Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409.84 FtUSD388.95 FtCHF440.33 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Egy kis segítség kellene, a váltó folyadékkristályos kijelzőén a F44-es hibakódom villog felváltva a aktuális sebesség fokozattal, tudja valaki mint jelent ez a hibakód?
Válasz #532. hozzászólásra
Ez jó ötlet, az egyik oldalt ezt akaratlanul oldottuk meg. A csavar eleve rövid és így a menet is és mikor megvettük a gépet, lecseréltük az olajat és az egyik oldali csavarról, mikor kitekertük, odalett a menet. Csak gyászmenet maradt. Akkor még a 106-unk volt, volt hozzá tartalék olajszűrő pohár, - jó öreg Ede bácsi - amiben az egyik nagy csavar pont passzol a furatba, így azt tettük bele. Azóta is az van benne és abban van is mágnes.
Válasz #528. hozzászólásra
Ezt bizony jól gondolod, feltehetően a királycsap persely miatt ette meg nekem is a bordát, pedig kenve volt, de állítólag ennyit bír!
Előbb elfelejtettem írni a bordás hüvelyt én is cseréltem mert elég jól mozgott, de a királycsap perselyeket kellene hogy ne egye ki a bordát. Tavasszal kifogom cserélni mert drága lehet ha elhanyagolom.
Válasz #524. hozzászólásra
A meghajtó bordáshüvelyből elment karácsonyolni a borda. Maradt a hüvely maga. Üresen. Az meg nem hajtotta a bordástengelyt. Ehhez meg az egész elejét ki kell venni, és akkor már a királycsap, hüvely és persze a bordástengely is cserélve lett. Cserélve lettek a véglehajtásokban a kúpgörgős csapágyak, cserélve lett a kormányösszekötő két gömbfeje. Most ennyi jut eszembe, de kifizetni elég volt!
Válasz #522. hozzászólásra
Gumik 20%osak voltak, klíma rendszer nem működött, elektronikája alapvetően gyenge ennek a szériának, de már meg lett oldva. 3 éve kuplungos lett. Tavaly hidraulika szivattyú csere volt és az eleje fel lett generálozva IKR-nél. Ezek a korral jártak. Pontosan betartva cserélem az olajakat, szűrőket és mindenhez eredeti anyagot használok.
Válasz #518. hozzászólásra
Azért vettük ezt meg, mert jó állapotban volt, csak egy-két dolog már érezhetően nem volt hibátlan. De amit használnak az kopik. Ezért fontos a jó szervizes.
Jó, sokat elmegy ez még!Szerintem 10e fölé tud menni simán bontás nélkül. Előírt szűrő olajcsere mindig időbe megvolt csinálva az biztos. Dolgozott 200ha körül de rendbe volt tartva, eladáskor hogy hogy állt azt nem tudom.
Válasz #512. hozzászólásra
Ja,ja natürlich! Kicsi a világ. Egy-két dolog azért azon is rendberakást kívánt, de ez általában így van a használt gépeknél. Ő az:
Válasz #510. hozzászólásra
Használtan vettük 5 éve. Most van benne 8200 óra. Motor váltó bontatlan. Ki lehet menni vele a világból. Egy hibája, hogy a fülkébe nem tudsz pakolni, nincs hely. Különben mélykúti volt az első tulaj.
Válasz #507. hozzászólásra
Hát ennyivel én is kiegyeznék így előre! Ha úgy beválik, mint a 110-90-es, akkor örülni fogok. Hidraulikával nem volt gondod?
Válasz #504. hozzászólásra
Volt már vele komoly probléma? Mikor megvettük, már láttuk, hogy a hidraulikát majd szántás után rendbe kell tenni, mert enged a nagy munkahenger és ezzel összefüggésben a kalibrálásával is gond lehet. Mindig amit enged, azt visszaemeli a rendszer egy ideig, aztán egyszer erről elfelejtkezik és nem emeli vissza, leenged teljesen. Ilyenkor többször újra kell indítani, hogy megint működjön. De ezt már a kezdet kezdetén láttuk. Neked volt ilyen gondod?
