Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak618 FtEUR414.94 FtUSD394.48 FtCHF446.43 FtGBP499.75 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Bigyusz #4173. hozzászólásáraSzia! Ha még aktuális,akkor én kérnék segítséget. Vagy itt,vagy a zozo731002@gmail.com e-mail címre tudsz írni. Köszi előre is.
Üdv újra!
Mint a hozzászólásokból kiderült, egy zt300/303-as gazdája vagyok. A kérdések a következők:
1.
A 300 és 303 között az első híd hajtása a különbség? (300hátsó kerék, 303összkerék? Az enyém összkerék hajtású.
2.
Jelenleg egy orbitos valami körmunkahengeres dolog forgatja az első kerekeket kormányzás gyanánt. Ezt szeretném leváltani egy kétirányú hidraulikus munkahengerre.
Foglalkozott-e már ilyennel valaki, és tudna nekem mondani egy lökethoszt, amivel az első híd teljes fordulását ki tudom használni?
Előre is köszi.
Válasz rtamas1976 #4181. hozzászólásáraKb 3évet dolgoztam vele, mire eljöttem otthonról. A körülményességét SZERINTEM(!) a gyári levegő és hodraulika rendszere okozta, mert a motor, a kuplung, a váltó rendben működött. Amikor szívtam vele, vagy a szelepek, (felújított) csövezés a levegő rendszerben, vagy a hidraulikaolaj eltűnése volt a ludas, de amikor kijavítottam az aktuális problémáit, 1-2hétig nem volt gondom. Bár az előző mondat kicsit nagyotmondó az egy két héttel, mivel a hidraulikaolaj eltűnése folyamatos probléma volt.
Válasz cserematyi97 #4180. hozzászólásáraAkkor az 303vagy 300as
Kicsit beteg a gondolat a távirányításos zt vel.
Mert ha ottvagy sem egyszerű.
De tetudod.
A hidtaulika olaj nemfeltétlenül a szivattyúnál megy a váltóba.
Az emelő munkahenger szokta inkább beengedni.
Szivattyúcsere 99%nemoldja meg a problémát.
Válasz cserematyi97 #4178. hozzászólásáraEz nem kicsit fura !!!! Egy kérdés : hogy tolja át a hidraulika olajat a váltóba ha az gyárilag egy ? Vagy a tiéden van külön hidraulika tartály?
Egye kicsit fura és nagy projektbe vágtam a fejszémet!
Nagypapám után a családban maradt egy forshritt ZT3xx, nem tudom pontosan.
Családi okokból kifolyólag, otthagytam egy igencsak nagy családi gazdaságot, viszont a traktorozás élménye hiányzik, de nem szeretnék szezonokat a családom közelében tölteni, ezért is indult ez a projekt.
A lényeg, hogy a család által NEM használt traktort (ZT-T) távirányíthatóvá szeretném tenni, mivel rajtam kívül senki sem ért hozzá, így senkinek sem fog hiányozni, nekem pedig tökéletes projektalapanyag. Jelenleg tervezés fázisban tartok, és arra jutottam, hogy az eredeti pneumatikától (kivéve kompresszor, tartály és lefújószelep), és hidraulikától megszabadulok. A kormányzás hidraulikus marad, de saját vezértömbje lesz. Az eredeti hidraulika szivattyú is kukába kerül, mert teljesen szét van kopva, át tolja a váltóba a hidraulika olajat (próbálkoztak felújítani, sikertelenül). A fék és kuplung pneumatikus aktuátorokkal, mikrokontrollerekkel lesz vezérelve ezért is marad a tartály és kompresszor. Akárcsak egy rc autó Rádiófrekvencián fogja kapni az instrukciókat, hogy minek mit kell tennie. A rádiófrekvencia adótorony a 40Hektáros terület legmagasabb pontján lesz, nagy sávszélességű internettel, és egy pici számítógéppel amin az irányítószoftver fog futni, aminek az itthoni játékkormány és joystick fogja küldeni a bemeneti adatokat. Amennyiben valakit érdekel a projekt, van bármi hasonlóban tapasztalata, vagy ötlete, esetleg van kedve szerelni (ebben gondolom senki nem szenved hiányt, de hátha) mindent szívesen olvasok!
Üdv CsM.
Válasz neducsinivan #4174. hozzászólásáraGyakorlatilag újrakell építeni az egész váltót.
