Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Sajtóközlemény
Mi történt Brüsszelben? Ezekről tárgyalt a NAK elnök
Papp Zsolt György mellett ott volt Cseh Tibor, a MAGOSZ főtitkára is.
Hirdetés
269 hozzászólás
Válasz nyavi74 #267. hozzászólásáraÜdvözlöm. Mf 3065 traktoromon ugyan az a hirdralika probléma van amit két éve írta. Kérdezném mi volt a hibája. Meg sikerült e javítani. Ha tudna segíteni kérem hívjon fel. 06303684726 Előre is köszönöm.
Helló Segítséget szeretnék kérni, adott egy massey ferguson 3065 és a váltón a B fokozatba kidobja a sebességet, de nem a váltókar ugrik ki a helyéröl hanem csak elkezd kerregni a váltó, átteszem A sebességbe ott semmi baj nincs vele! időnként ujra működik B be is de párszáz méter után ujra kidobja a sebességet.
vajon mi lehet a probléma???
a sebváltó karoknál a deknit levettük látszatra ott minden egyben van
köszönöm a segítséget Kovács Péter
Szisztok!
MF3050-el van ehr problémám. A vezérlőnél a csatlakozóban megvan a megfelelő feszültség, indításkor, leállításkor a fel-le ledek villognak, a hidraulika még sem emel, sem a panelról, sem a kinti gombokról. Találkozott már valaki ilyesmivel?
Köszönöm a segítséget!
Válasz tri #265. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz nyavi74 #264. hozzászólásáraAz nem egy sima szimmering? Mérd meg a belső-külső átmérőket, szélességet és szerintem bárhol kapsz...
Üdv.
Valaki esetleg meg tudná mondani a 18-as alkatrész cikkszámát?
Köszönöm!
Jó napot MF 3085 E traktor kezelési útmutatót és gép alkatrész katalógust keresek 06303599644 előre is köszönöm
Válasz major.krisztian79 #260. hozzászólásáraVan aki jobban ért a műszaki részhez, én hülye vagyok hozzá. Én csak tudom hogy én is megnéztem a gombát, mértünk olajnyomást, kimértem az ellenálást, még a számítógépet is elküldtem javítani, meg is tudták volna csinálni, csak mint kiderült már előtte mókolták egyszer. Így végül rendeltem egy újat azóta minden fasza
Válasz major.krisztian79 #260. hozzászólásáraIgen ezen az oldalon van egy sima massey ferguson topic. abban keres kulcsszavakra amik felmerülnek és van pár eszmecsere
Válasz subikiss #259. hozzászólására
Köszi!
Ezt ugyanitt találom?
Válasz major.krisztian79 #258. hozzászólásáraA másik fergussonos topicban le van írva részletesen csak meg kell keresni. Az olajnyomás érzékelő gomba vezetékében van egy ellenállás az szokott kimenni. Nekem végül új számítógép kellett azóta semmi baja.
Sziasztok!
Van egy ferguson3070 traktorom.
olyan gondom van vele hogy munka közben kijelzi hogy nincs olajnyomás/váltó/és szét kapcsol mindent./váltó,kardánhajtás./
Leállitom,újrainditom megy tovább.
Valamikor egésznap valamikor 10 perc.
Esetleg valami tipp mi lehet a hiba?
Motorolajat kéne cserélnem a gépbe, eddig JD-t raktam, valami jobbat, és olcsóbbat nem akar ajánlani valaki
Tárcsázás közben egyszercsak kialudt az összes visszajelző a traktorban, de minden más működött. Aztán bekaptam egy zivatart, hazafele egy autót húztam ki az árokból, betettem teknősbékába, és nem tudtam visszarakni nyusziba. Mi lehet a hiba?
Le kéne kapnom az orrsúlytartót a traktorról, de ahogy néztem ahhoz le kell vennem az első burkolat keretét, amihez hozzá van hegesztve a légszűrő... Valahogy egyszerűbben nem lehet levenni?
Válasz #253. hozzászólásra
Néztem én is, faxán néz ki, de meg is kérik az árát! Az mondjuk kicsit gyanus, hogy 80LE-s ugyan ilyen állapotúra cserélné. Nemhiszem, hogy nagyon zavarná az a 20paci plussz Én biztos nem kínlódnák vele 20 ló miatt.
Kívülről elég jónak néz ki
http://www.agrarkereso.hu/fooldal/megmutat.php?hird=86279&keresendo=&hkategoria=&lang=hu&limit_ablak=1&kereses=1920900
Válasz #251. hozzászólásra
Nekem a 95-ös 6600 volt nyáron, most inkább 6700üórás, de semmi bajom nincs az irányváltóval. Annyi bajom van, hogy a 4. fokozatot nem mindig veszi be. Pár fog kitörört a szinkrongyűrűből.
Válasz #249. hozzászólásra
Szia.Nekem sima Hi-Lo-s van, vagy félpoweres ha jobban tetszik.Nekem annyi a bajóm hogy kidobálja néha az irányváltót.6000 párszáz üzemórás.Turbózott egyede nincs valakinek?Ha van akkor szeretném kikérni a véleményeket, mert az enyém turbós(állítólag gyári turbó,csak utána szerelték rá), de mintha kicsit zsenge volna lovakban
Válasz #184. hozzászólásra
Szia.Az a 4 csavar a gyári kompresszor felfogatása.Az adagoló alól kapja a hajtást.
