A cég ügyvezetője Gál Dénes köszöntőjét követően a bemutatkozó márkák gyári képviselői ismertették röviden a gépeket, majd a bemutatkozó gépek sorát az új MF BETA kombájn nyitotta meg, amelyet búzabetakarításban láthattak a vendégek.A betakarítógép a piacvezető PowerFlow vágóasztallal rendelkezik, ami az MF BETA 7370-hez 7,7 m szélességig kapható. A PowerFlow vágóasztal a betakarított terményt végtelenített szalagokkal viszi be kaszaszerkezettől a középrehordó csigához. A Massey Ferguson új felszereltségi részleteket vezetett be az 5 ládás MF BETA 7360 és a 6 ládás MF BETA 7370 kombájnoknál. Az új MF BETA 7300 sorozatú kombájnokat modern 6 hengeres AGCO POWER motorok hajtják meg, amelyek 8,4 literes változatban az MF 7370-ben és a PL modellekben 360 LE-t biztosítanak.
Az MF 7360 és a PL modellek 7,4 literes motorja 276 LE-s és Boost üzemmódban a gépeknek kiegészítő 30 LE többletteljesítményt nyújt. Egy további opció a legújabb MF BETA kombájnokhoz az automatikus Auto-Guide XLS kormányrendszer, amely akár 5 cm-es pontosságot nyújt és biztosítja, hogy a kombájn minden menetben a teljes vágási szélességet kihasználja. A Skyline fülkéből kiváló a kilátás a hangszigetelt üvegfelületeken át.
A teljesen új kartámla Powergrip vezérlőkarral van ellátva. A fülke a legmodernebb 10.4 collos Techtouch terminállal rendelkezik, amely teljesen automatikus ellenőrzést és vezérlést biztosít. A klimakontroll, a légkondicionáló és az új oldaltükrök tovább növelik a kényelmet. Elektronikus rostabeállításnál be lehet programozni az automatikus terménybeállításokba, csakúgy, mint a visszatérő anyag ellenőrzését. Mindkettő adatot a Techtouch monitoron lehet megjeleníteni.
A betakarítógépet a McHale V660 változókamrás hevederes hengeres nagybálázó követte a bemutatkozásban. A McHale immáron hat éve gyártja a V660 változókamrás bálázó modelljét. A bálázó 2 méteres rendfelszedővel, 15 késes aprítószerkezettel rendelkezik, és a Drop Floor eltömődésgátló rendszer is megtalálható rajta. Az ún. Drop Floor rendszerrel az esetleges eltömődéskor a kezelődobozon egy gomb megnyomásával a rotor alatt található fenéklemez leengedhető, megnövelve így az átömlési keresztmetszetet a bálakamra felé. A rotort újra elindítva az eltömődés átkerül a kamrába, majd a fenéklemez visszazárásával a bálázás tovább folytatható. A V660 körbálázók által készített bálák átmérője 0.7 és 1.68 m között állítható. A hevederek kettős meghajtásúak.
Nehezebb körülmények között, például nehéz, nedves szenázs készítése esetén, amennyiben az elsődleges hajtás egy kicsit megcsúszik, úgy a másodlagos hajtás bekapcsol, és ez segíti a hevederek és ezáltal a bálázandó anyag forgatását. A bálakamra ajtaján lévő külső henger a bála növekedésével együtt mozog, ezzel mindig alátámasztva a bálát, és biztosítva azt, hogy a bálaátmérő egyenletes maradjon. A V660 bálázó legtöbb csapágyát központosított zsírzóblokkokon keresztül lehetséges megkenni, míg a meghajtóláncok egy központi olajzó rendszeren keresztül kapnak kenést. A McHale V660 bálázók vezérlése az ún. Expert Plus kezelőpultról történik.
Az MF traktorok közül a népszerű 7600-as traktorcsaládot a 7614, 7615 és a 7620 típusok képviselték.
A 7600-as széria gépeinek az alacsony üzemanyag-fogyasztású, hathengeres, SCR-rendszerű, 6,6, illetve 7,4 literes hengerűrtartalmú AGCO POWER (SISU) motorok az erőforrásai. Az elérhető sebességváltó-kínálatban minden felhasználó megtalálhatja a neki legjobban megfelelő hajtóművet, legyen az Dyna-4 (16/16-os), Dyna-6 (24/24-es) és fokozatmentes Dyna-VT váltó.Az 5600-as család háromhengeres modellek közül is bemutatkozott egy, melyben az AGCO POWER Common rail befecskendezésű, 3 hengeres dízelmotor szolgál erőforrásul. A nyomaték továbbításáról egy Dyna-4 típusú, 16/16 sebességfokozatú, fél-powershift sebességváltó gondoskodik. A kényelmes irányváltás és a terhelés alatti fokozat-, illetve csoportváltás a kormányoszlopra helyezett multifunkciós Power Control karral valósul meg.
A Fliegl ASW letolókocsik megjelenésükkor forradalmian új letoló rendszerű ürítésükkel hamar nagy népszerűségre tettek szert. Ezzel a rendszerrel akár 60%-kal nagyobb rakodási lehetőség érhető el, optimális préseléssel rakomány- és nedvességtartalom függvényében. Alacsony épületekben is könnyen üríthetünk vele, és a nagy raktérfogatú pótkocsi lerakodása még nem egyenes területen is megoldható.
Az ASW típusok rövid idő alatt trágyaszóróvá is átalakíthatók, melynek kiváló szórásképéről a bemutató résztvevői is elismerően nyilatkoztak. A trágyaszóró adapter mellett nagyteljesítményű átrakó kocsivá alakítható a „Gigant” típusú átrakócsigával.


A rendezvényen készült további képeinket IDE kattintva tekinthetik meg.