Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 618 Ft EUR 414.94 Ft USD 394.48 Ft CHF 446.43 Ft GBP 499.75 Ft

Fórum

MTZ 920.3 traktorok

Létrehozta: , 2008-08-18 19:54:18

Kedvencekhez Segítség

397 hozzászólás
Nincs profilkép
#397 horvakof
2024-09-05 16:18:31

Válasz mtz1221 #396. hozzászólásáraA tank két részes, vagyis akkor nem monoblokkos smile pinch
Közben megtudtam, hogy ezek műanyag tankkal készülte, és tömegesen cseréltrék fém tankra, gyári tank szivárgott.... Gondolom itt is megvolt a csere, de csak 90l es műanyag tank volt kéznél. smile smile

#396 mtz1221
2024-09-04 17:07:06

Válasz horvakof #395. hozzászólásáraTegyél már róla egy képet backi. A hátuljáról.smile tongue

Nincs profilkép
#395 horvakof
2024-09-04 14:39:33

Válasz mtz1221 #393. hozzászólásáraEzt nem tudom. Mit értesz rajta?

Nincs profilkép
#394 horvakof
2024-09-04 14:38:03

Válasz blsjela #392. hozzászólásáraSzia, teljesen üres volt a tank, még a tartály leeresztő csavart is kivettem. Így ment bele 92 l.
Bár ez a leeresztő csavar is érdekes. Furatos hosszában. Nem tudom a tankon belül mi lehet vagy hogy néz ki. Megkopogtatva a tankot üres volt.

Nincs profilkép
#392 blsjela
2024-09-04 12:49:26

Válasz horvakof #391. hozzászólásáraolyan nincs . Mindegyik 130l veszed hogy 90l
Amúgy a a csapban van búvár cső hogy ne vegye fel a koszt akkor 110-120 l között megy bele. Nekem benne van 110l tankoltam de volt olyan hogy ippenoda értem a kútra.

Nincs profilkép
#391 horvakof
2024-09-04 11:10:35

Sziasztok,
Vettem egy Belarusz 920.3-as trakit nemrég. Most tapasztaltam, hogy a tank mérete csak 90 liter, de az adatlapokon mindenhol 120-130 liter van feltüntetve. Gondot nem okoz csak nem értem miért, pedig a típusszám megegyezik.
Köszi a válaszokat!

Nincs profilkép
#390 hudacskoadam11081
2023-08-07 11:40:04

Sziasztok!
MTZ 921,3 keskeny nyomtávú traktorról szeretnék véleményeket, tapasztalatokat kérni.
Előre is köszönöm a segítséget!

#389 medikus
2022-11-29 21:48:51

Válasz Gumóka #388. hozzászólásáraHolnapra van ígéret,ha minden igaz!Meglátjuk.Köszi.

#388 Gumóka
2022-11-29 21:36:33

Válasz medikus #387. hozzászólásáraMtz-sbe írtam, Földvárig elhozza, ha van neki

#387 medikus
2022-11-29 20:58:00

Válasz atisgyulai #385. hozzászólásáraPontosan róla van szó!A közelembe nincs,nem is rendelhető,de majd itt is megpróbálom! Köszi.

Nincs profilkép
#386 sagitta
2022-11-29 20:56:07

Válasz Agromókuss #380. hozzászólásáraHali!

Donaldson P554407. Elötte is utánna is.

#385 atisgyulai
2022-11-29 20:55:21

Válasz medikus #384. hozzászólásáraÜdv!
Ha Ez a fajta jó, akkor elvileg kapható!

#384 medikus
2022-11-29 20:43:10

Válasz mtz1221 #383. hozzászólásáraJó.Ahol kerestem nem volt,és nem is rendelhető!Remény azért van!

