Gázolaj árak 652 Ft Benzin árak 637 Ft EUR 408 Ft USD 391.24 Ft CHF 431.97 Ft GBP 486.14 Ft

Fórum

4x4 Terepjáró

Létrehozta: Jopek , 2008-03-28 20:04:08

Kedvencekhez Segítség

5003 hozzászólás
#3103 *** HM ***
2013-01-11 16:59:52

Válasz #3103. hozzászólásra

Aztán 1 motorcsere mekkora haddelhadd 1 nem hecces hangulatú Ltulajnak? smile w00t

Nincs profilkép
#3102 Dns8
2013-01-11 14:35:54

Válasz #3102. hozzászólásra

Motorcserére vár.

#3101 *** HM ***
2013-01-11 14:02:06

200e kmes L200assal mi lehet a szitu?

#3100 jamo
2013-01-11 06:08:37

Válasz #3099. hozzászólásra

Nagyon nem szeretem az állandó 4x4et. A legtöbb esetben felesleges, és plussz kopások, zajok, üzemanyagfogyasztás okozója, akármennyire is spéci kialakítású. Ezenkívül nincs vésztartalék... ha megáll a szekér 4x4be akkor vége a mutatványnak, nincs hová tovább kapcsolni. Jó tudom te tele vagy difizáral de ez egyedi eset.

#3099 Holczy
2013-01-10 21:30:32

Válasz #3099. hozzászólásra

Pl nyáron autópályán? Vagy Nem esős csúszós időben hanem full száraz úton bármely évszakban? Ha normális a tapadás akkor szerintem felesleges a 4x4.

#3098 korzo
2013-01-10 21:28:24

4x4-et kapcsolgatni?! Az állandó a király smile devil

#3097 Holczy
2013-01-10 20:18:34

Válasz #3094. hozzászólásra

2 napja havas volt az út.A pajero a sper select-el kerrent egyet egyenesben 40 nél amikor bekapcsoltuk az elejét.

#3096 jamo
2013-01-10 19:49:43

Válasz #3094. hozzászólásra

Igazándiből én se értem miért van de gondolom fogyasztás csökkentés végett. A micsu pneuamatikusan leoldaja az egyik oldali féltengelyt az első difiről, ezért kell az első 4x4 kapcsoláskor megállni, utána már úgy marad ezért lehet menetközben kapcsolgatni. Csak akkor old le megint ha leveszed a gyujtást.

#3095 jamo
2013-01-10 19:45:12

Válasz #3094. hozzászólásra

Ha elveszed a gázt és van egy kis érzés benned akor belehet húzni az összkereket. De ha kipörög a hátulja akkor tutira recsegni fog 4x4 kapcsoláskor.

#3094 Mézga
2013-01-10 19:37:09

Válasz #3094. hozzászólásra

a haverod öregebb navarájának milyen a fogyasztása?

#3093 szanberg
2013-01-10 09:19:21

Válasz #3093. hozzászólásra

ki is próbálom mert kíváncsi vagyok hehesmile lol

nomeg szakad a hó is.

de most hogy mondom nem krepeg ez, volt amikor jártunk ki pirítani havas útakra zsigulikkal bmw-kkel voltak többiek énmeg a sperres-el hehe
Kegyetlenmód lehet csapatn vele egyébként, viszont volt olyan hogy majdnem túlpirítottam kanyarban simán behúztam az elejét akció közben lábam a gázon és ki is húzott az elcseszett kanyarhelyzetből.
Nem emlékszem reccsenésre vagy csak akkor nem észleltem.

Itt a féltengelyeket nemkell kapcsoltatni, difiből fixen hajtja a kerékagyakat kétoldalt.

#3092 jamo
2013-01-10 05:19:13

Válasz #3091. hozzászólásra

Szerintem nem. L200ét szedtem már szét. Nem esküszöm meg rá de úgy rémlik sima körmöskapcsoló van benne. A suzukiba biztosan az van és az is lehet vígan ki be kapcsolgatni vígan és az l200 is illetve ennél az első bekapcsoláskor meg kell állni hogy az első féltengelyt rákapcsolja a difire és utána már úgy marad amíg nincs lekapcsolva gyujtás tehát utána már azt is lehet vígan kibe kapcsolgatni menet közben. Amíg nincs fordulatszám különbség addig(nem kapar a hátulja) addig két együtt forgó tengelyt kapcsolgatsz szét-össze.smile rolleyes
Próbáld meg a navarán bekapcsolni mikor már kapar a hátulja egyből lesz krepegés.smile smile

#3090 szanberg
2013-01-09 22:15:46

Válasz #3090. hozzászólásra

utánna kell nézni.
A régebbi tpusnál írja hogy automatic oil kell az osztóműbe.

