Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
621 hozzászólás
Válasz rtamas1976 #619. hozzászólásáraAzzal érvelnek hogy nincs típus bizony pedig ez a típus ugyan olyan mint az 80 vagy az 550 csak a sokk iskola miat mégse tudja mondtam csináljak meg egyedi forgalomban helyezést á azt meg nem,
Válasz rtamas1976 #616. hozzászólásáraVan még hova segítségért fordulni, de már kíváncsi lettem, a hatóság részéről mi lenne a pontos ügymenet, mert konkrét választ nem tudtak még adni.
Válasz Krisztalos16245 #617. hozzászólásáraOlyan nincs.
Adjanak igazolást hivatalos pecséttel!
Onnantól a rendőr sem izélhet.
De ilyet nemadnak így megfogják oldani!
Válasz Krisztalos16245 #617. hozzászólásáraÉs ez azért nem lehet mert nincs a 570 MTZ nek típus bizony a
Válasz rtamas1976 #616. hozzászólásáraHello bocs hogy beleszolok Szabolcs ban is ez van vanegy570 mtzem van rajta műszaki a rakodohoz meg van minden papír mégsem tudom össze muszakiztat ini a kettőt az nkh szerint
Válasz Gumóka #614. hozzászólásáraKapcsolatok, barátok, ismerősök, munkahely.
Nem létezik ,hogy nincs valami kapcsolatod!
A céges autókat hová hordjátok?
Gazdatársakat telefonáld körbe!
Nekem is ígyjött ez a kapcsolat.
A kapcsolatokat ápolni és építeni!
Válasz Gumóka #609. hozzászólásáraBecsületnepper nézed, osztja öket rendesen :)
Válasz rtamas1976 #613. hozzászólására7.-én lejár a vizsgája, de már addig úgy se lesz időm rá, majd kérek rá útvonalengedélyt, azt legalább könnyen meg lehet kérni
Válasz Gumóka #610. hozzászólásáraNálunk is vannak fontoskodó vizsgáztatók. Elkell vinni máshová.
Elvittük egy helyre ahol a fronthidraulikát is levetették.
Mert az nemlehet rajta nincs a képen!
Azóta nemmegyünk oda.
Ha nemkell a lóvi, megyünk máshová!
Futottam vagy 2 kört a 82es ügyében.
Megfelelő ember a megfelelő helyen!
Ezt kerezsd meg!
Ehez a sráchoz évente
4-5-6gépet viszek.
Mindenki boldog
Válasz medikus #611. hozzászólásáraFelétek amúgy is történnek csoda dolgok!
Csak itt megint az a baj, hogy meg van tekerve ez az egész dolog, az illetékes jogszabályból "konyhanyelven" leírja, mi szükséges, aztán megállt a tudomány
Az interneten semmi nincs erről, de konkrétan semmi, itt nem lehet, máshol van rá megoldás, hivatalosan!
Válasz Gumóka #609. hozzászólásáraBátyámnak a fülke csere 80 ezerből jött ki!Úgy hogy nagy fülkével vette,de előtte 8 nappal a műszakin még kis fülkés volt!
Ez akkor derült ki,mikor ő vitte műszakira!Akitől vette, az tudott! Kk majsán!
Válasz rtamas1976 #608. hozzászólásáraNa igen, azt nálatok meg tudták oldani, nálunk meg ezt nem?
Ezen háborgok csak, a faxért kell ezt agyoncsűrni...
Nyilván egy futómű megint más. Az meg neked egyszerűbb volt, mint én Ennek nekiugrottam...
Válasz medikus #607. hozzászólásáraA fülkecsere nem típusmodosítás!
Az már megvolt, ez 80-as, segéd mellsőhajtással szerelve, az be is van írva. Így lett 82-es a típusa. Fülkefelépítésre nincs műszaki előírás, törött teherautó is volt kisfülkés, nagy lett belőle, simán vizsgázott! Láttam! A jellege nem változott!
