Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD400.32 FtCHF438.4 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
és mire jutottál? én azt kilőttem, mert ss-re vadászom. e többinél automata vagy kézzel zárható agy van elöl. kimászni nem akarok a gépből, az automata meg gyenge, tolatgatni kell hátra vagy ha elsüllyedek, akkor kellene pár méter, hogy kapcsoljon
na már rájöttem miről beszéltél itt. de én akkor se a középső difizárra gondoltam hanem a hátsó két kerék közötti difi zárjára. na ilyen van-e a samuba, mert pajeronál találkoztam elektromosan zárhatóval
van egy országos cimborám aki autókereskedő. hozott osztrákból egy 99-es pajero-t. 277000 km 2,5 GL. szerkezetileg olyan, mint az álom. mesélte, hogy kint a hegyekbe le volt dermedve minden -20alatt volt és pöc-röf indult. csak nem tudom, mivel sóznak mert alján festék nem volt egy db se. nincs rajta rohadás, de rozsdás, mint állat. látszik a motortérbe is, hogy meg van marva a motor is. valahogy nincs ingerenciám ilyen géphez.
Kérdés! Ki milyen terepjárót venne? Olyan mindenre használhatót Terepet is bírja, mászkálós is, pakolós... Ha van ilyen. Nézegetem őket, kérdezgetek, de mindenki mást mond. Amik vannak: Navarra, Ranger, Hilux, 2-3 misi közöttieket nézegetek. Vélemények, tapasztalatok, gyengeségek érdekelnének. Köszi
ésakkor megint ott tartunk, hogy Terranóról beszélsz énmeg a D22-es Navaráról ami 2002-2004között volt, illetve utána is pickup-ként az új navarák mellett egy ideig.
Viszont ezek a "békalámpás"-ok között nagy különbségek voltak ám!
Ezeknél az autóknál a navara még felszereltséget jelentett, voltak a síma pickupok meg a pickup navarrák. Aztán az újaknál már típus lett a navara.
Szóval ezekből is a síma pickup a legolcsóbb leg munkásabb semmi extra szerintem sperr azokban sincsen úgytudom.
A pickupnavara változatokban meg van egy csomó más dolog soroltam már.
Egyébként elgondolkodom, hogy ha lehetne olyan gyári alkatrészeket kapni hozzá mint ami eddig volt benne akkor nem érdekelne az ára, mivelhogy hosszútávra van az autó. Ezek 300ezernél sem rosszak, mondom amin nincsen porvédő gumi az kezd haldokolni nyekeregni lassan kopogni majd.
de 11év és 300ezer km!!!
Rozsda meg nincsen rajta esetleg ahol leverődött festék vakrozsda, de rohadás sehol semmi.
A régebbi mondjuk tudott rohadni szélesítések alatt meg rejtett helyeken azt hallottam.
Akkor szerencséd van, apáméba is kollégáméba is szegecselt gömbfejek voltak a lengőkarokba és csak lengőkarral együtt lehet venni gyáriba. Bontóba is 30e ért adtak egy alsó lengőkart amibe jó volt a gömbfej. Gyáriba 80e lett volna. Utángyártott nincs se a lángnál se unixnél se bárdinál se wilkernél. Kormányösszekötő gömbfejeket csak a külsőt lehet venni külön ha belső megy el vagy a nyomtávrúdba valamelyik akkor az megint csak gyáriba van és nem tudsz külön nyomtávrudat venni csak komplettet (nyomtávrú+ mindkét oldali gömbfejek. Ez így megint csak 80 papír pesten újították fel sos az egy darabot ami ki volt benne 10e ért.{:sweatdrop: Az alsó lengőkar hosszkitámosztó rúdja egy drab vas egy menttel a végén + két furat rajta keresztbe. 20 ezer + a szilentek rá 7000. De ezek még hagyján a legszomorúbb az hogy amibe ez a vas belemegy az alvázon lévő bak xarrá volt rohadva. Meg ez a 20eft os vas is ami átmegy rajta. Kértem a bontóst, hogy ha van ilyen autója akkor vágja már le az alvázról ezeket a bakokat, hogy áthegeszthessem mutatott három terrano II-est hogy válasszak mindhármon teljesen szét volt rohadva ez a bak mindkét oldalon. Az azért már durva ha 2000körüli autóknak szétrohad az alvázuk. A 84es samuraiomnak az alváza itt-ott rozsdás de rohadás nincs rajta.