Mivel kapcsolom az elejét? Milyen ez a rendszer?
A biztos hgoy ezt menetközben kuplungnélkül ki be kapcsolhatom tehát nem valami karmos kapcsolóműve van.

Mazda BT50-el mentem nemrégen ott megkellett állni kapcsolni az elejét is.

Nissannál nem valami szorítóműves kuplungos történet van?

#3089 jamo
2013-01-09 22:06:34

Válasz #3089. hozzászólásra

Szerintem fordítva. Az osztóműbe biztosan jó a 75-90 szintetikus. De a váltó lehet hogy piros olajat kér. Vannak tipusok aminél nem tudsz váltani hajtóműolajnál mert beragadnak a szinkronok. Nem tudom a nissan olyan e? De szerintem abba is jó lesz a szintetikus hajtómű. Legalább is toyotába, micsuba jó volt.

#3088 szanberg
2013-01-09 21:55:30

No szereztem olajat a sperrdifibe.

Castrol Syntrax vagy valami ilyesmi a típusa, 75w-140 Limited Slip Differential Oil.

kegyetlen drága!!!!

Az első diffibe csak sima szintetikusat nem limited slippeset vettem az is 3000Ft/liter GL5

a GL4 sima hajtóműolaj fele ennyibe sem kerül de az maradjon csak mtz váltóba mondjuk.

Azt nemtudom még a váltóba illetve osztóműbe milyen olaj kell!?!?!?!?

Azt hallottam az osztóműbe lehet automata dexronIII-as olaj kell!

Lehetséges ez?
Az a baj a gépkönyve egyel régebbi típushoz való annakidején rosszat adtak a kocsihoz és minden más feltöltési mennyiségek olajminőségek mindenminden...

váltóba gondolom a 75W-90-es szintetikus gear oil jó illetve az való nem is kérdés, de az osztómű még igen

Nincs profilkép
#3087 bécii
2013-01-08 12:44:16

Üdv 4WD Hasító kúpot szeretnék gyártatni. Kérem vegye fel valam a kapcsolatot a dallmann@pr.hu címen. Köszönöm.

#3086 Kamionos
2013-01-08 09:02:14

Válasz #3063. hozzászólásra
Én is kipróbáltam hétvégén. Nálunk is fagyott föld, csak a teteje volt olvadva éppen. Annyira jó volt, hogy úgy összekentem a kocsit szűk 20 perc alatt, mint a varacskosdisznót. De tetszik nekem ez a gumi. És még aszfalton sincs zavaró hangja.

#3085 Mézga
2013-01-07 22:19:07

Válasz #3078. hozzászólásra

begurulok és veszek egy hosszú pajerot 800-ért smile lolsmile lolsmile lol

#3084 Holczy
2013-01-07 22:12:12

nekem egy bajom van a japán holmival.Alkatrész.Van egy nissan cabstar kisteherautónk.lehet van már 1 misu a motorjában de 900 biztos.Tény és való hogy az egyik legjobban induló autó még most is, bár télen hidegbe ködöt borít még az éjszakára is kb 2 percig, de megy!Viszont alkatrészt a jó isten adjon hozzá mert ahoz rendelni kész feladvány, meg nem 2 nap mire nagynehezen ideér.+ garnitúra kézifékbovden van félretéve de egyik sem jó, pedig ugyan az a cikkszáma, és alvázszám alapján lett rendelve.Futóművéhez 3 hét kellett mire mind a 12 alkatrész megjött(hézagolók anyák is bennevannak).Vele szemben a mercinél telefon alvázszám másnao már mehetek az alkatrészér.de legrosszabb esetben is megmondják hogy max 3 nap, de olyan még nem volt.

#3083 2266
2013-01-07 22:01:13

Válasz #3082. hozzászólásra

Mégcsak az kéne hogy a városi nép meglássa hogy anyira jól megy a parasztoknak hogy patrol -al gyürüshengerezneksmile lolsmile lolsmile lol Ez lenne az utolsó döfés az RTL társkeresője után..smile tonguesmile tonguesmile tonguesmile tongue

#3082 szanberg
2013-01-07 21:59:01

Válasz #3081. hozzászólásra

Egyik barátom tavaly adta el neki a hoszabb GR patrol volt 92-es évjárat, 2,8turbós motorral, no azmeg patyolat állapotú volt!!! csak hát nem használta inkább járt az A6-os audijával így eladta.