Ha megbontod úgyistalálsz hibáját az meg egy vagyon!
Ha nincshozzá semmid egy másik gép ára.
Müszaki vizsga megint necces tipusmódosítás lehetetlen.
Hagyd meg szaladgálósnak!
Inkább vegyél normális gépet
vagy ha ragaszkodsz a tipushoz 323- 325öst.
Én zetorra váltottam
Jó döntés volt.
Válasz 1114 #4168. hozzászólásáraSzentesen lakó Locskai István szerelt már ismerősömnél ZT-t , kérdezz rá nála . RZ3 hirdetésében lévő száma 30/2817-249
Üdvözlet ! Érdeklődnék van e valaki, aki járt már úgy hogy 323 zt belső saját munkahengerét nem hajlandó felemelni.Nyomni nyomna de fel csak a mélységállító karral tudom működésre bírni.Olyan mintha szelep lenne megakadva, esetleg ha valaki járt már így, megköszönném ha megosztaná a megoldását.A külső köröket működteti rendesen. Kezdetben ha lefelé megnyomattam működött tovább rendesen, ebből gondolom, hogy valami megakadhatott.Előre is köszönök minden építő választ.
Üdvözlök Mindenkit! ZT 303-ason hol lehet ellenőrizni a váltóban az olajszintet, hol lehet utántölteni, milyen olaj- kb mennyi kell bele?Teljes feltöltés? A váltó olaiszűrőjét mikor kell cserélni és hogyan?Köszönöm a segítséget!
Válasz Sanyi 13 #4163. hozzászólásáraaz elmozdulást csak a csapágyak elmozdulása okozhat, a nem kiemelést a kiemelő csavarok törése is okozhatja. Alkatrészt az alábbi cimen keress: ztalkatresz@gmail.com
Szép napot mindenkinek!
Lenne egy olyan kérdésem hogy zt300nál ha benyomom a kuplungot akkor előre tolja az egész kuplung szerkezetett mi lehet ott a hiba? és ez által nem emeli ki a kuplungot.
Előre is köszönöm választ
Válasz v.botond04 #4144. hozzászólásáramüszerfal jobb oldali kapcsolók : elsö difi , elsö lehajtás difi , hátsó difi , erő skszorozó a sebváltóban . az elsőhajtás állandó csak 2 db difi kapcsolható.
ülés mellett kicsi karok oldalt a hidrolika szivatttyú a másik 3 állásu a félfék
hashúzó nekem nem volt , de biztos mechanikus hasonlít az mtz-hez
Fortschritt ZT-323-as, jó állapotú traktort keresek megvételre. Szóba jöhet átalakított változat is. Előny, ha van érvényes műszakivizsgája. A gép- és árajánlatokat előre is köszönöm!
Üdv a tagoknak.
Tipusbizonyítványra lenne szükségem ZT 323A-hoz.
Van-e esetleg valakinek, vagy tud-e információt arról,hogy hol tudnám beszerezni?
Válaszokat előre köszönöm.
Válasz v.botond04 #4146. hozzászólásárajobb oldali kapcsolósor 2-töl 5-ig difi kapcsolók , elsöhajtés difi , elsö híd difi , hátsóhíd difi , és a negyedik ugy nevezik azt hiszem erő sokszorozó ,ezt ne használd soha
Űdv!
Rengeteg kérdésem lenne ugyanis volna egy eléggé lerobbant ZT323 amit rendbe kellene raknunk.
1.A műszerfalon lévő kapcsolókra volnék kíváncsi. Milyen kapcsolók vannak rajta?
2.Az első hajtásnak a menete is fontos lenne. Olvastam olyat hogy kapcsolható de kérdés hogy hogyan, mit és hol kapcsol?
3. A hátsó difizár kinézete helye és hasonlóan a működése érdekelne.
4. Ülés mellett jobboldalt szinte a földön a kis kar mit kapcsol?
5. A hashúzót hogyan lehet nyitni?
Nagyon megköszönném ha kérdéseimre tudnatok válaszolni! :)
Válasz lonyi123456 #4140. hozzászólásáraHeló. Mikor írtam hogy tudok rendelni németből cuccokat, akkor nem volt rá igény.
Most meg már nincs időm rá. Ebay-en nézz körül. Mindig van.
