Idén is napvilágot látott az Interbrand lista, amely "Best Global Brands" néven, minden évben a világ legjobb márkáit rangsorolja. A John Deere vállalat ismét helyet kapott az előkelő top 100 brand között, sőt, feljebb is lépett a tavalyi eredményhez képest.
2014-ben az Interbrand a 79. helyre sorolta a John Deere-t, így az egy évvel ezelőtti eredményhez képest egy-, a 2012-es 85. helyezéshez képest pedig hat lépcsőfokot ugrott feljebb az "arany szarvas".
Érdekességként érdemes megjegyezni, hogy a 100 legjobb márka között olyan klasszisokat előzött meg idén a John Deere, mint például a Chevrolet, a Master Card, a Harley Davidson, a Land Rover vagy a Nokia.
Az Interbrand bíráló bizottsága figyelembe vette a John Deere vállalat világpiacon történő növekedését, valamint a John Deere motorok összeszerelése közben alkalmazott "redesign" programot is, amely a legszigorúbb amerikai és európai károsanyag-kibocsátási normáknak is maradéktalanul megfelel.
A rangsorban történő előrelépéshez az is hozzásegítette a vállalatot, hogy 2013-ban elkészültek a legújabb John Deere gyárak Kínában, Brazíliában, Indiában és Oroszországban is. A 177 éves márka az új üzemeken kívül több gyárát bővítette és korszerűsítette az Egyesült Államokban is.
Íme az ikonikus John Deere logo, amelyet ismét elismert az Interbrand a világ első 100 legjobb márkája között.
A teljes Top 100 Interbrand listát IDE KATTINTVA tekintheti meg.
Cikk forrás: www.machinefinder.com