#382 medikus
2022-11-29 13:54:26

920 izzító relét keresek valahol?smile confused

Nincs profilkép
#381 blsjela
2022-11-28 20:00:44

Válasz sagitta #376. hozzászólásáraNálam is van ilyen . Van amikor 5-6 aztán beáll szépen 3-4 kőzé nyoron kevesebb ha melegebb a motor . Igaz én 20w50 használok . Nem nagyon foglalkozok a mutatóval indulás előtt elenőrzőm a szintet . Ami tud még szivatni az ha letőrik a szivattyú nyaka .

#380 Agromókuss
2022-11-28 18:17:34

Válasz sagitta #379. hozzászólásáraMilyen szűrő volt és van fent?

Nincs profilkép
#379 sagitta
2022-11-28 17:26:19

Válasz Selvin #378. hozzászólásáraHello!

Fent akadt a szabályzó rugó valamitől. Szűrőház levétel, visszarakással megoldódott a probléma, alapjáraton hidegen 4-5, melegen 3 lett újra az olajnyomás.

Nincs profilkép
#378 Selvin
2022-11-18 13:49:34

Válasz sagitta #376. hozzászólásáraNekem ugyanez van. Hiába a friss olaj és szűrők, marad a jelenség. Érdemes lenne ilyenkor a szűrő alatt tekerni a csavaron hogy magasabb legyen?

Nincs profilkép
#377 Koczka József
2022-11-18 09:40:30

Válasz sagitta #376. hozzászólásáraSzia szerintem a szűrő lesz a ludas.

Nincs profilkép
#376 sagitta
2022-11-17 17:14:54

Sziasztok!

Mtz 920.3 traktoron az olajnyomást mi szabályozza? Hidegen 5-6 alapjáraton, gázadásra magasabb( a mechanikus óra is kiakad), majd melegen 2 körül alapjáraton.
A gép egyik pillanatról a másikra lett ilyen.

Egyszer volt hasonló probléma, ott az olajcsere, szűrőcsere meg oldotta a problémát, de most nem sok óra van még az olajban.

Hol keressem a hibát?

Nincs profilkép
#375 Szabi.
2021-04-20 19:06:45

MTZ 921.3
Létrehozta: hudacskoadam11081, 2021-04-19 17:53:33
Új hozzászólás Frissítés
Válasz » #1 hudacskoadam11081 | 2021-04-19 17:53:33

#1389672. hozzászólás
Sziasztok!
Véleményeket és tanácsokat szeretnék kérni az adott géptípusról, ki hogy van ezekkel megelégedve.

Nincs profilkép
#374 Szabi.
2020-12-15 14:29:36

MTZ 921.3 vélemények
Létrehozta: hudacskoadam11081, 2020-12-14 11:37:56


Válasz »#1 hudacskoadam11081 | 2020-12-14 11:37:56

Sziasztok!
Szeretnék véleményeket, tapasztalatokat, tanácsokat kérni a típussal kapcsolatosan de bármi érdekel róluk.

Nincs profilkép
#372 zoli.ficze
2020-10-29 14:03:15

Sziasztok!

Megtudná esetleg mondani valaki hogy mi a különbség
a D245.5C és a D245.5S motorok között?

Köszönöm!

#371 mtz1221
2020-10-01 11:57:13

Válasz szatmári82 #370. hozzászólásáraAz a röhejes abban megint a kis (85 max lóerő) váltó van,annyi hogy 24x24-es.Most vagy a kereskedők éhetetlenek,vagy akkora árrés van a munkát is bíró komoly váltó közt hogy nem akarják.Habár ez van case-ih meg landini fronton is.100 lovasok csak kis munkákra használhatók.ÚJ Case van itt a faluban ami 1000 óra alatt 3x törte szét a váltóját a 892-es gépeivel.visza vette a gazdája a 892-tőt,és a case maradt kis traktornak neki.smile hammer

Nincs profilkép
#370 szatmári82
2020-10-01 11:32:20

Válasz mtz1221 #368. hozzászólásáraEzek a szentséges Únió miatt nálunk nem lehetnek.
9120 van 110 lóerő körül.
A 690-es széria se tűnik rossznak, abba is választható 24/24-es váltóval. Kérdés az ára smile lol

