Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409.84 FtUSD388.95 FtCHF440.33 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Traktoros007 #969. hozzászólásáraNincsen már hozzá minden. Kopó alkatrészek igen, abból van utángyártott is persze, de váltó fogaskerekek, himbák, vezérmű tengely, kuplung kosár és egyebek már nem kaphatóak. Bontva van még sokminden, de egyszer annak is vége...
Válasz szanberg #968. hozzászólásáraNekem Ktm525-ös van lehet hozzá mindent kapni nyugott szível ajánlom.A Drz től fényévekkel jobb az egyik barátom nagy Drz-s vol kipróbálta az 525-öst el is adta gyorsan a szuszkát és Ktm-et vett helyette.
Válasz RARGAkèny #967. hozzászólásáraAz a baj, hogy nem nagyon kapsz már alkatrészt hozzá, bontott sincsen sok mert nem volt igen sok belőle, új beszerzése még mindig is nehézkesen ment. Nekem Husabergek (is) vannak, ott is ez a helyzet, hajtókar pl már nem kapható hozzájuk, de már az rfs KTM -el is ez a baj.
Kifutottak.
Tudom, hogy olcsó,meg amúgy élvezetes motor amit írsz,csak ha nem tudod használni akkor semmit nem ér.
Keress egy drz400-ast,ahhoz van cucc elvileg minden.
Válasz Balázs. #952. hozzászólásáraMind a kettő kormány váltós volt csak a komárnál lefelé volt egyes, a riga verho meg épp fordítva.
Amúgy 2 sebességesek voltak, a Romet a komár utódja volt lábváltós 2 sebességes.
Riga, delta, karpatia V-50-es motorban már volt lábváltós verzió de a 2 sebesség itt is maradt.
Válasz rigás #950. hozzászólásáraNekem most is van kettő, szovjet traktor mellé szovjet motor. Nincs napi használatban, de váltóbowden szakadáson kívül nem volt még vele bajom.
Válasz rigás #950. hozzászólásáraMinden országnak megvolt a sajátja. 16 éves koromban csukott szemmel is szét tudtam kapni, mégis mindig baja volt. Lehet nem bírta a tomos a fiatalokat, meg az Lq dugattyút. APN
Válasz rigás #950. hozzászólásáraEzért adtak volna 350-et, gyerekként meg örültünk, ha 50e-ért eladtuk, vagy vettünk.
De akár a trabi, waresz, vagy a bigulátor, kivesznek, megy az áruk.
Én is akartam venni egy duplakörlámpás ezeröcsit, aztán arra jutottam, majd, ha gazdag leszek
Annak idején a 80-as években jobb híján ezekkel a szörnyedelmekkel közlekedtem, sőt javítottam és hát el is adtam néhány romjaiból feltámasztott példányt. Hogy, miért pont rigával, verhóval, komárral és társaival küszködtem, mert szerettem a motorokat és jobbra nem forrta ezeket meg hozzám vágták csak szabaduljanak tőlük. Egyedül kereket volt nehéz szerezni hozzájuk, abból mindenki kézikocsit meg robi kapa utánfutót gyártott.
Erre tessék mára érték lett ezekből is, azt hiszem kár volt kidobnom azt a több mázsányi alkatrészt amit akkor összegyűjtöttem.
Válasz .Richard. #947. hozzászólásáraIgen, ilyen membrános benzincsapja van, tavaszi indulás előtt átpucoltam a teljes üzemanyagrendszerét, akkor szétszedtem ezt is.
Válasz Gumóka #945. hozzászólásáraSzerintem ha ezen is automata benzincsap van,amelyiket a forgattyuház vákum működteti az átereszt mivel a tűszelep is átereszthet valamennyit orák alatt ezért meg szivja magát. Tankold tele. Vedd le a csaprol a karbira menő csövet amit egy edénybe dugsz csővel. Igy nem a földre folyik ha ereszt. Igy kiderül az e a baja. Kevés benzint lehet megtart a csap membrán de 2 vagy 3 litert már beleenged. Mint a Pannonia meg a Simson. Nyitva hagyod taknyol. Ezért lehet a hol jo hol nem szindroma. a benzin súlyát nem birja igy ereszt. .