Válasz v.botond04 #4137. hozzászólásáraÜzemmeleg motornál alapjáraton 2 bár környékén, teljes gázon 4-5 bár között. Ha alapjáraton 1 bár alá esik és/vagy teljes gázon is csak 2 bár, akkor meg kell bontani a motort, vagy az olajszűrőt megnézni.
4185 hozzászólás
Megtaláltam a régi telómban a régi géptigrisről a képeket.
Válasz Bigyusz #4173. hozzászólásáraSzia! Ha még aktuális,akkor én kérnék segítséget. Vagy itt,vagy a zozo731002@gmail.com e-mail címre tudsz írni. Köszi előre is.
Üdv újra!
Mint a hozzászólásokból kiderült, egy zt300/303-as gazdája vagyok. A kérdések a következők:
1.
A 300 és 303 között az első híd hajtása a különbség? (300hátsó kerék, 303összkerék? Az enyém összkerék hajtású.
2.
Jelenleg egy orbitos valami körmunkahengeres dolog forgatja az első kerekeket kormányzás gyanánt. Ezt szeretném leváltani egy kétirányú hidraulikus munkahengerre.
Foglalkozott-e már ilyennel valaki, és tudna nekem mondani egy lökethoszt, amivel az első híd teljes fordulását ki tudom használni?
Előre is köszi.
Válasz rtamas1976 #4181. hozzászólásáraKb 3évet dolgoztam vele, mire eljöttem otthonról. A körülményességét SZERINTEM(!) a gyári levegő és hodraulika rendszere okozta, mert a motor, a kuplung, a váltó rendben működött. Amikor szívtam vele, vagy a szelepek, (felújított) csövezés a levegő rendszerben, vagy a hidraulikaolaj eltűnése volt a ludas, de amikor kijavítottam az aktuális problémáit, 1-2hétig nem volt gondom. Bár az előző mondat kicsit nagyotmondó az egy két héttel, mivel a hidraulikaolaj eltűnése folyamatos probléma volt.
Válasz cserematyi97 #4180. hozzászólásáraAkkor az 303vagy 300as
Kicsit beteg a gondolat a távirányításos zt vel.
Mert ha ottvagy sem egyszerű.
De tetudod.
A hidtaulika olaj nemfeltétlenül a szivattyúnál megy a váltóba.
Az emelő munkahenger szokta inkább beengedni.
Szivattyúcsere 99%nemoldja meg a problémát.
Válasz R Sándor #4179. hozzászólásáraVan külön tartály rajta, amiben van egy mágneses olajszűrő. A tank és a műszerfal között van, 3/4-e a fülkében.
Válasz cserematyi97 #4178. hozzászólásáraEz nem kicsit fura !!!! Egy kérdés : hogy tolja át a hidraulika olajat a váltóba ha az gyárilag egy ? Vagy a tiéden van külön hidraulika tartály?
Sziasztok!
Egye kicsit fura és nagy projektbe vágtam a fejszémet!
Nagypapám után a családban maradt egy forshritt ZT3xx, nem tudom pontosan.
Családi okokból kifolyólag, otthagytam egy igencsak nagy családi gazdaságot, viszont a traktorozás élménye hiányzik, de nem szeretnék szezonokat a családom közelében tölteni, ezért is indult ez a projekt.
A lényeg, hogy a család által NEM használt traktort (ZT-T) távirányíthatóvá szeretném tenni, mivel rajtam kívül senki sem ért hozzá, így senkinek sem fog hiányozni, nekem pedig tökéletes projektalapanyag. Jelenleg tervezés fázisban tartok, és arra jutottam, hogy az eredeti pneumatikától (kivéve kompresszor, tartály és lefújószelep), és hidraulikától megszabadulok. A kormányzás hidraulikus marad, de saját vezértömbje lesz. Az eredeti hidraulika szivattyú is kukába kerül, mert teljesen szét van kopva, át tolja a váltóba a hidraulika olajat (próbálkoztak felújítani, sikertelenül). A fék és kuplung pneumatikus aktuátorokkal, mikrokontrollerekkel lesz vezérelve ezért is marad a tartály és kompresszor. Akárcsak egy rc autó Rádiófrekvencián fogja kapni az instrukciókat, hogy minek mit kell tennie. A rádiófrekvencia adótorony a 40Hektáros terület legmagasabb pontján lesz, nagy sávszélességű internettel, és egy pici számítógéppel amin az irányítószoftver fog futni, aminek az itthoni játékkormány és joystick fogja küldeni a bemeneti adatokat. Amennyiben valakit érdekel a projekt, van bármi hasonlóban tapasztalata, vagy ötlete, esetleg van kedve szerelni (ebben gondolom senki nem szenved hiányt, de hátha) mindent szívesen olvasok!