Megint marhaságot beszélsz,tegnap voltam autósboltban minden egyes alkatrészt hoz a gép hozzá ugyanúgy mint a többiekhez is és van többféle árkategóriában.
Talpasok szilentek gömbfejek minden...
Nemtudom hol élsz te SZJ de minden az ellenkezője a valóságban annak amit írsz.
Ráadásul 300ezer km-es futóművemben minden gyári...
Igaz viszem laprúgóshoz tegye rendbe, meg az elejében is vannak talapsok amiken 1-2éve kivan szakadva a gumiharang, egyikről el is maradt valahogy. Nem lóg még nem kopog de szezonban nemlesz időm foglalkozni vele, most rendbeteszem és kész.
ja és ebben 300ezernél még mindig jó pedig az előírás szerint 40ezrenként kellene benne olajat cserélni hát nemnagyon történt ez így...hogy szépen mondjam
ráadásul nem sokan használják úgy az autót mint én maradjunk ennyiben
Hülyeséget beszélsz koma!
Az enyém az gömbölyű újabb eggyel és semmi elektromosság sehol, sperr van benne!
vannak hiluxok meg mazdák is itt bőven egyikben sincsen sperr vagy már rég megdöglött és senki sem tud róla...
Ermike autóikban sincsen sperr, tudom mert használtam azokat is néha-néha.
Csak egy terrano van, hogy az ég szakadjon rá! Múltkor rosszul írtam a navarrát. Kolegának volt navarra... mit mondjak nem volt az uatón olyan csavar amit nem kellett volna legalább 1x megtekerni de inkább többször! 3napos örömünnepet ültünk mikor sikerült eladnia!
Válasz #3310. hozzászólásra
Használtan vettem, úgyhogy lövésem sincs milyen olaj volt benne, de mikor megvettem én lecseréltetem a difi, váltó stb olajat. Ha bekapcsolom az összkereket akkor kicsit nehezebben mozog a kocsi(pl üresben gurulásnál lassú tempónál) az mitől lehet?
toyotát azt nem veszek, mert kib..drága, árban jó az l200 és a mazdab2500.
a navara teccik viszont a legjobban, de a pickup az végső dolog, jobb lenne egy pajero, terrano, vitara
és a vitarában van sperr?
első féltengelyek automatán záródnak a kerékagyra, az önzáró difi a hátuljába van. De ha 1x nem belevaló olajat öntöttél bele akkor az már ment a levesbe.
És nincs hozzá csak gyári alkatrész... egy első futóműfelújítás gyáriból annyi mint egy komplett kocsi ára vagy naki kell állni barkácsolni... És hozzá kell nyúlni előbb-utóbb biztosan a toyotához micsuhoz sokkal kevésbé és akkor is sokkal barátibb áron lehet rendbetenni.
Nekem 99-es navarrám van, de még nem vettem észre, hogy difizár lenne benne, pedig a porvédő kupakra valami automata bizbasz van írva. Egyébként én jobban szeretem mint pl egy l200, nincs vele sok gond. A fogyasztás is elég jó, bár a futómű kicsit gyengusabb.
5003 hozzászólás
Válasz #3353. hozzászólásra
Ez jó.Anyjuk a munka frontján, de hogy mondod alig várom az estét.
Válasz #3352. hozzászólásra
Anyjukkal vagy a disznóval?
Válasz #3351. hozzászólásra
Jó lett volna! Reggel egy kis disznólkodás, azután meg a géphez(gépekhez) oda jutni nem egyszerű, két gép van meg két gyerek.
Válasz #3350. hozzászólásra
Későn kelté SB bál vót?
4x4 be hazafele?
