Hogyan?
A hirdetésfeladáskor megadott telefonszámra SMS-t küldünk, az ebben lévő kódot megadva tudja aktiválni hirdetését és visszaigazolni a helyes elérhetőségét.
A hitelesítés lépései:
1. Ellenőrizze az Ön által megadott telefonszámot! Új hirdetés feladásakor, illetve hirdetés módosításakor megjelenik az Ön telefonszáma. Ha megfelelő a telefonszám, kérjük kattintson az SMS-kód kérésére. Másik lehetőség a telefonhívás: ez esetben kollégánk munkaidőben keresi Önt telefonon.
2. A megadott telefonszámra SMS-ben kódot küldünk, kérjük ezt írja be az SMS-kód mezőbe! Ezután kattintson a “Beküldöm” gombra.
3/1. Sikeres beazonosítás, az Ön telefonszáma hitelesítve lett az Agroinform.hu portálon. Moderálás után megjelenik a hirdetés.
3/2. Visszahívás kérése esetén ezt a felületet láthatja. Ebben az esetben munkatársunk hitelesíti a hirdetést a hívás befejezése után.
Az Agroinform.hu portál rendszere által így ellenőrzött telefonszámokat jelölni is fogjuk az egyes hirdetéseknél. A továbbiakban csak azokat az új hirdetéseket tesszük közzé, ahol ez a folyamat sikeresen lezajlott. A hirdetéseket 3 hónapig jelenítjük meg, így az átmeneti időszakban vegyesen jelennek meg hitelesített és hitelesítés nélküli telefonszámmal hirdetések.
Azonban továbbra is arra kérjük, hogy az interneten látható ajánlatot tekintse meg élőben is, és a jövőben se utaljon előre pénzt az eladónak bármennyire sürgős Önnek a vásárlás!
A 2005-ben indult Agroinform portál 100%-ban magyar vállalkozás, októberben több mint 412.000 látogató kereste fel*, ezért is tartjuk fontosnak ezt a sok weboldalon már bevált SMS azonosítási megoldást.
Bármilyen felmerülő kérdésben örömmel állunk rendelkezésére! Kérdéseit, észrevételeit, javaslatait örömmel fogadjuk e-mailben az ugyfelszolgalat@agroinform.hu címen és a +36 20 477 5467-es telefonszámon!
Még mindig tart apróhirdetés nyereményjátékunk! Ha hirdetést ad fel november 30-ig, értékes ajándékokat nyerhet.
A telefonszám hitelesítésre vonatkozó leírást az ÁSZF 52. pontja tartalmazza 2017.11.27-től kezdődően.
*Hivatalos, auditált online-látogatottság-mérési adat. Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács