Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak652 FtBenzin árak637 FtEUR408 FtUSD391.24 FtCHF431.97 FtGBP486.14 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nagyon nem szeretem az állandó 4x4et. A legtöbb esetben felesleges, és plussz kopások, zajok, üzemanyagfogyasztás okozója, akármennyire is spéci kialakítású. Ezenkívül nincs vésztartalék... ha megáll a szekér 4x4be akkor vége a mutatványnak, nincs hová tovább kapcsolni. Jó tudom te tele vagy difizáral de ez egyedi eset.
Igazándiből én se értem miért van de gondolom fogyasztás csökkentés végett. A micsu pneuamatikusan leoldaja az egyik oldali féltengelyt az első difiről, ezért kell az első 4x4 kapcsoláskor megállni, utána már úgy marad ezért lehet menetközben kapcsolgatni. Csak akkor old le megint ha leveszed a gyujtást.
de most hogy mondom nem krepeg ez, volt amikor jártunk ki pirítani havas útakra zsigulikkal bmw-kkel voltak többiek énmeg a sperres-el hehe
Kegyetlenmód lehet csapatn vele egyébként, viszont volt olyan hogy majdnem túlpirítottam kanyarban simán behúztam az elejét akció közben lábam a gázon és ki is húzott az elcseszett kanyarhelyzetből.
Nem emlékszem reccsenésre vagy csak akkor nem észleltem.
Itt a féltengelyeket nemkell kapcsoltatni, difiből fixen hajtja a kerékagyakat kétoldalt.
Szerintem nem. L200ét szedtem már szét. Nem esküszöm meg rá de úgy rémlik sima körmöskapcsoló van benne. A suzukiba biztosan az van és az is lehet vígan ki be kapcsolgatni vígan és az l200 is illetve ennél az első bekapcsoláskor meg kell állni hogy az első féltengelyt rákapcsolja a difire és utána már úgy marad amíg nincs lekapcsolva gyujtás tehát utána már azt is lehet vígan kibe kapcsolgatni menet közben. Amíg nincs fordulatszám különbség addig(nem kapar a hátulja) addig két együtt forgó tengelyt kapcsolgatsz szét-össze.
Próbáld meg a navarán bekapcsolni mikor már kapar a hátulja egyből lesz krepegés.
utánna kell nézni.
A régebbi tpusnál írja hogy automatic oil kell az osztóműbe.
Mivel kapcsolom az elejét? Milyen ez a rendszer?
A biztos hgoy ezt menetközben kuplungnélkül ki be kapcsolhatom tehát nem valami karmos kapcsolóműve van.
Mazda BT50-el mentem nemrégen ott megkellett állni kapcsolni az elejét is.
Nissannál nem valami szorítóműves kuplungos történet van?
Szerintem fordítva. Az osztóműbe biztosan jó a 75-90 szintetikus. De a váltó lehet hogy piros olajat kér. Vannak tipusok aminél nem tudsz váltani hajtóműolajnál mert beragadnak a szinkronok. Nem tudom a nissan olyan e? De szerintem abba is jó lesz a szintetikus hajtómű. Legalább is toyotába, micsuba jó volt.
Castrol Syntrax vagy valami ilyesmi a típusa, 75w-140 Limited Slip Differential Oil.
kegyetlen drága!!!!
Az első diffibe csak sima szintetikusat nem limited slippeset vettem az is 3000Ft/liter GL5
a GL4 sima hajtóműolaj fele ennyibe sem kerül de az maradjon csak mtz váltóba mondjuk.
Azt nemtudom még a váltóba illetve osztóműbe milyen olaj kell!?!?!?!?
Azt hallottam az osztóműbe lehet automata dexronIII-as olaj kell!
Lehetséges ez?
