Hirdetés
Fórum
- Erdőtelepítési támogatás új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- AKG támogatás új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Kukorica vetőmagok új
- Poénok új
542 hozzászólás
Sziasztok! Kinek hogy váltak be, mik a tapasztalatok és kinek mi a véleménye a zetorokrol? Ezen belül a 12045-12045-12245 mik a különbségek, melyik jobb?
Válasz buszsofőr #540. hozzászólásárautolsoo utolso kell mar a pihenes
köztük én is
ma az utolso nap?
Válasz csoppika #538. hozzászólásáraharom fajta van neme cseh es a lengyel amivel mar tobben porul jartak
Válasz lorant90 #537. hozzászólásáraMajd megkérdem a Birot is , kíváncsi vagyok milyen "bevált minőséget" ajánl...
Válasz csoppika #536. hozzászólásáraez a kolbenschmidt kaphato Dunaszerdahelyen az agrocenterben is mikor en vettem 65eu/drb
Válasz MIHI10045 #535. hozzászólásáraOszt ilyet hol árulnak SK-ban mondjuk Dunaszerdahely körül?
Kb milyen áron fut/henger?
Válasz csoppika #531. hozzászólásáraKOLBENSCHMIDT
Válasz csoppika #529. hozzászólásáraSzia ha tartósat akarsz és márkásat akkor KOLBENSCHMIDT igaz ára is más
Válasz csoppika #531. hozzászólásáraB.F- AGROCENTER s.r.o.
Povodská cesta 6647/18A
929 01 Dunajská Streda
tel.: 031/552 89 63
fax: 031/551 69 49
nem emlekszem mar a nevere pontosan utana kell neznem
Válasz csoppika #531. hozzászólásáraez a bolt szinted DUNASZERDAHELYEN vanhttp://www.agrocenter.sk/index.php?show=contact
Válasz lorant90 #530. hozzászólásáraJó lenne ha megírnád a bolt címét/nevét. Meg mi a márkája a német cuccnak... A 121-esem motorja gyanus...lehet generálozni kell majd.
Vskálasz csoppika #529 hozzászólásáraSk bol igen . itt van az agro biro is a kozelunkbe , de en nem ott veszem az alkatreszeket ez nemet amit vettem . ahol en veszem az alkatreszt ott van nemet az a legdragabb van a cseh es a LENGYEL :D
en mar tobb motorba a nemetet szereltem be es nincs panasz
Válasz lorant90 #528. hozzászólásáraSK ból írsz?
Agrobiro tól vetted?
Azt vetítette a Biro, hogy nem rendel már Mahle szettet, mert Kínába ment a gyártás...csak nem mondta, akkor milyen van...
(Lehet indiai...az a tuti)
Szóval ki milyen márkát vett mostanság, ami jó???
Válasz csoppika #527. hozzászólásáraNèmet huvelyszadat vettem 65eu volt egy szada
Válasz lorant90 #524. hozzászólásáraMennyi volt a hüvely és milyen fajta?
Válasz csoppika #525. hozzászólásáragyorsabb igen
Válasz lorant90 #524. hozzászólására1/4 elvileg gyorsabb, mint a 2/1, nem?
Válasz Filler #523. hozzászólásáraazota behuvelyeztem henefejcsere volt mert mar lehetetlen volt szelepfezkeket cserelni benne, es meg igysem volt az igazi nemregiben javittatam az adagolot igy viszi a 4x35 1/4ben nyulban
Válasz lorant90 #520. hozzászólásáraAkkor ott már motor volt gyenge. Nekünk 4x40-el húztuk az ekét 2/1 nyúlban és ha nem volt nagyon kötött rész vagy domb simán ment vele.
Válasz csoppika #521. hozzászólásáramifelenk nem látni 120ast 3ekével
Válasz lorant90 #520. hozzászólásáraKötöttben haver a 105 lovas 6hengeres IHval is inkább 3fejet húz... 4fej sok...
nekem egy 12011 zetorom volt egy ido utan hianyoltam az elsokerek huzast , sikerult szereznem hozza alkatreszeket atalakitottam .az atalakitas utan viszont a szantasnal a motor mar nem birta az elejet is hajtani. kenytelen voltam a 4x35 ekebol egyet levenni
.
