Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR413.74 FtUSD396.67 FtCHF443.85 FtGBP498.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Majdnem vettem egy ilyet 1x. Körbejártam a témát.... valami céges megrendelésnek gyártotta le a rönó sebtiben... úgy dobálta össze. Nem kiforrott darab és nincs semmi a hajtásláncához ha valami romlik. Nem ajánlom.
ezt néztem, jól néz ki, csak szerintem ennek is leérne az orra a kapubejáró/kijárónál, ezért kellene terepjáró, mert az magasabb, nem hótolót akarok venni!
nagy a család,és a cég,trafic munkás busz,dacia pikap mindenes,koleost már a gyerek nyúzza,az asszony twingózik,egy öreg clió a pizzafutár ,egy másik clió rsi a versenyautó,és az asszony hugánál van egy megan 1,5 dci,na ez már 7 ha a daciát is rönónak vesszük
Na így már más, ha nem a terep a fő profil akkor gyakorlatilag az összes autót amit ajánlottam nyugodtan felejtsd el!
Osztom PBandi véleményét, egy L300, vagy Hiace jó választás lehet. L300-hoz rogyásig van alkatrész, magas, biztonságos, és kapcsolható 4x4 és ha nincs kínozva durván, akkor a fogyasztása sem hajmeresztő és a motor is bírja egy életre. De alternatíva lehet egy syncro Transporter is.
Hát szerintem akkor neked elég lenne egy hobbiterepjáró vagy valami 4x4es kis furgon is szerintem.Ne ess bele abba a hibába ,hogy megveszed a kemény terepjárót vagy pick-up ot aztán szinte csak aszfalton megy 10liter alá nem adja meg veheted rá a gumit.Benzines L.Rovert meg CRV-t ne vegyél mert leeszi a hajadat,dízelben már ezek is jó alternatívák.
igazából, alig alig lenne kihasználva, ahol jelenleg lakom, ott az autóval való kijárás gond az udvarból, mivel emelkedik az udvar,és a kapunál ahogy kijárok a "főútra" ott van egy nagy szintkülönbség, és ott télen személyautóval nem fogok tudni kijárni, és ezért kell lecserélnem a Bravam, egy összkerekes terpére, ez az elsődleges célja a lecserélésnek, meg ha a cégben úgy adódik, hogy kikell szállítanom valakinek olajat, alkatrészt akkor ne csak aszfalt úton tudjak vele közlekedni, ez sem egy utolsó szempont, szóval ennyi
Annyit árulj már el ,hogy tulajdonképpen mire kellene az autó ,mennyit mész egy évben milyen utakon stb. lehet ,ezek ismeretében jobb tanácsokat tudnánk adni.
Jah. Jó ajánlatnak tűnik. Persze egy ilyen vásárlásakor már érdemes olyat magunkkal vinni,aki ért a diesel motorokhoz,az még jobb ha magát a tipust /és hibáit/ ismeri.
A Terrano-t is és az LJ-t is azért javasoltam volna, mert viszonylag puritán szerkezetek, és van átfedés azonos gyártó típusai között. LJ40 2.4d-hez például, hacsak nem szerkezeti elem kell (bár abból is van azonos),akkor akár Hiluxból, akár 4runnerből lehet alkatrészt szerezni hozzá. Vagy az ász: W460, amihez szintén kismillió alkatrész van és terepen nincs párja.
Én is osztom a véleményed,el kell adni az autót,akkor lehet választani más tipust is. Én személy szerint egyiket sem venném,a Honda szerintem terepen komolytalan,a Landerhez meg az alkatrész drága. Bár japánhoz is van olyan cucc,ami csak gyáriban van,az meg elég húzós árban van. A Lander biztos hogy sokat eszik,a Honda talán kevesebbet. A Terrano szerintem is egy jo megoldás.
Ó értem. Ha én lennék ebben a helyzetben, akkor eladnám az autót, aztán kp-ra már arra az autóra lehet alkudni amelyik csak tetszik!