Az a baj a gépkönyve egyel régebbi típushoz való annakidején rosszat adtak a kocsihoz és minden más feltöltési mennyiségek olajminőségek mindenminden...
váltóba gondolom a 75W-90-es szintetikus gear oil jó illetve az való nem is kérdés, de az osztómű még igen
Válasz #3063. hozzászólásra
Én is kipróbáltam hétvégén. Nálunk is fagyott föld, csak a teteje volt olvadva éppen. Annyira jó volt, hogy úgy összekentem a kocsit szűk 20 perc alatt, mint a varacskosdisznót. De tetszik nekem ez a gumi. És még aszfalton sincs zavaró hangja.
nekem egy bajom van a japán holmival.Alkatrész.Van egy nissan cabstar kisteherautónk.lehet van már 1 misu a motorjában de 900 biztos.Tény és való hogy az egyik legjobban induló autó még most is, bár télen hidegbe ködöt borít még az éjszakára is kb 2 percig, de megy!Viszont alkatrészt a jó isten adjon hozzá mert ahoz rendelni kész feladvány, meg nem 2 nap mire nagynehezen ideér.+ garnitúra kézifékbovden van félretéve de egyik sem jó, pedig ugyan az a cikkszáma, és alvázszám alapján lett rendelve.Futóművéhez 3 hét kellett mire mind a 12 alkatrész megjött(hézagolók anyák is bennevannak).Vele szemben a mercinél telefon alvázszám másnao már mehetek az alkatrészér.de legrosszabb esetben is megmondják hogy max 3 nap, de olyan még nem volt.
Mégcsak az kéne hogy a városi nép meglássa hogy anyira jól megy a parasztoknak hogy patrol -al gyürüshengereznek Ez lenne az utolsó döfés az RTL társkeresője után..
Egyik barátom tavaly adta el neki a hoszabb GR patrol volt 92-es évjárat, 2,8turbós motorral, no azmeg patyolat állapotú volt!!! csak hát nem használta inkább járt az A6-os audijával így eladta.
1,1-ért adta el szép állapotban, patika belsővel állófűtéssel, olyan motorral hogy olajcsere után 5ezer kilométerrel még aranybarna színű volt benne az olaj...
Azon javítottunk kicsit, a elsőhídnál féltengely szimeringek szivárogtak a hídtokok végeinél egy napos meló volt a kétoldal kényelmesen precízen megcsinálni meg 1000Ft költség hehe
Illetve van még egy nagyon putri itt egy faluval arrébb, azon se műszaki se semmi 10éve csak sárban terepen használják lemosva sosem volt, vadászautó mg munkás autó mindenes autó. Igaz ezt hengerfejesre vágták víz nélkül de megy a mai napig is.
A különbség csupán hogy ezek még az örökéletnek lettek elindítva a többi már csak áruló szökevénye ezeknek.
Amelyek itt vannak 15éve egy tulajnál mindennapos használatban szabad ég alatt ésatöbbi. Igaz ezeket kellett is kasztnizni kicsit, csakúgy mint egy tizenéves pajerot is...
Vontatni jobb mint egy kistraktor, gyűrűshengert mindent húzhatsz vele kényelmesen egésznap hehe
megy a faxom! öreg vagyok már ahhoz, meg valahogy rájöttem, hogy a barkácsolásdi nem az én műfajom. sok mindent csináltam már mert rákényszerültem. a múlt héten is vállig nyúltam (mint a doki a tehénbe) a teleszkópba a zsírba olajba
ja neked egyszerű a történet, mert mindent kosárba veszel
nekem meg ki kell okoskodnom, hogy 1 milláig milyen használható dizel masinát vegyek. 2 milláig már vennék egy rav4-et
Szerintem nálad fogalomzavarok vannak. Ha egyszer középen az osztóműben nincs diferenciálmű (pl.hilux, l200, navarra, terrano, nemsuperselectes pajero, samurai) akkor értelemszerűen zár sincs benne hozzá.
Küszöb alatt aláfekszel kétoldalt elsőajtók tájékán valahol a torziós karok végén lesz ezekre merőlegesen egy-egy menetes szár amit feszítessz emeli az autót.
Mérd meg mindkét oldalon egy megjegyzett fix helyen milyen magasra van a küszöb pl a betontól és emelés után is egyforma legyen!
