Hirdetés
- AKG támogatás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- ZT 303 traktor új
- Poénok új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
- Erdőtelepítési támogatás új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
291 hozzászólás
Válasz #290. hozzászólásra
igenez már kezd röhejessé válni ,van vagy2000 topik,nem gyarapitani kellene,hanem ritkitani,ami ujakat nyitnak mindre van már megfelelő talán 5 is
Válasz #289. hozzászólásra
Kedves Gábor!
Ha mtz helyett Valtra topic lett volna nyitva még vagy 5,akkor is így vélekednél???
Válasz #288. hozzászólásra
NA ÉPP EZ A GONDOM
Válasz #287. hozzászólásra
Modi nyitotta..............
teli a bucim a modk lustaságával,
Válasz #284. hozzászólásra
használt vagy új????
valaki tud ajánlani nyugati traktort 50 le ig
Válasz #282. hozzászólásra
A KITE hirdette régebben, asszem 285LE-s motor, de többet nem tudok
A Rába egy jó gép tud lenni még most is ha van egy jó motorja és egy váltója!De a legfontosabb egy jó ember aki megy vele!Mert régen mindenféle emberek jártak vele és sokáig nem bírta!Nekünk most van egy nagyon jó állapotú és én járok vele elégedett vagyok vele.A JD motorosról hallott már valaki?
Na ez egy jó kérdés.......
Válasz #279. hozzászólásra
Kicsit tovább kellett volna fejleszteni: korszerűbb motor (bár a D10 elég jó) meg egy powershift váltó, a dizájnjával nekem semmi bajom. Használni most is tudnák őket, a mai "csúcs"traktorok is vannak 300ló fölöttiek, és Rába is megy még jópár helyen.,
Válasz #277. hozzászólásra
Kár érte. A rába jó volt. Egy ütőképes motorral, kényelmesebb fülkével és modernebb dizájn-al ma is piacképes lenne. A gond az, hogy ekkora traktorokra elég kicsi az igény és ezért nem rentabilis.
Válasz #277. hozzászólásra
2000-körül már csak évi pár db-ot szereltek össze, a RÁBA motorgyár is becsődölt, a RÁBA győri központi gyártelepét le is bontották a motorgyárral és a Steiger gyártósorokkal együtt.
Válasz #276. hozzászólásra
Hallotam lehet vezetőségek sok pénzet zsebében, azért megszűnt?
Válasz #275. hozzászólásra
Sajnos nem! RÁBA traktort mostanában nem valószínű hogy fognak gyártani.
Válasz #273. hozzászólásra
Rába erőgép jövőre nem lesz? Tudom 99-óta nem volt kiállitáson és újságot. Utolsó IKR-ben 2000-ben.
Válasz #272. hozzászólásra
láttam is :))))
Gyergyószentmilkós környéken fafogót többször láttam, zöld színű is volt.
Sok problémát volt? új gépe nincs?
Válasz #271. hozzászólásra
Mi tér vissza jövőre? Az amerikai STEIGER ma CASE IH STX-néven fut, ugyanez a New-Holland T9000 is, csak kék színű.
Válasz #266. hozzászólásra
Ha rákattintasz a linkre az első oldalon van két darab ifron is.
Válasz #269. hozzászólásra
És megszűnt miért? Jövöre visszatér nem?
Válasz #266. hozzászólásra
Ifron-nak hivják és UTB vagyis Utos motor van benne. Eredetileg Bolinders licensz volt de aztán a Bolinders és a Munktel bekerült a Volvo-ba és igy lett Volvo BM majd ebből és a Valmet-ből lett a Valtra.
Válasz #265. hozzászólásra
Az első RÁBA-STEIGERt 1975-ben gyártották, utána folyamatosan 2002-ig. A névből azért maradhatott el a STEIGER, mert 97-98 körül az amerikai STEIGERt is megvette a CASE IH, azóta megszűnt, mint önálló márka.
Válasz #264. hozzászólásra
A zöldet ma is gyártják
"Hany horsepower a 1945 univseral?" :))))
Válasz #253. hozzászólásra
Milyen neve? milyen motor?
Válasz #255. hozzászólásra
Rába Steiger gyártási jog volt amit 1973-óta. Előbb Man-motoros licenc alapján 1967-tól.
1990-ig rendszerváltás miatt megszűnt, majd 1994-újragyártás-2002-ig utolsó végén.
1998-óta nincs felirat "Rába Steiger", hanem "Rába 250".
1999-2002 évjárat Rába 250 és 320 nem egyforma a váltót és elektromos differenczár és terepváltót is.