700-as Teneré nincs e valakinek esetleg?
Lehet venni kéne egy valamit szaladgálni ide oda, akár földeket is körbe járni, néha nosztalgiából gurulni egyet a hegyekben ésatobbi...
Gs BMW -től olcsóbb könnyebb filigránabb érdekelne, ezt látom most a leg optimálisabbnak a piacon.
Azt mitől csinálhatja, hogy ha 2 napig nincs használva, nem akar elindulni? Benzin ott van, a gyertyát kivéve a helyéről, nedves.
A poén az, hogy reggel nem indul, este rápöccintek az önindítóra már pöfög is. Ha nem nyúlok hozzá.
De ma reggel se indult pl. Este meg még motoroztam vele.
Válasz Sk Laci #943. hozzászólásáraMotor jobb oldalán van a lendkerék ott a ventije. Fekvő hengeres. Nem sárjáronak vettem még volt ut. Aztán utépités miatt kerülő meg sár lett.Táv miatt ez jo mert akku is belefér az ülésalá /télen villanypásztor akku ha lemerül./ . Meg csináltam magamnak utat ami nyirva van igy a felolvadott durva agyagos sár is ki van kerülve. Igy ez lett a megoldogép. 50 ccm es motor ilyenre elég. Persze létezik nagyobb kerekű is 50es ha sárban kell. Az is jo oda. De maradtam ennél. Biztositás van neki ennyi.
Válasz .Richard. #941. hozzászólásáraÜgyes motornak néz ki, de azért a kicsi kerék érzékenyebb a gödrökre, mint a nagyobb.
Amint nézem eléggé körbe van burkolva. Hogyan van megoldva a hütés?
2000 évekig JAWA 21 /Pioneert/ használtam, de a müszakik bevezetése miatt, ki lett jelentve. a 2 ütemü motornak nem sok esélye volt az emiszió mérésnél.
Szerettem ezt a motorbiciklit, mert sose romoltak el, mentek mindig, és hihetetlenül keveset vfogysztottak. Nem egészen 2,5 L/100 km országúton .
Fogaskerék áttételen múlitt a sebesség 70-80 km/ó volt a végsebesség.
Válasz B.Bali #940. hozzászólásáraEddig sohase volt gondom, hogy ne jussak oda az autóval. Amelyik utakat használom, igyekszem akkor arra menni, amikor nem csinálok benne kárt. Sajnos ezt másokról nem lehet elmondani, de szerencsére nem túl sok az arogáns ütődött személy.
Ha a parcellám mellett nagyobb a fü az úton lekaszálom, aratás után ha nagyobb gödrök vannak az úton meghúzom rövidtárcsával, hogy egyenesedjen.
Válasz .Richard. #938. hozzászólásáraThyphoone modelt nem hozta le, de hasonlít a másik modellekre, amit találtam.
Meglepetésemre az Apriliák olcsóbbak.
Az igaz, hogy egy kicsit mást vártam, mint amit belinkeltél. Olyan "enduros" tipust, kicsit nagyobb kerekeken. Monjuk mint valaha gyártott Simson Enduro.
Csak az a gond, hogy a motorbiciklire csak 50 ccm van jogsim, ma meg már jóval nagyobbal gyártanak kicsi motorokat is.
Marad a Ssanyong, amég ki nem raknak a müszakin Nagy előny, nem ázok, nem fázok, nincsen meleg benne, jól meg lehet pakolni, és a téli csúszós utak se gond ennek az autónak.
Újonan is vettem volna ebből a márkából, csak sajnos a szlovák márkaszerviz szaktudása amivel találkoztam egy kalap sz@-t se ér.