Túl sokat ne tekerj rá mert elcseszi a geometriád ahogy SZJ írta is, keveset lehet eléggé bevolt ülve tiednek az orra.
Meg nézd meg mibe ér bele a kerék és valamit faragj meg ha ezek után sem lesz tökéletes.
Aszfalton természetesen jobb az AT-s gumi ez nyílvánvaló! Száraz terepen is igen jó lesz nagy sárban azért elsímul KM2 meg menni fog el mellette.
na ma sikerült kipróbálnom tesztelnem a BF GOODRich all terrain gumiját asztfalton murván terepen (utóbbi fagyos volt rendesen) úgyhogy nem sár volt és a véleményem az hogy a sokkal stabilabb úttartása van kanyarokban is mint a km2 nek sokkal jobb fogással, ahol a km2 kikapar ott ez szépen fog, 130-140 km/h nál kemény kátyús murván párszor dobált de nem vitte keresztbe hirtelen gázra se! NEkem nagyon tetszett még sárban szeretném jól kipróbálni!!! MEglesz az is!
Az én kocsimon holnap a torziós rúgót feltekerem, sajnos a hétvégén nem volt rá elég időm!!!
normál álás 2 kerék
utána eleje 30 hátulja 70 be kapja a hajtást
Aztán váltózár be 50:50-es meghajtás
Majd difizár felezővel és kikapcsolt kipörgésgátlóval
A SupSelect az alapból csak hásókerékhajtású mint a pickupok nagyrésze. De ha bekapcsoljuk az összkereket akkor első lépcsőben a középső difin keresztül hajtja az első tengelyt- úgy mint pl a Niva vagy a defender.
Kemény terepen és felezőben zárható is ez a difi.
5003 hozzászólás
Válasz #3103. hozzászólásra
Aztán 1 motorcsere mekkora haddelhadd 1 nem hecces hangulatú Ltulajnak?
Válasz #3102. hozzászólásra
Motorcserére vár.
200e kmes L200assal mi lehet a szitu?
Válasz #3099. hozzászólásra
Nagyon nem szeretem az állandó 4x4et. A legtöbb esetben felesleges, és plussz kopások, zajok, üzemanyagfogyasztás okozója, akármennyire is spéci kialakítású. Ezenkívül nincs vésztartalék... ha megáll a szekér 4x4be akkor vége a mutatványnak, nincs hová tovább kapcsolni. Jó tudom te tele vagy difizáral de ez egyedi eset.
Válasz #3099. hozzászólásra
Pl nyáron autópályán? Vagy Nem esős csúszós időben hanem full száraz úton bármely évszakban? Ha normális a tapadás akkor szerintem felesleges a 4x4.
4x4-et kapcsolgatni?! Az állandó a király
Válasz #3094. hozzászólásra
2 napja havas volt az út.A pajero a sper select-el kerrent egyet egyenesben 40 nél amikor bekapcsoltuk az elejét.
Válasz #3094. hozzászólásra
Igazándiből én se értem miért van de gondolom fogyasztás csökkentés végett. A micsu pneuamatikusan leoldaja az egyik oldali féltengelyt az első difiről, ezért kell az első 4x4 kapcsoláskor megállni, utána már úgy marad ezért lehet menetközben kapcsolgatni. Csak akkor old le megint ha leveszed a gyujtást.
Válasz #3094. hozzászólásra
Ha elveszed a gázt és van egy kis érzés benned akor belehet húzni az összkereket. De ha kipörög a hátulja akkor tutira recsegni fog 4x4 kapcsoláskor.
Válasz #3094. hozzászólásra
a haverod öregebb navarájának milyen a fogyasztása?
Válasz #3093. hozzászólásra
ki is próbálom mert kíváncsi vagyok hehe
nomeg szakad a hó is.
de most hogy mondom nem krepeg ez, volt amikor jártunk ki pirítani havas útakra zsigulikkal bmw-kkel voltak többiek énmeg a sperres-el hehe
Kegyetlenmód lehet csapatn vele egyébként, viszont volt olyan hogy majdnem túlpirítottam kanyarban simán behúztam az elejét akció közben lábam a gázon és ki is húzott az elcseszett kanyarhelyzetből.
