A Tordasi Csárda, Westernfalu és Élményfaluban rendezte meg hagyományos partnertalálkozóját, az Agrár Banzájt a minap a Kramp Hungary Kft. A szép számú kiemelt partnert, viszonteladót és üzletfelet a hamisítatlan vadnyugati környezetben Christian Weiss, a Kramp Közép-Kelet-Európai ügyvezető igazgatója társaságában Bedekovits Csaba, a magyar leányvállalat kereskedelmi igazgatója köszöntötte, aki előadásában a Kramp történetét mutatta be a kezdetektől napjainkig. Beszélt a Kramp szlogenéről (Kramp – It's that easy, azaz Ennyire egyszerű!) és arról, hogyan jelenik meg ez a mindennapokban, az üzleti kapcsolatokban.

Agrár Banzáj

Bedekovits Csaba, a Kramp Hungary Kft. kereskedelmi igazgatója és Christian Weiss, a Kramp Közép-Kelet Európai ügyvezető igazgatója – fotó: Horváth Attila

– Alapvetően az a filozófiánk, hogy a partnereinknek minden támogatást megadunk ahhoz, hogy még magasabb szintet érhessenek el üzleti tevékenységükben – bocsátotta előre Bedekovits Csaba. – A Kramp története a cégalapítás évére, 1951-re, Johann Kramphoz nyúlik vissza, akinek az volt a mondása: "Maradj közel az ételhez, mert ez lesz az utolsó, amiről az emberek lemondanak!" Azt gondolom, azóta is ez a mi együttműködésünknek az alapja, hiszen mindannyian abban támogatjuk a mezőgazdaságot, hogy sikeresen előállítsa az élelmezéshez szükséges alapanyagot, a társadalmat pedig ezen keresztül abban, hogy ételhez jusson. A víziónk az, hogy a mezőgazdasági, az erdő- és parkápolási, illetve az építőipari ágazat alkatrész-gyártóinak és szolgáltatóinak első számú partnere legyünk. Missziónk pedig, hogy minden tevékenységünkkel megkönnyítjük partnereink számára a vállalkozásuk fejlesztését és bővítését. Ennyire egyszerű, vagyis: Kramp – It's that easy!

Agrár Banzáj

Bedekovits Csaba: A Kramp ma is családi vállalkozás és mint ilyen, nem rövidtávú pénzügyi eredményekben, hanem generációkban gondolkodik – fotó: Horváth Attila

Kiemelte: a Kramp ma is családi vállalkozás és mint ilyen, nem rövidtávú pénzügyi eredményekben, hanem generációkban gondolkodnak. Az a céljuk, hogy ügyfeleiknek, beszállítóiknak és dolgozóiknak egyaránt hosszútávú, biztonságos és stabil jövőt nyújtsanak. A cég a legnagyobb hálózattal rendelkező európai alkatrész-kereskedő. Tavaly közel 1,2 milliárd eurós forgalmat értek el európai szinten, 800 ezernél is többféle termék (négyezernél is több márkától) érhető el a Kramp hálózatában, a magyarországi ügyfeleket több mint félmillió termékkel tudják maximum 13 óra alatt kiszolgálni. Naponta 170 ezer egyedi rendelést dolgoznak fel összeurópai szinten. Tavaly egész évben, Európában a Kramp 86 millió problémát oldott meg, melyek a mezőgazdaságban merültek fel. A vállalat forgalmi növekedése töretlen, ami annak is köszönhető, hogy a vállalkozás tanácsadói és szakértői révén valóban közel van a vásárlókhoz. S ez hamarosan még ennél is jobban működhet a végrehajtott digitális fejlesztések révén. Emellett tovább keresik azokat az egyszerű, de hatékony megoldásokat, amelyekkel segíthetik és támogathatják partnereik napi munkáját és üzletfejlesztési tevékenységeiket.

Agrár Banzáj

A szalon csordultig megtelt érdeklődőkkel – fotó: Horváth Attila

A vállalkozások velünk csökkenthetik költségeiket, beleértve az elvesztegetett időt, a készletezésbe beforgatott tőkét és ami nagyon fontos, az elszalasztott értékesítési lehetőségeket – fogalmazott. – Mi mindezekre, pontosabban mindezek kiküszöbölésére testre szabott megoldásokat kínálunk. A Kramp készlete a ti készletetek, webáruházunkon keresztül félmilliós kínálathoz fértek hozzá azonnal – gondoljatok ránk úgy, mint a raktárotokra. Készen állunk arra, hogy akkor és azt szállítsuk, amikor és amire éppen szükségetek van.

A nap folyamán Bedekovits Csaba bemutatta még a Kramp omnichannel modelljét is, Orovica Szilárd, a Kürt Akadémia ügyvezetője pedig a kereskedelem és a mesterséges intelligencia lehetséges kapcsolatait boncolgatta.

Agrár Banzáj

A videón az a bizonyos Ursus traktor, melyet kizárólag Kramp alkatrészekkel újítottak fel – fotó: Horváth Attila

Elhangzott: az omnichannel olyan ügyfélközpontú értékesítési megközelítés, amelyben minden kommunikációs csatorna összehangoltan működik, ennek köszönhetően az ügyfél mindenhol ugyanazt a vásárlási élményt kapja, tartózkodjon akár egy üzletben, vagy böngésszen a webáruházban.

Ezen kívül a résztvevők megismerkedhettek a Kramp által forgalmazott csapágyak típusaival és jellemzőivel, a munkaruházati termékek előnyeivel, bemutatták a Lengyelországban létrehozott Kramp-labokat, melyekben az egyes eszközök ki is próbálhatók. Érdekességként az erről készült videóban láthatták azt az Ursus traktort is, amit csak és kizárólag Kramp alkatrészekkel újítottak fel.