Enyém meg valamiért lenullázta 2x egymás után de fel van írva, mikor vettem pár órát mutatott, 2800at mondtak hogy van benne, dolgoztam vele pár nap megint lenullázta magát, azóta jó. Félve vettem meg de működött mindene és nem találtam olyan csavart amiről lepattant volna a festék. Így láttam hogy semmije nem volt megbontva.
Válasz #502. hozzászólásra
A műszerfal panelt ki kellett cserélni, nem váltott a nyomógombokat nem érzékelte és nem is mutatott pontos üzemóra értéket. Ha jól emlékszem, talán hatezer valahányszázat mutatott, de több van a gépben. Az eredeti gumikat cseréltük le róla, szerintem kb. 8000 órás lehet a gép.
Válasz #499. hozzászólásra
Egyetértek! Én ezért vittem a szervizest a traktort kipróbálni. Mondtam neki: úgy nézd meg a gépet, hogy majd neked kell aztán javítani, neked lesz bajod vele. Majd meglátom, hogy ítélkezett, mert eddig kb. csak 4 napot dolgoztunk az M160-al.
Szia!
Ezeknek a fülkéje nekem is tetszik, sokkal jobb mint pl. az új NHé. Váltóhoz szerintem szerencse kell, mivel használtat veszel mindegy hogy milyen gép, de a jd biztos hosszeb életű.Szerintem a váltó hibáit a legnehezebb kiszűrni, mert ott csak a váltás minőségét, és a váltó hangját lehet figyelni. Pl. a kopott szinkron váltó hidegen nem reccsen de melegen igen, és próbánál nem megy annyit hogy felmelegedjen. Meg van a gép vagy még nézelődsz? Vagyunk itt jó páran segítünk ha tudunk.
Nekünk is volt IH, itt nem vált be, összehajtogattuk szépen, igen elég kötött talaj van nálunk, ami a fotón van az még nem is annyira kötött, ez a egy darab van, ami könnyebb szerkezetű talajunk, a többi még kötöttebb. Viszont felénk is van homokosabb területek, de nekünk ott nincs földünk. Heves Megye...
Sziasztok!
olvasom itt a forumot, mert nézegettem itt a 170 lóerő körüli gépeket. A tm 165 és a jd7810 maradt versenyben (természetesen használtakat néztem). Megmondom őszintén a fülkéje a az nh-nak sokkal jobb. A motor biztos jó mert ilyen motor van a kombájnokban is azt ismerem. Biztos kevesebbet eszik mint a jd. A váltó élettartama nem tudom melyiknek jobb 6000 üzemoránál mind a két tipusnál lehet olvasni hogy váltó felújított. a jd-ben az tetszett jobban csak hogy a váltó felett a fülke alatt nincs olyan kábel kavalkád mint a nh-nál. Összességében egyértelműen a nyuszi győzött, az ára is kedvezőbb. Természetesen nem azt mondom hogy a jd nem jó mert van sok 15 ezer üzemórás azon meg nincs mit magyarázni, de én aki 3-4 száz órát mennék vele egy évben úgy döntöttem nyuszi lesz. Különben is a tx66 már bizonyított!
Hátulról nem ismertem meg. Felénk nem elterjedt, itt IH van nagy részbe, a tsz-eknek is az volt/van. Ha b3-al tudod húzni akkor nem is olyan földek vannak arra mint itt, de látszik is a szántáson hogy nem egy futó homok. Itt b4-el viszi a legkötöttebbet 38cm-re, b5 az egy átlagos őszi mély, b6-al 20-25re. Melyik megyében tevékenykedsz?
Az ekém Rabewerk Condor 4 fejes, szeretem ezt az ekét szépen dolgozik és elég mostoha körülményeket is kibír, az ekevas viszont nem túl olcsó hozzá. B3-ba szántottam, sokat így is nyög...