Válasz Wilde #934. hozzászólásáraNa mondjuk most végig mennél a Bükkön Eger-Miskolc szakaszon a Gsxr-el, kb le zsibbadnál rajta úgy mint a fene.
A mátrában mondjuk király új flaszter van, ott már igen.
Egyébként 2004-5 környékén,amikor sárga színben futottak a GS BMW-k, a ringen volt amatőr speed verseny,ahol is egy ilyen gs-sel lett második az egyik fickó, még a motorrevüben is benne volt.
Azért jó a salakmotor,azzal csak azt lehet,csak balra
Jövőre lehet tényleg veszek egy Teneré 700-ast, most a haverok is mind utcai motort vettek, nekem meg jó időben szaladgálni napi rutinba vehető lenne, egy kis plussz fíling a napi rutinban, secperc alatt körbe ugorva a határt. Néha meg egy-egy Mátra vagy szlovák szerpentinezést abszolválni.
Válasz szanberg #929. hozzászólásáraMásik véglet a Gold Wing. (Az árát most hagyjuk...)
Volt szerencsém gurulni egy szinte vadiújjal. A süppedős, tévénézős fotel egy vacak hokedli hozzá képest, csak kanyarodni ne kelljen sokat.
Az utakra a túraenduró a legjobb kompromisszum. Városban is, országútin is jól érzi magát, és még a földesútra is el lehet merészkedni vele. A BMW meg azon belül is etalon.
A salakozásért kicsit irigyellek, én lef.snám a bokámat tőle hamar.
Válasz Wilde #927. hozzászólásáraGsxr vagy más speed motor futóműve köszönő viszonyban sincs a GS BMW-ével. Persze a ringen az a jobb, de a közutakon rázós pattogós vacak mind, egy GS meg úszik mintha vízen menne.
970 hozzászólás
Válasz Traktoros007 #969. hozzászólásáraNincsen már hozzá minden. Kopó alkatrészek igen, abból van utángyártott is persze, de váltó fogaskerekek, himbák, vezérmű tengely, kuplung kosár és egyebek már nem kaphatóak. Bontva van még sokminden, de egyszer annak is vége...
Válasz szanberg #968. hozzászólásáraNekem Ktm525-ös van lehet hozzá mindent kapni nyugott szível ajánlom.A Drz től fényévekkel jobb az egyik barátom nagy Drz-s vol kipróbálta az 525-öst el is adta gyorsan a szuszkát és Ktm-et vett helyette.
Válasz RARGAkèny #967. hozzászólásáraAz a baj, hogy nem nagyon kapsz már alkatrészt hozzá, bontott sincsen sok mert nem volt igen sok belőle, új beszerzése még mindig is nehézkesen ment. Nekem Husabergek (is) vannak, ott is ez a helyzet, hajtókar pl már nem kapható hozzájuk, de már az rfs KTM -el is ez a baj.
Kifutottak.
Tudom, hogy olcsó,meg amúgy élvezetes motor amit írsz,csak ha nem tudod használni akkor semmit nem ér.
Keress egy drz400-ast,ahhoz van cucc elvileg minden.
Válasz szanberg #966. hozzászólására98-as TE 410...4T
Válasz RARGAkèny #965. hozzászólásáraTípust és évjáratot írj és mondom mi a tényállás!
Üdv.
Valaki használ közületek husqvarna mocit, megbízhatóak?
Válasz Gumóka #951. hozzászólásáraVan olyan simson-om, amin még az eredeti árcímke rajta van….új kora óta nálam van…
Válasz rigás #958. hozzászólására
Válasz Jakabjóska #957. hozzászólásáraHasznált MTZ szindróma
Válasz Maszek Zs #959. hozzászólásáraDehogy adom, ezzel járok dolgozni!
Válasz Jakabjóska #957. hozzászólásáraAz benne a pláne, hogy meg is veszik.
Válasz Gumóka #951. hozzászólásáraNehogy el add annyiért!!
Van nekem is egy svarblém 65-ös. Lehet rendbe kéne tenni.
