Modellpaletta
4 ajtós, 5 személyes duplafülkés ISUZU D-MAX pickup.
A megújult ISUZU D-MAX pickupok gyártásprogramjában 3-féle alapkivitel szerepel: a kétszemélyes rövid fülkés, hosszú platóval, csak hátsó és 4x4-es meghajtással egyaránt; a közbenső a nyújtott fülkés Space Cab, rendszerint ezek kétajtósak és 2+2 személyesek, és természetesen Európában a legkeresettebbek napjainkban, a 4 ajtós, 5 személyes duplafülkések.
A pickupok hasznos teherbírás 1,1 tonna lehet.
A pickup rakfelületének hossza 2,3; 1,83 és 1,57 méter, míg a gépkocsik teljes hossza 5,3 méter körül lesz kiviteltől függően. Ugyanígy a maximális hasznos teherbírás 1,1 tonna lehet, a maximális fékezett vontatmány 3,5 tonna. A fülkés alvázas, egyedileg felépítményezhető kivitel európai forgalmazásáról egyelőre nincsenek információk.
A 6 fokozatú sebességváltó és 2 fokozatú osztómű szintén a jól bevált pickup konstrukció része.
Ami új, és ami maradt
A pickupok erőforrásként változatlanul az 1,9 literes, 163 lóerős, 360 newtonméteres blokk szolgál. A 6 fokozatú sebességváltó és 2 fokozatú osztómű szintén a jól bevált konstrukció része csakúgy, mint a masszív alváz és a futóművek. Összkerékmeghajtásnál a hátsó differenciálzár széria. A külsőnél leginkább az orrész változott, míg a belső tér és felszereltség teljesen új, még magasabb minőséget képvisel.
Pickupok sávfigyelő, aktív sávtartó, valamint gyalogos- és kerékpáros-felismerő rendszerrel.
A modellek felszereltségtől függően számos aktív biztonsági megoldással rendelkeznek, mint például a 60 km/órától automatikusan bekapcsoló sávfigyelő és aktív sávtartó, a gyalogos- és kerékpáros-felismerő IDAS-rendszer, az ütközésveszélyre figyelmeztető és automatikus vészfék, amely egy ütközést követően is állóra fékezi a pickupot. A táblafelismerő bekapcsolható automatikus sebességhatárolással rendelkezik, míg a keresztirányú forgalmat érzékelő rendszer kitolatásnál automatikusan befékez, ha közeledő járművet érzékel.
Teljesen új belső tér fogadja a vezetőt a megújult ISUZU pickupban.
Az automata váltóval szerelt modelleknél szériakivitel a koccanást megakadályozó rendszer, amely 10 km/óra alatt működik, előre- és hátramenetnél egyaránt. Mint tudjuk, az automata váltónál előfordulhat kisebb-nagyobb kúszás, és a szükségestől nagyobb gázadás könnyen balesethez vezethet.
Egyelőre ennyi információ áll rendelkezésre a megújult Isuzu D-Max pickupokról, már nagyon várjuk a hazai bemutatót.