Hirdetés
Fórum
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Massey Ferguson traktorok új
- Kukorica vetőmagok új
- Szántóföldi permetezőgépek új
- Solis traktorok új
- John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben új
- Erdőgazdálkodás, szakirányítás új
- Agrárjog új
282 hozzászólás
Válasz #281. hozzászólásra
Walter...
Válasz #280. hozzászólásra
Köszi az infót 20e-rel lett így olcsóbb darabonként.
Válasz #278. hozzászólásra
decsi!
kattints a nevemre ott a számom, csörögj rám mondok egy forrást ahol biztosan kapsz anyagot hozzá töredék áron mint a gyári és komoly alkatrészekből.
Válasz #278. hozzászólásra
itt a averok már cseréltek, de elvitték, felújíttatni
nekem is nézték a 8220-on kitekerték a kormányt és alányúltak pajszerral, de nem lógott.
ha akarod megkérdzhetem pontosan, hogy volt mennyi volt
8200 első féltengely csuklóba cserélt már valaki keresztet?Univerzális
vagy egyedi kell bele?
Válasz #264. hozzászólásra
A MX Magnumé sem olcsóbb(170) és háromévente csere...
Sziasztok érdekelne hogy tud e valaki valami tipet hogy john deere 8200 16-ik sebességbe ne szabályozza a 2000 fordulatra ???
Drágább mint új korában
Válasz #273. hozzászólásra
Ez volt rajta,de rohadt drága eddig a kite a legolcsóbb 140 nettó.
Válasz #264. hozzászólásra
ez a 8000-é??????
pont úgy néz ki mint a 4650-é
a KITE ad kedvezményt rendesen
akkor GÁL-nál is jó árak vannak
nem kell kapkodni a vétellel, szét kell nézni
Válasz #270. hozzászólásra
JD Technika árai: felezd meg a KITE árait és adj még hozzá 1 picit
Válasz #269. hozzászólásra
Dehogy!Ez volt első körben a legjobb megoldás!Holnap hívom
a jd technikát a kitétől már van áram.
Válasz #268. hozzászólásra És ez vajon késő ősszel is jó lesz majd hóesésben?
Válasz #267. hozzászólásra
Van esztergám,de nem kell semmit esztergálni 2 helyt átfúrtam és beletettem 2 db 12-es csavart.Így fixen állandóan hajt.
Válasz #265. hozzászólásra
Vidd el egy esztergályoshoz, aztán az kifarigcsál neked valamit a méretek alapján, amire fellógathatod a ventillátorlapátokat, aztán akkor megy majd direktbe a hűtés és megvan vagy egy 10-ből!
Válasz #265. hozzászólásra
JD Technika,tőlük nem nagyon van olcsóbb
Válasz #264. hozzászólásra
Na meg kókeszóltam ebben nincs semmiféle állító csavar.A képen látszik hogy valami szelep elvan törve.Próbára fixre tettem.140 papír egy új majd
veszek egyet,így lesz időm körbe járni hol kapom meg olcsóbban.
Válasz #262. hozzászólásra
6.6-ossal nem tudok annyira fel kapcsolni. Mondjuk ez pár lóval kevesebb mint a tied. Szóval azzal nem hiányzik az a fokozat, csak néha jó lenne egy-kettővel több bele.
Válasz #261. hozzászólásra
Ja!Az jól jönne kombinátorozásnál is.
Válasz #260. hozzászólásra
Szántásnál van 90-95, ott dolgozik rendesen. Tárcsánál 85-90, mert a 4 méteressel nem tudom fullra terhelni a motort. Kéne egy 12.5 sebesség a 12 és 13 közé
Válasz #259. hozzászólásra
Nincs.Neked a digit mennyit mutat terheléskor?
Válasz #258. hozzászólásra
Láttam. Nekem is mindig a digitális a hőfokot mutatja, de az analóg a mérvadó nekem is. A digitális csak ilyen lelki békét jelent.
Különben neked nincs használati útmutatód hozzá?
Válasz #257. hozzászólásra
Láttad a képet amit fel tettem?Bőven a zöldben van!!
Válasz #222. hozzászólásra
-Decsi most tudta meg hogy 99 fok a hűtőfolyadék hőmérséklete.
-MENNNYYIIIIIII?
Viccet félre téve, a 8100-nak is 80-90 között jár a víz, szántásban 93-95 mikor hogy, de mindig zöldben. Előző kezelője azt mondta teljesen normális, sosem volt ez így meleg neki. Bajuk sosem volt belőle.
(Csak mikor az egyik váltós nem vette észre hogy elnyomta a vizet egy lyukas csövön és megfőzte a motort... de az nem üzemszerű használat.)
Válasz #255. hozzászólásra
Ok megköszönném!
