Gázolaj árak 628 Ft Benzin árak 608 Ft EUR 409.84 Ft USD 388.95 Ft CHF 440.33 Ft GBP 492.13 Ft

Fórum

New Holland barna és kék színű mi a különbség?

Létrehozta: alesi1982 , 2008-08-19 21:23:32

Kedvencekhez Segítség

543 hozzászólás
#543 gripen
2013-11-12 20:14:38

Sziasztok!


Köszi a segítséget, így már tudom, hogy mire számítsak....

#542 Robi5
2013-11-11 21:49:22

Válasz #541. hozzászólásra

Görgesd le ott a kódlistasmile thumbupcool

#541 Robi5
2013-11-11 21:47:28

Válasz #537. hozzászólásra

http://www.agroinform.com/felhasznalo.php?act=reszletek&uid=3045http://www.agroinform.com/felhasznalo.php?act=reszletek&uid=3045

#540 otis
2013-11-11 20:37:36

Válasz #539. hozzászólásra

Tipikus New Hollandsmile w00t Löki a hibakódokat, de azért megysmile lol
Egyébként igen, a közepes és a hátrameneti tartományé.

#539 gripen
2013-11-11 20:27:00

Válasz #538. hozzászólásra

Az a helyzet nem enged kalibrálni sem, próbáltam, de ettől függetlenül tökéletesen működik a gép.:))

Gondolom valamelyik potmétere gondolsz..........

#538 otis
2013-11-11 20:09:14

Válasz #537. hozzászólásra

Próbáltad újra kalibrálni? Valószínű egy érzékelőd fogja megadni magát. Talán ez:

#537 gripen
2013-11-11 18:10:46

Üdv!

Egy kis segítség kellene, a váltó folyadékkristályos kijelzőén a F44-es hibakódom villog felváltva a aktuális sebesség fokozattal, tudja valaki mint jelent ez a hibakód?

Előre is kösz.....

#536 CNHS
2013-11-11 10:18:54

Taurus 18.4x38 point 8 gumit keresek 1db-ot ha van valakinek amit nélkülözni tud megvenném.

#534 gergő07
2013-01-12 22:43:29

Válasz #533. hozzászólásra

Kell egy párját keresni és meg van oldva.
Elköszönök jó éjt, majd holnap!

#533 leonaprofi
2013-01-12 22:36:37

Válasz #532. hozzászólásra
Ez jó ötlet, az egyik oldalt ezt akaratlanul oldottuk meg. A csavar eleve rövid és így a menet is és mikor megvettük a gépet, lecseréltük az olajat és az egyik oldali csavarról, mikor kitekertük, odalett a menet. Csak gyászmenet maradt. Akkor még a 106-unk volt, volt hozzá tartalék olajszűrő pohár, - jó öreg Ede bácsi - amiben az egyik nagy csavar pont passzol a furatba, így azt tettük bele. Azóta is az van benne és abban van is mágnes.

#532 gergő07
2013-01-12 22:30:07

Válasz #529. hozzászólásra

A másik hogy a beöntő csavarokba ragasztottam mágnest, ami összeszedi a fémforgácsot.

#531 leonaprofi
2013-01-12 22:27:05

Válasz #529. hozzászólásra
Mondjuk oda a szervizes tanácsára vastagabb hypoide-ot használok.

#530 leonaprofi
2013-01-12 22:23:32

Válasz #528. hozzászólásra
Ezt bizony jól gondolod, feltehetően a királycsap persely miatt ette meg nekem is a bordát, pedig kenve volt, de állítólag ennyit bír!

#529 gergő07
2013-01-12 22:22:47

Válasz #526. hozzászólásra

Véglehajtásokba én 300üó körül leszoktam cserélni az olajat.Biztos ami biztos, ott nincs ami szűrje az olajat.

