikkajánló
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
A toxinszint mértéke erősen összefügg a klímaváltozással.
Támogatott tartalom
89 hozzászólás
Üdv!
6330PR traktornál, ha a hidraulika kart nem lehet az úszó helyzetbe benyomni, akkor a robbantott ábrán (M-SCV200)látható 7. alkatrész a ludas?
Válasz hferi1957 #81. hozzászólásáraHa mindig kicsapja a biztosítékot, lehet egy vezeték kidörzsölődött,letestel. Az elektromosság tudja szivatni az embert. Nekem ősszel a motor csattogott, meg szarul járt, ha toltam padlógázon ment, ahogy visszavettem becsattogott. A végén kiderült a magas nyomású limiter csatlakozóján volt csak kontakthiba. Persze nyáron párszor lehúztam, mert csak úgy tudtam elindítani, mert akkor meg falslevegőt kapott a szívóági gázolajcsövön. Most már jó minden.
Válasz Hogel #86. hozzászólásáraEzt a fajtát szerencsére még nem kellett darabokra szednünk, de nekem van úgy, hogy nem megy helyre valószínű rendesen, és kilöki, főleg, ha valami kis olajfelvételű munkahengert nyit, zár! Ritkán van így és főleg első nyitás zárásnál, szerencsére nem űz ebből sportot!
Egyébként gondolom, mikor nyomást adnrá az ember szimplán csak önzáró, vagy kap a golyósorra nyomással valami "zárást", passz nem tudom!
Régieknél 4755, ott kar jobbra bal hüvely kiemelt és fordítva, ki a csatlakozó, de azt is húzni kell kicsit, hogy a golyókat szépen ellökje az útból!
Befelé is kell a kárt használni.
Válasz A.I. #85. hozzászólásáraDe ha csak ki kell rántani,akkor az olajnyomás miért nem tudja kilökni ha rá van kötve a munkagép?
Válasz Hogel #82. hozzászólásáraRántsd ki keményen, ahogy a többiek is leírták, csak ne vágd orrba magad, meg ne verd be a könyök és a munkagépbe!
Válasz RkTomi #83. hozzászólásáraOlyan hihetetlen, hogy ezt a fajta csatlakozó így tervezték meg, hogy "ki kell rántani" :D
Válasz Hogel #82. hozzászólásáraKi kell rántani ha nincs rajta a kis kar ami kidobja. Ha úszó teszed a kört az segít, vagy ha leállítod a motort.
Sziasztok lehet hogy nagyon triviális amit kérdezek, de a hidraulika gyorscsatlakozót mindenki úgy szokta kihúzni, hogy benyomja majd hirtelen kirángatja?????
Az MTZ-n ugyebár volt a külső gyűrű az aljzaton, amit benyomtam és akkor ki lehetett húzni.De a John Deere- on nincs valami trükkje?Mert sokszor percekig rángatom mire kijön.
Sziasztok! Van 6520 SE traktorunk és állandóan kicsapkodja a rendszer a világításkapcsoló biztosítékát.. cseréltük a kapcsolót így sem oldódott meg a probléma.. akinek volt hasonló problémája jelezzen,vagy ajánljon egy jó villamosságszerelőt... köszönöm
john deere 6620 velemeny?
Válasz cseke lajos #78. hozzászólásáraKeressétek bizalommal:
Attilát
Érti amit csinál!
Válasz Balazsbeci #77. hozzászólásáraSikerült találni szerelőt, mert úgy néz ki nekem is ez az elektromos hibám van 6520 as on .
Ha valaki tud ilyen szerelőt várom a hívást 06304022244 .
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Van egy 6220 SE traktorom homlokrakodóval szerelve. Valami gond van a hidraulika rendszerrel de nem tudunk rájönni. Keresnék Hajdú-Bihar megyében megbízható szerelőt aki el is jönne és látott már John Deeret közelebbről. Ha valaki tud nevet és esetleg tel. számot azt nagyon megköszönném! Előre is köszi!
Válasz #74. hozzászólásra
Ebben a válságos időben kellenek a munkahelyek az öntőtől.... a szerelőig.
Válasz #74. hozzászólásra
Meg van az a motor piszkálva.. nem is kicsit...
Válasz #72. hozzászólásra
áááááááááá nem hinném, hogy megeröltették volna nem olyan fiók ezek
Válasz #72. hozzászólásra
Esetleg a kormány és az ülés között lehet a probléma
Válasz #70. hozzászólásra
Szerinted erőltetés, vagy anyag hiba, esetleg rossz minőségű olaj, s nagyon melegedett?
megnyugtatásképp minden 6030 tulajnak, ez nem az a 30-as ami nekik van
Válasz #65. hozzászólásra
ennyiért inkább 160 lovas gépet vennék, művelőkerékkel alkalmas ugyanerre mint a 100 lovas, fogyasztásilag is minimális a különbség. És az után lehet gabona direktvetőt vagy pótkocsi-szerelvényt kötni.