Terepjáróknál végképp nem véletlen a dízel előtérbe helyezése, mert itt azért egy benzines Freelander (aminek sokkal-sokkal komolyabb a hajtáslánca, mint a hondának) megeszi az ember "életét". Egy dízel Terrano,LJ70 2.4td?
A kettő közül egyébként mindenképp a Land Rover a jobb képességű masina.
Válasz #3816. hozzászólásra
a toyotához egyáltalán nem drága az alkatrész, mert sok van belőle és van jó minőségű utángyártott jó árban, ugyanúgy mint a vw-hez.
A hajadat megeszi mindkettő.Kasztni viszonylag nagy, a benzin motor meg eszik.Jobban járnál egy diesel el.LAndriverhez nemtudom mennyi az alkatrész, azt hizzáértő ember majd megmondja, de a honda az japán, tehát nem olcsó,meg lehet várni kell mire odaér....Viszont ha egyszer rendbe van rakva, pár évig Kitart.Utána meg rohadt sokba kerül
Japán tapasztalat.
Jóóó,de az Alföld nagy! Pláne ha az északi részéről van szó....márpedig arról van szó,nem? :) Elnézést az OFF témáért,ez már nem illik ide a topicba! megyek aludni,mert reggel aratás... jó éjt minden fórumtársnak!
Hát...nem tudom,innen szomszédnak merjelek-e nevezni a Duna mellől,de végül is ez is az Alföld része. Én nem tudom pontosan hol laksz,de úgy rémlik,hogy messze tőlem. Bár mint írtad ebben a csonka Magyarországban nincsenek nagy távolságok...
5003 hozzászólás
Válasz #3840. hozzászólásra
Majdnem vettem egy ilyet 1x. Körbejártam a témát.... valami céges megrendelésnek gyártotta le a rönó sebtiben... úgy dobálta össze. Nem kiforrott darab és nincs semmi a hajtásláncához ha valami romlik. Nem ajánlom.
Válasz #3852. hozzászólásra
mindíg a hátsó tólja az elsőt
Válasz #3847. hozzászólásra
azért, hogy az egyik tudja húzni a másikat
Válasz #3849. hozzászólásra
kb 60-80cm szintkülönbség van 1,5-2m-en belül, s hiába is betonozok, a szintkülönbség akkor is megmarad
Válasz #3845. hozzászólásra
ezt néztem, jól néz ki, csak szerintem ennek is leérne az orra a kapubejáró/kijárónál, ezért kellene terepjáró, mert az magasabb, nem hótolót akarok venni!
Válasz #3845. hozzászólásra
Van valami gikszer a kapubejárónál, azt írta.
Bár oda meg a lapát meg a beton lenne a legjobb, nem a terepjáró.
Válasz #3847. hozzászólásra
nagy a család,és a cég,trafic munkás busz,dacia pikap mindenes,koleost már a gyerek nyúzza,az asszony twingózik,egy öreg clió a pizzafutár ,egy másik clió rsi a versenyautó,és az asszony hugánál van egy megan 1,5 dci,na ez már 7 ha a daciát is rönónak vesszük
Válasz #3844. hozzászólásra
Minek 6?Donornak?
Válasz #3845. hozzászólásra
A kangó-ba a 200literes simán befér
Válasz #3843. hozzászólásra
Ha a kolléga idegenkedne a rönótól, egy vérbeli terepjáró helyett még ez is jobb lenne a felsorolt célokra:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/octavia/skoda_octavia_4x4_1.9_tdi_elegance_110_lovas_klima_4x4-7257747
Bár a nepper nem ír beszámolási lehetőséget...
Válasz #3843. hozzászólásra
a tizediket nyúzom,most is van 6 az udvaron,a 2,2 dci Espace-val voltak nagy gondok a többi idáig jól muzsikál
Válasz #3840. hozzászólásra
Neked bevált a Renault?Mert nekem nagyon nem
Válasz #3838. hozzászólásra
Pont arra gondoltam én is mint Claastra.Egy ilyen pont jó lenne neked meg a vállalkozásodnak.