Válasz Balázs. #952. hozzászólásáraMind a kettő kormány váltós volt csak a komárnál lefelé volt egyes, a riga verho meg épp fordítva.
Amúgy 2 sebességesek voltak, a Romet a komár utódja volt lábváltós 2 sebességes.
Riga, delta, karpatia V-50-es motorban már volt lábváltós verzió de a 2 sebesség itt is maradt.
Válasz Gatti #953. hozzászólásáraVeterán börzéken eszement áron akarják adni őket, meg az alkatrészeit is.
Válasz rigás #950. hozzászólásáraNekem most is van kettő, szovjet traktor mellé szovjet motor. Nincs napi használatban, de váltóbowden szakadáson kívül nem volt még vele bajom.
Válasz rigás #950. hozzászólásáraMinden országnak megvolt a sajátja. 16 éves koromban csukott szemmel is szét tudtam kapni, mégis mindig baja volt. Lehet nem bírta a tomos a fiatalokat, meg az Lq dugattyút.
APN
Válasz Gatti #953. hozzászólásáraKeresztfiam 550- ért hirdet burkolt "svábit", de már nem is látom, lehet eladta
Válasz Gumóka #951. hozzászólásáraApós a múltkor látott egy Simson hirdetést 1,1 millióért, igaz nagyon jó állapotban. Nem semmi milyen árak vannak.
Válasz rigás #950. hozzászólásáraA kormányváltós melyik volt a Verhovina vagy a komár?
Válasz rigás #950. hozzászólásáraEzért adtak volna 350-et, gyerekként meg örültünk, ha 50e-ért eladtuk, vagy vettünk.
De akár a trabi, waresz, vagy a bigulátor, kivesznek, megy az áruk.
Én is akartam venni egy duplakörlámpás ezeröcsit, aztán arra jutottam, majd, ha gazdag leszek
Annak idején a 80-as években jobb híján ezekkel a szörnyedelmekkel közlekedtem, sőt javítottam és hát el is adtam néhány romjaiból feltámasztott példányt. Hogy, miért pont rigával, verhóval, komárral és társaival küszködtem, mert szerettem a motorokat és jobbra nem forrta ezeket meg hozzám vágták csak szabaduljanak tőlük. Egyedül kereket volt nehéz szerezni hozzájuk, abból mindenki kézikocsit meg robi kapa utánfutót gyártott.
Erre tessék mára érték lett ezekből is, azt hiszem kár volt kidobnom azt a több mázsányi alkatrészt amit akkor összegyűjtöttem.
Az itt látható "csodáknak" szinte minden csavarját ismerem egyedül a stella újdonság számomra.
Válasz Gumóka #948. hozzászólásáraNincs mit. Hát ha tudsz vegyél membránost ha az a hiba. szerencséd van kapsz jot. .nekem nem volt.
Válasz .Richard. #947. hozzászólásáraIgen, ilyen membrános benzincsapja van, tavaszi indulás előtt átpucoltam a teljes üzemanyagrendszerét, akkor szétszedtem ezt is.
Köszönöm, megnézem!
Másnem, kap egy sima mezei benzincsapot.
Válasz Gumóka #945. hozzászólásáraSzerintem ha ezen is automata benzincsap van,amelyiket a forgattyuház vákum működteti az átereszt mivel a tűszelep is átereszthet valamennyit orák alatt ezért meg szivja magát. Tankold tele. Vedd le a csaprol a karbira menő csövet amit egy edénybe dugsz csővel. Igy nem a földre folyik ha ereszt. Igy kiderül az e a baja. Kevés benzint lehet megtart a csap membrán de 2 vagy 3 litert már beleenged. Mint a Pannonia meg a Simson. Nyitva hagyod taknyol. Ezért lehet a hol jo hol nem szindroma. a benzin súlyát nem birja igy ereszt. .
700-as Teneré nincs e valakinek esetleg?