Válasz lorant90 #518. hozzászólásáraSzia. 12145-el van tapasztalatom (sok különbség nincs )Közép-kötött talajon 3x45-ös v.forgatóval ,28 cm átlag mélységgel országúti-nyúl I ,a motort nem tudom lefogni , max szegéskor hegynek (O-nyII sok neki, T-nyIV az Y-os forgás miatt nem szerencsés).
Igazából így csak egy fokozat használható ,a megoldás nálam egy variós eke (sajna majdnem egy traktor ára ).
Üdv mindenkinek az erdekelne,h kinek milyen tapasztalatai vannak a zetor 12045 el . Motorilag mennyire terhelheto? Kötött talajon hogy banik az ekevel ? Köszönom a valaszokat
Válasz 1114 #514. hozzászólásáraA hírdetésemben lévő telszámon felhívsz /akár most 22h-ig/, elmesélem, + 1-2tapasztalatot vele kapcsolatban .
Válasz Tomi81 #515. hozzászólásáramajd megtanulja,biztos jó üzlet volt
Válasz 1114 #514. hozzászólásáraTényleg nem kötekedni akarok. De te vettél úgy egy üzemképtelen traktort amiben azt sem tudod hogy van a sebesség? Van aki rendbe tegye?
Válasz Zoli 63 #513. hozzászólásáraOk, kösz a választ, még ha valaki elmagyarázná a sebváltó működését,az jó lenne.
Válasz 1114 #512. hozzászólásáraA hidraulika szivattyút kapcsolja, ha jól emlékszem, magadfelé kihúzható a gombja, és utána billenthető a másik állásba, gomb elengedve, a blokk oldalán lezárja a tüskéje. .
Válasz Sk Laci #511. hozzászólásáraAz igazság az,hogy reggel megtörtént a hazavontatás a 20 km pontosan 12,5km-er remélem nem lett baja a váltónak az a helyzet kb 5-10 km es sebességgel lett vontatva alsóbbrendű,és föld úton direkt a baleset elkerülése végett.Kérdezném a fülke alatt a kuplungnál bal oldalon van egy kapcsoló 0-1 állással azzal mit lehet kapcsolni?
Válasz 1114 #508. hozzászólásáraEz már nagy távolság a húzatásra. A Crystál sebváltója olajnyomással van kenve. Meglehet, hogy tönkreteszed, mert nincsen kenése. Helyedben én hazavitetném teherkocsin, és útközben se kellene tartanod attól ha nehezen megy a kórmány nehogy garambolozzatok. Ennek a traktornak nehéz az eleje, ez nem személykocsi.
Kösz a választ, akkor így megpróbálom hazajuttatni,még esetleg az indítás előtt mit érdemes megnézni rajt? az a gond nem volt beindítva vagy 15 éve kupak volt a kipufogón talán víz nem jutott a hengerekbe,de olyan sok idő telt el,hogy a párától is beragadhatott,de majd itthon kiderül.
Válasz 1114 #508. hozzászólásáraÜresbe téve a váltót, nem lesz összeköttetés , de a kormányzás kemény lesz szervó nélkül, elöl meg kiékelnéd a jó gumi felől a híd-váz közét, mint az mtz-nél szokás, vonórúddal szépen haza is gurulna.
Üdvözlök mindenkit olyan után érdeklődnék,hogy a 120 45-ös traktort lehet e húzatni motorhibásan kb 20km-ert,vagy valamit kell-e rajta átkapcsolni,lekötni?ezenkívül ha valaki megtudná mondani,hogy a62 45ős zetor első felnit belehet e tenni pótkeréknek hazáig, megköszönném a segítséget.
Válasz Szacsi #503. hozzászólásáraÜdv . Én tudomásom szerint meg van kopva a nyomaték kapcsolód . Ami a váltóban egy kocka alakú kapcsoló .
Szia! A traktol hátuljánál jobb oldalt a ,,gatyánál,, van két db vékony vezeték, a felsőt leveszed és kötsz rá nyomásmérőt. A kart lehuzod teknősbe, a kardant bekapcsolod a nyomásnak melegen is min 8bar-nak kell lenni.
Ha a nyomas jo akkor a kart felnyomod nyúlba ekkor sem szabad a nyomasnak esni, bekapcsolod az elsőmeghúzást a nyomásnak így is kb 8bar-nak kell lenni. Ha az olajpumpád a rossz ne használd se a kardánt se a nyúlt se a 4x4-et mert elégnek benne a lamellák.
