Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD390.17 FtCHF432.15 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Az egyik pinceszomszédomnak van egy dízel pár éve kijárni a pincébe meg a földjeihez a lényeg ,hogy a pincesor egy kb25%vagy talán meredekelbb parton van ott télen hóeltakarítás sincs spórol vele az önkormányzat na ott a Freelander a letaposott jeges havas úton simán jön megy (lefelé szépen dolgozik a lejtmenetvezérlője) szóval olyan szar nem lehet.
Freelandernél a benzinmotor felejtős.
Eléggé elqrták.. a non plus ultra a V6 automata váltóval, az többet van aknán mint az úton.
A dízelek elég jól elketyegnek, a fogyasztásuk pedig példás. Némely darabnál a hátsó difi háza ferde (alu présöntés), ezért eszi a csapágyakat, de legalább nem drága bele két szabvány csapágy.
A hátramenő hosszú kardántengelyen van egy gumírozott torziós lengéscsillapító. Egy idő után kinyalódik a gumi. Akkor le kell vágni, nem okoz gondot.
A dízelnél előfordulhat, hogy valamelyik motortartó bak eltörik.
A hátsó kipufogó dob szert átrohadni 8-10 év után. Kb. 20 ezer Ft.
Ezt leszámítva szerethető gép, nehéz terepre és igáslónak nem való.
Lehet, nem is annyira erős az a kifejezés.
Igen, olvastam a taliról, jó ötlet!
Összemérhetitek nemcsak a saját ügyességeteket, hanem a terepjárókét is.
Nagyon köszönöm, hogy szívesen látnál.Igazából nem is lenne fontos, hogy valaki mellé beüljek, jogsi van, terepjáró is, csak ne úúúúútálnék annyira vezetni.
Na azért a "tanbanya" az erős...maximum tanárnéni!
Itt leszek mostanában,mert ha visszaolvasol,javaslatot tettem egy terepjárós összejövetelre,itt felénk az Alföldön. Úgyhogy ha már le ment a munka nagy része a földeken,akkor páran talán összejönnénk itt nálunk,hogy egy kicsit dagonyázzunk. Persze aki messze lakik,nem várható el hogy el jöjjön...még ha jó is lenne...azért remélem hogy ha összejön a találkozó,akkor lesz egy gavallér 4x4-es,aki mellé be ülhetsz,és koccinthatunk a személyes találkozóra!
Land Rover Freelander vásárlásakor mikre kell odafigyelni?Mik azok a dolgok amiket meg kell nézni, mondjuk, ami betegsége, vagy stb.?
Segítsetek légyszi!
Most tavasszal volt életében először hozzányúlva a futóműhöz, alsó felső talpasok, laprúgószilentek lettek cserélve, illetve most a belső kormányösszekötőt fogom cserélni mert lógni kezdett a gömbfeje, szóval rendben van átvolt nézve, féltengelyes megkattanása van ha igen nagyot fogatok vele
Igazán nincs mit! Örülök, hogy lehetett egy kis részem abban, hogy most már egészen jól megy!Látod, érdemes végigolvasni, amit egy tanbanya ír!
Járok pedig erre, s örömmel vettem észre, hogy mostanában - hála az égnek - újra be-bejársz ide. Ne is légy hűtlen hozzánk!
Hát majd télen most nincs idő minden nap kell folyamatosan örülök, hogy az olajat letudom cserélni mindig időben.
Lesz rajta javítani való, első lökhárító gumi szilentjei kivannak szopósodva kopva, lóg rezeg rajta, ködlámpa kábel leszakadva, nívópálca tok motorblokkba való csatlakozásánál gumigyűrű csere mert ködöli az olajat, csak épen az önindító alatt van ez és nem lehet hozzáférni látni... Aztán ugye a féltengelyeket megnézni hol is lehet rossz, bár kézzel nem érzem hogy annyira lógnának.
Meg ilyen általános használati dolgok. A platóbélése alatt is kivan fényesedve ezt is lekéne kezelni alvázvédővel ésatöbbi...
Telente egykét nap karbantartás és egész évben kitart végig.
Ez a lényeg, még ennyi km után is. Japán autó
Ne forgasd ki szavaim legyél szíves.
Nem állandóan csak terepen ahogy írod, hanem rendszeresen terepen, csakúgy mint a nissan is itt nálam, de azért ők többet terepeznek ez tény.
Viszont ebben még mindig gyári kerékcsapágyak terepváltó féltengelyek kardánok híd difi akármi van, igaz fűzött rövid motort már cseréltem benne.
