Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.88 FtUSD404.37 FtCHF439.95 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
dehogyis!
Érdekesmód errefelé nemszokott hengerfejes lenni niva igaz kuplungot meglehet étetni vele ha falábú az ember illetve aki hosszúban megy vele. Niva csak felezővel használható terepen ezt megkell jegyezni.
Inkább a feéltengelyek gyengéi de ha egyszerre kivannak cserélve a csuklók igen sokáig jó.
Az enyém bekopogott múltkor igaz olajnyomása sem volt még jól is birta
Tegnap mentünk a cimborákéval elmondanám hogy épen egy akutális nekedvaló történt, miszerint egy Samurai elsüllyedt egy nagyobb lápában mi meg átmentünk rajta és ki is húztuk szépen...
No sikerült összerakni a nivámat!
Új féltengőcsuklók ittottamott rajta, illetve ahol jóvolt gumiharangot cseréltem. Vezérműlánc feszitő tökig kirúgva is kevés volt gy hegesztettünk végére egy 6-os anyát hehe
Viszont most jó nem kattog a féltengő! Mondjuk ehhez az is hozzátartozik, hogy két év egy helyben állás alatt is fáradt a rúgója kicsit puhább lett alapból egykét centivel megült ahhoz képest mint amikor beleraktam a magasitó pogácsákat annak idején.
Viszont ezekkel meg sokkal magasabb a hasa ami nem hátrány.
Kap egy húszas kanna benzint aztán délután dörrentés két fehér 1,7-es pusztitóval hehe
Baba kis tréler. Ilyen kellene nekem is a kaptárokat cibálni. Na megmutatom a képet a méheknek, ha nagyon jól fognak hordani akkor veszek egyet. Mondjuk egy ilyen trélerért kellene vagy 5ször pergetni az akácot!!!
Suller olyat gyárt, amilyet kérsz, erre állt rá. Sokat exportál a német piacra is.
Ugorj be hozzá, hozzád nincs is olyan messze. Bérelni is lehet nála.
Na még ezért is teccik a Stema tréler, mert gyárilag a kis vaskos azthiszem 10-es gumik vannak alatta, mondom nagyobbféle bobcat-ot húztam vele nem is keveset de ezeknek megsem kottyant.
Majd annak idején a kerekeket jól nézd meg, mert alapból lehet ilyen kis 155 r13as van rajta ami nálam hamar szétment.
Gariban +kis ráfizetéssel cserélték ilyen kis pici dundi kerékre.
A méretét nem tudom de ezzel nem volt gond.
Válasz #3438 hozzászólás
Csak azt is tartsd szem előtt, hogy nagy E jogsi kell hozzá.
Vagy B+kis e.
Nekem Humbaur márka van 2500 össztömeg
165*310*35 alsókerekes,tandemes.
2éve cakk-pakk 750 volt az ára.
És ez gyerek bpw hidas +a vonórész és a fék is.
Ja, viszont nekem van egy XM-em is (ami ha fekszik, akkor kiba' alacsony, és ha nem megy a motorja, akkor fekszik), meg készül egy ültetett+spoilerezett öreg SAAB 900 brutális első túlnyúlással, és így billentve nagyon barátságos rámpaszög adódik. Meg arra gondoltam, hogy így könnyebb lesz rá felrángatni a rönköket az erdőben. Amúgy ki tudja, egyszer béreltem egy ilyet, és tetszett, bár a hosszútávú tapasztalat majd csak ezután jön.
Alsó vs. külső kerék: mindegyiknek van előnye és hátránya, nekem ez a szimpatikusabb, bár kétségtelen, hogy qrva széles, 2,4 biztosan megvan. Viszont ennek általában alacsonyabb a platója (súlypont), és nagyobb a hasmagassága a nagyobb kerekek miatt, és ez mindegyik előnyösebb a dűlőúton/tarlón.
A Stema csak egyentréleket gyárt, nekem meg ilyen egyedi igényeim voltak. Így ránézésből eddig meggyőző a Suller. Ha erre jársz (Szoboszló) megfogdoshatod
Nekem a forgalmiban a fékezett vontatási tömeg 2100kg, tehát akkor ekkora össztömegű trélert húzhatok?
Jól értelmezem?
ha mondjuk 500kg a tréler maga önsúlyban, akkor 1600kg-ot vihetek a hátán
Mondjuk a billentési funkció nekem nem lenne szempont úgy gondolom, autót ha vinni kell rajta néha simán is felhúzhatom szerintem.