Lehet venni kéne egy valamit szaladgálni ide oda, akár földeket is körbe járni, néha nosztalgiából gurulni egyet a hegyekben ésatobbi...
Gs BMW -től olcsóbb könnyebb filigránabb érdekelne, ezt látom most a leg optimálisabbnak a piacon.
Van egy malaguti centro sl 50 robogóm.
Azt mitől csinálhatja, hogy ha 2 napig nincs használva, nem akar elindulni? Benzin ott van, a gyertyát kivéve a helyéről, nedves.
A poén az, hogy reggel nem indul, este rápöccintek az önindítóra már pöfög is. Ha nem nyúlok hozzá.
De ma reggel se indult pl. Este meg még motoroztam vele.
Mi lehet a hiba?
Válasz Sk Laci #943. hozzászólásáraMotor jobb oldalán van a lendkerék ott a ventije. Fekvő hengeres. Nem sárjáronak vettem még volt ut. Aztán utépités miatt kerülő meg sár lett.Táv miatt ez jo mert akku is belefér az ülésalá /télen villanypásztor akku ha lemerül./ . Meg csináltam magamnak utat ami nyirva van igy a felolvadott durva agyagos sár is ki van kerülve. Igy ez lett a megoldogép. 50 ccm es motor ilyenre elég. Persze létezik nagyobb kerekű is 50es ha sárban kell. Az is jo oda. De maradtam ennél. Biztositás van neki ennyi.
Válasz .Richard. #941. hozzászólásáraÜgyes motornak néz ki, de azért a kicsi kerék érzékenyebb a gödrökre, mint a nagyobb.
Amint nézem eléggé körbe van burkolva. Hogyan van megoldva a hütés?
2000 évekig JAWA 21 /Pioneert/ használtam, de a müszakik bevezetése miatt, ki lett jelentve. a 2 ütemü motornak nem sok esélye volt az emiszió mérésnél.
Szerettem ezt a motorbiciklit, mert sose romoltak el, mentek mindig, és hihetetlenül keveset vfogysztottak. Nem egészen 2,5 L/100 km országúton .
Fogaskerék áttételen múlitt a sebesség 70-80 km/ó volt a végsebesség.
Válasz B.Bali #940. hozzászólásáraEddig sohase volt gondom, hogy ne jussak oda az autóval. Amelyik utakat használom, igyekszem akkor arra menni, amikor nem csinálok benne kárt. Sajnos ezt másokról nem lehet elmondani, de szerencsére nem túl sok az arogáns ütődött személy.
Ha a parcellám mellett nagyobb a fü az úton lekaszálom, aratás után ha nagyobb gödrök vannak az úton meghúzom rövidtárcsával, hogy egyenesedjen.
Válasz Sk Laci #939. hozzászólásáravan mikor jobb lenne a nagy kerék de néhol az Mtz is kicsi. De minden nem lehet tökéletes.
Válasz Sk Laci #939. hozzászólásáraOlyan jók felétek a földutak hogy mindig körbe tudsz nézni kocsival?
Válasz .Richard. #938. hozzászólásáraThyphoone modelt nem hozta le, de hasonlít a másik modellekre, amit találtam.
Meglepetésemre az Apriliák olcsóbbak.
Az igaz, hogy egy kicsit mást vártam, mint amit belinkeltél. Olyan "enduros" tipust, kicsit nagyobb kerekeken. Monjuk mint valaha gyártott Simson Enduro.
Csak az a gond, hogy a motorbiciklire csak 50 ccm van jogsim, ma meg már jóval nagyobbal gyártanak kicsi motorokat is.
Marad a Ssanyong, amég ki nem raknak a müszakin Nagy előny, nem ázok, nem fázok, nincsen meleg benne, jól meg lehet pakolni, és a téli csúszós utak se gond ennek az autónak.
Újonan is vettem volna ebből a márkából, csak sajnos a szlovák márkaszerviz szaktudása amivel találkoztam egy kalap sz@-t se ér.
Ez egy fiatalabb. De ugyan az lényegében.