Ja és az óra tekergetést ez sem úszta meg, nyíregyháza tájéki autó ez visszajártam oda és felismerték, most 320ezer van az órájában de 2009-ben is ennyi volt már, igaz mikor mi vettük 190-200körül volt benne valahol szóval...
A japán autó és főleg a régebbi japán autó kevésbé szerelős szerintem.
Amúgy nekem is megkattan utóbbi időben az eleje, gondolom féltengely, igaz egyesen kormánnyal is csinálja ha akkorát fogatok, remélem nem a difit fogazza le hehe
Toyota az egyik legmegbízhatóbb típus! Elég megnézni,a mai napig mennyi fut Afrikában,vagy a Közel Keleten. Még a régi filmekben is feltűnnek,már akkor is a megbízhatóság szimbólumai voltak!
Amúgy meg ha egy terepjárót javarészt csak terepen használnak,akkor az állandó karbantartást igényel,különben szét hullik akár néhány éven belül. Lehet az Defender,Navara,akármi!
nekem eddig német autóim voltak de már 5 éve toyota van, szerintem ez valamivel jobb mint amazok voltak. Nincs túlbonyolítva, benne van az anyag.
A toyotán kívül már az összes konszern speciális csavarokat használ az új autóknál, amiket nem lehet normál kulcsokkal szerelni.
A szervízelésen akarnak kaszálni. Ismerősök közül akik új kocsikat vettek, sokuknak nagyon rosszak a tapasztalataik. Rengeteg a probléma már az elején, hát mi lesz akkor később?
Ma arattam bérbe napraforgót unokatestvéremnek.
Jött egy telefon, haza kellett mennem a bélyegzőmért, elvitt a rokon.
Defendere van és kifaggattam rendesen. 365ezer km van benne, használják rendesen az biztos, terepen többet megy mint nekem a navara, úton viszont jelentősen kevesebbet, nekem 40ezer km belemegy évente abba meg 15 kb.
Lényeg, hogy ennyi km után szét van esve a kocsi egy kicsit, csörög zörög rezeg ajtók nem csukódnak huzat bejön....
Folyamatosan javítani kell, féltengely csuklók, függőcsapok, kardánkeresztek ezek évente többször is akár, szimeringek hidaknál hajtásoknál, futómű alkatrészek....
de pl Komplett terepváltót is kellett venni bele mert szétszakadt és szétpattant a háza.
Első diffit is kellett cserélni nekik, de most a kormányművel is van valami.
Motorja még jó de kicsit füstölög azért.
Szóval szóval.... és ezek nem hírből vett infók, hozzáteszem a kocsi tényleg van használva erdészeti vadászati és mezőgazdasági célokra folyamatosan.
Nem leszólásképpen félreértés ne essék de ezek tények.
Nagyon köszönöm a segítséget! Én is így próbáltam,de nem sikerült. Akkor valószínűleg én rontottam el valamit. Szia rilex,rég "láttalak" a fórumon,bár hozzáteszem gyorsan,hogy én voltam rég itt. De hogy pont Te segítesz megosztani a videót,az több mint megtisztelő! Köszi Neked is Sanyi,meg próbálok mindjárt még egy durva videót linkelni. Na és a többiektől kérdem,melyik gépre szavaztok?
Nem okoskodás, csak segítségképpen, ha nem veszed tolakodásnak:
A zenénél(pl. you tube-n) ráklattyolsz arra, hogy "megosztás", aztán pedig arra, hogy "beágyazás". Megjelenik ott egy jó hosszú mindenféle szöveg.Bal egérgombbal ezt az egészet bemásolod az egérbe. A fórumhozzászólásban beilleszted az egérből a legalsó üres téglalapba, oda, hogy "Új video". Aztán ráklatty arra, hogy "elment". Akkor már megjelenik a klipp képe alul. A klipp mellett lesz egy olyan zöld színű szöveg, hogy "beilleszt", erre kattintani, aztán alul arra, hogy "Mehet", s már lehet is élvezni a zenét!:))
Remélem, tudtam segíteni, ha nem érthető valami, nyugodtan kérdezzél.:))
Teljesen igazad van a pályákkal kapcsolatban, oda tényleg a "kicsik" valók, jóval agilisebbek. A két olajkörös 660 SMC egyébként szerintem a valaha gyártott legjobb KTM (volt LC8 is, de robbanékonyságban labdába se rúghatott az smc mellett).