Válasz #66. hozzászólásra
saját
Válasz #63. hozzászólásra
Majd 20 millát egy 100 lovas trakiért újonnan! (Ráadásul jd!)
Válasz #64. hozzászólásra
ennyi a saját? vagy a szomszédokéval együtt ennyi??
Válasz #63. hozzászólásra
Az sem normális aki ezt ennyiért megveszi
Válasz #63. hozzászólásra
70heki
az se normális aki ILYET vesz , aztán meg eladja
Válasz #60. hozzászólásra
köszi az infókat , azt megtudnád még mondani,hogy mennyi volt az új ára nettóban támogatás nélkül?
Pár faluval arrébb van szintén 6520 se abban kb. 4000 óra van de azzal sem volt semmi idáig. Ez biztos nem csak hallomás.
Ü.ó. még nem sok van benne, 1700. 6 hengeres turbós motor. Ez a leggyengébb a hat hengeresek között, minden mechanikus. Csoporton belül terh. alatt 4 fokozat kacsolható + ir. váltó is. Mivel minden mechanikus ezért remélem egy darabig örökös lesz. Nem volt még vele baj, csak a fülkében a tető alatt lévő klíma cső lazult meg és csöpögött be a víz. Házilag megoldottuk rövid idő alatt.
Válasz #57. hozzászólásra
látom neked is épp ilyen van , mesélj róla , mennyi üzemóra van benne , tapasztalatok, meghibásodás stb.
Válasz #57. hozzászólásra
köszi ! és még annyit, hogy turbós e vagy szívó?
Sziasztok!
A 6520 SE nem Cr-es motor, még kör adagolós. Ua. mint a 10-es széria.
Sziasztok! Érdekelne hogy a JD-nek az IVT váltójárol mi a véleményetek? Használt gépet akarok venni és IVT-vel szerelt és érdemes-e belevágni?
Válasz #54. hozzászólásra
Ami nálunk van az nem SE!!!
Full 50-es váltó stb!
Válasz #53. hozzászólásra
Köszi, biztos ez , mert amiröl én érdeklődnék az SE felszereltség ( 1 db kocka munkalámpa a fülkén)
Válasz #52. hozzászólásra
Hali
Igen CR motoros 115 + 10 lovas van nálunk egy a faluba 5000 van benne különö baja nem volt.
a 6520-as st.(2004) az már CR motoros?
milyenek lehetnek eze igy 7 év után 6-7 e ü.ó.-val?
valakinek van e estleg ilyen gépe ,ha igen érdekelne a véleménye
Válasz #50. hozzászólásra
Egyébként engem nem érdekel a külső !
Sokkal inkább a használati értéke .
Válasz #49. hozzászólásra
Sok nem sok ennyi az ára. Mondjuk ez egy kb 150 lovas elég massziv traki. És a minősége az nem NH. Bár a NH dizájnra jobb.
Válasz #45. hozzászólásra
a 60 kicsit nem sok ?
Válasz #47. hozzászólásra
Kérdeztem de csak hümmögtek a fiuk ilyet még nem láttak. Jöttek mindenféle teóriák eldugult kipufogóról meg füstölő motorról de nagy eredménye nem lett. Egy dolog azért érdekes. egy bizonyos ideig a kipufogó tömitése nem volt tökéletes a T-ken és jobboldalt mindig kormos lett a motorház.
Válasz #45. hozzászólásra
Szabi, kipufogóra rákérdeztél?
Válasz #45. hozzászólásra
Nálunk is ekörül mozog
Válasz #44. hozzászólásra
Hát a Hitech olyan 60 kőrül van légkondival pótsulyal.
Válasz #43. hozzászólásra
Mennyi a t131-es nálatok ? én 2 éve 44000ért vettem a t130-at
Válasz #42. hozzászólásra
Hát az nem a forgalmazón múlik. Nálunk is felmentek az árak. A finn/svéd munkás nem annyiért dolgozik mint az olasz vagy török és a vas ára is fölugrott.
Válasz #41. hozzászólásra
Az uj forgalmazo az árát már kicsit feljavitotta
Válasz #40. hozzászólásra
Remélem az elkövetkezőkben sem "javitják fel a minőséget" mind eggyes gyártók.
Válasz #39. hozzászólásra
Én 15éve Valmet-Valtrát nyúzok alkatrészre még nem sokat költöttem