Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR409.5 FtUSD388.65 FtCHF439.37 FtGBP491.4 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Szeretném megvitatni azt a gondolatot, hogy az erotikus tartalmakat online https://hu.4pig.com/ oktatási eszközként is lehet használni. Fontos, hogy ezt felelősen és megfontoltan tegyük, és mindig tartsuk tiszteletben a határokat és a beleegyezést. Vannak olyanok, akik úgy vélik, hogy az erotikus tartalmak segíthetnek a szexuális oktatásban, és hozzájárulhatnak az egészséges szexuális élet megértéséhez. Van tapasztalatotok vagy véleményetek ezzel kapcsolatban? Oszd meg gondolataitokat és tapasztalataitokat erről az érdekes és vitatott témáról.
Válasz susan.sandor1963 #15914. hozzászólásáraÉn észak keleten vagyok .te merre lax? Először megkérdezem tőle , de szerintem nem fog menni annyira elfoglalt, az enyémet is januárig húztuk, hogy raerjen. Kb 8 hónapja várom ( mert 2021 Ben vettem egy T-153-at ) és szeretném a gyári motor értékeket feliratni, mert lehet az előző gazdája felhuzatta. De majd óvatosan rákérdeztek.
Válasz susan.sandor1963 #15912. hozzászólásáraSzívesen, ez semmiség. Egyébként a 8550 Ben vagy 5 éve a hidraulika szivattyút magamnak cseréltem. Még tavasszal az N92 és meneszto tarcsat is de ebbe nem mertem belefogni.Jo munkát.
Válasz susan.sandor1963 #15910. hozzászólásáraIGEN EZ. A TERHELÉS ALATT KAPCSOLHATÓ VÁLTÓ. AZ AZ A 3 POWER FOKOZAT. MONDJUK ÉN MINDÍG LEVESZEM A LÁBAB A GÁZRÓL MIKOR VÁLTOK , SZERINTEM IGY KEVÉSBE ÉGNEK MEG A LAMELLÁK.
Válasz susan.sandor1963 #15908. hozzászólásáraNem magamnak csináltam nem is tudtam hogyan működik, akkor lett egyértelmű amikor szét volt szedve a kuplung utáni résznél kell szethuzni, ha alá van benne egy "csór a váltó elején csak azt kell szétszedni a mechanikus részhez nem kell hozzányúlni és nem kell semmit szét borítani. Egyébként biztos hogy kell bele egy garnitúra lamella akkor már mind a 3 sebesseghez. Még 3 gyűrű , ha esetleg te szeded szét arra figyelj hogy a bolygó műben össze van jelölve a bolygó kerek meg a külső vagy belső fogazasu kerék. Egyébként nem voltam ott a szerelesnel a szerelő kérésére, nem bántam csak haladjon , akkor láttam szetszedve mikor vittem az alkatrészeket hozzá. Mért ugye szetszedeskor látszik mi kell még.még annyit hogy a fülkét sem vette le hanem csak előre billentette csak előtte vedd le a motorháztetőt mert betörni a szélvédőt .
Válasz R Sándor #15907. hozzászólására1 power teljesen használható 2-es még megy de már csúszik, 3 nem megy .Magadnak csináltad vagy volt szakember segítség? Váltó le ,szétborít? Ilyet még nem csináltam 1-szer kellett kuplungozni.
Válasz susan.sandor1963 #15906. hozzászólásáraAkkor még ne menj vele sehová,mert még több hibát fog generálni. Nekem a 3. Power labilin (az úgy néz ki mint egy dugattyú gyűrű csak össze lehet akasztani) gyűrű volt törött mivel 2 és még 1 és ment és én szinte talaj munkára használtam úgy jártam vele ,na ezért nem csak egy gyűrűt kellett cserélni hanem az egész tengelyt is. Ez még vírus előtt volt szinte /fillerekbol/ kijött az alkatrész a legjobb cég szerintem az MTE slecial. De cikkszamot szerezz mert különben hosszadalmas lesz a vásárlás. De ugye akkor fogod látni mi kell ha szét lesz szedve. Egyébként nekem 8550 volt,mechanikus irány váltóval. Jó munkát.