Tényleg Te miért kérted ezt rá??? Hol használható ez jól a mindennapokban?
Én inkább alsó kerekest választanék, keskenyebb vagy félméterrel és 2méteres platószélességnél ha még melléjön ennyi plusszba már nem kevés túllóg az autó szélességén.
Stema trélereket nem nézted esetleg? Én eddig ilyenekkel kacsintgattam de drágábbak nem is kevéssel aztán ha szerkezetre tartósságra tudják ugyanazt akkor nem is lenne kérdés a választás
Én ősszel voltam így, és akkor rendeltem meg ezt a futót. Így vadi új:
a gyártó: http://www.suller-futo.hu/
Nekem a kritériumom az volt, hogy:
- külső kerekes a minél alacsonyabb súlypont miatt
- dupla tengelyes KNOTT vagy AL-KO torziós futóművel
- 2 tonna össztömegre méretezve, de 1600 kg-ra vizsgáztatva ('hogy a Previával is tudjam húzni)
- 450 kg alatti önsúly, teljesen horganyzott kivitel
- 1,9m széles (esetleg 2m), és 4m hosszú sík rakfelület
- teljesen burkolt padló, 30-40 cm magas, levehető, hátul lenyitható oldalfalakkal
- kézi csörlő, rögzítő szemek körben (8 db)
- Vagy rámpa, vagy billenő plató, mindegy. A billenő előnyt élvez, ha belefér az önsúlyba.
és ez lett a vége, 700+ÁFÁért:
bő 2 tonna terhelhetőség, 425 kg önsúly, 30 cm-es oldalfalak billenésből sajnos csak a tengely körüli billentés fért bele a tömegbe.
Korzó!
A tréleredről mesélj már nekem még valamit!
Képet esetleg, de gyártmányt egyebeket kiváncsi vagyok!
Fogok venni én is egy trélert, mindig van mit húzkodni rajta, szoktam bérelni ilyen célokra de kéne egy saját.
Irtam a pótkocsis topicba, hogy egy 4,00x2,00méteres trélerre készitenék kalodát gyors cserés felépitményt mert bárányt is hordok rendszeresen leadni aztán traktorral megyünk mindig ami lassú, ha szezon van és az 5455-ös ferga megy folyamatosan akkor mtz-vel kétszeméllyel megbüntetnek rendre, és vagy háromszor annyi üzemanyagba kerül. Jójó nem messzire kell vinni 25 kilométerre reggelenként de a tizen év alatt már megtérült volna az ára csak ezen hehe
Aztán ha hoszabb vasanyag kell akkoris tizen kilométereket megyünk traktorral pótkocsival mert helyben kevés jó vasanyag van tüzépen, ésatöbbi...
Csak nekem a nissanon 2100-as kampó van tehát ennyit vontathatok vele hivatalosan ami nem rossz, de ha mondjuk szereznék egy Landcruisert őszre akkor nemtudnám azt kihasználni tökig hehe
Válasz #3414. hozzászólásra
Ott nézelödtem. Amit hirdetnek mind terepen alig, vagy sosem használt, hát nem tom. 4x4-et hogy tudom jol müködik-e ? Gondolom nem kell nekiállítani mint MTZ-t a fának.
Ezért van nekem terepre és cuccolni egy rövid Cruiser 2,8tonnás horoggal, meg egy hozzá illő univerzális futóval*, meg egy nagy egyterű a családnak.
____________________________
*: 1,9x4,0m, dupla tengely, billenthető, levehető oldalfallal, rámpával-csörlővel
Aszfaltra az XC90 a nyerő, hameg kicsit dolgoztatni is kellene meg útra is akkor Landcruiser kéziváltóval.
Gondolom azzal is lehet 140-el pályázni ha úgyvan, annyit birnia kéne, XC90 a legkisebb 163lovas motorral is 160-nál siricsendben utazik mint a vaj. Mondjuk vontatásra gondolok most leginkább mert azt néha kell nagy futót trélert, azt az XC is vontathat vagy 2,2tonnáig úgytudom, de azért az LCR az igazi vontatós autó.
Ermike!
Ami most fogható az mind túlvan tárgyalva egyenlőre, aki meg nem adja megbeszéltem, hogy szóljonak és szóljonak és szóljonak ha úgyvan...
ha nézegeted a hahu-t, akkor érdekes módon a személyautóknál is vannak mitsu l200-ok és külön a kishaszonjárműveknél is. érdemes mindkét helyen keresni. van egy hirdetéskód is, most olyan 663-al kezdődik ez minél nagyobb, annál frissebb hirdetés. sokszor csak a kódot nézem
5003 hozzászólás
Válasz #3450. hozzászólásra
állítólag a merci árlistán csak 1 autó előzi meg
Válasz #3450. hozzászólásra
Beengedném a portára!
