Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak609 FtBenzin árak612 FtEUR386.85 FtUSD355.75 FtCHF393.24 FtGBP450.86 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz bence10201020 #3519. hozzászólására
Hát igen nem egy túl bonyolult szerkezet,vákuum legyen,a kerekek könnyen forogjanak,ha perselyt cserélsz azt is esztergályossal át kell dolgoztatni,más baja nemigen lehet.
Hát igen meg kell ismerni. Hajtást teljesen felújítottam,új vetőtárcsákat tettem,azért átnéztem a gépet. Jövő szezonra még a vákumházat akarom megcsiszolni illetve a szíjtárcsát megoldani. Erre a szezonra már elengedtem, elvetették bérbe,de jövőre már remélem fogok tudni vetni.
Válasz bence10201020 #3517. hozzászólására
Egyszer szétszeded darabokra meg összerakod és akkor már megismered annyira,hogy gond nem lehet.Vasárnap vetettem a kukoricát és a vetésellenőrző szerint a 4 sor között 3-4 %-nál nem volt nagyobb különbség a kivetett magszámnál,ami már nem olyan rossz.
Válasz bence10201020 #3514. hozzászólására
Vagy cseréld ki a tengelyt,bár az se olcsó,régebben fillérekért volt hozzá minden.Most érdemesebb megvenni egy használtat,a szíjtárcsa árából már majdnem lehet venni egy használtat.
Igen,lehetséges. De lehet nem lesz már legközelebb mert most szereztem rá szijtarcsat és nem megy rá a tengelyre,úgyhogy gondolkozok,hogy jobban megéri leadni méhtelepre és jövőre egy másik gépet szerezni. Mert ezzel eddig csak a szenvedés volt minden téren.
Valószínű nagyon magasra emelted bekapcsolt kardánnal.Befeszült nagyon a csonk és valahol engednie kellett Én se kapcsolom ki a kardánt emelés kor (le is szakadna kezem egész nap ki be kapcsolgatni) de emelni csak addig szabad amíg nem hallasz valamilyen kattigó hangot. Ki kell tapasztalni meddig emeld és nem lessz gond
Szabad szemmel nemlátható,hogy ütne és simán jár. Nemtudom esetleg a kardán lehetne a hibás? Jó volna rá jönni mi lehet a probléma,mert szereztem rá egy másik tárcsát és ezt már nem szeretném széttörni.
Válasz bence10201020 #3509. hozzászólására
Nem semmi,valószínű öntvényhibás,esetleg a tengely nem üt,simán jár?Mert a kiegyensúlyozatlanság miatt is szétrobbanhat esetleg.
Válasz bence10201020 #3501. hozzászólására
Ha mélyebre akarod a kocsinkénti két nyomórugót spanold meg.
Ha hanyat döntöd, jobban ráfekszik a kerékre a lánc megfeszül és még sekélyebre rakja!
Igen ez lehetett a probléma,mert kicsit hátradöntöttem,mert valaki azt mondta,hogy úgy jobban elteszi a magot. De legközelebb akkor inkább előre döntöm.
Válasz bence10201020 #3489. hozzászólására
Bekapcsolt hajtással csak ritkán fordulok,akkor is nagyon óvatosan,amikor a végére érek épp hogy kiemelem,kardánt kikapcsolom és utána ráemelek mégegyszer,és szabadonfutó adaptert is használok.De ,hogy a szíjtárcsa hogy törhetett el azt nem értem.Tizenéve használok egy hegesztettet,még a méhtelepen vettem,de nincs probléma vele se a kardánnal.És én ezres állásban hajtom.
Válasz bence10201020 #3491. hozzászólására
A szíjtárcsa az nem tud beleérni a kardánba.
Mi is felemeljük teljesen.
Kaka hangja van olyankor de néha muszáj csutkára felemelni.
Ott anyaghiba lehetett.
Vagy valamikor oda ba....k neki és most adta ki.
Válasz trikolor5 #3490. hozzászólására
Lehet,hogy akkor az volt a probléma,hogy túl magasra emeltem mert előző fordulónál alacsonyabbra emeltem és visszagurult,ledobta a láncot. Ez miatt magasabbra emeltem mikor aztán eltört. De ez miatt eltörhet a szíjtárcsa?
Így látatlanban nehéz, de magasra én sosem emelem mikor megy a kardánhajtás csak annyira, hogy a kerék ne érje a földet, minél egyenesebben álljon a kardán.
Üdvözlök mindenkit! Azt szeretném megkérdezni,hogy mitől törhetett el a nagy szíjtárcsa felemelt helyzetben megforduláskor? Kezdő spc-s vagyok,szeretném megtudni,hogy mit rontottam el. A kardánhajtás be volt kapcsolva forduláskor is, lehetséges,hogy az miatt tört el? (Mert elég rossz hangja volt felemelt helyzetben)Válaszokat köszönöm előre is.