11 ezer óránál, milyen bajai lehetnek a váltónak? Kérdeztem egyet németben, azt nem mondta, hogy teljesen rossz, azt mondta, hogy a végét járja 3095-ös dyna-s 10.000-re mondta, de enged belőle még
Ezt nem ismeri valaki? nincs már fennt a hirdetés elkelt volna?
Traktor
Valakit nem érdekelne homlokrakodó?
Válasz #245. hozzászólásra
Elhiszem, csak sajnos annyi pénz nincs rá
Válasz #244. hozzászólásra
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/3266520/Massey-Ferguson.html
Ezt a gépet láttam és ültem is benne. Nyugodt szívvel merem ajánlani. Hibátlan gép.
Válasz #243. hozzászólásra
http://www.expressz.hu/massey-ferguson-3080-hasznalt-1989-44923183/
Erről mik a vélemények első ránézésre? a 80-asok 90-95 le-k? milyen gépeket bírna kötött bihari kötött talajokon
Válasz #241. hozzászólásra
Mennyi volt az ára annak amit mondott, csak nincs meg a hirdetés?
Válasz #240. hozzászólásra
Nem ir ott semmit, annyit, hogy több infó telefonon.
És amit én mutattam ahol két homlokrakodós van az vajon áfá-s?
Válasz #237. hozzászólásra
ugy 4000 kg korül lehet mivel azt irjak h 4600 az összsuly, csak nem tudom h orrsulyokkal egyutt vane 4600
Válasz #236. hozzászólásra
Azt irja fizikai személy, tehát saját hirdetés kellene legyen.
Négy kerék nélkül mi a súlya egy ilyen traktornak?
Válasz #235. hozzászólásra
Annyira nincs messze, ennyiről vettem rendsodrót, ez vajon ÁFÁ-s ár, vagy saját hírdetés lehet?
Válasz #234. hozzászólásra
Nem, más volt. Egyt találtam most is, mondjuk messze van a határtól.http://www.tocmai.ro/massey-fergunson-8024340.html
Válasz #233. hozzászólásra
Nem erre gondolt?
http://bistrita.olx.ro/3-tractoare-massey-ferguson-iid-472567245
vagy erre
http://pitesti.olx.ro/tractor-massey-ferguson-3080-iid-470992887
Válasz #228. hozzászólásra
az a középső darab, ami félre van az lényegében csak egy súly féleség, ami az akksik alatt van hozzafogatva az első vontatási pont darabjához, legalábbis erre jutottam ma egy kis nézelődés után. tehát lehet h valami fel van lazulva, vagy nem nem volt középre állitva amikor meghúzták a rögzitő csavarjat.
Válasz #231. hozzászólásra
Heló, nem akarok okoskodni, de az nem egy lemezfélemert az a Valaku vas az a királycsap persely tartő és a királycsap ebbe megy bele,ami a hidban van.
Válasz #230. hozzászólásra
Értem, hogy nem a királycsap miatt de akkor mi miatt? én szerintem nem a fényképezés miatt van ugy mert fogtam is. Vagy nem lehet így félre semmitől?
Válasz #228. hozzászólásra
Amit te itt félre nézel az nem a királycsap. Az lentebb van, a zsírzógomb pont a tengely közepébe megy.
Válasz #228. hozzászólásra
igen zgy van megoldva a fordulatváltás...nekem az eredeti csonk végénn (kivül) irja h 540 a mésikon nem ir semmit nekem. Amugy ha kiveszed a csonkot az 540 es nálam bent a végéről van meghajtva, az 1000 es meg majdnem kozeptájról. Nincs ott félre semmi szerintem a képenn ami számitana is, szerintem csak a fényképezési szög miatt látszik igy.
Válasz #227. hozzászólásra
Ahhoz hogy 500-meg 1000 fordulat közt válts csonkot kell cserélni? belül más az áttétele a csonknak? Honnan lehet tudni melyik mien?
Ezt még mindig nem értem miért van félre mert ma is néztem és az egyik oldalt nagyobb a hézag mondju, most például kissebb volt az eltérés
Válasz #223. hozzászólásra
Amit én mondtam az annál sokkal egyszerűbb, mint ahogy te elképzelted: mivel a kardánfordulat váltás csonkcseréléssel van megoldva ezért a csonkot egyetlen biztositék tartja a helyénn. Kombinált fogóval ki a biztositékot, fogod meg a csonkot és huzod ki és ott van máris az o gyürü, egyetlen csavart se kell levenni ha ott folyik mint az enyén folyt volt.
Válasz #214. hozzászólásra
Nem olyan régen láttam egyet ami jónak tünt, majd rakeresek csak most nics ra idöm, majd ha olyankor hazeérek, vagy hanem holnap.
Válasz #224. hozzászólásra
Értem. Máshol hol folyhat még amit észre lehet venni és veszélyes is?
Válasz #207. hozzászólásra
Attól nagyobb bajunk sose legyen. Még ha csapágyas is és azért veri szét a szimeringet és folyik az is megvan pártízezerből és utána egy darabig örökös megint.
Válasz #217. hozzászólásra
És amit Sanyee mond? 4 csavar le, kijön a csonk tömítés o gyűrű kicserél és vissza és kész?
Válasz #217. hozzászólásra
Az a lényeg, hogy valószinü most cserélték.
Válasz #217. hozzászólásra
Az a lényeg, hogy valószinü most cserélték.
Válasz #217. hozzászólásra
Az a lényeg, hogy valószinü most cserélték.