Válasz #3451. hozzászólásra
Biztosan kikerültétek a lápot. A szélén el lehet menni még nissannal is.
Válasz #3449. hozzászólásra
dehogyis!
Érdekesmód errefelé nemszokott hengerfejes lenni niva igaz kuplungot meglehet étetni vele ha falábú az ember illetve aki hosszúban megy vele. Niva csak felezővel használható terepen ezt megkell jegyezni.
Inkább a feéltengelyek gyengéi de ha egyszerre kivannak cserélve a csuklók igen sokáig jó.
Az enyém bekopogott múltkor igaz olajnyomása sem volt még jól is birta
Tegnap mentünk a cimborákéval elmondanám hogy épen egy akutális nekedvaló történt, miszerint egy Samurai elsüllyedt egy nagyobb lápában mi meg átmentünk rajta és ki is húztuk szépen...
igaz,hogy nem 4×4....de akkor is
Válasz #3448. hozzászólásra
Faxa akkor mostanra már gondolom vagy a kuplung vagy a hengerfejtömés cserénél tartotok.Vagy is-is.
No sikerült összerakni a nivámat!
Új féltengőcsuklók ittottamott rajta, illetve ahol jóvolt gumiharangot cseréltem. Vezérműlánc feszitő tökig kirúgva is kevés volt gy hegesztettünk végére egy 6-os anyát hehe
Viszont most jó nem kattog a féltengő! Mondjuk ehhez az is hozzátartozik, hogy két év egy helyben állás alatt is fáradt a rúgója kicsit puhább lett alapból egykét centivel megült ahhoz képest mint amikor beleraktam a magasitó pogácsákat annak idején.
Viszont ezekkel meg sokkal magasabb a hasa ami nem hátrány.
Kap egy húszas kanna benzint aztán délután dörrentés két fehér 1,7-es pusztitóval hehe
Válasz #3443. hozzászólásra
Baba kis tréler. Ilyen kellene nekem is a kaptárokat cibálni. Na megmutatom a képet a méheknek, ha nagyon jól fognak hordani akkor veszek egyet. Mondjuk egy ilyen trélerért kellene vagy 5ször pergetni az akácot!!!
Válasz #3445. hozzászólásra
(ráadásul ez az ő saját Cruisere ;)
Válasz #3442. hozzászólásra
Suller olyat gyárt, amilyet kérsz, erre állt rá. Sokat exportál a német piacra is.
Ugorj be hozzá, hozzád nincs is olyan messze. Bérelni is lehet nála.
Válasz #3443. hozzászólásra
Azt ígérted intézel E kategóriás tanfolyamot, de látom rám marad az!
Válasz #3441. hozzászólásra
Na még ezért is teccik a Stema tréler, mert gyárilag a kis vaskos azthiszem 10-es gumik vannak alatta, mondom nagyobbféle bobcat-ot húztam vele nem is keveset de ezeknek megsem kottyant.
Válasz #3440. hozzászólásra
Majd annak idején a kerekeket jól nézd meg, mert alapból lehet ilyen kis 155 r13as van rajta ami nálam hamar szétment.
Gariban +kis ráfizetéssel cserélték ilyen kis pici dundi kerékre.
A méretét nem tudom de ezzel nem volt gond.
Válasz #3439. hozzászólásra
Csak nekem egy 4x2m-es kellene 2100kg össztömegre vizsgáztatva az autóhoz igazitva
Válasz #3438 hozzászólás
Csak azt is tartsd szem előtt, hogy nagy E jogsi kell hozzá.
Vagy B+kis e.
Nekem Humbaur márka van 2500 össztömeg
165*310*35 alsókerekes,tandemes.
2éve cakk-pakk 750 volt az ára.
És ez gyerek bpw hidas +a vonórész és a fék is.
Válasz #3433. hozzászólásra
Gézám!
tudod hogyvan az én koromban már...
Az se baj ha lány
Válasz #3435. hozzászólásra
uhhh úgylátom rossz lóra tettem
Válasz #3434. hozzászólásra
OK, majd szólj.
Válasz #3432. hozzászólásra
Pedig arról még nem is beszéltünk, hogy ha rúdjánál elkezded kézzel húzogatni/pumpálni, akkor az egész felágaskodik...
