Hirdetés
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Öko gazdálkodás új
- Eke minden mennyiségben új
- Japán kistraktorok új
- Napraforgó ára új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Szója termesztése új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Földeladás új
- Szántóföldi permetezőgépek új
Cikkajánló
Hirdetés
397 hozzászólás
Válasz mtz1221 #396. hozzászólásáraA tank két részes, vagyis akkor nem monoblokkos
Közben megtudtam, hogy ezek műanyag tankkal készülte, és tömegesen cseréltrék fém tankra, gyári tank szivárgott.... Gondolom itt is megvolt a csere, de csak 90l es műanyag tank volt kéznél.
Válasz horvakof #395. hozzászólásáraTegyél már róla egy képet backi. A hátuljáról.
Válasz mtz1221 #393. hozzászólásáraEzt nem tudom. Mit értesz rajta?
Válasz blsjela #392. hozzászólásáraSzia, teljesen üres volt a tank, még a tartály leeresztő csavart is kivettem. Így ment bele 92 l.
Bár ez a leeresztő csavar is érdekes. Furatos hosszában. Nem tudom a tankon belül mi lehet vagy hogy néz ki. Megkopogtatva a tankot üres volt.
Válasz horvakof #391. hozzászólásáraMonoblokkos ???
Válasz horvakof #391. hozzászólásáraolyan nincs . Mindegyik 130l veszed hogy 90l
Amúgy a a csapban van búvár cső hogy ne vegye fel a koszt akkor 110-120 l között megy bele. Nekem benne van 110l tankoltam de volt olyan hogy ippenoda értem a kútra.
Sziasztok,
Vettem egy Belarusz 920.3-as trakit nemrég. Most tapasztaltam, hogy a tank mérete csak 90 liter, de az adatlapokon mindenhol 120-130 liter van feltüntetve. Gondot nem okoz csak nem értem miért, pedig a típusszám megegyezik.
Köszi a válaszokat!
Sziasztok!
MTZ 921,3 keskeny nyomtávú traktorról szeretnék véleményeket, tapasztalatokat kérni.
Előre is köszönöm a segítséget!
Válasz Gumóka #388. hozzászólásáraHolnapra van ígéret,ha minden igaz!Meglátjuk.Köszi.
Válasz medikus #387. hozzászólásáraMtz-sbe írtam, Földvárig elhozza, ha van neki
Válasz atisgyulai #385. hozzászólásáraPontosan róla van szó!A közelembe nincs,nem is rendelhető,de majd itt is megpróbálom! Köszi.
Válasz Agromókuss #380. hozzászólásáraHali!
Donaldson P554407. Elötte is utánna is.
Válasz medikus #384. hozzászólásáraÜdv!
Ha Ez a fajta jó, akkor elvileg kapható!
Válasz mtz1221 #383. hozzászólásáraJó.Ahol kerestem nem volt,és nem is rendelhető!Remény azért van!
Válasz medikus #382. hozzászólására.3-sé nem jó ???
920 izzító relét keresek valahol?
Válasz sagitta #376. hozzászólásáraNálam is van ilyen . Van amikor 5-6 aztán beáll szépen 3-4 kőzé nyoron kevesebb ha melegebb a motor . Igaz én 20w50 használok . Nem nagyon foglalkozok a mutatóval indulás előtt elenőrzőm a szintet . Ami tud még szivatni az ha letőrik a szivattyú nyaka .
Válasz sagitta #379. hozzászólásáraMilyen szűrő volt és van fent?
Válasz Selvin #378. hozzászólásáraHello!
Fent akadt a szabályzó rugó valamitől. Szűrőház levétel, visszarakással megoldódott a probléma, alapjáraton hidegen 4-5, melegen 3 lett újra az olajnyomás.
Válasz sagitta #376. hozzászólásáraNekem ugyanez van. Hiába a friss olaj és szűrők, marad a jelenség. Érdemes lenne ilyenkor a szűrő alatt tekerni a csavaron hogy magasabb legyen?
Válasz sagitta #376. hozzászólásáraSzia szerintem a szűrő lesz a ludas.