#368 mtz1221
2020-10-01 10:58:24

Válasz mtz1221 #367. hozzászólásáraMásik gép amitől nem félnék az a 110-es farmtrack.Abban is a nagy zf van mint a luxokban,és ugyanaz a motor is.
https://www.agriculture-xprt.com/products/farmtrac-model-7100-7110dt-tractor-286582

#367 mtz1221
2020-10-01 10:36:01

Válasz blsjela #360. hozzászólásáraMert azokon bírnak legnagyobbat szakítani,lóerő/ár viszonyba.smile thumbdown110 lux sincs ? ,igaz drágább de ott már légpárnákon ül az egész fülke.De csak idő kérdése az egész mert a mijeink csináltak romániában egy telep helyet,már a munkások is jártak ide betanulni,csak a covid helyzet miatt nem indult még el.Az uniós ország,ott nem lenne gondotok az alkatrész postázással sem gondolom.

Válasz Ares 826 #365. hozzászólásáraHat azert az uj nyugatinal szerkezetileg nincsenek ilyen bajok.
Emisszios vagy elektronikai inkabb.
10 eve 5 mtz volt, most 2 es 3 jd, tudom mirol beszelek, eleg ha csak a rakodos gepet nezem, mtzt nem gyoztuk kuplungolni,elsohajtast csinalni,hidraulika stb.jd lassan 3e ora semmi gond.

Nincs profilkép
#365 Ares 826
2020-10-01 08:04:06

Válasz blsjela #358. hozzászólásáraNem csak a nyugatiak minél újabb annál szarabb szindrómásak már a MTZ is ilyen!!smile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile karatekasmile karatekasmile karatekasmile karatekasmile karatekasmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikido

Nincs profilkép
#364 szatmári82
2020-10-01 07:38:21

Válasz blsjela #362. hozzászólásáraTökéletesen megértem.
Ahogy látszik az üzemórából sokkal több földön megy, mint az enyéim.
Anno mikor vettem a 1221-et akkor nézegettem a Hattat, Arma vonalat is. De valahogy nem mertem azokat sem megvenni. Kb. akkor egy 105 lovassal volt egy árban. Úgy vagyok vele, hogy biztos hamarabb lesz baja, de csak meg lehet csinálni. De olvasva a te írásod / tapasztalatod nekem is elvenné a kedvem rendesen. Hát kitartást!

Nincs profilkép
#363 blsjela
2020-10-01 03:25:27

Nincs profilkép
#362 blsjela
2020-10-01 03:24:49

Válasz szatmári82 #361. hozzászólásáraIgen Vadi újonnan vettük 2007 ben. Van amit még pár éve szervizes csinált pl dugó hüvely csere. Meg váltó. Pl tavaly 650e ft volt a váltó minden új benne.
Pl tavaly augusztusban szántottam a zolditést és gondolt egyet megszorúlt a termosztát és ugyanakkor elment a ventinek a viscoja igy mire észrevettem jól megfőtt. 3db hf tömítés után elvittem gépműhelybe 135 e ft meglett síkólva 4vezetö csere nyomás próba stb. Most meg kiderült hogy letört az egyikk lendkerék csavar a főtengelynél így bele esett a tárcsa meg a szerkezet közé. És imádom a mező gazdaságot de állandó gyomor ideggel elmenni dolgozni hogy most mi mehet szétt nem egy jó dolog. Pedig imádom az MTZ csak azért na.

Nincs profilkép
#361 szatmári82
2020-10-01 00:57:00

Válasz blsjela #358. hozzászólásáraHu ez jó sok baj így egyszerre.
Meg is értem, hogy nem bízol már a márkában.
Új korától a tied?
Te szereled magadnak?
Felénk meg ennyire nagy szívás nem volt meg mtzvel, igen szomorú hogy te így jártál smile crying

Nincs profilkép
#360 blsjela
2020-10-01 00:36:21

Válasz mtz1221 #359. hozzászólásáraAz a baj felénk csak 904e+ és 1054e+ van ami megfelel.