Válasz R Sándor #15905. hozzászólásáraElgondolkodtató amit írsz valóban kb 2 hete 2-3 powert nem vált, mintha csúszna a kuplung ,csoport váltót menet közben nem lehet vagy csak nagyon recsegve ,így ezt nem szoktam.
Válasz susan.sandor1963 #15904. hozzászólásáraSzerintem a váltó olaj leereszto csavart vedd ki és ha ott is van belőle akkor el kell gondolkodni hogy mikor szeditek szét a váltót .De kérdezz meg mást is ez csak egy ember véleménye. Nem csúszik a 3. Power vagy nem rossz valamelyik sebesség szinkronja?? A csoport váltót kizárólag ÀLLÓ helyzetében lehet kapcsolni ezt tudod? Már bocs hogy megkérdezem de volt olyan ürge aki 5 éve járt a géppel és nem tudta.
Válasz R Sándor #15901. hozzászólásáraSajnos nem,finom fémszemcsékkel volt tele a szivóági szűrő. ki mostam most működik rendeltem a nyomó ágit is, de honnan van az a sok szemcse, szárzuzok folyamatosan , nincs hangja a tlt- nek.olajcsere 500 - ként
Válasz susan.sandor1963 #15899. hozzászólásáraSőt még a nyomó Ági szűrőt is meg lehet nézni ezen ugye 2 van mert a hi tech esteken meg 3 db te tudod milyen gyakran csereelsz olajat meg szűrőt. Az egyik legrosszabb eset ha a power lamellak meghaltak és azok darabjai tomitettek el a szűrőket.
Válasz susan.sandor1963 #15899. hozzászólásáraVáltó olajszint. Ha az jó akkor nézd meg a szívó szűrő nincs e tele kosszal, esetleg a szívó csöveket végig nézni de ahhoz le kell venni a váltó hátulját. Mert ott van a szivattyú ha leveszed azzal kezd hogy tekerd ki a helyzetet érzékelőt belőle mert tuti bele fogod törni mikor megindul a hátsó blokk.
Válasz R Sándor #15898. hozzászólásáraMechanikus irányváltós először a kormány megy el utána ki dobja a stop és a váltó piros ikonját és a váltó sem hajt ,leállítottom, újra indításnál vissza jön minden pár percre.
Válasz susan.sandor1963 #15897. hozzászólásáraEbben a meneszto tárcsa volt megszakadva egyszer hajtott egyszer nem de ugye ennél ez hajtja a váltót is a 8450 és hi - tec és vagy mechanikus iranxvaltos?? Egyébként raktam fel képeket a meneszto tárcsa ről visszább
Tehát folyamatban van, egyébként nem habzik hanem trutymósodik, egy idő után barna lé lessz a hütővízből, egyszer kimostam trisóval , neg vettem egy würth ös hütő tisztítót de idő hiányában még nem használtam . a traki egyébként szinte napi szinten dolgozik. Neked is hasonló problémád van??
Válasz mtz1221 #15886. hozzászólásáratöbb mint 10 éves volt mikor hozzám kerult.nem tudom de biztos fagyálló volt benne nem víz mert télen is használta folyamatosan .
Válasz R Sándor #15885. hozzászólásáraHány évesen került hozzád, vagy újan vetted ??? Ki tudja előző gazda mivel töltötte. Ne sima G12 hanem G12+ vegyél, az megköti ezt a leválást vagy milyen színeződést.
Válasz R Sándor #15882. hozzászólásáraNE MOSD, hanem dolgozz vízzel 3 napot és minden este engedd le. Utána meg G12+ fagyálóval öntsd fel. Nem a gyárban maradt abban semmi, hanem későn lett a fagyálló cserélve elsavasodott, és megmarta a blokkot.
Van valakinek rajtam kívül olyan gondja , hogy az /n 92-es / traktor hűtővize , vagy fagyálló állandóan" bemocskosodik" hiába mosom ki az egyészet slaggal mondíg sárgás barna lé lesz benne rövid időn belül. a kiegyenlítő tartály teteje is vastagon van trugymóval egy idő után? Állítolag valami leválasztó anyag válik le a blokkról amit öntéskor használtak. Valakinek valami ötlete van szívesen fogadom.