Üdv CsM.
Válasz rtamas76 #4175. hozzászólásáraAkkor szerintem úgy marad
Olyan sokat nem akarok belefektetni
Köszönöm az információt
Válasz Bigyusz #4173. hozzászólásáraMegoldódott?
Válasz neducsinivan #4174. hozzászólásáraGyakorlatilag újrakell építeni az egész váltót.
Ha megbontod úgyistalálsz hibáját az meg egy vagyon!
Ha nincshozzá semmid egy másik gép ára.
Müszaki vizsga megint necces tipusmódosítás lehetetlen.
Hagyd meg szaladgálósnak!
Inkább vegyél normális gépet
vagy ha ragaszkodsz a tipushoz 323- 325öst.
Én zetorra váltottam
Jó döntés volt.
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy a ZT 320 traktorba beszerelhető-e a ZT 323 A első hajtása.
Ha valakinek nem működik a zt323-asán a kuplung és fék szervó,annak tudok segíteni a javításban!
Válasz Bigyusz #4171. hozzászólásáraJobb későn mint soha
Válasz Erik0421 #1714. hozzászólására9mm!
Válasz Zoli 63 #4169. hozzászólásáraKöszönöm! Majd megpróbálom felvenni a kapcsolatot vele.
Válasz 1114 #4168. hozzászólásáraSzentesen lakó Locskai István szerelt már ismerősömnél ZT-t , kérdezz rá nála . RZ3 hirdetésében lévő száma 30/2817-249
Üdvözlet ! Érdeklődnék van e valaki, aki járt már úgy hogy 323 zt belső saját munkahengerét nem hajlandó felemelni.Nyomni nyomna de fel csak a mélységállító karral tudom működésre bírni.Olyan mintha szelep lenne megakadva, esetleg ha valaki járt már így, megköszönném ha megosztaná a megoldását.A külső köröket működteti rendesen. Kezdetben ha lefelé megnyomattam működött tovább rendesen, ebből gondolom, hogy valami megakadhatott.Előre is köszönök minden építő választ.
Üdvözlök Mindenkit! ZT 303-ason hol lehet ellenőrizni a váltóban az olajszintet, hol lehet utántölteni, milyen olaj- kb mennyi kell bele?Teljes feltöltés? A váltó olaiszűrőjét mikor kell cserélni és hogyan?Köszönöm a segítséget!
jó estét ,323 ,traktornál motrot előre kell e mozditani kuplung cserénél,és a kuplung elötti gumi harangot hogyan könnyeb szét szedni
Válasz ZT-alkatrészkereskedő #4164. hozzászólásáraKöszönöm a választ. Igen az volt a hiba meg teljesen el voltak kopva a távtartók újakat kellett gyártani
Válasz Sanyi 13 #4163. hozzászólásáraaz elmozdulást csak a csapágyak elmozdulása okozhat, a nem kiemelést a kiemelő csavarok törése is okozhatja. Alkatrészt az alábbi cimen keress: ztalkatresz@gmail.com
Szép napot mindenkinek!
Lenne egy olyan kérdésem hogy zt300nál ha benyomom a kuplungot akkor előre tolja az egész kuplung szerkezetett mi lehet ott a hiba? és ez által nem emeli ki a kuplungot.
Előre is köszönöm választ
Válasz lajos.szilagyi851 #4160. hozzászólásáraBaján keress a ztalkatresz@gmail.com címen
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2380057.m570.l1313&_nkw=zt+323+kupplung&_sacat=0
Sziasztok! Alsó felső kuplung munka hengert hol találnák?
Válasz jozsfi #4009. hozzászólására
Válasz Bebe_3099 #4156. hozzászólásáraÜdv! A miénk eladó sorba kerülthttps://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/fortschritt-zt323a/h_7176962
Válasz v.botond04 #4144. hozzászólásáramüszerfal jobb oldali kapcsolók : elsö difi , elsö lehajtás difi , hátsó difi , erő skszorozó a sebváltóban . az elsőhajtás állandó csak 2 db difi kapcsolható.