#528 gergő07
2013-01-12 22:17:44

Válasz #526. hozzászólásra

Előbb elfelejtettem írni a bordás hüvelyt én is cseréltem mert elég jól mozgott, de a királycsap perselyeket kellene hogy ne egye ki a bordát. Tavasszal kifogom cserélni mert drága lehet ha elhanyagolom.

#526 leonaprofi
2013-01-12 22:10:58

Válasz #524. hozzászólásra
A meghajtó bordáshüvelyből elment karácsonyolni a borda. Maradt a hüvely maga. Üresen. Az meg nem hajtotta a bordástengelyt. Ehhez meg az egész elejét ki kell venni, és akkor már a királycsap, hüvely és persze a bordástengely is cserélve lett. Cserélve lettek a véglehajtásokban a kúpgörgős csapágyak, cserélve lett a kormányösszekötő két gömbfeje. Most ennyi jut eszembe, de kifizetni elég volt!smile blink

Nincs profilkép
#525 007
2013-01-12 22:10:14

A 6050 elitröl mit lehet tudni az TS vagy TM utód?

#524 gergő07
2013-01-12 22:01:20

Válasz #523. hozzászólásra

Kuplungot azt hallottam szervizestöl hogy 5e felett várható, és körülötte olajfolyás.
Komplett első híd lett javítva? Mi volt vele?

#523 leonaprofi
2013-01-12 21:52:54

Válasz #522. hozzászólásra
Gumik 20%osak voltak, klíma rendszer nem működött, elektronikája alapvetően gyenge ennek a szériának, de már meg lett oldva. 3 éve kuplungos lett. Tavaly hidraulika szivattyú csere volt és az eleje fel lett generálozva IKR-nél. Ezek a korral jártak. Pontosan betartva cserélem az olajakat, szűrőket és mindenhez eredeti anyagot használok.

#521 gergő07
2013-01-12 21:43:06

Válasz #520. hozzászólásra

Meg egy hozzáértő traktoros. Mondjuk a gázt tudja mire való, de érzi a gépet.

#520 leonaprofi
2013-01-12 21:39:12

Válasz #518. hozzászólásra
Azért vettük ezt meg, mert jó állapotban volt, csak egy-két dolog már érezhetően nem volt hibátlan. De amit használnak az kopik. Ezért fontos a jó szervizes.

#519 gergő07
2013-01-12 21:38:58

Válasz #516. hozzászólásra

Van itt egy bordó is az volt javítva de abba sztem 15e ó fölött van.

#518 gergő07
2013-01-12 21:30:03

Válasz #516. hozzászólásra

Jó, sokat elmegy ez még!Szerintem 10e fölé tud menni simán bontás nélkül. Előírt szűrő olajcsere mindig időbe megvolt csinálva az biztos. Dolgozott 200ha körül de rendbe volt tartva, eladáskor hogy hogy állt azt nem tudom.

#517 leonaprofi
2013-01-12 21:26:34

Válasz #515. hozzászólásra
Már különben egy légrugós grammer ülés van benne.

#516 leonaprofi
2013-01-12 21:22:22

Válasz #515. hozzászólásra
Megtisztelve érzem magam!smile thumbupcoolsmile thumbupcool Jó gép mi???

#515 gergő07
2013-01-12 21:15:46

Válasz #514. hozzászólásra

Akkor mondhatom hogy ültem a gépedbe, igaz nem most volt!

#513 leonaprofi
2013-01-12 21:12:19

Válasz #512. hozzászólásra
Ja,ja natürlich! Kicsi a világ. Egy-két dolog azért azon is rendberakást kívánt, de ez általában így van a használt gépeknél. Ő az:

#512 gergő07
2013-01-12 21:02:21

Válasz #511. hozzászólásra

Ismerem a csávót, ikr szervizelte ez tuti. Most is van neki 5050+6050es.

#511 leonaprofi
2013-01-12 20:58:36

Válasz #510. hozzászólásra
Használtan vettük 5 éve. Most van benne 8200 óra. Motor váltó bontatlan. Ki lehet menni vele a világból. Egy hibája, hogy a fülkébe nem tudsz pakolni, nincs hely. Különben mélykúti volt az első tulaj.