15927 hozzászólás
Válasz Sk Laci #15926. hozzászólásáraVagy tenyészbika voltam az előző életemben. Egy a biztos gyereket azt csak misszionáriusban szabad csinálni.
Válasz mtz1221 #15922. hozzászólásáraDe válogatós vagy....
Na azért ne" B@SSZÁTOK" szét a topikot
Válasz Diesel Tibor #15923. hozzászólásáraVagy Térdelve.
Válasz mtz1221 #15922. hozzászólásáramert állva szeretnéd
Válasz Sk Laci #15921. hozzászólásáraNincs elég nagy fülkéje, a kedvenc pózomhoz.
Válasz mtz1221 #15920. hozzászólásáraMiért nem traktorozás közben
Szántás egyengetése közben bizonyos mozdulatok "ingyen" vannak ... szakma szépsége
Válasz wrderwerder11 #15918. hozzászólásáraTraktorozás közben azon jár az eszem, hogy helyette milyen jót bachatnák, akkor az nálad minek minősül ???
Válasz wrderwerder11 #15918. hozzászólásáraÚgy látom Te igazi rendes hülye vagy. Mi köze van a traktoros topiknak a baszáshoz félkegyelműkém?
Szeretném megvitatni azt a gondolatot, hogy az erotikus tartalmakat online https://hu.4pig.com/ oktatási eszközként is lehet használni. Fontos, hogy ezt felelősen és megfontoltan tegyük, és mindig tartsuk tiszteletben a határokat és a beleegyezést. Vannak olyanok, akik úgy vélik, hogy az erotikus tartalmak segíthetnek a szexuális oktatásban, és hozzájárulhatnak az egészséges szexuális élet megértéséhez. Van tapasztalatotok vagy véleményetek ezzel kapcsolatban? Oszd meg gondolataitokat és tapasztalataitokat erről az érdekes és vitatott témáról.
Válasz susan.sandor1963 #15916. hozzászólásáraKüld el a számod az 1000csunya@gmail.com. Rá lehet ott felétek is tudok egyet ha átjött még lehet ma felhívlak
Válasz R Sándor #15915. hozzászólásáraNógrád .
Válasz susan.sandor1963 #15914. hozzászólásáraÉn észak keleten vagyok .te merre lax? Először megkérdezem tőle , de szerintem nem fog menni annyira elfoglalt, az enyémet is januárig húztuk, hogy raerjen. Kb 8 hónapja várom ( mert 2021 Ben vettem egy T-153-at ) és szeretném a gyári motor értékeket feliratni, mert lehet az előző gazdája felhuzatta. De majd óvatosan rákérdeztek.
Válasz R Sándor #15913. hozzászólásáraEsetleg a szerelő neve tel száma?
Válasz susan.sandor1963 #15912. hozzászólásáraSzívesen, ez semmiség. Egyébként a 8550 Ben vagy 5 éve a hidraulika szivattyút magamnak cseréltem. Még tavasszal az N92 és meneszto tarcsat is de ebbe nem mertem belefogni.Jo munkát.
Válasz R Sándor #15911. hozzászólásáraKöszönöm sokat segítettél?
Válasz susan.sandor1963 #15910. hozzászólásáraIGEN EZ. A TERHELÉS ALATT KAPCSOLHATÓ VÁLTÓ. AZ AZ A 3 POWER FOKOZAT. MONDJUK ÉN MINDÍG LEVESZEM A LÁBAB A GÁZRÓL MIKOR VÁLTOK , SZERINTEM IGY KEVÉSBE ÉGNEK MEG A LAMELLÁK.
Válasz R Sándor #15909. hozzászólásárahttps://vm.tiktok.com/ZGJtYbRqb/.
Erre gondolsz?