Nem emlékszem reccsenésre vagy csak akkor nem észleltem.
Itt a féltengelyeket nemkell kapcsoltatni, difiből fixen hajtja a kerékagyakat kétoldalt.
Válasz #3091. hozzászólásra
Szerintem nem. L200ét szedtem már szét. Nem esküszöm meg rá de úgy rémlik sima körmöskapcsoló van benne. A suzukiba biztosan az van és az is lehet vígan ki be kapcsolgatni vígan és az l200 is illetve ennél az első bekapcsoláskor meg kell állni hogy az első féltengelyt rákapcsolja a difire és utána már úgy marad amíg nincs lekapcsolva gyujtás tehát utána már azt is lehet vígan kibe kapcsolgatni menet közben. Amíg nincs fordulatszám különbség addig(nem kapar a hátulja) addig két együtt forgó tengelyt kapcsolgatsz szét-össze.
Próbáld meg a navarán bekapcsolni mikor már kapar a hátulja egyből lesz krepegés.
Válasz #3091. hozzászólásra
Ezek miket javasolnak?
http://www.castrol.com/castrol/sectionbodycopy.do?categoryId=9041000&contentId=7074339
http://lubematch.shell.com/search.php?site=58®ion=314&language=10&brand=113
http://www.totalolaj.hu/milyen-olajat-hasznaljak.html
stb.
(bár észnél kell lenni, mert a Previa-mhoz valamelyik rosszat hozott)
Válasz #3090. hozzászólásra
utánna kell nézni.
A régebbi tpusnál írja hogy automatic oil kell az osztóműbe.
Mivel kapcsolom az elejét? Milyen ez a rendszer?
A biztos hgoy ezt menetközben kuplungnélkül ki be kapcsolhatom tehát nem valami karmos kapcsolóműve van.
Mazda BT50-el mentem nemrégen ott megkellett állni kapcsolni az elejét is.
Nissannál nem valami szorítóműves kuplungos történet van?
Válasz #3089. hozzászólásra
Szerintem fordítva. Az osztóműbe biztosan jó a 75-90 szintetikus. De a váltó lehet hogy piros olajat kér. Vannak tipusok aminél nem tudsz váltani hajtóműolajnál mert beragadnak a szinkronok. Nem tudom a nissan olyan e? De szerintem abba is jó lesz a szintetikus hajtómű. Legalább is toyotába, micsuba jó volt.
No szereztem olajat a sperrdifibe.
Castrol Syntrax vagy valami ilyesmi a típusa, 75w-140 Limited Slip Differential Oil.
kegyetlen drága!!!!
Az első diffibe csak sima szintetikusat nem limited slippeset vettem az is 3000Ft/liter GL5
a GL4 sima hajtóműolaj fele ennyibe sem kerül de az maradjon csak mtz váltóba mondjuk.
Azt nemtudom még a váltóba illetve osztóműbe milyen olaj kell!?!?!?!?
Azt hallottam az osztóműbe lehet automata dexronIII-as olaj kell!
Lehetséges ez?
Az a baj a gépkönyve egyel régebbi típushoz való annakidején rosszat adtak a kocsihoz és minden más feltöltési mennyiségek olajminőségek mindenminden...
váltóba gondolom a 75W-90-es szintetikus gear oil jó illetve az való nem is kérdés, de az osztómű még igen
Üdv 4WD Hasító kúpot szeretnék gyártatni. Kérem vegye fel valam a kapcsolatot a dallmann@pr.hu címen. Köszönöm.
Válasz #3063. hozzászólásra
Én is kipróbáltam hétvégén. Nálunk is fagyott föld, csak a teteje volt olvadva éppen. Annyira jó volt, hogy úgy összekentem a kocsit szűk 20 perc alatt, mint a varacskosdisznót. De tetszik nekem ez a gumi. És még aszfalton sincs zavaró hangja.
