Nemzetközi kutatási, fejlesztési háttérrel rendelkező vállalatként a Bayer célja a magyar mezőgazdaság, a termelők számára elérhetővé tenni nemcsak növényvédő szereket és vetőmagokat, hanem minél teljesebb körű megoldások biztosítása a XXI. század legújabb innovációi által.

fenntarthatóság

A Bayer célja a magyar mezőgazdaság, a termelők számára a minél teljesebb körű megoldások biztosítása — fotó: Bayer

Az élelmiszertermelés biztonsága és biztosítása stratégiai kérdés

Különösen fontos kérdések ezek, hiszen a COVID-19 világjárvány óriási kihívást jelentetett és jelent nemcsak a vállalat, hanem a társadalom minden tagja számára. A mezőgazdaság, az élelmiszertermelés biztonsága és biztosítása stratégiai kérdés, élelmiszerre, mindenkinek, minden nap szüksége van, a mezőgazdasági termelés nem állhat le.

A társadalom minden szereplőjének tudatosan és felelősen kell cselekednie, így a termelőknek is. A genetikai erőforrások, a növényvédelem, a Crop Science legújabb innovációi és csapatának szakmai tudása segítséget jelent a termelőknek, hogyan tudnak megfelelni az egyre szigorúbb környezetvédelmi előírásoknak, a terméseredmény és a minőség csökkenése nélkül, a bevételük, megélhetésük biztosítása mellett.

2020-ban „Bayer Barometer" közvélemény-kutatás készült

2020-ban készült a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer" közvélemény-kutatás. Magyarországon kívül a felmérést a térség több országában, Csehországban, Lengyelországban és Szlovákiában is elvégezte a Bayer megbízásából a Kantar kutatóintézet1.

Az eredmények megmutatják, hogy a magyarokat érdekli leginkább a fenntartható fejlődés (78%), összevetésben a régió országaival. Az itt élőket (és a lengyeleket) érdekli leginkább, honnan kerül az étel az asztalunkra.

„Befektetés a jövőnkbe" elnevezésű, 8 részes videó- és podcastsorozat

Mindennapi tevékenységei során a Bayer Crop Science számos megoldással segíti a fenntartható mezőgazdasági termelést, a természetei és gazdasági fenntarthatóság érdekében. De hogy mit is jelent ez pontosan, és hogy hogyan biztosítható a fenntarthatóság és a termelékenység a legújabb innovációk alkalmazásával?

Erre adnak választ a „Befektetés a jövőnkbe" elnevezésű, 8 részes videó- és podcastsorozat epizódjai, melyet a vállalat honlapján és közösségi média felületein tesz közzé hétről-hétre.

A videókhoz kapcsolódó podcastekben a Bayer munkatársai és neves szakértők az egyes témakörök által felvetett kérdéseket járják körül.

Kövesse figyelemmel Ön is az epizódokat és ismerje meg behatóbban a Bayer fenntarthatósági törekvéseit, innovációit, hiszen alkalmazásuk befektetés a jövőnkbe!