Aratás után elugrok majd csobbanni délután a szoboszlai vizbe egyszer, megnézem akkor
Válasz #3432. hozzászólásra
csak az asszony meg ne tudja
Válasz #3431. hozzászólásra
Ennek már a fele sem tréfa
Válasz #3429. hozzászólásra
Hát ha szeretnéd...
Válasz #3429. hozzászólásra
Válasz #3428. hozzászólásra
A Tiédet???
Válasz #3424. hozzászólásra
Takaji, mint az Aszú :-)
Ja, viszont nekem van egy XM-em is (ami ha fekszik, akkor kiba' alacsony, és ha nem megy a motorja, akkor fekszik), meg készül egy ültetett+spoilerezett öreg SAAB 900 brutális első túlnyúlással, és így billentve nagyon barátságos rámpaszög adódik. Meg arra gondoltam, hogy így könnyebb lesz rá felrángatni a rönköket az erdőben. Amúgy ki tudja, egyszer béreltem egy ilyet, és tetszett, bár a hosszútávú tapasztalat majd csak ezután jön.
Alsó vs. külső kerék: mindegyiknek van előnye és hátránya, nekem ez a szimpatikusabb, bár kétségtelen, hogy qrva széles, 2,4 biztosan megvan. Viszont ennek általában alacsonyabb a platója (súlypont), és nagyobb a hasmagassága a nagyobb kerekek miatt, és ez mindegyik előnyösebb a dűlőúton/tarlón.
A Stema csak egyentréleket gyárt, nekem meg ilyen egyedi igényeim voltak. Így ránézésből eddig meggyőző a Suller. Ha erre jársz (Szoboszló) megfogdoshatod
Válasz #3423. hozzászólásra
A Stema mondjuk 200kilóval nehezebb csak több anyag van benne nemde??? Igaz ezeket 2800kg össztömegig lehet vizsgáztatni, tehát nagyobb kategória.
EZ NI
Válasz #3425. hozzászólásra
pontosan
Válasz #3423. hozzászólásra
Nekem a forgalmiban a fékezett vontatási tömeg 2100kg, tehát akkor ekkora össztömegű trélert húzhatok?
Jól értelmezem?
ha mondjuk 500kg a tréler maga önsúlyban, akkor 1600kg-ot vihetek a hátán
Válasz #3423. hozzászólásra
Jónak látom őket!
Rakamaz-i ez a suller nemde????
Mondjuk a billentési funkció nekem nem lenne szempont úgy gondolom, autót ha vinni kell rajta néha simán is felhúzhatom szerintem.
Tényleg Te miért kérted ezt rá??? Hol használható ez jól a mindennapokban?
Én inkább alsó kerekest választanék, keskenyebb vagy félméterrel és 2méteres platószélességnél ha még melléjön ennyi plusszba már nem kevés túllóg az autó szélességén.
Stema trélereket nem nézted esetleg? Én eddig ilyenekkel kacsintgattam de drágábbak nem is kevéssel aztán ha szerkezetre tartósságra tudják ugyanazt akkor nem is lenne kérdés a választás
Válasz #3422. hozzászólásra
Én ősszel voltam így, és akkor rendeltem meg ezt a futót. Így vadi új:
a gyártó: http://www.suller-futo.hu/
Nekem a kritériumom az volt, hogy:
- külső kerekes a minél alacsonyabb súlypont miatt
- dupla tengelyes KNOTT vagy AL-KO torziós futóművel
- 2 tonna össztömegre méretezve, de 1600 kg-ra vizsgáztatva ('hogy a Previával is tudjam húzni)
- 450 kg alatti önsúly, teljesen horganyzott kivitel
- 1,9m széles (esetleg 2m), és 4m hosszú sík rakfelület
- teljesen burkolt padló, 30-40 cm magas, levehető, hátul lenyitható oldalfalakkal
- kézi csörlő, rögzítő szemek körben (8 db)
- Vagy rámpa, vagy billenő plató, mindegy. A billenő előnyt élvez, ha belefér az önsúlyba.
és ez lett a vége, 700+ÁFÁért:
bő 2 tonna terhelhetőség, 425 kg önsúly, 30 cm-es oldalfalak billenésből sajnos csak a tengely körüli billentés fért bele a tömegbe.
20 mázsa ömlesztett kuki volt már rajta
Válasz #3420. hozzászólásra
Korzó!
A tréleredről mesélj már nekem még valamit!
Képet esetleg, de gyártmányt egyebeket kiváncsi vagyok!
