A hevederprofil is megújult, a kapaszkodóélek mélyebbek és 55 fokos szögben helyezkednek el – fotó: John Deere
A felfekvő felület átlagosan 30%-kal nagyobb a piacon elérhető egyéb gumihevederes járószerkezeteknél. Az S700 és a T szériájú kombájnok 609 mm szélességű keréknyoma – a jelentősen hosszabb gumiheveder kialakítás miatt – ugyanolyan szélességű felfekvőfelülettel bír, mint 762 mm szélességű verziók, miközben a szállításkori szélesség nem haladja meg a 3,5 métert.
A maximálisan elérhető sebesség minden modell esetében 40 km/h – fotó: John Deere
A maximálisan elérhető sebesség minden modell esetében 40 km/h; a gépkezelő nagyobb kényelmét az öt feszítőgörgős futómű biztosítja. A tengelyeknél és a vezetőfülke padlóján végzett mérések megerősítik a gépkezelő 20%-kal nagyobb munkavégzéskori kényelemérzetét más versenyképes megoldásokkal összevetve.
Az új hevederek három helyett négy acélbetétes rétege biztosítja. A hevederprofil is megújult, a kapaszkodóélek mélyebbek és 55 fokos szögben helyezkednek el. A kapaszkodófelület tartósságát úton tesztelték egy előre szerelt nyolc soros kukoricacsőtörő adapterrel. Az arató-cséplő gép 20 napon át, napi 8 órát teljesített tesztsebességen, vagyis 40 km/ h sebességen. Az eredmény 50%-kal nagyobb tartósság az előző modellek teljesítményéhez hasonlítva.
A John Deere T670 kombájn az új járószerkezettel munka közben – fotó: John Deere
Amennyiben a szántóföldi munkavégzés körülményei igénylik, a hevederes járószerkezet kerekekre cserélhető. A járószerkezet további jellemzője a háromszög kialakítás: nehéz talajkörülmények esetén a járófelület elülső része kiemelkedik a talajból, magát nem ássa mélyebbre. A karbantartása is rendkívül egyszerű, mivel nincsenek rajta zsírzási pontok, a hajtómű olajat pedig csak 500 óránként szükséges cserélni.
|