Az AGRARTECHNIK német újság által szervezett Service Award az egyetlen gyártófüggetlen sztenderd az európai mezőgazdaságigép-gyártók, -forgalmazók és -szolgáltók számára, mely azzal a céllal jött létre, hogy értékelje a vállalatok tevékenységét. A megmérettetésen a legjobb iparági cégek kapnak díjakat nemzeti és nemzetközi szinten.
A hagyományoknak megfelelőn a díjátadó ünnepségre most is a január 10. és 11. napokon tartott Német Mezőgazdasági Napok egyik estjén került sor, egy változatos, szórakoztató program részeként, a szakmájukban elismert vendégelőadókkal, színvonalas élőzene és gálavacsora kíséretében. Az eseményen, hozzávetőleg 750 vendég jelenlétében vette át az AXIÁL Kft. vezetősége és a békéscsabai telephely dolgozói kollektívája a neves elismerést.
A megmérettetésen a legjobb iparági cégek kapnak díjakat nemzeti és nemzetközi szinten
A Service Award-ot 2001 óta ítélik oda olyan vállalatoknak, amelyek kiemelkedően teljesítenek a díjazást megelőző versenyen. A felmérés már jóval a díjátadó előtt kezdetét veszi, Franz-Josef Borgmann a zsűri elnöke 2018. szeptember 3. és 13. között látogatta meg az AXIÁL Kft. telephelyeit. Olyan szempontokat vizsgált, mint például a forgalmi célok teljesülését vagy a kiszolgálás minőségét. Tapasztalatai és a szigorú kritériumrendszer alapján pontozta a vállalat 19 telephelyét, melyek közül ez alkalommal a békéscsabai bázis kapta a legtöbb pontot.
Tavaly a Békés megyei helyszín sajnálatos módon nem szerepelt az élmezőnyben, mert felújítás alatt állt, ezért a környezet nem volt pontozható. Azonban, ami korábban visszavetette a 2011-ben alapított telephelyet, az most az előnyére vált. A hozzávetőleg két hektáron, a Berényi út 140. szám alatt található AXIÁL ponton egy 55 négyzetméteres alkatrészüzlet, egy 350 négyzetméteres alkatrészraktár mellett most már egy kibővített, 963 négyzetméteres, 6 állásos, áthajtós kialakítású műhely található.
Az AXIÁL Kft. vezetősége és a békéscsabai telephely dolgozói kollektívája az elismerést
Az épületet egészségesebb munkakörnyezetet biztosító kipufogó-füstgázelszívóval és 5 tonnás híddaruval szerelték fel, mely azt a célt szolgálja, hogy könnyebben legyenek mozgathatók a gépegységek, ezáltal csökkenjen azok javítási ideje. 225 négyzetméteres mosót is építettek és 5000 négyzetméter térkőburkolat is lefektetésre került a helyszínen.
A korszerűsítés és bővítés a kezdetektől azt a célt szolgálta, hogy a dolgozók számára jobb munkakörülményeket biztosítsanak, illetve hogy továbbra is a lehető legmagasabb színvonalon szolgálhassák ki ügyfélkörüket.
A 2018-as versenyen Békéscsaba után az AXIÁL Kft. debreceni és szekszárdi telephelye érte el a legtöbb pontot. Mindkét telephely nyert már Service Award elismerést, Debrecen a 2015-ös, Szekszárd pedig a 2010-es verseny során. A bajai központú cég 2006 óta minden évben indul a megmérettetésen, amelyet többek között azért tart olyan nagyra, mert a verseny során kapott visszajelzések nagymértékben hozzájárulnak sikerességéhez.
Ezt az eredményességet támasztja alá az is, hogy a vállalat az utóbbi időben több díjat is kapott, többek között nemrégiben elnyerte a Figyelő magazin „Az év magyar vállalata” díját, felkerült a Concorde MB Partners a 100 legértékesebb magyar magáncég listájára, sőt még a Piac & Profit magazin Üzleti Etikai Díját is megkapta.
Szöveg: Borbély Zsanett, marketingkommunikációs menedzser
Videó: Steinhauser Tamás, marketingmenedzser
Képek: AGRARTECHNIK Service Award