Sziasztok!
Mtz 920.3 traktoron az olajnyomást mi szabályozza? Hidegen 5-6 alapjáraton, gázadásra magasabb( a mechanikus óra is kiakad), majd melegen 2 körül alapjáraton.
A gép egyik pillanatról a másikra lett ilyen.
Egyszer volt hasonló probléma, ott az olajcsere, szűrőcsere meg oldotta a problémát, de most nem sok óra van még az olajban.
Hol keressem a hibát?
MTZ 921.3
Létrehozta: hudacskoadam11081, 2021-04-19 17:53:33
Új hozzászólás Frissítés
Válasz » #1 hudacskoadam11081 | 2021-04-19 17:53:33
#1389672. hozzászólás
Sziasztok!
Véleményeket és tanácsokat szeretnék kérni az adott géptípusról, ki hogy van ezekkel megelégedve.
MTZ 921.3 vélemények
Létrehozta: hudacskoadam11081, 2020-12-14 11:37:56
Válasz »#1 hudacskoadam11081 | 2020-12-14 11:37:56
Sziasztok!
Szeretnék véleményeket, tapasztalatokat, tanácsokat kérni a típussal kapcsolatosan de bármi érdekel róluk.
Válasz zoli.ficze #372. hozzászólásárahttp://www.po-mmz.minsk.by/upload/MMZ_Katalog_Engl.pdf
Sziasztok!
Megtudná esetleg mondani valaki hogy mi a különbség
a D245.5C és a D245.5S motorok között?
Köszönöm!
Válasz szatmári82 #370. hozzászólásáraAz a röhejes abban megint a kis (85 max lóerő) váltó van,annyi hogy 24x24-es.Most vagy a kereskedők éhetetlenek,vagy akkora árrés van a munkát is bíró komoly váltó közt hogy nem akarják.Habár ez van case-ih meg landini fronton is.100 lovasok csak kis munkákra használhatók.ÚJ Case van itt a faluban ami 1000 óra alatt 3x törte szét a váltóját a 892-es gépeivel.visza vette a gazdája a 892-tőt,és a case maradt kis traktornak neki.
Válasz mtz1221 #368. hozzászólásáraEzek a szentséges Únió miatt nálunk nem lehetnek.
9120 van 110 lóerő körül.
A 690-es széria se tűnik rossznak, abba is választható 24/24-es váltóval. Kérdés az ára
Válasz mtz1221 #368. hozzászólásáraEz a típus tavaly,bruttó 40000 körül volt nálunk.
Válasz mtz1221 #367. hozzászólásáraMásik gép amitől nem félnék az a 110-es farmtrack.Abban is a nagy zf van mint a luxokban,és ugyanaz a motor is.
https://www.agriculture-xprt.com/products/farmtrac-model-7100-7110dt-tractor-286582
Válasz blsjela #360. hozzászólásáraMert azokon bírnak legnagyobbat szakítani,lóerő/ár viszonyba.110 lux sincs ? ,igaz drágább de ott már légpárnákon ül az egész fülke.De csak idő kérdése az egész mert a mijeink csináltak romániában egy telep helyet,már a munkások is jártak ide betanulni,csak a covid helyzet miatt nem indult még el.Az uniós ország,ott nem lenne gondotok az alkatrész postázással sem gondolom.
Válasz Ares 826 #365. hozzászólásáraHat azert az uj nyugatinal szerkezetileg nincsenek ilyen bajok.
Emisszios vagy elektronikai inkabb.
10 eve 5 mtz volt, most 2 es 3 jd, tudom mirol beszelek, eleg ha csak a rakodos gepet nezem, mtzt nem gyoztuk kuplungolni,elsohajtast csinalni,hidraulika stb.jd lassan 3e ora semmi gond.
Válasz blsjela #358. hozzászólásáraNem csak a nyugatiak minél újabb annál szarabb szindrómásak már a MTZ is ilyen!!
Válasz blsjela #362. hozzászólásáraTökéletesen megértem.
Ahogy látszik az üzemórából sokkal több földön megy, mint az enyéim.