50-esből is volt nagyfülkés.
Megindokoltam, nem kaptam másik ugyanolyan fülkét, a régi sérült, gazdaságilag javíthatatlan!
Miért ne szerelhetném? Ha megfelelő a végzettség van hozzá?
Nincs ezzel bajom, fizetem a kiszállást, jöjjön ide, szemlézze le, hagyja jóvá, ennyi!
Párszor már végigszaladtam a közlekedési bürokráciát más dolgok miatt, egy kalap az egész!
Meg ez bosszant, ír két sort a néni, viszlát!
Hívom, konkrétabban mi lenne az eljárás?
Ő azt már nem tudja, azt a hatósági vizsgabázison tudják! Köszönöm!
Ott meg az se érdekli őket, ha motor sincs benne, de az utolsó csavar feje is legyen frissen festve!
Válasz Gumóka #603. hozzászólásáraA fülkével nemkellene genyózniuk.
Elrozsdált a régi olyat kapni nemlehet. És csá.
Nem a futóművet kormàny alakítod át. Az macerásabb.
De nekem emlékszel a 80asra ami 82es. Szerencsém volt jóindulatú volt a srác.
Le is zsírozta.
Az csak papírmunka volt.
Válasz Gumóka #606. hozzászólásáraHa azonos az alkatrész,azt te nem szerelheted hivatalosan! Úgy mint kormányművet,meg féket sem! Típus módosítást hajtottál végre! Erre kell a papiros ember! Olyannal beszélj,aki hord műszakira gépeket!Az tudja hogy mi kellhet ehhez! Kérdezd,akitől a kárpitot vetted!
Válasz medikus #605. hozzászólásáraTípusazonos gyári alkatrészekkel átépített jármű! Arra milyen mérnök kell? Vicc!
Személyautóknál is van ilyen, eltérő évjáratok, megegyező alkatrészek, facelift!
Az miért nem hatósági vizsgás? Fényképen látszik!
Ez, mint az alufelni! Rengeteg autóhoz van gyári! Miért nem jó?
Válasz Gumóka #603. hozzászólásáraGondolj bele! Ha észre veszik a teljes szervódat! Mert az egy dolog hogy valaki felszereli,de évjárat szerint csak fél szervós!
Azért szintén valami közlekedési mérnöknek kellene vállalni a felelősséget!No meg a hegesztések!
Válasz Gumóka #603. hozzászólásáraOlyan mint a "zöld" rendszám!Most minden szigorú! Múltkor vittem az asszonyom Golfját műszakira! Alu felni volt rajta! A lemez felnik télire vannak szerelve! Vissza kellett cserélni,mert nem alu felnivel jött ki!Kérdés! Akkor az úton a rendőr majd jól megbüntet az alu felniért?Akkor miért gyártják!!!
Válasz mihaszna #602. hozzászólásáraNálam most arra kell megoldás, hogy a fülkecserével meglegyen az mtz-n a műszaki.
A fénykép miatt nem akarják vállalni, pedig csináltak már ilyet, ahol kérdeztem, csak tavaly kaptak 6 hónap felfüggesztettet...
Megyei NKH tervodokumentációt kér, két pédányba, mondjuk gőzöm nincs ez konkrétan mit takar, engedélyeztetés díja 11.800 forint, meg hatósági vizsga...
Namost van itt ismerős, Ő bukócsöves 50-est épített át panorámára, levizsgáztatta.
Megindokolta, hogy mivel típusazonos a fülke, illetve gyári alkatrészekkel került átépítésre, mivel a régi sérült, hibás volt és nem talált másikat, csak ilyet, elfogadták...
Ki érti ezt ...
Mondjuk számíthattam volna rá, ahány vizsgabázis, megyei kirendeltég, mindenhol máshogy értelmezik azokat a szabályokat, amik egységesek mindenkire nézve...