Válasz #3343. hozzászólásra
Tudom mit jelent, csak nem értem hová van vezetve legfelül a bukócsőbe? Mert csak az nem volt a víz alatt.
Válasz #3348. hozzászólásra
Autóra nem dógozunk ott r. meg
Válasz #3347. hozzászólásra
Dogozz többet a tanyán, ne lazsálj és dől a lé,az ama rock sem ócsóbb
Válasz #3345. hozzászólásra
Mé van az hogy nem szimpatikus az árfekvése?
Válasz #3345. hozzászólásra
Ne amarockozz ez a menő a tanyákon
Válasz #3344. hozzászólásra
http://www.sandlander.hu/index.php?lang=hu&f=mercedes-benz_g-class_290_wolf_sandtech
Fehovás amaroknak mi volt az ára?
Válasz #3341. hozzászólásra
Üdv Sanyi bácsi . Azt úgy hívják, snorkel.
Hát nem a földek közé, csak utazgatni a világban egy kicsit ,de ez a Dodge jó lenne.
Röpke 42,575 $ csak az ára a lakóval együtt.:)
Válasz #3340. hozzászólásra
A légszűrő, kivezetés hol van, mert működött mikor minden víz alatt volt, mert a kipufogás még el megy egy darabig.
ERRE gondoltál pilátus?
NAGYON KEMÉNY
Válasz #3330. hozzászólásra
Ebbe nem 300 van az tuti
Válasz #3337. hozzászólásra
lassan kezdődik a horgászszezon!
amúgy kell a technika, mert ha így folytatódik, akkor problémás lesz a földek megközelítése
inkább válaszolj érdemben ha láttál már pajerot
Válasz #3336. hozzászólásra
Nem voltál te enyire bizonytalan sosem..
Talán az okozza hogy még nincs igazán szükséged rá!!!
Válasz #3334. hozzászólásra
látom nem csak én vadászok masinára
és mire jutottál? én azt kilőttem, mert ss-re vadászom. e többinél automata vagy kézzel zárható agy van elöl. kimászni nem akarok a gépből, az automata meg gyenge, tolatgatni kell hátra vagy ha elsüllyedek, akkor kellene pár méter, hogy kapcsoljon
Válasz #3066. hozzászólásra
na már rájöttem miről beszéltél itt. de én akkor se a középső difizárra gondoltam hanem a hátsó két kerék közötti difi zárjára. na ilyen van-e a samuba, mert pajeronál találkoztam elektromosan zárhatóval
Válasz #3333. hozzászólásra
Én az 1099.99 hivtam föl
Válasz #3332. hozzászólásra
ha valós a km, akkor nem sok a 330. a motor a legkevesebb egy ilyen járgánynál. párszázért meg lehet venni klónt
1,2-ért is ki lehet fogni szart
Válasz #3330. hozzászólásra
Figyelj 330 van benne és oda írta,hogy megkímélt,,ha volt motorcsere akkor megveheted,de ennek már vége van ,nagyon sok a km-
van itt pajero tulaj?
igaz, hogy minden 2,8-as super-select váltós? ezeknél milyen difizár van?
mi lehet a probléma?
Válasz #3315. hozzászólásra
Válasz #3327. hozzászólásra
lehet, de minek!!!
Válasz #3326. hozzászólásra
jó de a sperr is valami zárás jellegű. lehet élni difizár nélkül is?
Válasz #3325. hozzászólásra
Diffizár nekem sincsen, Sperrdiffim van!
Ermikeében nincsen
Válasz #3324. hozzászólásra
ermikének nincs is difizárja?
Válasz #3322. hozzászólásra
Osztrákból minden autó ilyen, élnek kint barátok, ők is németből keresnek inkább
Válasz #3321. hozzászólásra
ha akarnék venni drága gépet, akkor 3 milcsi körül megvenném a szervizesem mitsuját. 50000 km van benne 2008-as.