3533 hozzászólás
Válasz Gepi #3532. hozzászólására
Vetéskor az rtk jel követte a forin-€ ingadozását.
Nameg a háborús infláció!
Válasz rtamas76 #3531. hozzászólására
Rossz helyen ment Putyin műholdja
Válasz rtamas76 #3530. hozzászólására
Válasz Ares 826 #3529. hozzászólására
Amikor da da da dadog az rtk!
Válasz rtamas76 #3528. hozzászólására
Több lesz a termése mert a görbe sorokba több mag lett vetve! Ügyes traktoros, rafinált gazda!
Válasz Jóskabáttya #3479. hozzászólására
Sikerült elvetned?
Válasz Ohaza63 #3524. hozzászólására
Oljtök.
Özduman eredeti töŕök.
Gaspardó koppintás.
Folyékony mt.
Sávgyomirtóval.
Válasz Ohaza63 #3524. hozzászólására
Ez olajtök lesz tuti.
Válasz rtamas76 #3523. hozzászólására
Üdv Tamás!
Ez milyen vetőgép?
Olyan Gaspardosnak néz ki.
Mit vetsz ilyen széles sortávolsággal?
Tökölünk!
Még 3ha és kész!
A technika!
Válasz bence10201020 #3519. hozzászólására
Hát igen nem egy túl bonyolult szerkezet,vákuum legyen,a kerekek könnyen forogjanak,ha perselyt cserélsz azt is esztergályossal át kell dolgoztatni,más baja nemigen lehet.
Válasz Balázs. #3520. hozzászólására
Úgy gondoltam
Válasz bence10201020 #3519. hozzászólására
Hogy érted a csiszolást? Esztergályoshoz vidd el és majd ő le szabályozza ahogy kell
Válasz Igazi Földönfutó #3518. hozzászólására
Hát igen meg kell ismerni. Hajtást teljesen felújítottam,új vetőtárcsákat tettem,azért átnéztem a gépet. Jövő szezonra még a vákumházat akarom megcsiszolni illetve a szíjtárcsát megoldani. Erre a szezonra már elengedtem, elvetették bérbe,de jövőre már remélem fogok tudni vetni.
Válasz bence10201020 #3517. hozzászólására
Egyszer szétszeded darabokra meg összerakod és akkor már megismered annyira,hogy gond nem lehet.Vasárnap vetettem a kukoricát és a vetésellenőrző szerint a 4 sor között 3-4 %-nál nem volt nagyobb különbség a kivetett magszámnál,ami már nem olyan rossz.
Válasz Igazi Földönfutó #3516. hozzászólására
Igen gondoltam én is,hogy veszek még egyet és akkor lesznek pót alkatrészek.
Válasz bence10201020 #3514. hozzászólására
Vagy cseréld ki a tengelyt,bár az se olcsó,régebben fillérekért volt hozzá minden.Most érdemesebb megvenni egy használtat,a szíjtárcsa árából már majdnem lehet venni egy használtat.
Moderálási elveink miatt törölve: 2024-04-30 16:33:55
Válasz Balázs. #3513. hozzászólására
Igen,lehetséges. De lehet nem lesz már legközelebb mert most szereztem rá szijtarcsat és nem megy rá a tengelyre,úgyhogy gondolkozok,hogy jobban megéri leadni méhtelepre és jövőre egy másik gépet szerezni. Mert ezzel eddig csak a szenvedés volt minden téren.
Válasz bence10201020 #3489. hozzászólására
Valószínű nagyon magasra emelted bekapcsolt kardánnal.Befeszült nagyon a csonk és valahol engednie kellett Én se kapcsolom ki a kardánt emelés kor (le is szakadna kezem egész nap ki be kapcsolgatni) de emelni csak addig szabad amíg nem hallasz valamilyen kattigó hangot. Ki kell tapasztalni meddig emeld és nem lessz gond
Válasz bence10201020 #3511. hozzászólására
A kardánnak nem sok köze lehet ehhez.
Válasz Igazi Földönfutó #3510. hozzászólására
Szabad szemmel nemlátható,hogy ütne és simán jár. Nemtudom esetleg a kardán lehetne a hibás? Jó volna rá jönni mi lehet a probléma,mert szereztem rá egy másik tárcsát és ezt már nem szeretném széttörni.
Válasz bence10201020 #3509. hozzászólására
Nem semmi,valószínű öntvényhibás,esetleg a tengely nem üt,simán jár?Mert a kiegyensúlyozatlanság miatt is szétrobbanhat esetleg.