ülés mellett kicsi karok oldalt a hidrolika szivatttyú a másik 3 állásu a félfék
hashúzó nekem nem volt , de biztos mechanikus hasonlít az mtz-hez
Üdv!
Fortschritt ZT-323-as, jó állapotú traktort keresek megvételre. Szóba jöhet átalakított változat is. Előny, ha van érvényes műszakivizsgája. A gép- és árajánlatokat előre is köszönöm!
Üdv a tagoknak.
Tipusbizonyítványra lenne szükségem ZT 323A-hoz.
Van-e esetleg valakinek, vagy tud-e információt arról,hogy hol tudnám beszerezni?
Válaszokat előre köszönöm.
Sziasztok,
323 ZT-hez keresek 1db első felnit 16-20 méretben. Lehetőleg Zala megye vagy környéke. Cserébe lenne 18-20-as. Köszi előre is.
Válasz Szabcy85 #4153. hozzászólásárahirolika tőmbön van egy tekerőgomb , tedd át egy másik pozícióba
Sziasztok!Érdeklődnék,mi lehet a baj,hogy a trakin magától felemel a hidrolika,ha fent az eszköz akkor is,amint leengedem?!?
Az lenne a kérdésem, hogy zöld JD olajat lehet e használni a váltoba.
Válasz v.botond04 #4146. hozzászólásáraa kuplung rásegítés valahol elvan dugulva , végigkövetni a csövet
Válasz v.botond04 #4145. hozzászólásáraa hashúzót kb olyan mechanikus mint az mtz , csk itt drótkőtél emeli meg
Válasz v.botond04 #4145. hozzászólásáraaz ülés mellett kicsi kar 2 is van az egyik a hidrolika szivattyut kapcalja ki-be , a másik a félfék jobra-balra
Válasz v.botond04 #4146. hozzászólásáraelső hajtás állandó összkerék és a 2 difi zár kapcsolható
Válasz v.botond04 #4146. hozzászólásárajobb oldali kapcsolósor 2-töl 5-ig difi kapcsolók , elsöhajtés difi , elsö híd difi , hátsóhíd difi , és a negyedik ugy nevezik azt hiszem erő sokszorozó ,ezt ne használd soha
Válasz v.botond04 #4145. hozzászólásáraIlletve még, hogy kormány és fék rásegítés van, nyomás van, kuplung rásegítés viszont nincs és nyomás sincs ott.
Űdv!
Rengeteg kérdésem lenne ugyanis volna egy eléggé lerobbant ZT323 amit rendbe kellene raknunk.
1.A műszerfalon lévő kapcsolókra volnék kíváncsi. Milyen kapcsolók vannak rajta?
2.Az első hajtásnak a menete is fontos lenne. Olvastam olyat hogy kapcsolható de kérdés hogy hogyan, mit és hol kapcsol?
3. A hátsó difizár kinézete helye és hasonlóan a működése érdekelne.
4. Ülés mellett jobboldalt szinte a földön a kis kar mit kapcsol?
5. A hashúzót hogyan lehet nyitni?
Nagyon megköszönném ha kérdéseimre tudnatok válaszolni! :)
Üdv
A kormányműnek hol van a nyomásmérő pontja?
Sziasztok
Van egy323 és egy 303 asom eladó. Működő képesek. KB 100 fri tos vásáron. Hirdetéseim között meg tudjátok nézni
Válasz lonyi123456 #4140. hozzászólásáraKészleten vanérdeklődj :ztalkatresz@gmail.com cimen
Válasz lonyi123456 #4140. hozzászólásáraHeló. Mikor írtam hogy tudok rendelni németből cuccokat, akkor nem volt rá igény.
Most meg már nincs időm rá. Ebay-en nézz körül. Mindig van.
Válasz musits #3046. hozzászólásáraÉrdeklődnék hogy Fő Fék Munkahenger lenne e?
Válasz v.botond04 #4137. hozzászólásáraÜzemmeleg motornál alapjáraton 2 bár környékén, teljes gázon 4-5 bár között. Ha alapjáraton 1 bár alá esik és/vagy teljes gázon is csak 2 bár, akkor meg kell bontani a motort, vagy az olajszűrőt megnézni.
Nektek 323 asban hogyan van a fülke benti világítása?
Üdv! Mennyinek kéne lennie az olajnyomásnak?