Hirdetés
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Napraforgó ára új
- Portálfejlesztés / Gépház / Fórum használat új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Őstermelői adószám, számla, nyugta, igazolvány, pecsételés stb.... új
- Zetor traktorok új
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Szarvasmarhatartók, figyelem! Így alakul ennek a két támogatásnak az összege
Nyilvánosak a 2024-es keretösszegek és a bázisjogosultságonkénti támogatások.
Sajtóközlemény
157 hozzászólás
Válasz #159. hozzászólásra
Felénk sem tartozik az aduászok közé a McC ! Tegnapelőtt láttam 1-et tarlón, de félbehagyta a kb. 20 ha-t. Biztos már megint elk.ródott rajta vlm.
... a lista majdnem legvégén McCor.
Válasz #157. hozzászólásra
heló
Válasz #156. hozzászólásra
Oksa majd a volt szervizesünk talán tudja .
Jó éjt
Válasz #155. hozzászólásra
Keress meg egy épkézláb veterán zetorszerelőt. Ha van egyáltalán ilyen?
Válasz #154. hozzászólásra
Utána tudnál nézni nekem esetleg ?
Válasz #150. hozzászólásra
Ennek nem jártunk utána pontosan. A 3-as 4-es van talán kicserélve másikra. Nem tervezünk vele száguldozni amióta itt a forti. Meg plussz invesztíció is.
Válasz #151. hozzászólásra
Bérmunkásoknak nem számít
Válasz #151. hozzászólásra
Mentünk 35-el a zetorral a tárcsával és emelkedőn úgy előzött meg mintha álltunk volna pedig 20 gurgát vitt a két fixes ifa póton . 1,5 év után állt be a motor neki de 3600-pörgött
Válasz #149. hozzászólásra
Mtzvel 60nal... Hát az se normális!
Válasz #148. hozzászólásra
Hogyan és mit kell Átalakítani mert ha meg marad akkor motor generálos lessz és akkor lehet barkácsolni , ha meg elviszik akkor úgy is mindegy
Válasz #145. hozzászólásra
Felénk egy két mtz is megy 60 körül úgy parasztosan csak hát a motor nem bírja sokáig a 3400-3600-as fordulatot . Az orbiton meg lehet segíteni kicsit sűrűbb olaj és mindjárt nem olyan lágy .
Meg van már álmodva a szerelvény csak hozzá kell fogni a megvalósításhoz mert egy régi RÁBA nyerges pótot akarok forgózsámolyosra csináltani és azon hordani aguriga bálát . 34 hesston guriga menne rá
Válasz #144. hozzászólásra
A kristály tudja a 35-40-et. Egy kis átalakítással. Mi is meg akartuk csinálni, de már nem volt rá idő vele szarakodni. Mindig ez a kurva időhiány!!!!
Válasz #143. hozzászólásra
Csak aztán nehogy egyszer föltűrd az orrodat a szélvédőre!!!!! :-DD
Válasz #145. hozzászólásra
szarba
Válasz #140. hozzászólásra
Azér 60-70-nél már nem árt a centírozott kerék, meg országuti gumi. Meg hát az orbit is elég lágy ahhoz, hogy ha tüsszentesz 1-et akkor már benn is vagy az árokban fejjel lefelé, a marhák meg állhatnak a szaba ameddig kiveszik a szalmát a pótkocsialól:D
Válasz #142. hozzászólásra
Ha nagyon szét kell dobni a krisztus váltóját akkor azon kipróbálom ezt a tuningot mert nem ártan ha az is menne 35-40 körül mert ez a 25-ös vég tempó kicsit kiakaszt .
Az RS-nél bevált annó ez a tuning azért gondoltam ezeknél is jó lehet . Az RS is ment a 12 helyett 18-20-at ki mennyire volt bevállalós .
Válasz #142. hozzászólásra
Ha az ifák eltudtak menni 80-100-al akkor ennek se lehet baj a 60 .
Én csak ilyen sietős ember vagyok mindennel úgy megyek ahogy bírja
Válasz #140. hozzászólásra
Ne akarjá má 60-nal menni, arra csak ráb.szhatsz!
Válasz #139. hozzászólásra
A hitvánnyáért nem kár
Válasz #138. hozzászólásra
Tán hajlamos ugrálni nagyobb sebességnél ? Csak azért kérdem mert lehet lenne biznisz 30-40 km-re ahol szalmát trágyára cserélnének és akkor így gazdaságosabb lenne a fuvar ha menne 60 körül
Válasz #136. hozzászólásra
Ja! De üresen meg keresztbe áll az úton oszt a sok halott meg nemhiányzik!
Nem a fékkel lenne baj, mert az brutálisan jó szervó, de az útontartani az már izgibb lenne!
Válasz #135. hozzászólásra
Meg az se biztos hogy lehet variálni fogaskerékkel akkor meg csak 50 körül van a vége a motor tuning miatt .