Válasz #3840. hozzászólásra
Tökéletes. (mármint a típus)
Válasz #3838. hozzászólásra
Telepjáró????
Válasz #3837. hozzászólásra
Egy kétajtós, hatezer-ötszázas, így is van! Nem szabad alább adni!
Válasz #3832. hozzászólásra
900 max 950
Válasz #3835. hozzászólásra
Kell az összkerék, szóval terepes IFA
(bár volt nekünk egy terepes Robur buszunk, az is jó lehetne )
Válasz #3835. hozzászólásra
Az elkapar a hóban,de legalább jó magasan van az alja.
Válasz #3834. hozzászólásra
Ááááááá, egy Wartburg! Mindent tud, amit Szaki leírt, hogy elvárná az autótól.
Válasz #3833. hozzászólásra
Erre a célra a legjobb egy (gázos) Subaru Baja lenne, ha elég a négy ülés. Csak olyan nincs eladó :-(
Válasz #3831. hozzászólásra
Jaja tapasztalatból beszélek én már beleléptem ebbe a szarba 1x.
Válasz #3830. hozzászólásra
Keret?
Válasz #3828. hozzászólásra
Na így már más, ha nem a terep a fő profil akkor gyakorlatilag az összes autót amit ajánlottam nyugodtan felejtsd el!
Osztom PBandi véleményét, egy L300, vagy Hiace jó választás lehet. L300-hoz rogyásig van alkatrész, magas, biztonságos, és kapcsolható 4x4 és ha nincs kínozva durván, akkor a fogyasztása sem hajmeresztő és a motor is bírja egy életre. De alternatíva lehet egy syncro Transporter is.
Válasz #3829. hozzászólásra
hát nem egyszerű! de köszi az infót!
Válasz #3828. hozzászólásra
Hát szerintem akkor neked elég lenne egy hobbiterepjáró vagy valami 4x4es kis furgon is szerintem.Ne ess bele abba a hibába ,hogy megveszed a kemény terepjárót vagy pick-up ot aztán szinte csak aszfalton megy 10liter alá nem adja meg veheted rá a gumit.Benzines L.Rovert meg CRV-t ne vegyél mert leeszi a hajadat,dízelben már ezek is jó alternatívák.
Válasz #3827. hozzászólásra
igazából, alig alig lenne kihasználva, ahol jelenleg lakom, ott az autóval való kijárás gond az udvarból, mivel emelkedik az udvar,és a kapunál ahogy kijárok a "főútra" ott van egy nagy szintkülönbség, és ott télen személyautóval nem fogok tudni kijárni, és ezért kell lecserélnem a Bravam, egy összkerekes terpére, ez az elsődleges célja a lecserélésnek, meg ha a cégben úgy adódik, hogy kikell szállítanom valakinek olajat, alkatrészt akkor ne csak aszfalt úton tudjak vele közlekedni, ez sem egy utolsó szempont, szóval ennyi
Válasz #3825. hozzászólásra
Annyit árulj már el ,hogy tulajdonképpen mire kellene az autó ,mennyit mész egy évben milyen utakon stb. lehet ,ezek ismeretében jobb tanácsokat tudnánk adni.
Válasz #3824. hozzászólásra
Jah. Jó ajánlatnak tűnik. Persze egy ilyen vásárlásakor már érdemes olyat magunkkal vinni,aki ért a diesel motorokhoz,az még jobb ha magát a tipust /és hibáit/ ismeri.
köszi a véleményeket, tapasztalatokat!:)
nem egyszerű a vétel, meggondolandó!:)
Válasz #3820. hozzászólásra
Egy telefont/megtekintést ez is megérne szerintem:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mitsubishi/pajero/mitsubishi_pajero_wagon_2.8_td_gls_klima.7_szem-6886587
Válasz #3822. hozzászólásra
A Terrano-t is és az LJ-t is azért javasoltam volna, mert viszonylag puritán szerkezetek, és van átfedés azonos gyártó típusai között. LJ40 2.4d-hez például, hacsak nem szerkezeti elem kell (bár abból is van azonos),akkor akár Hiluxból, akár 4runnerből lehet alkatrészt szerezni hozzá. Vagy az ász: W460, amihez szintén kismillió alkatrész van és terepen nincs párja.