Válasz Gandhy #936. hozzászólásáraIiigeeeen ... Régen valahogy nagyobb motorokat gyártottak ... meg ruhákat ...
én már csak ezzel krúzolok, nem tudom már felfeszegetni magam a speed-ekre
Válasz Wilde #934. hozzászólásáraNa mondjuk most végig mennél a Bükkön Eger-Miskolc szakaszon a Gsxr-el, kb le zsibbadnál rajta úgy mint a fene.
A mátrában mondjuk király új flaszter van, ott már igen.
Egyébként 2004-5 környékén,amikor sárga színben futottak a GS BMW-k, a ringen volt amatőr speed verseny,ahol is egy ilyen gs-sel lett második az egyik fickó, még a motorrevüben is benne volt.
Válasz szanberg #929. hozzászólásárakinek a pap.... az meg hogy pattogós vacak?a gs meg olyan mint egy tehén.
Válasz Bárány #930. hozzászólásáraA Gl 1200 meglepően kezes,a mai napig bánom,hogy eladtam.Nekem az 1500-asnál is jobban bejött.
Válasz Bárány #930. hozzászólásáraÜdv nagyon kezes jószág a Gl 1.8!!
Válasz Bárány #930. hozzászólásáraNa mondjuk a goldwing az amit egyszer kipróbálnék de soha többé nem ülnék rá. Én kanyarodni szeretek
Azért jó a salakmotor,azzal csak azt lehet,csak balra
Jövőre lehet tényleg veszek egy Teneré 700-ast, most a haverok is mind utcai motort vettek, nekem meg jó időben szaladgálni napi rutinba vehető lenne, egy kis plussz fíling a napi rutinban, secperc alatt körbe ugorva a határt. Néha meg egy-egy Mátra vagy szlovák szerpentinezést abszolválni.
Válasz szanberg #929. hozzászólásáraMásik véglet a Gold Wing. (Az árát most hagyjuk...)
Volt szerencsém gurulni egy szinte vadiújjal. A süppedős, tévénézős fotel egy vacak hokedli hozzá képest, csak kanyarodni ne kelljen sokat.
Az utakra a túraenduró a legjobb kompromisszum. Városban is, országútin is jól érzi magát, és még a földesútra is el lehet merészkedni vele. A BMW meg azon belül is etalon.
A salakozásért kicsit irigyellek, én lef.snám a bokámat tőle hamar.
Válasz Wilde #927. hozzászólásáraGsxr vagy más speed motor futóműve köszönő viszonyban sincs a GS BMW-ével. Persze a ringen az a jobb, de a közutakon rázós pattogós vacak mind, egy GS meg úszik mintha vízen menne.
Válasz Wilde #927. hozzászólásárade negy R1 SE KUTYA.
Válasz ÁdámZoltán #922. hozzászólásáraakkor egyszer ülj fel egy GSX-r -re, AZ LESZ STABIL.
Válasz ÁdámZoltán #923. hozzászólásáraAz az XT bőven tuti a földekre, néééékem is az van kijárásra!
Válasz olasz_kapo #924. hozzászólásáraAz a kék amire tetted fel a kérdést, az egy fekvőhengeres Jawa.
Ez az utóbbi amiről a minap löktem be fotókat, ez meg egy GM.
A Jawa jégmotornak lett átalakítva, illetve felszerelve, burkolatokkal, védő elemekkel, nomeg a szöges gumik
Válasz szanberg #879. hozzászólásáraMi a márkája?régen tvben sokat neztem salakmotort.
Válasz szanberg #920. hozzászólásáraA földekre van egy Yamaha xt 125, meg egy tw-125
Köszönöm! 2012-es nem használták gyakorlatilag új volt. Még most is 24 ezer van benne. Soha nem motoroztam ilyen stabil motorral.
Válasz szanberg #920. hozzászólására
Meglehet valami driftautót kéne szögelned, lassan jönnek az évek is nem árt a biztonság