Válasz Gumóka #597. hozzászólására"...Viszont, Bordodba régebben tudom, hogy megoldották, csak nem lett törzskönyv, meg mint üzembentartó szerepelt a tulaj a forgalmiba..."
Így van
Legalábbis régebben így volt. Akinek az a lényeg hogy legyen rendszám a traktoron és közlekedhesen a forgalomba , annak ez tökéletes.
Válasz mtz zoli #92. hozzászólására szia hogy tudnálak elérni?
Válasz Gumóka #599. hozzászólásáraNem ment úgysem.
Pedig ismerős is volt.
Válasz rtamas1976 #598. hozzászólásáraAlvázszámra kérdezd.
Itt találtunk már így meg traktor papírjait. Azon is 3szög volt.
Válasz Gumóka #597. hozzászólásáraPróbálkoztam.
Nemsikerült.
Nincs nyilvántartás 3szögre.
Válasz rtamas1976 #595. hozzászólásáraIrattárból ki tudják keresni ezek alapján, de ott lesz pár janyar benne, mire meglesz, viszont, ha nincs az utolsó bejegyzett tulajjal adásvételi, tehát nincs jogfojtonosság, nem lehet forgalomba helyezni.
Viszont, Bordodba régebben tudom, hogy megoldották, csak nem lett törzskönyv, meg mint üzembentartó szerepelt a tulaj a forgalmiba. Talán még vázszámot is ütöttek.
Azóta nem tudom, változott e.
Hk 5 papírra kérdeznék.
Válasz kecskesajt1 #594. hozzászólásáraHa van forgalmid!
Vagy hiteles másolat.
Amúgy bukó.
Nincs 3szög nyilvántartás.
Sziasztok. Van egy pótkocsim van rajta háromszög rendszám és alvazszám is. Hogy tudok rá piros rendszámot intézni? Köszi előre is.
Válasz rtamas1976 #592. hozzászólásáraIgaz, én kevertem össze.
Válasz Gumóka #591. hozzászólásáraA műszaki adatlap is igazolja.
Mert az adott közlekedési hatóság állította ki.
Így az üzemben tartás igazolt.
Válasz rtamas1976 #590. hozzászólásáraMűszaki adatlap már önmagában kevés, kell egy forgalmi, mivel azzal igazolod, hogy már forgalomban volt, máskülönben új forgalombahelyezést kér, ami ugye az emissziós normák miatt bukó.
Ezért kell forgalmi, mert azzal már csak honosít.
Kétnyelvű adásvételi, a vámpapír csak a hivatalos beérkezést igazolja.
Asszem'
Válasz kalmanpeti111 #587. hozzászólásáraA vámpapír származási.
De a forgalomba helyezést nem igazolja!
Külföldi forgalmi vagy másolata.
Vagy műszaki adatlap kell.
Simán forgalomba helyezhető ha tudja az eu mostani emissziós normát. Ezt kétlem!
Bizonyítani kell hogy az eun belül forgalomba volt helyezve. Ha 1960ban az sem baj.
Nekem volt zt303as vám és adásvételivel.
Azsem sikerült.
Vegyél hozzáegy donort paírokkal vagy donor nélküli papírt.
Válasz kalmanpeti111 #587. hozzászólásáraAzt javaslom amit a kolléga. Annyi, hogy a vámpapír az jó, mert nyomonkövethetőséget kérnek, azt pedig úgy tudom elfogadják mint olyan.
Ha sikerül lepapírozni, csak lassújárműnek fogod tudni, mg vontatónak nem.
Válasz kalmanpeti111 #587. hozzászólásáramint látot alszik a topik. Inkább menjél be az illetékes KPM -hez és ott kérdezd neg, Az sem baj ha vizsgán van valami /ismerős/
Sziasztok! Egy Mtz 80-as ról lenne szó, le szeretném KPM vizsgáztatni, és műszakiztatni de csak egy vám papírja van.