Válasz #3320. hozzászólásra
van egy országos cimborám aki autókereskedő. hozott osztrákból egy 99-es pajero-t. 277000 km 2,5 GL. szerkezetileg olyan, mint az álom. mesélte, hogy kint a hegyekbe le volt dermedve minden -20alatt volt és pöc-röf indult. csak nem tudom, mivel sóznak mert alján festék nem volt egy db se. nincs rajta rohadás, de rozsdás, mint állat. látszik a motortérbe is, hogy meg van marva a motor is. valahogy nincs ingerenciám ilyen géphez.
Kérdés! Ki milyen terepjárót venne? Olyan mindenre használhatót Terepet is bírja, mászkálós is, pakolós... Ha van ilyen. Nézegetem őket, kérdezgetek, de mindenki mást mond. Amik vannak: Navarra, Ranger, Hilux, 2-3 misi közöttieket nézegetek. Vélemények, tapasztalatok, gyengeségek érdekelnének. Köszi
Válasz #3319. hozzászólásra
ésakkor megint ott tartunk, hogy Terranóról beszélsz énmeg a D22-es Navaráról ami 2002-2004között volt, illetve utána is pickup-ként az új navarák mellett egy ideig.
Viszont ezek a "békalámpás"-ok között nagy különbségek voltak ám!
Ezeknél az autóknál a navara még felszereltséget jelentett, voltak a síma pickupok meg a pickup navarrák. Aztán az újaknál már típus lett a navara.
Szóval ezekből is a síma pickup a legolcsóbb leg munkásabb semmi extra szerintem sperr azokban sincsen úgytudom.
A pickupnavara változatokban meg van egy csomó más dolog soroltam már.
Egyébként elgondolkodom, hogy ha lehetne olyan gyári alkatrészeket kapni hozzá mint ami eddig volt benne akkor nem érdekelne az ára, mivelhogy hosszútávra van az autó. Ezek 300ezernél sem rosszak, mondom amin nincsen porvédő gumi az kezd haldokolni nyekeregni lassan kopogni majd.
de 11év és 300ezer km!!!
Rozsda meg nincsen rajta esetleg ahol leverődött festék vakrozsda, de rohadás sehol semmi.
A régebbi mondjuk tudott rohadni szélesítések alatt meg rejtett helyeken azt hallottam.
Válasz #3318. hozzászólásra
Akkor szerencséd van, apáméba is kollégáméba is szegecselt gömbfejek voltak a lengőkarokba és csak lengőkarral együtt lehet venni gyáriba. Bontóba is 30e ért adtak egy alsó lengőkart amibe jó volt a gömbfej. Gyáriba 80e lett volna. Utángyártott nincs se a lángnál se unixnél se bárdinál se wilkernél. Kormányösszekötő gömbfejeket csak a külsőt lehet venni külön ha belső megy el vagy a nyomtávrúdba valamelyik akkor az megint csak gyáriba van és nem tudsz külön nyomtávrudat venni csak komplettet (nyomtávrú+ mindkét oldali gömbfejek. Ez így megint csak 80 papír pesten újították fel sos az egy darabot ami ki volt benne 10e ért.{:sweatdrop: Az alsó lengőkar hosszkitámosztó rúdja egy drab vas egy menttel a végén + két furat rajta keresztbe. 20 ezer + a szilentek rá 7000. De ezek még hagyján a legszomorúbb az hogy amibe ez a vas belemegy az alvázon lévő bak xarrá volt rohadva. Meg ez a 20eft os vas is ami átmegy rajta. Kértem a bontóst, hogy ha van ilyen autója akkor vágja már le az alvázról ezeket a bakokat, hogy áthegeszthessem mutatott három terrano II-est hogy válasszak mindhármon teljesen szét volt rohadva ez a bak mindkét oldalon. Az azért már durva ha 2000körüli autóknak szétrohad az alvázuk. A 84es samuraiomnak az alváza itt-ott rozsdás de rohadás nincs rajta.
Válasz #3309. hozzászólásra
Megint marhaságot beszélsz,tegnap voltam autósboltban minden egyes alkatrészt hoz a gép hozzá ugyanúgy mint a többiekhez is és van többféle árkategóriában.