Válasz #3753. hozzászólásra
Kajak ugyan ez van nekünk is csak hosszúba még a lökösön is a levonó, az alvázszám v a míg a g-nél wdb csak sokam ráteszik a merci emblémát.
5003 hozzászólás
Válasz #3786. hozzászólásra
A kattogtatás összkerékben kanyarodáskor csinálja ??
Válasz #3801. hozzászólásra
miért szar a benzines?mit nézzek meg rajta ha kipróbálom?1.8-as benzines egyébként
Válasz #3792. hozzászólásra
Az egyik pinceszomszédomnak van egy dízel pár éve kijárni a pincébe meg a földjeihez a lényeg ,hogy a pincesor egy kb25%vagy talán meredekelbb parton van ott télen hóeltakarítás sincs spórol vele az önkormányzat na ott a Freelander a letaposott jeges havas úton simán jön megy (lefelé szépen dolgozik a lejtmenetvezérlője) szóval olyan szar nem lehet.
Válasz #3798. hozzászólásra
Freelandernél a benzinmotor felejtős.
Eléggé elqrták.. a non plus ultra a V6 automata váltóval, az többet van aknán mint az úton.
A dízelek elég jól elketyegnek, a fogyasztásuk pedig példás. Némely darabnál a hátsó difi háza ferde (alu présöntés), ezért eszi a csapágyakat, de legalább nem drága bele két szabvány csapágy.
A hátramenő hosszú kardántengelyen van egy gumírozott torziós lengéscsillapító. Egy idő után kinyalódik a gumi. Akkor le kell vágni, nem okoz gondot.
A dízelnél előfordulhat, hogy valamelyik motortartó bak eltörik.
A hátsó kipufogó dob szert átrohadni 8-10 év után. Kb. 20 ezer Ft.
Ezt leszámítva szerethető gép, nehéz terepre és igáslónak nem való.
Szityu
Válasz #3797. hozzászólásra
...egyébként meg mintha az Alföldet emlegetted volna.....
Válasz #3797. hozzászólásra
Szép kis országunkban nincs is távolság!
Válasz #3792. hozzászólásra
A hátsó hajtás viszkója (ami a középső osztómű helyett van), hengerfejesedésre hajlamos benzinmotor.
Válasz #3796. hozzászólásra
Gondoltam...mivel hogy te sem a szomszédban laksz...
Válasz #3795. hozzászólásra
Nem azért mondtam.
... és kötve hiszem.
Válasz #3794. hozzászólásra
Akkor módosítok: remélem akad egy gavallér sofőr,aki elvezeti idáig a terepjáródat,amiben utasként ülsz...
Válasz #3793. hozzászólásra
Lehet, nem is annyira erős az a kifejezés.
Igen, olvastam a taliról, jó ötlet!
Összemérhetitek nemcsak a saját ügyességeteket, hanem a terepjárókét is.
Nagyon köszönöm, hogy szívesen látnál.Igazából nem is lenne fontos, hogy valaki mellé beüljek, jogsi van, terepjáró is, csak ne úúúúútálnék annyira vezetni.
Válasz #3789. hozzászólásra
Na azért a "tanbanya" az erős...maximum tanárnéni!
Itt leszek mostanában,mert ha visszaolvasol,javaslatot tettem egy terepjárós összejövetelre,itt felénk az Alföldön. Úgyhogy ha már le ment a munka nagy része a földeken,akkor páran talán összejönnénk itt nálunk,hogy egy kicsit dagonyázzunk. Persze aki messze lakik,nem várható el hogy el jöjjön...még ha jó is lenne...azért remélem hogy ha összejön a találkozó,akkor lesz egy gavallér 4x4-es,aki mellé be ülhetsz,és koccinthatunk a személyes találkozóra!
Sziasztok!
Land Rover Freelander vásárlásakor mikre kell odafigyelni?Mik azok a dolgok amiket meg kell nézni, mondjuk, ami betegsége, vagy stb.?
Segítsetek légyszi!
Köszönöm!
Válasz #3790. hozzászólásra
Most tavasszal volt életében először hozzányúlva a futóműhöz, alsó felső talpasok, laprúgószilentek lettek cserélve, illetve most a belső kormányösszekötőt fogom cserélni mert lógni kezdett a gömbfeje, szóval rendben van átvolt nézve, féltengelyes megkattanása van ha igen nagyot fogatok vele
Egy elkopott szilent is okozhat kattanást a futóműben.
Érdemes végig ellenőrizni időnként.