Válasz susan.sandor1963 #15908. hozzászólásáraNem magamnak csináltam nem is tudtam hogyan működik, akkor lett egyértelmű amikor szét volt szedve a kuplung utáni résznél kell szethuzni, ha alá van benne egy "csór a váltó elején csak azt kell szétszedni a mechanikus részhez nem kell hozzányúlni és nem kell semmit szét borítani. Egyébként biztos hogy kell bele egy garnitúra lamella akkor már mind a 3 sebesseghez. Még 3 gyűrű , ha esetleg te szeded szét arra figyelj hogy a bolygó műben össze van jelölve a bolygó kerek meg a külső vagy belső fogazasu kerék. Egyébként nem voltam ott a szerelesnel a szerelő kérésére, nem bántam csak haladjon , akkor láttam szetszedve mikor vittem az alkatrészeket hozzá. Mért ugye szetszedeskor látszik mi kell még.még annyit hogy a fülkét sem vette le hanem csak előre billentette csak előtte vedd le a motorháztetőt mert betörni a szélvédőt .
Válasz R Sándor #15907. hozzászólására1 power teljesen használható 2-es még megy de már csúszik, 3 nem megy .Magadnak csináltad vagy volt szakember segítség? Váltó le ,szétborít? Ilyet még nem csináltam 1-szer kellett kuplungozni.
Válasz susan.sandor1963 #15906. hozzászólásáraAkkor még ne menj vele sehová,mert még több hibát fog generálni. Nekem a 3. Power labilin (az úgy néz ki mint egy dugattyú gyűrű csak össze lehet akasztani) gyűrű volt törött mivel 2 és még 1 és ment és én szinte talaj munkára használtam úgy jártam vele ,na ezért nem csak egy gyűrűt kellett cserélni hanem az egész tengelyt is. Ez még vírus előtt volt szinte /fillerekbol/ kijött az alkatrész a legjobb cég szerintem az MTE slecial. De cikkszamot szerezz mert különben hosszadalmas lesz a vásárlás. De ugye akkor fogod látni mi kell ha szét lesz szedve. Egyébként nekem 8550 volt,mechanikus irány váltóval. Jó munkát.
Válasz R Sándor #15905. hozzászólásáraElgondolkodtató amit írsz valóban kb 2 hete 2-3 powert nem vált, mintha csúszna a kuplung ,csoport váltót menet közben nem lehet vagy csak nagyon recsegve ,így ezt nem szoktam.
Válasz susan.sandor1963 #15904. hozzászólásáraSzerintem a váltó olaj leereszto csavart vedd ki és ha ott is van belőle akkor el kell gondolkodni hogy mikor szeditek szét a váltót .De kérdezz meg mást is ez csak egy ember véleménye. Nem csúszik a 3. Power vagy nem rossz valamelyik sebesség szinkronja?? A csoport váltót kizárólag ÀLLÓ helyzetében lehet kapcsolni ezt tudod? Már bocs hogy megkérdezem de volt olyan ürge aki 5 éve járt a géppel és nem tudta.
Válasz R Sándor #15903. hozzászólásáraFényes, nem szedi a mágnes.
Válasz susan.sandor1963 #15902. hozzászólásáraMilyen színű Szemcse volt?
Válasz R Sándor #15901. hozzászólásáraSajnos nem,finom fémszemcsékkel volt tele a szivóági szűrő. ki mostam most működik rendeltem a nyomó ágit is, de honnan van az a sok szemcse, szárzuzok folyamatosan , nincs hangja a tlt- nek.olajcsere 500 - ként
Válasz susan.sandor1963 #15899. hozzászólásáraSőt még a nyomó Ági szűrőt is meg lehet nézni ezen ugye 2 van mert a hi tech esteken meg 3 db te tudod milyen gyakran csereelsz olajat meg szűrőt. Az egyik legrosszabb eset ha a power lamellak meghaltak és azok darabjai tomitettek el a szűrőket.
Válasz susan.sandor1963 #15899. hozzászólásáraVáltó olajszint. Ha az jó akkor nézd meg a szívó szűrő nincs e tele kosszal, esetleg a szívó csöveket végig nézni de ahhoz le kell venni a váltó hátulját. Mert ott van a szivattyú ha leveszed azzal kezd hogy tekerd ki a helyzetet érzékelőt belőle mert tuti bele fogod törni mikor megindul a hátsó blokk.