Válasz #3821. hozzászólásra
Én is osztom a véleményed,el kell adni az autót,akkor lehet választani más tipust is. Én személy szerint egyiket sem venném,a Honda szerintem terepen komolytalan,a Landerhez meg az alkatrész drága. Bár japánhoz is van olyan cucc,ami csak gyáriban van,az meg elég húzós árban van. A Lander biztos hogy sokat eszik,a Honda talán kevesebbet. A Terrano szerintem is egy jo megoldás.
Válasz #3820. hozzászólásra
Ó értem. Ha én lennék ebben a helyzetben, akkor eladnám az autót, aztán kp-ra már arra az autóra lehet alkudni amelyik csak tetszik!
Terepjáróknál végképp nem véletlen a dízel előtérbe helyezése, mert itt azért egy benzines Freelander (aminek sokkal-sokkal komolyabb a hajtáslánca, mint a hondának) megeszi az ember "életét". Egy dízel Terrano,LJ70 2.4td?
A kettő közül egyébként mindenképp a Land Rover a jobb képességű masina.
Válasz #3819. hozzászólásra
nem feltétlenül, de van egy autóm és ebbe a kettőbe számítanák be, s ezért csak
Válasz #3815. hozzászólásra
Mindenképp benzinesben gondolkodsz? És ebben a kettő típusban?
Válasz #3816. hozzászólásra
nem könnyítetted meg a dolgom, de köszi a tippet!
Válasz #3816. hozzászólásra
a toyotához egyáltalán nem drága az alkatrész, mert sok van belőle és van jó minőségű utángyártott jó árban, ugyanúgy mint a vw-hez.
Válasz #3815. hozzászólásra
A hajadat megeszi mindkettő.Kasztni viszonylag nagy, a benzin motor meg eszik.Jobban járnál egy diesel el.LAndriverhez nemtudom mennyi az alkatrész, azt hizzáértő ember majd megmondja, de a honda az japán, tehát nem olcsó,meg lehet várni kell mire odaér....Viszont ha egyszer rendbe van rakva, pár évig Kitart.Utána meg rohadt sokba kerül
Japán tapasztalat.
szerintetek melyik a jobb és gazdaságosabb?
land rover freelander 1.8 benzines, vagy honda cr-v 2.0 benzines, mindkettő 98-as évjárat
Válasz #3813. hozzászólásra
Keleti széle.
Én is bocs.
Jó éjt!
Válasz #3812. hozzászólásra
Jóóó,de az Alföld nagy! Pláne ha az északi részéről van szó....márpedig arról van szó,nem? :) Elnézést az OFF témáért,ez már nem illik ide a topicba! megyek aludni,mert reggel aratás... jó éjt minden fórumtársnak!
Válasz #3811. hozzászólásra
Épp az Alföld másik széle....
Válasz #3810. hozzászólásra
Hát...nem tudom,innen szomszédnak merjelek-e nevezni a Duna mellől,de végül is ez is az Alföld része. Én nem tudom pontosan hol laksz,de úgy rémlik,hogy messze tőlem. Bár mint írtad ebben a csonka Magyarországban nincsenek nagy távolságok...
Válasz #3806. hozzászólásra
Csak mert akkor majdnem szomszéd mégis.
Válasz #3805. hozzászólásra
Ha mi már nem is, azért az utódaink csak megérik, hogy újra nagy lesz!
Válasz #3807. hozzászólásra
Engem is !
Esetleg új Ranger 2,2(a 150 LE-s) vagy 3,2 mocis, kézi váltós valakinek ????????????
Új Isuzu D max van valakinek?
a fogyasztása érdekelne
Válasz #3800. hozzászólásra
Igen az Alföldet, Miért is?
Válasz #3799. hozzászólásra
Hát igen...bár nagyobb volna ez az Ország mint valamikor!