Miért nincs felirat "steiger"?
Van egy zöld, és egy lepusztult , az van alá írva: Universal A 1800. És ott van a Fiat koppintás is: Universal 1010 DT in France (SIMA 86)
Válasz #257. hozzászólásra
Jellemző erre a tervgazdálkodásra, hogy gyártják, a szar, ha nem.
Válasz #260. hozzászólásra
Igen mert megszkitja a linket. Nézd meg fent ahová a cimeket irod be van egy olyan rész, hogy mid és az előtt vagy közben tesz egy szünetet. Na a szünetet kell kitörölni és enter
Válasz #259. hozzászólásra
Meg van. Bár nekem a "mid" ben volt a szóköz.
Válasz #257. hozzászólásra
Melyik képaz? Én csak egy Caterlillar lánctalpast látok, a többi meg öntöző.
Válasz #257. hozzászólásra
Miután rákattintassz lessz egy szünet a "mid" előtt és azt kell kitörölni
Válasz #257. hozzászólásra
Hát ez nem megy. Nem tudom mit művel ez az oldal a linkekkel.
Válasz #255. hozzászólásra
Na itt kaptam egy fotot róla. De már ez is oszlófélben van. A második oldalon nézzétek
http://www.farmphoto.com/fpv2/thread.aspx?mid=501557
Válasz #255. hozzászólásra
Bocs, nem VENDEL, hanem VANDEL.
Válasz #254. hozzászólásra
A RÁBA biztosan nem adta el a gyártási jogot a románoknak, valószínűleg a STEIGER sem adta el, semmi nyoma nincs, a franciák gyártottak még STEIGER licensz alapjántraktort, ha jól tudom VENDEL néven. Inkább annak a másolata lehetett, a románok jóban voltak a franciákkal (Dácia), meg a rokonuknak nevezik magukat vagy valami ilyesmi.
Válasz #251. hozzászólásra
nem tartom valószínűnek, h adtak volna el licence jogokat, mert ugye Magyarországon gyártatták a Steiger cougar tipusait is világos zöld szinben.
A Steiger szigorúan kötötte a saját nevét az itteni Licence-hez a RÁBÁ-nál.
Válasz #252. hozzászólásra
Van nekünk is ilyen homlokrakodonk.
Válasz #249. hozzászólásra
Tudsz Volvo svéd homlokrakodógép átmásolt a Romániaban? Első MTZ-munkahenger, függeszett karok stb. És motor még nem tudom. Hátsó kerék pótkocsis.
Válasz #250. hozzászólásra
Szerintem elég sokat gyárthattak belőlük. Csak itt a környéken volt vagy 50 darab. Lehet, hogy nem lopták teljesen, hanem licenszet vettek ők is amerikából.
Válasz #249. hozzászólásra
Arról nem tudsz, hogy mennyit gyárthattak belőle és kb. mikor? Nagy szemétség volt a részükröl, csodálom hogy a RÁBA nem perelte be őket.
Válasz #246. hozzászólásra
A Steigerről volt lopva.
Válasz #247. hozzászólásra
A ROMAN feliratos az teherautó, MAN licensz alapján.
Válasz #237. hozzászólásra
Amit verespataknál aranybánya sok olajfolyások is. Felirat: "ROMAN"
Válasz #237. hozzászólásra
Melyikről, a RÁBA-STEIGER-ről vagy a 180-asról? Még sosem hallottam róla, de jobb is. Remélem nem sokat csináltak belőle.
Válasz #241. hozzászólásra
Régi Tsz-én UTOS-650-os 2 szer motorcsere, aztán 8 db elvinni MÉH-en, de 2 db mai van tulajdonosnál. Régi úthenger motorből UTOS-hoz összerakni. Utos-motoros ugyanaz úthengeret. UE-28 és DK-4B 2-4 darab elvinni MÉH-telepnél, még MTZ-50, 80, nagyfülkés is! első hídak több darab eldobtak. IH eke és kecskeméti tárcsák oxigén-elvágtak. Tavalyon ismersőm németből behoztal MTZ-820 1999 évjárat 2 darab teljes szétszereltek.
Válasz #243. hozzászólásra
nem hasznalja semmire, szinte meg foldje se, a traktor sem mukodik, csak ugy van....
Válasz #242. hozzászólásra
ha neki ugy teszik....
Válasz #241. hozzászólásra
itt felenk van egy emberkenek egy ilyen bazi nagy 180- rozsdahalmazza, azert nem viszi az ocskavastelepbe, mert a regi idoket jenti neki. ....