Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Hirdetés
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
37 hozzászólás
Válasz #37. hozzászólásra
Hát csak úgy. Nincs semmi hátsó szándékom!!! És a 161-es az mi kutya? Az már nem is számít? Nagyok a traktorok mennyi a hektár 200-300?
Válasz #36. hozzászólásra
Miért kérdeztél? IH Case 7250, IH Styer 9200. Nincs kombájnom.
Válasz #35. hozzászólásra
Terület mennyi? Mik a vezérgépek?
Válasz #34. hozzászólásra
Tsz-én nincs már. Nagyon régen végen 1977-ig, de összeolvadni 2001-ig. Vállakozás apukám, én, 2 fő munkás.
Válasz #32. hozzászólásra
Te alesi! Mi ez a hely? Tsz udvar, vagy ilyen nagyban nyomjátok? Mennyi a hektár?
Válasz #32. hozzászólásra
Ez egy elég kellemetlen probléma. Itt a kft. nél törött el a 162-ben tavaly. Igaz a pilótára én csak kecskét bíznék, hogy azt vezesse!!! :-)))
Válasz #31. hozzászólásra
Mert motorblokk bajot volt. főtengely eltört és 3 db nyuvótartók, 6 db nyuvó csavarok eltört is. Ez nem lehet javitni. Azért komplett motorblokkot. 5 évvel ezelőtt eltört főtengelyet. 2x eltört fötengelyet. Ez Nádudvaron felújitott után ez baj volt.
Válasz #30. hozzászólásra
És minek neked a motorblokk úgy egymagában traktor nélkül? :-/
Válasz #29. hozzászólásra
Ez nem. 16245 super gyári hibái volt. Mert apukám ismerső, régi Magyar-szlovák Testvére Tsz-é barátság volt. Csere aratás volt 93-ig. És vásároltam 161-es bontott motorblokkot.
Válasz #28. hozzászólásra
Mi a .... kerestél Te a Tótoknál ??? Hhhhe???
Moderátor által módosítva: 2015-06-04 14:16:08
Válasz #25. hozzászólásra
:DDD Szlovák Tsz-én 1 db 16245-es műanyagburkolatos. 2000 óra után egy elrombolt a dugattyút.
Válasz #18. hozzászólásra
A törzs létszám ismer egymást! :) Amúgy pócs ahogy emlegetted Szabolcs megyében van: Máriapócs, Pócspetri! :)
Válasz #25. hozzászólásra
Fejben van neki minden adat! :)
Válasz #23. hozzászólásra
Te tudod, nálad vannak a katalógusok .-)))))))))
Válasz #22. hozzászólásra
Ez komolyam balesetveszélyes. Tavalyon vezetettem MTZ-et EB-pótkocsival tele búzát. Ez MTZ nagyon elég 10-12 tonna elhúzni. Ez nem hiszem elvinni 16-24 tonnát.
Válasz #22. hozzászólásra
Ez gyári adatai 120-es 38 km/h. Régi 16145-ös 150 le. Műanyagburkolatos 16245 super 170 le 40 km/h-re!
Válasz #21. hozzászólásra
Nem nyert!!! 161-es 70km/ó, dombról le, sebesség ki :-DDDDDDDDDD Megállás megkérdőjelezve. :-(((
Válasz #12. hozzászólásra
12145-ös 4 sebessége, 35-38 km/h-re elérhető is. 16145-ös 25-30 km/h-ig.
Válasz #18. hozzászólásra
Most már bökd ki:)
Válasz #18. hozzászólásra
Akkor Szabolcs megyei vagy! :)
Válasz #16. hozzászólásra
Háááááááááát megggleheeeeet... :-)) A FENÉKET!!! Attól nem félek barátom! Készakarva nem tettem keresztbe senkinek!!! Azt meg nekem ne mondjátok , hogy minden ide valamikor is beírónak vágjátok a címét. Áááá nem hiszem! Jobb ha beírok egy fiktív települést??? Nem fogok. PL. engem nem foglalkoztat, hogy Te pócsi vagy esetleg piripócsi vagy. Jobban érdekel a véleményed egy konkrét témával kapcsolatban.