543 hozzászólás
Sziasztok!
Köszi a segítséget, így már tudom, hogy mire számítsak....
Válasz #541. hozzászólásra
Görgesd le ott a kódlista
Válasz #537. hozzászólásra
http://www.agroinform.com/felhasznalo.php?act=reszletek&uid=3045http://www.agroinform.com/felhasznalo.php?act=reszletek&uid=3045
Válasz #539. hozzászólásra
Tipikus New Holland Löki a hibakódokat, de azért megy
Egyébként igen, a közepes és a hátrameneti tartományé.
Válasz #538. hozzászólásra
Az a helyzet nem enged kalibrálni sem, próbáltam, de ettől függetlenül tökéletesen működik a gép.:))
Gondolom valamelyik potmétere gondolsz..........
Válasz #537. hozzászólásra
Próbáltad újra kalibrálni? Valószínű egy érzékelőd fogja megadni magát. Talán ez:
Üdv!
Egy kis segítség kellene, a váltó folyadékkristályos kijelzőén a F44-es hibakódom villog felváltva a aktuális sebesség fokozattal, tudja valaki mint jelent ez a hibakód?
Előre is kösz.....
Taurus 18.4x38 point 8 gumit keresek 1db-ot ha van valakinek amit nélkülözni tud megvenném.
Válasz #534. hozzászólásra
Jó éjt!
Válasz #533. hozzászólásra
Kell egy párját keresni és meg van oldva.
Elköszönök jó éjt, majd holnap!
Válasz #532. hozzászólásra
Ez jó ötlet, az egyik oldalt ezt akaratlanul oldottuk meg. A csavar eleve rövid és így a menet is és mikor megvettük a gépet, lecseréltük az olajat és az egyik oldali csavarról, mikor kitekertük, odalett a menet. Csak gyászmenet maradt. Akkor még a 106-unk volt, volt hozzá tartalék olajszűrő pohár, - jó öreg Ede bácsi - amiben az egyik nagy csavar pont passzol a furatba, így azt tettük bele. Azóta is az van benne és abban van is mágnes.
Válasz #529. hozzászólásra
A másik hogy a beöntő csavarokba ragasztottam mágnest, ami összeszedi a fémforgácsot.
Válasz #529. hozzászólásra
Mondjuk oda a szervizes tanácsára vastagabb hypoide-ot használok.
Válasz #528. hozzászólásra
Ezt bizony jól gondolod, feltehetően a királycsap persely miatt ette meg nekem is a bordát, pedig kenve volt, de állítólag ennyit bír!
Válasz #526. hozzászólásra
Véglehajtásokba én 300üó körül leszoktam cserélni az olajat.Biztos ami biztos, ott nincs ami szűrje az olajat.
Válasz #526. hozzászólásra
Előbb elfelejtettem írni a bordás hüvelyt én is cseréltem mert elég jól mozgott, de a királycsap perselyeket kellene hogy ne egye ki a bordát. Tavasszal kifogom cserélni mert drága lehet ha elhanyagolom.
Válasz #525. hozzászólásra
Ts
Válasz #524. hozzászólásra
A meghajtó bordáshüvelyből elment karácsonyolni a borda. Maradt a hüvely maga. Üresen. Az meg nem hajtotta a bordástengelyt. Ehhez meg az egész elejét ki kell venni, és akkor már a királycsap, hüvely és persze a bordástengely is cserélve lett. Cserélve lettek a véglehajtásokban a kúpgörgős csapágyak, cserélve lett a kormányösszekötő két gömbfeje. Most ennyi jut eszembe, de kifizetni elég volt!
A 6050 elitröl mit lehet tudni az TS vagy TM utód?
Válasz #523. hozzászólásra
Kuplungot azt hallottam szervizestöl hogy 5e felett várható, és körülötte olajfolyás.
Komplett első híd lett javítva? Mi volt vele?