Talpasok szilentek gömbfejek minden...
Nemtudom hol élsz te SZJ de minden az ellenkezője a valóságban annak amit írsz.
Ráadásul 300ezer km-es futóművemben minden gyári...
Igaz viszem laprúgóshoz tegye rendbe, meg az elejében is vannak talapsok amiken 1-2éve kivan szakadva a gumiharang, egyikről el is maradt valahogy. Nem lóg még nem kopog de szezonban nemlesz időm foglalkozni vele, most rendbeteszem és kész.
ja és ebben 300ezernél még mindig jó pedig az előírás szerint 40ezrenként kellene benne olajat cserélni hát nemnagyon történt ez így...hogy szépen mondjam
ráadásul nem sokan használják úgy az autót mint én maradjunk ennyiben
Válasz #3308. hozzászólásra
Hülyeséget beszélsz koma!
Az enyém az gömbölyű újabb eggyel és semmi elektromosság sehol, sperr van benne!
vannak hiluxok meg mazdák is itt bőven egyikben sincsen sperr vagy már rég megdöglött és senki sem tud róla...
Ermike autóikban sincsen sperr, tudom mert használtam azokat is néha-néha.
Válasz #3312. hozzászólásra
Az azért van, hogy ha kiég a 4X4 visszajelző lámpa, akkor is észrevedd, hogy be van kapcsolva az eleje.
Először én is azt hittem, hogy fog a kézifék, de már világos, hogy ez így normális. A több rákapcsolt hajtás nagyobb ellenállása okozza.
Válasz #3313. hozzászólásra
Csak egy terrano van, hogy az ég szakadjon rá! Múltkor rosszul írtam a navarrát. Kolegának volt navarra... mit mondjak nem volt az uatón olyan csavar amit nem kellett volna legalább 1x megtekerni de inkább többször! 3napos örömünnepet ültünk mikor sikerült eladnia!
Válasz #3309. hozzászólásra
ha ennyire utálod a nissanokat, akkor apád miért azokat vesz állandóan?
Válasz #3310. hozzászólásra
Használtan vettem, úgyhogy lövésem sincs milyen olaj volt benne, de mikor megvettem én lecseréltetem a difi, váltó stb olajat. Ha bekapcsolom az összkereket akkor kicsit nehezebben mozog a kocsi(pl üresben gurulásnál lassú tempónál) az mitől lehet?
Válasz #3308. hozzászólásra
toyotát azt nem veszek, mert kib..drága, árban jó az l200 és a mazdab2500.
a navara teccik viszont a legjobban, de a pickup az végső dolog, jobb lenne egy pajero, terrano, vitara
és a vitarában van sperr?
Válasz #3307. hozzászólásra
első féltengelyek automatán záródnak a kerékagyra, az önzáró difi a hátuljába van. De ha 1x nem belevaló olajat öntöttél bele akkor az már ment a levesbe.
Válasz #3307. hozzászólásra
És nincs hozzá csak gyári alkatrész... egy első futóműfelújítás gyáriból annyi mint egy komplett kocsi ára vagy naki kell állni barkácsolni... És hozzá kell nyúlni előbb-utóbb biztosan a toyotához micsuhoz sokkal kevésbé és akkor is sokkal barátibb áron lehet rendbetenni.
Válasz #3304. hozzászólásra
Ezekbe mindegyikbe van sper. toyota nissan mazda... micsuból a kocka az sper a gömbölyű az elektromosan zárható.
Nekem 99-es navarrám van, de még nem vettem észre, hogy difizár lenne benne, pedig a porvédő kupakra valami automata bizbasz van írva. Egyébként én jobban szeretem mint pl egy l200, nincs vele sok gond. A fogyasztás is elég jó, bár a futómű kicsit gyengusabb.
Válasz #3305. hozzászólásra
Az olyan. A Pajerot nem ismerem de az is lehet olyan vagy kitudja...
Válasz #3303. hozzászólásra
gondolom a vákumos az olyan, mint a jimnyé. és a pajero?