Üdv
Szityu
Válasz #3773. hozzászólásra
Igazán nincs mit! Örülök, hogy lehetett egy kis részem abban, hogy most már egészen jól megy!Látod, érdemes végigolvasni, amit egy tanbanya ír!
Járok pedig erre, s örömmel vettem észre, hogy mostanában - hála az égnek - újra be-bejársz ide. Ne is légy hűtlen hozzánk!
Válasz #3787. hozzászólásra
Hát majd télen most nincs idő minden nap kell folyamatosan örülök, hogy az olajat letudom cserélni mindig időben.
Lesz rajta javítani való, első lökhárító gumi szilentjei kivannak szopósodva kopva, lóg rezeg rajta, ködlámpa kábel leszakadva, nívópálca tok motorblokkba való csatlakozásánál gumigyűrű csere mert ködöli az olajat, csak épen az önindító alatt van ez és nem lehet hozzáférni látni... Aztán ugye a féltengelyeket megnézni hol is lehet rossz, bár kézzel nem érzem hogy annyira lógnának.
Meg ilyen általános használati dolgok. A platóbélése alatt is kivan fényesedve ezt is lekéne kezelni alvázvédővel ésatöbbi...
Telente egykét nap karbantartás és egész évben kitart végig.
Ez a lényeg, még ennyi km után is. Japán autó
Válasz #3786. hozzászólásra
Akkor arra a "kattanásra" figyelj,derítsd ki mi okozza és javítsd meg,később nagyobb baj lehet belőle.
Válasz #3784. hozzászólásra
Ne forgasd ki szavaim legyél szíves.
Nem állandóan csak terepen ahogy írod, hanem rendszeresen terepen, csakúgy mint a nissan is itt nálam, de azért ők többet terepeznek ez tény.
Viszont ebben még mindig gyári kerékcsapágyak terepváltó féltengelyek kardánok híd difi akármi van, igaz fűzött rövid motort már cseréltem benne.
Ja és az óra tekergetést ez sem úszta meg, nyíregyháza tájéki autó ez visszajártam oda és felismerték, most 320ezer van az órájában de 2009-ben is ennyi volt már, igaz mikor mi vettük 190-200körül volt benne valahol szóval...
A japán autó és főleg a régebbi japán autó kevésbé szerelős szerintem.
Amúgy nekem is megkattan utóbbi időben az eleje, gondolom féltengely, igaz egyesen kormánnyal is csinálja ha akkorát fogatok, remélem nem a difit fogazza le hehe
Válasz #3782. hozzászólásra
Toyota az egyik legmegbízhatóbb típus! Elég megnézni,a mai napig mennyi fut Afrikában,vagy a Közel Keleten. Még a régi filmekben is feltűnnek,már akkor is a megbízhatóság szimbólumai voltak!
Amúgy meg ha egy terepjárót javarészt csak terepen használnak,akkor az állandó karbantartást igényel,különben szét hullik akár néhány éven belül. Lehet az Defender,Navara,akármi!
Válasz #3780. hozzászólásra
Tudhatnád hogy sanberg=Nissan forever
nekem eddig német autóim voltak de már 5 éve toyota van, szerintem ez valamivel jobb mint amazok voltak. Nincs túlbonyolítva, benne van az anyag.
A toyotán kívül már az összes konszern speciális csavarokat használ az új autóknál, amiket nem lehet normál kulcsokkal szerelni.
A szervízelésen akarnak kaszálni. Ismerősök közül akik új kocsikat vettek, sokuknak nagyon rosszak a tapasztalataik. Rengeteg a probléma már az elején, hát mi lesz akkor később?
Akkor a nagy sikeren fel buzdulva,még egy videó az extrém kategóriából....
Nem haragudnék ha valaki egy ilyet hozzám dobna...
Válasz #3775. hozzászólásra
2 dologgal lehet magyarázni.
1: Semmi sem tart örökké, előbb utóbb minden széthullik.
2: Lehet hogy pont egy hulladékot fogott ki.
Sikerült! Olyan voltam mint a rossz gyerek,nem olvastam rendesen végig,amit a "tanárnéni" mondott...
Miért nem sikerüüüüüüüüüüüüül?
Egy kis sár gyúrás és jégtörés....azért a Hummer nagy király...http://youtu.be/bJqogJw3pX8
Ma arattam bérbe napraforgót unokatestvéremnek.
Jött egy telefon, haza kellett mennem a bélyegzőmért, elvitt a rokon.