Válasz R Sándor #15898. hozzászólásáraMechanikus irányváltós először a kormány megy el utána ki dobja a stop és a váltó piros ikonját és a váltó sem hajt ,leállítottom, újra indításnál vissza jön minden pár percre.
Válasz susan.sandor1963 #15897. hozzászólásáraEbben a meneszto tárcsa volt megszakadva egyszer hajtott egyszer nem de ugye ennél ez hajtja a váltót is a 8450 és hi - tec és vagy mechanikus iranxvaltos?? Egyébként raktam fel képeket a meneszto tárcsa ről visszább
Válasz R Sándor #15851. hozzászólásáraUgyan ez a probléma jött elő nálam is egy régebbi 8450 valmetnél mi volt a baja, megoldást találtatokrá?
Válasz Kóti Gergő #15894. hozzászólásáraleemac.nl
Válasz KISMASZEK77 #15891. hozzászólásáraLeemac.nl holland Valtra bontó normálisak postázzák is
Sziasztok!
Tudom lehetetlen küldetés, de keresek T160hoz műszerfalat, sajnos az enyém megadta magát és nem is javítható.
Előre is köszi!
Válasz BolliKat #15892. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz KISMASZEK77 #15889. hozzászólásáraVerbis Kft-t is érdemes megkérdezni.
Válasz R Sándor #15890. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz KISMASZEK77 #15889. hozzászólásáraAGROGALAXI---MTE SPECIÁL---VALKON KFT--
Üdv mindenkinek.
Sisu 140le motorra keresnék kipufogó sort,hol tudok érdeklődni[?kep1]
Tehát folyamatban van, egyébként nem habzik hanem trutymósodik, egy idő után barna lé lessz a hütővízből, egyszer kimostam trisóval , neg vettem egy würth ös hütő tisztítót de idő hiányában még nem használtam . a traki egyébként szinte napi szinten dolgozik. Neked is hasonló problémád van??
Válasz mtz1221 #15886. hozzászólásáratöbb mint 10 éves volt mikor hozzám kerult.nem tudom de biztos fagyálló volt benne nem víz mert télen is használta folyamatosan .
Válasz R Sándor #15885. hozzászólásáraHány évesen került hozzád, vagy újan vetted ??? Ki tudja előző gazda mivel töltötte. Ne sima G12 hanem G12+ vegyél, az megköti ezt a leválást vagy milyen színeződést.
Válasz mtz1221 #15883. hozzászólásáraEgyébként most gondolkodom utóljára is rózsaszínű fagyallóval volt feltöltve.
Válasz mtz1221 #15883. hozzászólásáraKöszönöm . de érdekes mert van egy 800 as valtrám is 10 éve ugyan azzal a fagyállóval annak semmi baja.
Válasz R Sándor #15882. hozzászólásáraNE MOSD, hanem dolgozz vízzel 3 napot és minden este engedd le. Utána meg G12+ fagyálóval öntsd fel. Nem a gyárban maradt abban semmi, hanem későn lett a fagyálló cserélve elsavasodott, és megmarta a blokkot.
Van valakinek rajtam kívül olyan gondja , hogy az /n 92-es / traktor hűtővize , vagy fagyálló állandóan" bemocskosodik" hiába mosom ki az egyészet slaggal mondíg sárgás barna lé lesz benne rövid időn belül. a kiegyenlítő tartály teteje is vastagon van trugymóval egy idő után? Állítolag valami leválasztó anyag válik le a blokkról amit öntéskor használtak. Valakinek valami ötlete van szívesen fogadom.
Válasz mtz1221 #15880. hozzászólásáraMifelénk láttam 1 db-ot menni az úton, importőré volt. Jár vele demózni, de valahogyan nem nagyon sikerül eladni.
Válasz Sk Laci #15877. hozzászólásáraLehet maradi vagyok, DE EBBEN jobban bíznék.
Válasz Sk Laci #15877. hozzászólásáraNekem most a 8-as Ferga jobban tetszik de a Valtra se rossz.
Válasz Sk Laci #15877. hozzászólásáraMinden féle képen megtekintjük . .