Válasz Igazi Földönfutó #3507. hozzászólására
Nincs,de holnap csinálhatok róla. Igazából teljesen ketté tört.
Válasz rtamas76 #3505. hozzászólására
Köszönöm a tanácsot
Válasz bence10201020 #3500. hozzászólására
Nincs fotód a törött kerékről?
Válasz bence10201020 #3501. hozzászólására
Pont fordítva van,egy nagyon picit inkább előre kell dönteni,de ilyen komoly törést ez nem okozhat,akármerre van döntve.
Válasz bence10201020 #3501. hozzászólására
Ha mélyebre akarod a kocsinkénti két nyomórugót spanold meg.
Ha hanyat döntöd, jobban ráfekszik a kerékre a lánc megfeszül és még sekélyebre rakja!
Válasz medikus #3503. hozzászólására
Válasz csabahegeszt #3502. hozzászólására
Akkor szerintem azzal lehet dönteni!
Válasz medikus #3499. hozzászólására
Hát anélkül nehéz lenne szerintem
Válasz medikus #3495. hozzászólására
Igen ez lehetett a probléma,mert kicsit hátradöntöttem,mert valaki azt mondta,hogy úgy jobban elteszi a magot. De legközelebb akkor inkább előre döntöm.
Válasz Igazi Földönfutó #3497. hozzászólására
Azért kérdeztem én is,mert nem értem mitől törhetett el . De megfogadom a tanácsokat,kipróbálom így a továbbiakban.
Válasz csabahegeszt #3496. hozzászólására
Van egy támasztó orsó a gépeden?
Válasz bence10201020 #3489. hozzászólására
Induláskor meg leengedem,hogy a kerék a talajon legyen,kardán be és úgy engedem tovább induláskor.
Válasz bence10201020 #3489. hozzászólására
Bekapcsolt hajtással csak ritkán fordulok,akkor is nagyon óvatosan,amikor a végére érek épp hogy kiemelem,kardánt kikapcsolom és utána ráemelek mégegyszer,és szabadonfutó adaptert is használok.De ,hogy a szíjtárcsa hogy törhetett el azt nem értem.Tizenéve használok egy hegesztettet,még a méhtelepen vettem,de nincs probléma vele se a kardánnal.És én ezres állásban hajtom.
Válasz medikus #3495. hozzászólására
Vegyem ki az első kereket ?
Vagy mi?
Válasz csabahegeszt #3492. hozzászólására
Buktasd a gépet előre! Akkor felemelve sem törik akkorát a kardán!
Válasz trikolor5 #3493. hozzászólására
Reggel zsíroztam elvetettem kb 1 hektart és eltörött. Úgyhogy azt kizárnám.
Válasz bence10201020 #3489. hozzászólására
Zsírozva mikor volt utoljára?
Válasz bence10201020 #3491. hozzászólására
A szíjtárcsa az nem tud beleérni a kardánba.
Mi is felemeljük teljesen.
Kaka hangja van olyankor de néha muszáj csutkára felemelni.
Ott anyaghiba lehetett.
Vagy valamikor oda ba....k neki és most adta ki.
Válasz trikolor5 #3490. hozzászólására
Lehet,hogy akkor az volt a probléma,hogy túl magasra emeltem mert előző fordulónál alacsonyabbra emeltem és visszagurult,ledobta a láncot. Ez miatt magasabbra emeltem mikor aztán eltört. De ez miatt eltörhet a szíjtárcsa?
Válasz bence10201020 #3489. hozzászólására
Így látatlanban nehéz, de magasra én sosem emelem mikor megy a kardánhajtás csak annyira, hogy a kerék ne érje a földet, minél egyenesebben álljon a kardán.
Üdvözlök mindenkit! Azt szeretném megkérdezni,hogy mitől törhetett el a nagy szíjtárcsa felemelt helyzetben megforduláskor? Kezdő spc-s vagyok,szeretném megtudni,hogy mit rontottam el. A kardánhajtás be volt kapcsolva forduláskor is, lehetséges,hogy az miatt tört el? (Mert elég rossz hangja volt felemelt helyzetben)Válaszokat köszönöm előre is.
Moderálási elveink miatt törölve: 2024-04-23 12:11:49
Válasz Heba #3476. hozzászólására
Jó, azért én dolgozom caddel, de azért nekem is meg kellett tanulni
Válasz Gepi #3485. hozzászólására
Biztos kevesebbet fogyaszt így ,de nem az a lényeg.
Válasz Igazi Földönfutó #3480. hozzászólására
Ilyen üzemanyagárak mellett mtz-nél megtudom érteni
Válasz Bakonyalja #3483. hozzászólására
Ha 6 soros, küldj róla pár képet privátban.