Fogok venni én is egy trélert, mindig van mit húzkodni rajta, szoktam bérelni ilyen célokra de kéne egy saját.
Irtam a pótkocsis topicba, hogy egy 4,00x2,00méteres trélerre készitenék kalodát gyors cserés felépitményt mert bárányt is hordok rendszeresen leadni aztán traktorral megyünk mindig ami lassú, ha szezon van és az 5455-ös ferga megy folyamatosan akkor mtz-vel kétszeméllyel megbüntetnek rendre, és vagy háromszor annyi üzemanyagba kerül. Jójó nem messzire kell vinni 25 kilométerre reggelenként de a tizen év alatt már megtérült volna az ára csak ezen hehe
Aztán ha hoszabb vasanyag kell akkoris tizen kilométereket megyünk traktorral pótkocsival mert helyben kevés jó vasanyag van tüzépen, ésatöbbi...
Csak nekem a nissanon 2100-as kampó van tehát ennyit vontathatok vele hivatalosan ami nem rossz, de ha mondjuk szereznék egy Landcruisert őszre akkor nemtudnám azt kihasználni tökig hehe
Válasz #3414. hozzászólásra
Ott nézelödtem. Amit hirdetnek mind terepen alig, vagy sosem használt, hát nem tom. 4x4-et hogy tudom jol müködik-e ? Gondolom nem kell nekiállítani mint MTZ-t a fának.
Válasz #3419. hozzászólásra
Ezért van nekem terepre és cuccolni egy rövid Cruiser 2,8tonnás horoggal, meg egy hozzá illő univerzális futóval*, meg egy nagy egyterű a családnak.
____________________________
*: 1,9x4,0m, dupla tengely, billenthető, levehető oldalfallal, rámpával-csörlővel
Válasz #3417. hozzászólásra
Persze csak megláttam megteccett...
Aszfaltra az XC90 a nyerő, hameg kicsit dolgoztatni is kellene meg útra is akkor Landcruiser kéziváltóval.
Gondolom azzal is lehet 140-el pályázni ha úgyvan, annyit birnia kéne, XC90 a legkisebb 163lovas motorral is 160-nál siricsendben utazik mint a vaj. Mondjuk vontatásra gondolok most leginkább mert azt néha kell nagy futót trélert, azt az XC is vontathat vagy 2,2tonnáig úgytudom, de azért az LCR az igazi vontatós autó.
Ermike!
Ami most fogható az mind túlvan tárgyalva egyenlőre, aki meg nem adja megbeszéltem, hogy szóljonak és szóljonak és szóljonak ha úgyvan...
Válasz #3416. hozzászólásra
bazeg nincs dolgod???? Ne videókat nézz!!!!
Válasz #3416. hozzászólásra
Csak a Duster nem állna jól az arcodhoz
Nézegettem offroad videókat és baxus a Duster-ek kimondottan jól szuperálnak végigmentek komoly versenyeken valahol kupát is nyertek.
Terepgumik, haspáncél, komoly csörlő kis emelés és kész.
Válasz #3414. hozzászólásra
Vagy egy 2012-es Grandcherokee...
Válasz #3413. hozzászólásra
ja
Válasz #3404. hozzászólásra
A ,,hahu,, alatt mit értel? Használtauto.
Válasz #3411. hozzászólásra
ha elég vastaga jég...De idén nem kéne megpróbálni :D
Válasz #3410. hozzászólásra:
Balatont átviszi?
Válasz #3409. hozzászólásra
http://www.hasznaltauto.hu/auto/hummer/h1/hummer_h1_6.5td_hard_top_pick-up_ritkasa-6572248Ez kell neked :D
Válasz #3408. hozzászólásra
Válasz #3407. hozzászólásra
olyan nagy autót nem találsz!
Válasz #3404. hozzászólásra
Neeem semmi ilyesmi, csak útravaló paraszti harci szekert keresek ami menne az arcomhoz hehe
XC90 lesz ez tudod
Válasz #3405. hozzászólásra
ha nézegeted a hahu-t, akkor érdekes módon a személyautóknál is vannak mitsu l200-ok és külön a kishaszonjárműveknél is. érdemes mindkét helyen keresni. van egy hirdetéskód is, most olyan 663-al kezdődik ez minél nagyobb, annál frissebb hirdetés. sokszor csak a kódot nézem
Válasz #3395. hozzászólásra
Igen a fehérek hirdetéseiböl leszürhetö, hogy szinte mind céges. Köszönöm tanácsod!