Válasz #3078. hozzászólásra
begurulok és veszek egy hosszú pajerot 800-ért
nekem egy bajom van a japán holmival.Alkatrész.Van egy nissan cabstar kisteherautónk.lehet van már 1 misu a motorjában de 900 biztos.Tény és való hogy az egyik legjobban induló autó még most is, bár télen hidegbe ködöt borít még az éjszakára is kb 2 percig, de megy!Viszont alkatrészt a jó isten adjon hozzá mert ahoz rendelni kész feladvány, meg nem 2 nap mire nagynehezen ideér.+ garnitúra kézifékbovden van félretéve de egyik sem jó, pedig ugyan az a cikkszáma, és alvázszám alapján lett rendelve.Futóművéhez 3 hét kellett mire mind a 12 alkatrész megjött(hézagolók anyák is bennevannak).Vele szemben a mercinél telefon alvázszám másnao már mehetek az alkatrészér.de legrosszabb esetben is megmondják hogy max 3 nap, de olyan még nem volt.
Válasz #3082. hozzászólásra
Mégcsak az kéne hogy a városi nép meglássa hogy anyira jól megy a parasztoknak hogy patrol -al gyürüshengereznek Ez lenne az utolsó döfés az RTL társkeresője után..
Válasz #3081. hozzászólásra
Egyik barátom tavaly adta el neki a hoszabb GR patrol volt 92-es évjárat, 2,8turbós motorral, no azmeg patyolat állapotú volt!!! csak hát nem használta inkább járt az A6-os audijával így eladta.
1,1-ért adta el szép állapotban, patika belsővel állófűtéssel, olyan motorral hogy olajcsere után 5ezer kilométerrel még aranybarna színű volt benne az olaj...
Azon javítottunk kicsit, a elsőhídnál féltengely szimeringek szivárogtak a hídtokok végeinél egy napos meló volt a kétoldal kényelmesen precízen megcsinálni meg 1000Ft költség hehe
Illetve van még egy nagyon putri itt egy faluval arrébb, azon se műszaki se semmi 10éve csak sárban terepen használják lemosva sosem volt, vadászautó mg munkás autó mindenes autó. Igaz ezt hengerfejesre vágták víz nélkül de megy a mai napig is.
Válasz #3081. hozzászólásra
miért egy pajerot szerinted nem?
A különbség csupán hogy ezek még az örökéletnek lettek elindítva a többi már csak áruló szökevénye ezeknek.
Amelyek itt vannak 15éve egy tulajnál mindennapos használatban szabad ég alatt ésatöbbi. Igaz ezeket kellett is kasztnizni kicsit, csakúgy mint egy tizenéves pajerot is...
Vontatni jobb mint egy kistraktor, gyűrűshengert mindent húzhatsz vele kényelmesen egésznap hehe
Válasz #3079. hozzászólásra
csak ezeket a paripákat a hozzád hasonló gépgyilkosok már leamortizálták
Válasz #3077. hozzászólásra
Válasz #3076. hozzászólásra
Miért tenném!?!
Patrol igazi igáslovak!
Itt van kettő baráti körben igaz azok 3,3-as szívó motorosak.
Egyik 1982-es gyártmány még datsun néven fut az elsők egyike. 31évesen bontatlan motorral.
Másik picit újabb vagy 2-3-4évvel, hogy ez volt e bontva nem tudni de napi használatban van ez is meg az is.
Bitang egyenes hidak jó hajtás 6hengeres fínom motor
Válasz #3076. hozzászólásra
Lassan a múzeumból hozzák neked elö a kocsit!!!!!
Válasz #3076. hozzászólásra
mé 1 misiért mit vársz
Válasz #3075. hozzászólásra
szívatsz?
Válasz #3074. hozzászólásra
Ez a tuti neked nem a pajero!
Válasz #3070. hozzászólásra
keress nekem 1 milláig! de könyörgöm ne a tied vagy valamelyik rokonét
Válasz #3071. hozzászólásra
Válasz #3071. hozzászólásra
Akkor jobb ha gyalog jár horgászni
Válasz #3070. hozzászólásra
Most írta,hogy nem szeret barkácsolni...