Válasz #135. hozzászólásra
Majd odébb állnak :)) Ha jó rendbe van rakva a fék akkor nincs baj meg a kocsik fékjét fullosra kell megcsinálni . Meg hát jó kis mtz-s fék tuning ! a légtartály nyomástartó szelepjét feltekerjük 6 bárról 8-ra és tuti satuzik a 8 tonnás ifa kocsi 120 mázsával :)
Válasz #134. hozzászólásra
Lehet, hogy bírná de Te nem arra mérget vehetsz! Meg is kell ám állni ennyiről, heló az nem foglalkoztat?
Válasz #133. hozzászólásra
Olyan árban akarom megvenni hogy ha lekell adnom vasba akkor 0-ra jöjjek ki vele . Van egy ami kiégett azoknál akiknél jól megy a 323 és abból akarom kipótolni a hiányokat . Ha minden jól megy közel gyári állapotig szeretném javítani aztán mehet a borozdába mikor kész .
Szerinted mennyire bírná a nagy sebességet a gép (60-70 Km/h) ? Mert gondolkodom rajta hogy a váltó bemenő fogaskerék párját kicserélem valami kisebb áttételűre meg a motort is 2250-es fordulatra gondoltam állítatni . Akarok vele sokat szállítani ha egyszer majd kész lesz .
Válasz #132. hozzászólásra
Akkor vegyél inkább egy másikat ezt meg ved meg alkatrésznek! Az ülés az sokat ér ám benne.
Válasz #120. hozzászólásra
Megnéztem közelebről azt a gépet a napokban de totál szar igazi javítani való . A váltó karokat kihajigálták és kivágták a padló lemezt ott hozták fel a váltó karokat mint az mtz-ben . Ülé nincs már benne ajtók össze gyűrkélve a motorba belefagyott egyszer a víz ezért valahol ereszt , a váltónak valmi baja van . A volt traktorossal még nem bírtam beszélni de valamikor elcsípem . A gumik viszont jók alatta igaz elöl csak sima tappancs gumik vannak nem traktor mintásak .
Válasz #130. hozzászólásra
Vegyed a földet 1000-el! Ne szívd a fogad! Ezzel is kerültél? Mi ez 6630?
Válasz #128. hozzászólásra
még megy , meg a balhé is néha itthon ...
Meg földet is kéne még venni , de ott is csak alkudozunk ... Tököm kivan már .
Egyszer eladná egyszer nem ... a másik 2szer annyit akar érte mint amennyit ér ... Totál lejtő !!!
Válasz #109. hozzászólásra
"oszt mos mér"
Válasz #126. hozzászólásra
Megy még a válogatás BT ?
Válasz #126. hozzászólásra
Nem, de ülj bele egy 323-as zt-be és olyan lesz az mtz után, mint egy merci, hidd el!
Válasz #125. hozzászólásra
már mondtam hogy MTZ és most cserélnénk vagyis kiegészítenénk egy nagyobb drágább szebb és jobbal : )
Tök égő mi ??? : )
Válasz #123. hozzászólásra
Trakira gondoltam.
nem az a lényeg h kinek milyen gépe van hanem hogy milyen eredménykete ér vele....... a gépet akárki megtudja venni, míg a tudást nem mindenki tudja elsajátítani
Válasz #121. hozzászólásra
A Colombus 200 ezerért lett megvéve .. meg egy kicsit költeni kellet rá ...
De nem is kell szoliba járni a pilótának : ))
Válasz #116. hozzászólásra
Én trakiról beszélek. Én sem istentem.
Válasz #116. hozzászólásra
Nem isteníti őket itt senki. Nekünk csak erre futja. Ez van.
Válasz #115. hozzászólásra
Hát renbe kell szedni, mert már egy se fiatal, de utánn atudj az árát.
Válasz #116. hozzászólásra
De nem a mi Colombusunk ... : )
Az olyan mint STAR WARSban a Millenium Falcon ... : ))
Válasz #113. hozzászólásra
Az milyen?
És mennyi volt?
Válasz #115. hozzászólásra
Apámnak volt egy ilyen gépe és mindíg szerelni kellett ... mondjuk lehet hogy csak az övé volt rossz ...
Nemis volt meg sokáig . De holnap úgyis interjúzom a KÉK Mtz miatt és erről is kikérdezem ...
Válasz #107. hozzászólásra
Lehet hogy legjobb ár-érték arány de nem a legjobb ,én is 516-al és 524-el kezdtem a szolgáltatást van tapasztalatom ,jok voltak de nem istenitem őket Claas a király
Válasz #108. hozzászólásra
Pedig felénk csak az szidja aki nem figyelt oda a gépre . Aki viszont oda figyelt rá pedig nem is sajátja úgy dicséri hogy öröm hallgatni . Engem is meg győztek a ZT-sek és talán karácsonyra meglepem magamat azzal amit agyonhajtottak nalunk és felújítomteljesen majd lassan egy-két év alatt .
ja ja ja az L200 megvan még ! Tipp topp állapotú !!
Én megvenném ha nem lennék csóró, de most föld project van ... : )
Válasz #111. hozzászólásra
Gagyi ... : )
Válasz #110. hozzászólásra
l200
Válasz #108. hozzászólásra
Neked milyen van?