Válasz #522. hozzászólásra
Gumik 20%osak voltak, klíma rendszer nem működött, elektronikája alapvetően gyenge ennek a szériának, de már meg lett oldva. 3 éve kuplungos lett. Tavaly hidraulika szivattyú csere volt és az eleje fel lett generálozva IKR-nél. Ezek a korral jártak. Pontosan betartva cserélem az olajakat, szűrőket és mindenhez eredeti anyagot használok.
Válasz #520. hozzászólásra
Mi volt vele?
Válasz #520. hozzászólásra
Meg egy hozzáértő traktoros. Mondjuk a gázt tudja mire való, de érzi a gépet.
Válasz #518. hozzászólásra
Azért vettük ezt meg, mert jó állapotban volt, csak egy-két dolog már érezhetően nem volt hibátlan. De amit használnak az kopik. Ezért fontos a jó szervizes.
Válasz #516. hozzászólásra
Van itt egy bordó is az volt javítva de abba sztem 15e ó fölött van.
Válasz #516. hozzászólásra
Jó, sokat elmegy ez még!Szerintem 10e fölé tud menni simán bontás nélkül. Előírt szűrő olajcsere mindig időbe megvolt csinálva az biztos. Dolgozott 200ha körül de rendbe volt tartva, eladáskor hogy hogy állt azt nem tudom.
Válasz #515. hozzászólásra
Már különben egy légrugós grammer ülés van benne.
Válasz #515. hozzászólásra
Megtisztelve érzem magam! Jó gép mi???
Válasz #514. hozzászólásra
Akkor mondhatom hogy ültem a gépedbe, igaz nem most volt!
Válasz #512. hozzászólásra
Lemaradt
Válasz #512. hozzászólásra
Ja,ja natürlich! Kicsi a világ. Egy-két dolog azért azon is rendberakást kívánt, de ez általában így van a használt gépeknél. Ő az:
Válasz #511. hozzászólásra
Ismerem a csávót, ikr szervizelte ez tuti. Most is van neki 5050+6050es.
Válasz #510. hozzászólásra
Használtan vettük 5 éve. Most van benne 8200 óra. Motor váltó bontatlan. Ki lehet menni vele a világból. Egy hibája, hogy a fülkébe nem tudsz pakolni, nincs hely. Különben mélykúti volt az első tulaj.
Válasz #508. hozzászólásra
110-90-est is használtan vettétek? Volt itt a faluba is azzal is megvoltak elégedve, 5500üó körül adták el.
Válasz #508. hozzászólásra
Hála az égnek még nem, de melegen enged, elég sűrűn emel ahogy láttam.
Válasz #507. hozzászólásra
Hát ennyivel én is kiegyeznék így előre! Ha úgy beválik, mint a 110-90-es, akkor örülni fogok. Hidraulikával nem volt gondod?
Válasz #506. hozzászólásra
Klímát kell évente 1-2 alkalommal tölteni.
Válasz #505. hozzászólásra
Vízpumpa csere és feszítő görgő csapágy csere volt, most kell egy olaj gomba, és egy motorháztető teleszkóp.
Válasz #504. hozzászólásra
Volt már vele komoly probléma? Mikor megvettük, már láttuk, hogy a hidraulikát majd szántás után rendbe kell tenni, mert enged a nagy munkahenger és ezzel összefüggésben a kalibrálásával is gond lehet. Mindig amit enged, azt visszaemeli a rendszer egy ideig, aztán egyszer erről elfelejtkezik és nem emeli vissza, leenged teljesen. Ilyenkor többször újra kell indítani, hogy megint működjön. De ezt már a kezdet kezdetén láttuk. Neked volt ilyen gondod?
Válasz #503. hozzászólásra
Enyém meg valamiért lenullázta 2x egymás után de fel van írva, mikor vettem pár órát mutatott, 2800at mondtak hogy van benne, dolgoztam vele pár nap megint lenullázta magát, azóta jó. Félve vettem meg de működött mindene és nem találtam olyan csavart amiről lepattant volna a festék. Így láttam hogy semmije nem volt megbontva.