Válasz #3067. hozzászólásra
egy nissan pickupot veszel és kész.
Kockalámpást 2001-02-ig volt gyártva 105lóerő régiféle adagolós dízel
Válasz #3068. hozzászólásra
megy a faxom! öreg vagyok már ahhoz, meg valahogy rájöttem, hogy a barkácsolásdi nem az én műfajom. sok mindent csináltam már mert rákényszerültem. a múlt héten is vállig nyúltam (mint a doki a tehénbe) a teleszkópba a zsírba olajba
Válasz #3067. hozzászólásra
Gyere el inasnak, kitanulhatod a szakmát... most is van pár tele kosár amivel legózhatnál.
Válasz #3066. hozzászólásra
ja neked egyszerű a történet, mert mindent kosárba veszel
nekem meg ki kell okoskodnom, hogy 1 milláig milyen használható dizel masinát vegyek. 2 milláig már vennék egy rav4-et
Válasz #3064. hozzászólásra
Szerintem nálad fogalomzavarok vannak. Ha egyszer középen az osztóműben nincs diferenciálmű (pl.hilux, l200, navarra, terrano, nemsuperselectes pajero, samurai) akkor értelemszerűen zár sincs benne hozzá.
Válasz #3063. hozzászólásra
Küszöb alatt aláfekszel kétoldalt elsőajtók tájékán valahol a torziós karok végén lesz ezekre merőlegesen egy-egy menetes szár amit feszítessz emeli az autót.
Mérd meg mindkét oldalon egy megjegyzett fix helyen milyen magasra van a küszöb pl a betontól és emelés után is egyforma legyen!
Túl sokat ne tekerj rá mert elcseszi a geometriád ahogy SZJ írta is, keveset lehet eléggé bevolt ülve tiednek az orra.
Meg nézd meg mibe ér bele a kerék és valamit faragj meg ha ezek után sem lesz tökéletes.
Aszfalton természetesen jobb az AT-s gumi ez nyílvánvaló! Száraz terepen is igen jó lesz nagy sárban azért elsímul KM2 meg menni fog el mellette.
Válasz #3062. hozzászólásra
én azt gondoltam, hogy 4kerék, felezó, difizár alap minden terepjáróban
na ma sikerült kipróbálnom tesztelnem a BF GOODRich all terrain gumiját asztfalton murván terepen (utóbbi fagyos volt rendesen) úgyhogy nem sár volt és a véleményem az hogy a sokkal stabilabb úttartása van kanyarokban is mint a km2 nek sokkal jobb fogással, ahol a km2 kikapar ott ez szépen fog, 130-140 km/h nál kemény kátyús murván párszor dobált de nem vitte keresztbe hirtelen gázra se! NEkem nagyon tetszett még sárban szeretném jól kipróbálni!!! MEglesz az is!
Az én kocsimon holnap a torziós rúgót feltekerem, sajnos a hétvégén nem volt rá elég időm!!!
Válasz #3061. hozzászólásra
Így van.Ezt hívják easy select-nek
Válasz #3058. hozzászólásra
Nem tudja az csak kétkerék vagy összkerék középső diferenciálmű nélkül+ felező.
Válasz #3059. hozzászólásra
van 1.9 is belöle
Válasz #3039. hozzászólásra
De nem 1,9 motor hanem 2,0 hdi nem mindeggy
Válasz #3057. hozzászólásra
gondolom ezt tudja a nem superselect is
normál álás 2 kerék
utána eleje 30 hátulja 70 be kapja a hajtást
Aztán váltózár be 50:50-es meghajtás
Majd difizár felezővel és kikapcsolt kipörgésgátlóval
Válasz #3055. hozzászólásra
Így értettem én is.
A SupSelect az alapból csak hásókerékhajtású mint a pickupok nagyrésze. De ha bekapcsoljuk az összkereket akkor első lépcsőben a középső difin keresztül hajtja az első tengelyt- úgy mint pl a Niva vagy a defender.
Kemény terepen és felezőben zárható is ez a difi.