#510 gergő07
2013-01-12 20:48:00

Válasz #508. hozzászólásra

110-90-est is használtan vettétek? Volt itt a faluba is azzal is megvoltak elégedve, 5500üó körül adták el.

#509 gergő07
2013-01-12 20:41:09

Válasz #508. hozzászólásra

Hála az égnek még nem, de melegen enged, elég sűrűn emel ahogy láttam.

#508 leonaprofi
2013-01-12 20:35:07

Válasz #507. hozzászólásra
Hát ennyivel én is kiegyeznék így előre! Ha úgy beválik, mint a 110-90-es, akkor örülni fogok. Hidraulikával nem volt gondod?

#507 gergő07
2013-01-12 20:31:07

Válasz #506. hozzászólásra

Klímát kell évente 1-2 alkalommal tölteni.

#506 gergő07
2013-01-12 20:29:56

Válasz #505. hozzászólásra
Vízpumpa csere és feszítő görgő csapágy csere volt, most kell egy olaj gomba, és egy motorháztető teleszkóp.

#505 leonaprofi
2013-01-12 20:20:25

Válasz #504. hozzászólásra
Volt már vele komoly probléma? Mikor megvettük, már láttuk, hogy a hidraulikát majd szántás után rendbe kell tenni, mert enged a nagy munkahenger és ezzel összefüggésben a kalibrálásával is gond lehet. Mindig amit enged, azt visszaemeli a rendszer egy ideig, aztán egyszer erről elfelejtkezik és nem emeli vissza, leenged teljesen. Ilyenkor többször újra kell indítani, hogy megint működjön. De ezt már a kezdet kezdetén láttuk. Neked volt ilyen gondod?

#504 gergő07
2013-01-12 20:05:26

Válasz #503. hozzászólásra

Enyém meg valamiért lenullázta 2x egymás után de fel van írva, mikor vettem pár órát mutatott, 2800at mondtak hogy van benne, dolgoztam vele pár nap megint lenullázta magát, azóta jó. Félve vettem meg de működött mindene és nem találtam olyan csavart amiről lepattant volna a festék. Így láttam hogy semmije nem volt megbontva.

#503 leonaprofi
2013-01-12 19:33:18

Válasz #502. hozzászólásra
A műszerfal panelt ki kellett cserélni, nem váltott a nyomógombokat nem érzékelte és nem is mutatott pontos üzemóra értéket. Ha jól emlékszem, talán hatezer valahányszázat mutatott, de több van a gépben. Az eredeti gumikat cseréltük le róla, szerintem kb. 8000 órás lehet a gép.

#502 gergő07
2013-01-12 19:28:54

Válasz #501. hozzászólásra

Mennyi óra van benne?

#501 leonaprofi
2013-01-12 19:22:46

Válasz #499. hozzászólásra
Egyetértek! Én ezért vittem a szervizest a traktort kipróbálni. Mondtam neki: úgy nézd meg a gépet, hogy majd neked kell aztán javítani, neked lesz bajod vele. Majd meglátom, hogy ítélkezett, mert eddig kb. csak 4 napot dolgoztunk az M160-al.

#500 gergő07
2013-01-12 19:20:03

Válasz #498. hozzászólásra

Erre bírja még a kisipari ih eke is

#499 gergő07
2013-01-12 19:18:34

Válasz #497. hozzászólásra

Szia!
Ezeknek a fülkéje nekem is tetszik, sokkal jobb mint pl. az új NHé. Váltóhoz szerintem szerencse kell, mivel használtat veszel mindegy hogy milyen gép, de a jd biztos hosszeb életű.Szerintem a váltó hibáit a legnehezebb kiszűrni, mert ott csak a váltás minőségét, és a váltó hangját lehet figyelni. Pl. a kopott szinkron váltó hidegen nem reccsen de melegen igen, és próbánál nem megy annyit hogy felmelegedjen. Meg van a gép vagy még nézelődsz? Vagyunk itt jó páran segítünk ha tudunk.