Anno mikor vettem a 1221-et akkor nézegettem a Hattat, Arma vonalat is. De valahogy nem mertem azokat sem megvenni. Kb. akkor egy 105 lovassal volt egy árban. Úgy vagyok vele, hogy biztos hamarabb lesz baja, de csak meg lehet csinálni. De olvasva a te írásod / tapasztalatod nekem is elvenné a kedvem rendesen. Hát kitartást!
Válasz szatmári82 #361. hozzászólásáraIgen Vadi újonnan vettük 2007 ben. Van amit még pár éve szervizes csinált pl dugó hüvely csere. Meg váltó. Pl tavaly 650e ft volt a váltó minden új benne.
Pl tavaly augusztusban szántottam a zolditést és gondolt egyet megszorúlt a termosztát és ugyanakkor elment a ventinek a viscoja igy mire észrevettem jól megfőtt. 3db hf tömítés után elvittem gépműhelybe 135 e ft meglett síkólva 4vezetö csere nyomás próba stb. Most meg kiderült hogy letört az egyikk lendkerék csavar a főtengelynél így bele esett a tárcsa meg a szerkezet közé. És imádom a mező gazdaságot de állandó gyomor ideggel elmenni dolgozni hogy most mi mehet szétt nem egy jó dolog. Pedig imádom az MTZ csak azért na.
Válasz blsjela #358. hozzászólásáraHu ez jó sok baj így egyszerre.
Meg is értem, hogy nem bízol már a márkában.
Új korától a tied?
Te szereled magadnak?
Felénk meg ennyire nagy szívás nem volt meg mtzvel, igen szomorú hogy te így jártál
Válasz mtz1221 #359. hozzászólásáraAz a baj felénk csak 904e+ és 1054e+ van ami megfelel.
Válasz blsjela #358. hozzászólásáraMint mondtam 90-100-vagy 110-es 16x16-os luxot,és biztos vagyok benne hogy nem fogsz rám neheztelni.
Válasz mtz1221 #357. hozzászólására600 üzemóra sincs benne. Ezért gondolkodunk a cserén. Mert 2 év alatt 2misi ment rá. Azt a 13 év alatt van benn 5314 üzemóra.
2825 üzemóra adagoló porlasztó csere.
3388 üzemóra leszakadt dugattyú igy komplett csere
3939 kuplung
4842 váltó komplett minden csere + kuplung
5051 hengerfej felújítás
És most megint kuplung.
Ja meg 3 hunka henger, egy vezérlő tömb, szivattyú, meg az apróságok.
Így dolgozzak nyugodtan .
Válasz blsjela #356. hozzászólásáraNa a töröknél ilyen nincs.6-7000 óránál mennek tönkre,de akkor minden a kukába és 1000 euró nem takarja mesterestől.
Mai móka. 1 éves kuplung. de a végső probléma eltört egy lendkerék csavar és beszorult. Úgy látszik szervizes nem húzta meg rendesen.
Válasz Tomi81 #354. hozzászólásáraKöszi
Válasz bububer #353. hozzászólásáraIgen. Átfordítod, lebiztosítod, és ugyanúgy a benti karral kapcsolod mint eddig, csak gyorsabban fog forogni.
Válasz Tomi81 #352. hozzászólásáraBocs.Váltón??? Mármint alúl?
Válasz bububer #351. hozzászólásáraA váltón át váltod 1000re a kardánt, és ugyan úgy mint eddig
Üdv.1000 tlt hogy tudom bekapcsolni?
Válasz bleki7106 #347. hozzászólásáraA hidraulika tartályon van az indítórelé. Csavaros saruval csatlakozik a vezeték, egy gumiharang alatt.
Az is volt már nekem föltágulva, és egyből oda az indítás!
Válasz Földönfuto #348. hozzászólásáraNekem csak a poc ketté harapta a vezetéket,összetoldva és szépen indított tovább bentről!
Válasz apuci #345. hozzászólásáraJa,a biztonsági váltókapcsoló a nagy esélyes,hidald át és mindjárt meglátszik.