Mi a teendő jelen esetben?
Sziasztok.
Két éve vásaroltam szlovákiából egy bss 9t potkocsit papírjai nincsenek csak adásvételi szerződés.hogyan lehet idehaza forgalomba helyezni?válaszotokat előre is köszönöm
Válasz medikus #584. hozzászólásáraJa,de az agyonhegesztett alvázú HáWék MBP-k agyon magasítva 12tonnával,meg a kipper billencsek 30tonna raksúllyal az nem gond mert azon van rendszám meg tipusbizonyítvány még van róla valahol az nkh-nál.Ahogy a maszek vágóasztalkocsi se gond,amiről leesik az asztal egy gödörbe.... ilyen meg még érintőleg se mehet fel az útra,mert 20év börtön ez a magyar inpotens közlekedési igazgatás...
Válasz juhostt1 #583. hozzászólásáraAz ilyenhez összeépítési engedély kellene,(szerintem) szintén közlekedési mérnöki jóváhagyással!
Válasz medikus #582. hozzászólásáraAz alváz egy roburé, a híd is. Annyira nem kókányolás. Annyi, hogy az alvázra a plató raá van rakva, meg a vonórúd van "maszekba" De ha netán találok is alvázszámot rajta, sztem az nekem nem segít. Köszönöm a választ
Válasz juhostt1 #581. hozzászólásáraÚtvonal engedélyt biztos nem kapsz!Csak forgalmira adják! Pótkocsira nincs zöld rendszám!Ilyet régen is nehéz volt papirozni! Mérnök készített rajzot róla,vállalta a felelősséget mindenért! Te nem hegeszthetsz össze ilyet!Illetve igen, csak nem tudod papírozni!
Sziasztok!
Lehet volt már (átnéztem a topicot, de erre vonatkozóan alig találtam valamit):
Egyedi építésű pótkocsira lehet valamilyen papírt rendezni? Piros rendszám, zöld rendszám, útvonal engedély, bármi jó lenne.
Egy egytengelyes bálaszállítóról van szó. Fék van, világítás van. Műszakira felkészíthető állapotú. Adásvételivel rendelkezem. Igaz mostani dátummal van, de ha kell, "régi" dátummal is megírjuk az adásvételit.
Mivel egyedi építés, ezért se alvázszám, se forgalmi, se semmi. Az előző tulaj csak telephelyen használta.
Kb egy 20 km-es utat tenne meg, mindig ugyanazt az útvonalat.
Merre/melyik hatóságnál kezdjem el a papírozást intézni?
Köszönök mindent tippet, tanácsot!
Válasz Dani23 #578. hozzászólásáraAz ilyen fajta rendezvényeket már feloszlatták. Felejtsd el.
Válasz Dani23 #578. hozzászólásáranincs
Sziasztok nincs valakinek ojan kapcsolata aki a hejszinen piros rencámos it. Válaszotokat elöre is köszönöm.
Válasz Gumóka #574. hozzászólására ennyit a krumpli nyomon követhetőségről a szaros 10ft-ért nyomon követhetőnek kell lennie de a 60-70 milliós traktorok mehetnek svarcba ...-mert még nem vennének újat a Hollandok ,Németek
Köszönöm mindenkinek!
Át adom az infót.
Válasz Maszek Zs #571. hozzászólásáraHa megvan a jogfolytonosság, tehát a szürke forgalmi tulajával kerül ki az adásvételi, le kell vinni Szexuárdra, aztán csinálnak rá pirosat!
Válasz Rabó001 #573. hozzászólásáraA rönó 1,5 dci-jét cserélgettem, mert hullott, kiköszörült "számmal" jött eredetvizsgán meg korrigálták, mintha kopás/oxidáció miatt sérült volna. Ez megoldható volt így is.
Válasz Gumóka #570. hozzászólásáraNa, akkor meg ez nem téma. Én ebben nem voltam biztos.
Akkor van esély?!