1,1-ért adta el szép állapotban, patika belsővel állófűtéssel, olyan motorral hogy olajcsere után 5ezer kilométerrel még aranybarna színű volt benne az olaj...
Azon javítottunk kicsit, a elsőhídnál féltengely szimeringek szivárogtak a hídtokok végeinél egy napos meló volt a kétoldal kényelmesen precízen megcsinálni meg 1000Ft költség hehe

Illetve van még egy nagyon putri itt egy faluval arrébb, azon se műszaki se semmi 10éve csak sárban terepen használják lemosva sosem volt, vadászautó mg munkás autó mindenes autó. Igaz ezt hengerfejesre vágták víz nélkül de megy a mai napig is.

#3081 szanberg
2013-01-07 21:53:18

Válasz #3081. hozzászólásra

miért egy pajerot szerinted nem?

A különbség csupán hogy ezek még az örökéletnek lettek elindítva a többi már csak áruló szökevénye ezeknek.

Amelyek itt vannak 15éve egy tulajnál mindennapos használatban szabad ég alatt ésatöbbi. Igaz ezeket kellett is kasztnizni kicsit, csakúgy mint egy tizenéves pajerot is...

Vontatni jobb mint egy kistraktor, gyűrűshengert mindent húzhatsz vele kényelmesen egésznap hehesmile cowboy

#3080 Mézga
2013-01-07 21:46:54

Válasz #3079. hozzászólásra

csak ezeket a paripákat a hozzád hasonló gépgyilkosok már leamortizálták smile sweatdrop

#3078 szanberg
2013-01-07 21:44:25

Válasz #3076. hozzászólásra

Miért tenném!?!

Patrol igazi igáslovak!

Itt van kettő baráti körben igaz azok 3,3-as szívó motorosak.

Egyik 1982-es gyártmány még datsun néven fut az elsők egyike. 31évesen bontatlan motorral.

Másik picit újabb vagy 2-3-4évvel, hogy ez volt e bontva nem tudni de napi használatban van ez is meg az is.

Bitang egyenes hidak jó hajtás 6hengeres fínom motor

#3077 2266
2013-01-07 21:38:25

Válasz #3076. hozzászólásra

Lassan a múzeumból hozzák neked elö a kocsit!!!!!smile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile oops

#3076 (Claastra)
2013-01-07 21:35:27

Válasz #3076. hozzászólásra

mé 1 misiért mit várszsmile lolsmile lolsmile lol

#3073 Mézga
2013-01-07 21:16:59

Válasz #3070. hozzászólásra

keress nekem 1 milláig! de könyörgöm ne a tied vagy valamelyik rokonét smile lol

#3071 szanberg
2013-01-07 21:05:56

Válasz #3071. hozzászólásra

Akkor jobb ha gyalog jár horgásznismile cowboy

#3070 jamo
2013-01-07 21:04:56

Válasz #3070. hozzászólásra

Most írta,hogy nem szeret barkácsolni...smile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#3069 szanberg
2013-01-07 21:02:57

Válasz #3067. hozzászólásra

egy nissan pickupot veszel és kész.
Kockalámpást 2001-02-ig volt gyártva 105lóerő régiféle adagolós dízel

#3068 Mézga
2013-01-07 20:58:29

Válasz #3068. hozzászólásra

megy a faxom! öreg vagyok már ahhoz, meg valahogy rájöttem, hogy a barkácsolásdi nem az én műfajom. sok mindent csináltam már mert rákényszerültem. a múlt héten is vállig nyúltam (mint a doki a tehénbe) a teleszkópba a zsírba olajba smile crying

#3067 jamo
2013-01-07 20:49:30

Válasz #3067. hozzászólásra

Gyere el inasnak, kitanulhatod a szakmát... most is van pár tele kosár amivel legózhatnál. smile lolsmile lolsmile lol

#3066 Mézga
2013-01-07 20:45:54

Válasz #3066. hozzászólásra

ja neked egyszerű a történet, mert mindent kosárba veszel smile biggrin
nekem meg ki kell okoskodnom, hogy 1 milláig milyen használható dizel masinát vegyek. 2 milláig már vennék egy rav4-et

#3065 jamo
2013-01-07 20:17:36

Válasz #3064. hozzászólásra

Szerintem nálad fogalomzavarok vannak. Ha egyszer középen az osztóműben nincs diferenciálmű (pl.hilux, l200, navarra, terrano, nemsuperselectes pajero, samurai) akkor értelemszerűen zár sincs benne hozzá.smile smile