Válasz #254. hozzászólásra
hétfőn v kedden találkozok vele megkérdezem mert mi itt lapítunk, felhőszakadás volt tegnap délután, minden kombájn áll.
Válasz #253. hozzászólásra
Ez így egy kicsit kevésmilyen csavar hányas kulcs vagy
csavarhuzó kellett hozzá kifele vagy befele tekerte?
Válasz #252. hozzászólásra
szétszedte óvatosan és egy kis csavaron tekert de neki is jól működött csak nem abban a tartományban így abbamaradt ez a magas hőfok
amúgy a telephelyünk szomszédos
őt is zavarta hogy 105fok
persze tudod nyomás alatt nehezebben forr
Válasz #251. hozzászólásra
Jó volna ha megtudnád,hogyan lehet rajta állítani egyébként
hallatszik,hogy szépen működik.
az egyik komámnak 8100-as mikor szántott 105 110 fok volt
szétszedte a viskót (neki is mondták) és állított rajta és azóta ugyanott 86 fok
és ez nem csak hallomás hanem én is láttam
nekem a 8220 max 94 fok de átlagban 84
Válasz #249. hozzászólásra
Ezek is ilyesmire állnak be nehéz munkánál vagy tartós hosszanti 50km/h-s vonulásnál is.
Válasz #248. hozzászólásra
66-67 fok szokott lenni mindig.
Válasz #241. hozzászólásra
Decsi!
és amikor ilyen 99 fokos a vized mennyi a váltóolaj???
Nézd már meg nekem légyszi, kíváncsi vagyok rá.
Nekem sem teccenek ezek a buzi meleg motorok, a sisu-k kisebb hőfokon dolgoznak mert nagy terheléskor tömött hűtővel megy 90-92 fokra egyébként tiszta hűtőnél normális közepes terhelésnél 83fokon áll a víz egésznap.
A váltóolaj is lehet melegebb a jd-ben ezért kérdem
Válasz #246. hozzászólásra
Bocs ezt nem értem!Az átlagot úgy tudtam feljebb vinni,hogy az auto
kormányt centire belőttem a tárcsához és nem takar pluszba fölöslegesen.
Nem a traktort gyilkolom!
Válasz #245. hozzászólásra
Elötte dicsekedtél,hogy fel tudtad vinni az átlagot 6,2re nehéztárcsával,lehet az a gond
Válasz #244. hozzászólásra
Nekem sincs rá szükségem.Már bánom hogy megmutatták!
A manuális óra mindig így állt és sose forrt fel a víz.
Válasz #243. hozzászólásra
Persze.. DE nekem nem volt rá szükségem mivel mint irtam a zöld mezöben fügölegesen áll be a mutatóm mint a Z kombájnban és az onan el nem mozdúl és el nem mozdúlhat ha mégis akkor valami rendkivüli dolog történt vagy szimplán trehány a gépkezelö
Válasz #242. hozzászólásra
Alig esik a motorfordulat 100-150-et hűtő tiszta motor újszerű.
Te tudtad a kétgombos vízhőfokot?
Válasz #222. hozzászólásra
Véleményem szerint jobban járnál ha jó alaposan ki fújnád a hütöd mert amivel én dolgozom annak a fügölegestöl jobban sosem megy följebb a höfoka vagy épp csökentsd a terhelést vagy kapcsolj alacsonyabb sebesség fokozatba..
Válasz #239. hozzászólásra
Értem.Múltkor mutatta egy jd kolega ,hogy ha két gombot nyomok
meg egyszerre akkor digitálisan is kimutatja a víz és a váltó olaj
hőfokát.Eddig ezt nem tudtam.
Válasz #237. hozzászólásra
Valahogy úgy,a digitálisra tedd a pontos időt
Válasz #235. hozzászólásra
Mivel túlnyomás van a rendszerben, így 110-120° körül forr a víz, ezért lehet 100°-nál zöldben a mutató.
Válasz #234. hozzászólásra
Nem
Válasz #233. hozzászólásra
Értem! Akkor a kezelőnek a manuális órát kell nézni.Csak bántja
a szemet a 99 fokos víz hőfok.
Válasz #235. hozzászólásra
mert gondolom én ennek a motornak azon a hőfokon a legoptimálisabb a hatásfoka(működése)
Válasz #233. hozzászólásra
Nehéz volt?(barátságosnak lenni)Értem amit írsz,de azt most se,hogy
100 c fok a víz és zöldbe van a mutató?
Válasz #222. hozzászólásra
Nem lehet hogy a digitális az fahrenheit mutat
Válasz #232. hozzászólásra
A víznek zárt térben nem 100fok a forráspontja,vannak nyitott és zártrendszerű hűtőrendszerek,a korszerű motorokon már csak zártrendszerű van,de oda kellett volna figyelned a szerkezettan(vagy most ki tudja mi a franc ) órán