Az ALDI törekvése egyrészt összhangban van a vásárlók elvárásaival, hiszen mind többen keresik a kiváló minőségű magyar termékeket, másrészt a magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar számára nyújt hosszú távú lehetőséget a honi piacon – írja az áruház közleménye.
A szárnyas-választék jelenleg öt magyar cégtől származik (a kép illusztráció) – fotó: MTI
Az ALDI-val kötött partnerség a környezetvédelem szempontjából is előnyös mind a gyártóknak, mind a lakosságnak, hiszen minél rövidebb egy szállítási lánc, annál alacsonyabb az értékesítés karbon-lábnyoma. Az ALDI Magyarország kínálatában a friss szárnyashúsok döntő többsége már korábban is magyar beszállítóktól érkezett, a tavalyi év során pedig újabb szintet lépett a vállalat: üzleteiben tavaly nyár óta már csak magyar szárnyashús található.
Ezen felül nem csupán az állandó, hanem a szezonális kínálat is magas minőségű, kitűnő ár-érték arányú, kizárólag magyar szárnyashúsból áll. A több mint 20 termékből álló szárnyas-választék jelenleg öt magyar cégtől származik: a csirkehúsok a Master Good-tól, a Szögedi Csirkétől és a Meat-Land-tól, a pulykahúsok a Gallfood-tól érkeznek, a kacsahúsok pedig a Hungerittől. A szárnyas-kínálatban számos termék rendelkezik „Magyar termék” védjeggyel.