Defendere van és kifaggattam rendesen. 365ezer km van benne, használják rendesen az biztos, terepen többet megy mint nekem a navara, úton viszont jelentősen kevesebbet, nekem 40ezer km belemegy évente abba meg 15 kb.
Lényeg, hogy ennyi km után szét van esve a kocsi egy kicsit, csörög zörög rezeg ajtók nem csukódnak huzat bejön....
Folyamatosan javítani kell, féltengely csuklók, függőcsapok, kardánkeresztek ezek évente többször is akár, szimeringek hidaknál hajtásoknál, futómű alkatrészek....
de pl Komplett terepváltót is kellett venni bele mert szétszakadt és szétpattant a háza.
Első diffit is kellett cserélni nekik, de most a kormányművel is van valami.
Motorja még jó de kicsit füstölög azért.
Szóval szóval.... és ezek nem hírből vett infók, hozzáteszem a kocsi tényleg van használva erdészeti vadászati és mezőgazdasági célokra folyamatosan.
Nem leszólásképpen félreértés ne essék de ezek tények.
Sanyi 21 másodperccel maradt le! Ezt nevezem.... Köszi mégegyszer!
Nagyon köszönöm a segítséget! Én is így próbáltam,de nem sikerült. Akkor valószínűleg én rontottam el valamit. Szia rilex,rég "láttalak" a fórumon,bár hozzáteszem gyorsan,hogy én voltam rég itt. De hogy pont Te segítesz megosztani a videót,az több mint megtisztelő! Köszi Neked is Sanyi,meg próbálok mindjárt még egy durva videót linkelni. Na és a többiektől kérdem,melyik gépre szavaztok?
Válasz #3771. hozzászólásra
Néhány másodperccel megelőztelek!
Válasz #3769. hozzászólásra
Na de egyszerre
Válasz #3767. hozzászólásra
Válasz #3767. hozzászólásra
Válasz #3765. hozzászólásra
Nem okoskodás, csak segítségképpen, ha nem veszed tolakodásnak:
A zenénél(pl. you tube-n) ráklattyolsz arra, hogy "megosztás", aztán pedig arra, hogy "beágyazás". Megjelenik ott egy jó hosszú mindenféle szöveg.Bal egérgombbal ezt az egészet bemásolod az egérbe. A fórumhozzászólásban beilleszted az egérből a legalsó üres téglalapba, oda, hogy "Új video". Aztán ráklatty arra, hogy "elment". Akkor már megjelenik a klipp képe alul. A klipp mellett lesz egy olyan zöld színű szöveg, hogy "beilleszt", erre kattintani, aztán alul arra, hogy "Mehet", s már lehet is élvezni a zenét!:))
Remélem, tudtam segíteni, ha nem érthető valami, nyugodtan kérdezzél.:))
áhh,feladom............bocs a sok próbálkozásért........
http://youtu.be/OgD4gR5iXks
Bazz,miért nem jelenik meg ablakban a videó, Ki készülök ettől a be illesztéstől.....
http://youtu.be/OgD4gR5iXkshttp://youtu.be/OgD4gR5iXkshttp://youtu.be/OgD4gR5iXks
Válasz #3762. hozzászólásra
Szerintem mi maradjunk az elérhető típusoknál... :))
http://youtu.be/OgD4gR5iXks
Na itt van egy kis terepjáró körbenézni a határt, bevásárolni járni, na meg esetleg a Monacói nyaralóba járni!
Range Rover
Válasz #3746. hozzászólásra
Teljesen igazad van a pályákkal kapcsolatban, oda tényleg a "kicsik" valók, jóval agilisebbek. A két olajkörös 660 SMC egyébként szerintem a valaha gyártott legjobb KTM (volt LC8 is, de robbanékonyságban labdába se rúghatott az smc mellett).
Az pont belevaló , nem kell pörgetni , elketyeg sokáig , bár a turbóssal biztos virgoncabb lenne .
Válasz #3756. hozzászólásra
a régiekre gondoltam(kocka )nekem volt anno
Válasz #3757. hozzászólásra
2,5d 5cilinderes Merci szívó,kicsit lomha ,valószínű kap egy turbóst
Motor?
Válasz #3753. hozzászólásra
Az nem a francia Dangel? A mostani Jumpy/Scudo/Expert alatt legalábbis az van.
Válasz #3753. hozzászólásra
Kajak ugyan ez van nekünk is csak hosszúba még a lökösön is a levonó, az alvázszám v a míg a g-nél wdb csak sokam ráteszik a merci emblémát.