#498 gripen
2013-01-12 18:38:10

Válasz #496. hozzászólásra

Nekünk is volt IH, itt nem vált be, összehajtogattuk szépen, igen elég kötött talaj van nálunk, ami a fotón van az még nem is annyira kötött, ez a egy darab van, ami könnyebb szerkezetű talajunk, a többi még kötöttebb. Viszont felénk is van homokosabb területek, de nekünk ott nincs földünk. Heves Megye...

#497 Cowboy
2013-01-12 17:01:51

Sziasztok!
olvasom itt a forumot, mert nézegettem itt a 170 lóerő körüli gépeket. A tm 165 és a jd7810 maradt versenyben (természetesen használtakat néztem). Megmondom őszintén a fülkéje a az nh-nak sokkal jobb. A motor biztos jó mert ilyen motor van a kombájnokban is azt ismerem. Biztos kevesebbet eszik mint a jd. A váltó élettartama nem tudom melyiknek jobb 6000 üzemoránál mind a két tipusnál lehet olvasni hogy váltó felújított. a jd-ben az tetszett jobban csak hogy a váltó felett a fülke alatt nincs olyan kábel kavalkád mint a nh-nál. Összességében egyértelműen a nyuszi győzött, az ára is kedvezőbb. Természetesen nem azt mondom hogy a jd nem jó mert van sok 15 ezer üzemórás azon meg nincs mit magyarázni, de én aki 3-4 száz órát mennék vele egy évben úgy döntöttem nyuszi lesz. Különben is a tx66 már bizonyított!

#496 gergő07
2013-01-12 16:52:25

Válasz #495. hozzászólásra

Hátulról nem ismertem meg. Felénk nem elterjedt, itt IH van nagy részbe, a tsz-eknek is az volt/van. Ha b3-al tudod húzni akkor nem is olyan földek vannak arra mint itt, de látszik is a szántáson hogy nem egy futó homok. Itt b4-el viszi a legkötöttebbet 38cm-re, b5 az egy átlagos őszi mély, b6-al 20-25re. Melyik megyében tevékenykedsz?

#495 gripen
2013-01-12 15:24:09

Válasz #494. hozzászólásra

Üdv!

Az ekém Rabewerk Condor 4 fejes, szeretem ezt az ekét szépen dolgozik és elég mostoha körülményeket is kibír, az ekevas viszont nem túl olcsó hozzá. B3-ba szántottam, sokat így is nyög...

#494 gergő07
2013-01-11 20:07:12

Válasz #493. hozzászólásra

Egész jó lett a szántás, még lesz ideje szétfagyni.Milyen ekét húzol? Nemem nem ismerős. 5.-kel vitte?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


20 éve nem történt ilyen Németországban
20 éve nem történt ilyen Németországban
Nemcsak az ipar, de a mezőgazdaság is nagy bajban van.
Az állattartókat és a növénytermesztőket is tönkreteheti ez az elképzelés?
Az állattartókat és a növénytermesztőket is tönkreteheti ez az elképzelés?
A lengyel gazdák is tartanak a Mercosur-megállapodástól.
Forshit 11 kapás gruber elmunkálóval és rögtörőhengerrel ÚJ lándzsákkal
Forshit 11 kapás gruber elmunkálóval és...

790.000 Ft

Erdészeti szárzúzó,  zúzó 120-180 cm (fix fogas) / Belafer CAB-FW - 0 % THM
Erdészeti szárzúzó, zúzó 120-180 cm (fix...

8.206.920 Ft

Szárzúzó 480 cm (összecsukható) / TRB-P - 0 % THM
Szárzúzó 480 cm (összecsukható) / TRB-P...

14.183.505 Ft

Dízel targonca / Eurotrac Agri-10-12 - 0 % THM
Dízel targonca / Eurotrac Agri-10-12 - 0...

8.371.350 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]