Válasz T.f. #504. hozzászólásáraköszi a választ, erre gyanítottam én is.
Válasz Szacsi #503. hozzászólásáraSzia.A leírt tünetek alapján a váltó-hidraulika a végét járja.A nyomatékváltót,az elsőkerék hajtást,a TLT-t ugyan az a hidraulika rendszer kapcsolja.
Korrekt javítása egy váltó javítás.(csere: kapcsoló-hidraulika szivattyú,nyomatékváltó dob a tartó nyakkal)
Sürgős esetben átmeneti megoldás magasabb viszkozitású váltó olaj (95W140),plusz a váltó-hidraulika olaj hűtőkörének összekötése a munka-hidraulika visszafolyó ágával.(Így megtudod növelni az olaj hűtési hatásfokát,járulékosan a váltó kényszer kenése is sokkal jobb lesz. )
Ez a megoldás nálam egy 12145-ön kb. 600üh. segített.(A részletek az átkötésről ha kell, akkor telefonon.)
Sziasztok! Ismét kérdésem volna: 12045 nyúl-békája hidegen tökéletesen működik, de fél óra tárcsázás után "kidobja" nyúlból, majd a kar feltolására sem vált fel. dolgoztam még egy órát csak békában, majd hazainduláskor gyors 3-ban ismét működött. Ja úgy néztem mintha az első hajtás sem lett volna az igazi.
üdv
tudna valaki segiteni van egy zetor 5911-esem,hol kell hidrolika olajat utántölteni,mert egyszerüen nem jövök rá hogy hol kell
Válasz csoppika #500. hozzászólásárasenem kizárt hogy megússza egy főtengely felújítással,
és egy vízpumpa cserével/termosztát cserével.
megkéne nézni elébb hogy beleböfög e a vízbe.
aztán le kéne venni az olajteknőt és alulról megnézni a motort.
így sajnos nemigen lehet biztosat mondani.
Válasz Szacsi #496. hozzászólásáraÉn csak valamennyire ki vagyok oktatva, de először vételkor a z olajnyomást kell nézni melegen, meg a kartergázt. A nyúl békának szóló traktorral jó meredek dombon (vagy sík placcon valami nehezet húzva) is egyből húznia kell, mint állat. A cseréjéhez szét kell húzni a traktort, Olyan 60e HUF körül lehet az új dob(2013-ban annyi volt). A motor generál akkori árakon új főtengellyel, hengerfej felújítás nélkül csak az anyagára kb 300e HUF körül lett volna(agrobiro-nál érdeklődtem akkor)... Ha forr a vize, akkor sanszos, hogy nagyon hengerfejes lehet. A többit a hozzáértők talán jobban tudják...
Válasz Szacsi #498. hozzászólásáramegnézetni egy szakival aki ismeri a zetor motorokat.
bár sanszos hogy tengely köszörülés lesz a vége.
Válasz a2457 #497. hozzászólásáraAz olaj nem tűnik vizesnek. Mit lehet vele csinálni?
Válasz Szacsi #496. hozzászólásárahát, ha olajnyomás melegen leesik akkor kopott a motor.
zive nem olajos / olaja nem vizes ?
Sziasztok!
Vettem egy 12045-öt, és pár nap után a következő hibákról érdeklődnék:
olajnyomás hidegen 4, munka közben 2 alatt. ezzel összefüggésben lehet hogy a nyúl-béka az áthúzás után 1-2 másodperc után kapcsol?
Sikerült egy 3,2-es nehéztárcsával felforraltatni a vizet. hűtő? Termosztát?
Előre is köszönöm a segítséget.
joestét mindenkinek!
Valaki remélem tud nekem segiteni!
12045 ös crystalomra ma feltetem az ekét!
És amikor a hidraulikával felemeltem elkezdet az egész eke remegni kb 2-3 cm es mozgása van fel és lefelé!
Beleremeg az egész gép!
Találkozott már valaki ijen gondal????
Válasz #493. hozzászólásra
Amik most xarok rajta azok dneproshinák de 8presek és a nyolcból már 3-4 réteg foltokban ugyan de ki van kopva. Egyik oldalán volt egy nagy vágás most az fosta el magát, de többinek sincs sok hátra.
Válasz #492. hozzászólásra
hány pr-esek?