#3064 szanberg
2013-01-07 19:54:34

Válasz #3063. hozzászólásra

Küszöb alatt aláfekszel kétoldalt elsőajtók tájékán valahol a torziós karok végén lesz ezekre merőlegesen egy-egy menetes szár amit feszítessz emeli az autót.
Mérd meg mindkét oldalon egy megjegyzett fix helyen milyen magasra van a küszöb pl a betontól és emelés után is egyforma legyen!
Túl sokat ne tekerj rá mert elcseszi a geometriád ahogy SZJ írta is, keveset lehet eléggé bevolt ülve tiednek az orra.

Meg nézd meg mibe ér bele a kerék és valamit faragj meg ha ezek után sem lesz tökéletes.

Aszfalton természetesen jobb az AT-s gumi ez nyílvánvaló! Száraz terepen is igen jó lesz nagy sárban azért elsímul KM2 meg menni fog el mellette.

#3063 Mézga
2013-01-07 19:33:46

Válasz #3062. hozzászólásra

én azt gondoltam, hogy 4kerék, felezó, difizár alap minden terepjáróban smile scared

#3062 ermike
2013-01-07 18:50:28

na ma sikerült kipróbálnom tesztelnem a BF GOODRich all terrain gumiját asztfalton murván terepen (utóbbi fagyos volt rendesen) úgyhogy nem sár volt és a véleményem az hogy a sokkal stabilabb úttartása van kanyarokban is mint a km2 nek sokkal jobb fogással, ahol a km2 kikapar ott ez szépen fog, 130-140 km/h nál kemény kátyús murván párszor dobált de nem vitte keresztbe hirtelen gázra se! NEkem nagyon tetszett még sárban szeretném jól kipróbálni!!! MEglesz az is!

Az én kocsimon holnap a torziós rúgót feltekerem, sajnos a hétvégén nem volt rá elég időm!!!



#3061 Holczy
2013-01-07 18:35:14

Válasz #3061. hozzászólásra

Így van.Ezt hívják easy select-nek

#3060 jamo
2013-01-07 18:09:45

Válasz #3058. hozzászólásra

Nem tudja az csak kétkerék vagy összkerék középső diferenciálmű nélkül+ felező.

#3059 Mézga
2013-01-07 16:57:11

Válasz #3059. hozzászólásra

van 1.9 is belöle

#3058 (Claastra)
2013-01-07 16:24:38

Válasz #3039. hozzászólásra

De nem 1,9 motor hanem 2,0 hdi nem mindeggy

#3057 Mézga
2013-01-07 16:18:14

Válasz #3057. hozzászólásra

gondolom ezt tudja a nem superselect is

#3056 Holczy
2013-01-07 15:16:40

normál álás 2 kerék
utána eleje 30 hátulja 70 be kapja a hajtást
Aztán váltózár be 50:50-es meghajtás
Majd difizár felezővel és kikapcsolt kipörgésgátlóval

#3055 jamo
2013-01-07 15:12:15

Válasz #3055. hozzászólásra

Így értettem én is.smile smile

Nincs profilkép
#3054 avm
2013-01-07 15:04:43

A SupSelect az alapból csak hásókerékhajtású mint a pickupok nagyrésze. De ha bekapcsoljuk az összkereket akkor első lépcsőben a középső difin keresztül hajtja az első tengelyt- úgy mint pl a Niva vagy a defender.
Kemény terepen és felezőben zárható is ez a difi.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


950 millió forint a keretösszege ennek a támogatásnak
950 millió forint a keretösszege ennek a támogatásnak
A támogatás célja a méhállomány egészségügyi kondíciójának megőrzése.
25 százalékos támogatási előleget lehet majd igényelni a Magyar Államkincstártól
25 százalékos támogatási előleget lehet majd igényelni a Magyar Államkincstártól
Az agrártárca a hitelfelvétel költségeit is átvállalja vissza nem térítendő...
Bauer Rainstar öntöződob
Bauer Rainstar öntöződob

1.550.000 Ft

Hyundai HDG 90 aggregátor
Hyundai HDG 90 aggregátor

1.000.000 Ft

MTZ 1025 traktor eladó
MTZ 1025 traktor eladó

6.000.000 Ft

CLAAS MEGA 350 Kombájn
CLAAS MEGA 350 Kombájn

27.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]