Válasz #502. hozzászólásra
A műszerfal panelt ki kellett cserélni, nem váltott a nyomógombokat nem érzékelte és nem is mutatott pontos üzemóra értéket. Ha jól emlékszem, talán hatezer valahányszázat mutatott, de több van a gépben. Az eredeti gumikat cseréltük le róla, szerintem kb. 8000 órás lehet a gép.
Válasz #501. hozzászólásra
Mennyi óra van benne?
Válasz #499. hozzászólásra
Egyetértek! Én ezért vittem a szervizest a traktort kipróbálni. Mondtam neki: úgy nézd meg a gépet, hogy majd neked kell aztán javítani, neked lesz bajod vele. Majd meglátom, hogy ítélkezett, mert eddig kb. csak 4 napot dolgoztunk az M160-al.
Válasz #498. hozzászólásra
Erre bírja még a kisipari ih eke is
Válasz #497. hozzászólásra
Szia!
Ezeknek a fülkéje nekem is tetszik, sokkal jobb mint pl. az új NHé. Váltóhoz szerintem szerencse kell, mivel használtat veszel mindegy hogy milyen gép, de a jd biztos hosszeb életű.Szerintem a váltó hibáit a legnehezebb kiszűrni, mert ott csak a váltás minőségét, és a váltó hangját lehet figyelni. Pl. a kopott szinkron váltó hidegen nem reccsen de melegen igen, és próbánál nem megy annyit hogy felmelegedjen. Meg van a gép vagy még nézelődsz? Vagyunk itt jó páran segítünk ha tudunk.
Válasz #496. hozzászólásra
Nekünk is volt IH, itt nem vált be, összehajtogattuk szépen, igen elég kötött talaj van nálunk, ami a fotón van az még nem is annyira kötött, ez a egy darab van, ami könnyebb szerkezetű talajunk, a többi még kötöttebb. Viszont felénk is van homokosabb területek, de nekünk ott nincs földünk. Heves Megye...
Sziasztok!
olvasom itt a forumot, mert nézegettem itt a 170 lóerő körüli gépeket. A tm 165 és a jd7810 maradt versenyben (természetesen használtakat néztem). Megmondom őszintén a fülkéje a az nh-nak sokkal jobb. A motor biztos jó mert ilyen motor van a kombájnokban is azt ismerem. Biztos kevesebbet eszik mint a jd. A váltó élettartama nem tudom melyiknek jobb 6000 üzemoránál mind a két tipusnál lehet olvasni hogy váltó felújított. a jd-ben az tetszett jobban csak hogy a váltó felett a fülke alatt nincs olyan kábel kavalkád mint a nh-nál. Összességében egyértelműen a nyuszi győzött, az ára is kedvezőbb. Természetesen nem azt mondom hogy a jd nem jó mert van sok 15 ezer üzemórás azon meg nincs mit magyarázni, de én aki 3-4 száz órát mennék vele egy évben úgy döntöttem nyuszi lesz. Különben is a tx66 már bizonyított!
Válasz #495. hozzászólásra
Hátulról nem ismertem meg. Felénk nem elterjedt, itt IH van nagy részbe, a tsz-eknek is az volt/van. Ha b3-al tudod húzni akkor nem is olyan földek vannak arra mint itt, de látszik is a szántáson hogy nem egy futó homok. Itt b4-el viszi a legkötöttebbet 38cm-re, b5 az egy átlagos őszi mély, b6-al 20-25re. Melyik megyében tevékenykedsz?
Válasz #494. hozzászólásra
Üdv!
Az ekém Rabewerk Condor 4 fejes, szeretem ezt az ekét szépen dolgozik és elég mostoha körülményeket is kibír, az ekevas viszont nem túl olcsó hozzá. B3-ba szántottam, sokat így is nyög...
Válasz #493. hozzászólásra
Egész jó lett a szántás, még lesz ideje szétfagyni.Milyen ekét húzol? Nemem nem ismerős. 5.-kel vitte?