Válasz #15. hozzászólásra
Borsod? Szabolcs megye?
Válasz #15. hozzászólásra
miért nem mered elárulni?talánfélsz,hogy valaki rád ismer,és rád pirit valamivel?
Válasz #14. hozzászólásra
Miért olyan fontos azt elárulnia az embernek ??? Egy kis inkognitó soha nem árthat. :-)) Te mit is írtál, Tolna megye? Akkor hozzád képest a messzi, távoli északról :-)))
Válasz #13. hozzászólásra
Jó a szöveg ,de még nem irtad meg honnan irkálsz
Válasz #12. hozzászólásra
Jjah, hát igen a kristály egy precíz, igényes gépezet, nem hajthatja ám akármilyen jöttment ürge :-)))) Bizony , bizony nem egy rövidtávfutó bajnok. Még egy öreg nyanya is megelőz ha odalép a bringának. HEHE HEHE HE!!!
Válasz #11. hozzászólásra
Nálunk a Tsz-ben is voltak Crystálok 10-12 db de mindig rosszak voltak semmi komoly munkát nem birtak a vágén csak kettő 6011potot huzigáltak, csak nagyon lassuak voltak a szálitáshoz
Válasz #10. hozzászólásra
Nincs rajtuk turbó, 4-es a váltójuk a többi ugyanaz.Hozzánk mikor idekerültek 120-asok (2 db) majd 3000 ha-on húzták az igát éjjel nappal. 10 évig rájuk se néztek, csak mentek , fütyülve.
Válasz #9. hozzászólásra
A 160-tól
Válasz #8. hozzászólásra
Mitől jobbak, és miben?
Válasz #7. hozzászólásra
Dea 120-as krisztállok már jobbak ?
Válasz #6. hozzászólásra
Pontosan úgy van ahogy írod. A ZTS-ek (crystalok) motorjai nem nyomatékosak kicsi a rugalmasságuk. Ami kell nekik az a fordulat, fordulat és a fordulat. Az meg mivel jár hörpi, hörpi, hörpi :-))))
És valószínüleg a Fiat a legjobb szerintem is:)
A előzőben írt ZTS-erötlenségre várnék énis véleményt!!!
Hali!Csak a Fiatról és a Zetorról tudok írni.Egy bérvállalkozó ismerősnek volt Fiat 180-90ese,3-4 éve adta el,akkor volt 8éves,Ares 836ra cserélte,de nagyon meg volt elégedve vele,csak kicsi volt neki.ZTS 16245 S(erősitett hidraulika,hátsó híd és nagy kerekek)van nekünk most.1999es és 4500óra van benne.Szerintem nincs 160ló,hamar fullad,pörgetni kell h lendületben maradjon.A Hajdúságban gazdálkodunk kötött földön,3késes lazító és 3fejes eke van hozzá egyelőre,ezeket szépen viszi.A Fiatot már nem gyártják,de talán a ZTSből van még valami hasonló modell újonnan.
Válasz #1. hozzászólásra
Nem igen lesz, aki ezt megmondja neked, de a fiat biztos jobb!
Válasz #1. hozzászólásra
423-os kevesen van, mert rendszerváltás miatt. Emlékszem Tsz-én 423-os 2 darab, hosszú élettartlmát volt. ZTS 16245-os ez legjobb gépe, de nagykerékű. fiat-még jobb ez sokáig birtak a bontottlan a motort.
hello!
szerintetek a zt 423 as traktor van olyan jó mint
a fiat 180 v. a ZTS 16245?
és gyártják még őket
menyire éri meg ilyen traktort vásárolni?
ha vki tud információt szolgáltatni......