#359 mtz1221
2020-09-30 20:38:59

Válasz blsjela #358. hozzászólásáraMint mondtam 90-100-vagy 110-es 16x16-os luxot,és biztos vagyok benne hogy nem fogsz rám neheztelni.smile wink

Nincs profilkép
#358 blsjela
2020-09-30 20:36:41

Válasz mtz1221 #357. hozzászólására600 üzemóra sincs benne. Ezért gondolkodunk a cserén. Mert 2 év alatt 2misi ment rá. Azt a 13 év alatt van benn 5314 üzemóra.
2825 üzemóra adagoló porlasztó csere.
3388 üzemóra leszakadt dugattyú igy komplett csere
3939 kuplung
4842 váltó komplett minden csere + kuplung
5051 hengerfej felújítás
És most megint kuplung.
Ja meg 3 hunka henger, egy vezérlő tömb, szivattyú, meg az apróságok.
Így dolgozzak nyugodtan .

#357 mtz1221
2020-09-30 20:23:56

Válasz blsjela #356. hozzászólásáraNa a töröknél ilyen nincs.6-7000 óránál mennek tönkre,de akkor minden a kukába és 1000 euró nem takarja mesterestől.

Nincs profilkép
#356 blsjela
2020-09-30 20:20:58

Mai móka. 1 éves kuplung. de a végső probléma eltört egy lendkerék csavar és beszorult. Úgy látszik szervizes nem húzta meg rendesen.

#354 Tomi81
2020-09-29 21:14:41

Válasz bububer #353. hozzászólásáraIgen. Átfordítod, lebiztosítod, és ugyanúgy a benti karral kapcsolod mint eddig, csak gyorsabban fog forogni.

Nincs profilkép
#353 bububer
2020-09-29 21:02:13

Válasz Tomi81 #352. hozzászólásáraBocs.Váltón??? Mármint alúl?

#352 Tomi81
2020-09-29 20:37:15

Válasz bububer #351. hozzászólásáraA váltón át váltod 1000re a kardánt, és ugyan úgy mint eddig

Nincs profilkép
#351 bububer
2020-09-29 20:34:57

Üdv.1000 tlt hogy tudom bekapcsolni?

#350 atisgyulai
2020-09-07 21:56:10

Válasz bleki7106 #347. hozzászólásáraA hidraulika tartályon van az indítórelé. Csavaros saruval csatlakozik a vezeték, egy gumiharang alatt.
Az is volt már nekem föltágulva, és egyből oda az indítás!

#349 apuci
2020-09-07 20:45:26

Válasz Földönfuto #348. hozzászólásáraNekem csak a poc ketté harapta a vezetéket,összetoldva és szépen indított tovább bentről!smile wink

Nincs profilkép
#348 Földönfuto
2020-09-07 19:38:04

Válasz apuci #345. hozzászólásáraJa,a biztonsági váltókapcsoló a nagy esélyes,hidald át és mindjárt meglátszik.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
"Kétszer ad, aki most gyorsan ad!" – interjú Horváth Győzővel, a CIB Bank agrárszakértőjével
Tüntetnek a gazdák Lengyelországban. Mutatjuk, miért
Tüntetnek a gazdák Lengyelországban. Mutatjuk, miért
Helyenként ötven traktorból álló konvoj volt az utcákon.
2 db eredeti mechanikus rugózású Belarus MTZ traktor ülés
2 db eredeti mechanikus rugózású Belarus...

80.000 Ft

Rétborona 6 méteres hydralikus nyitású csukású
Rétborona 6 méteres hydralikus nyitású...

780.000 Ft

Emelővilla eladó
Emelővilla eladó

150.000 Ft

Napraforgó
Napraforgó

270 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]