Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
ezzel kéne foglalkozni basszus
de mi lenne ha 1x oda lyukadnánk ki h. a Te gyerekeidnek szórom??????
azt azé nem bírnád végig stabil vigyorral...........
csinálnak ilyen rsztáblákat egyedi igényre
csináltassak Heccmaster eset aszondod az ütős lenne????
aztán minden járgányunkba tegyek?????
minden bicajomra?
Az ára miatt. Nem gondolnám a nagy talpúságot, talán azért mert nekem tetszenek a Skodák. Az első autóm egy fecskefarkú Skoda Oktaviát kaptam mikor levizsgáztam.MEG HOGY MEGISMERJÜNK, FELISMERJÜNK.
ne mondjad már hogy rosz a niva bárhonnan kimegy egy ügyes sofőrel bármelyik nyugatinak oda verr az uazról már ne is beszéljünk mert bármelyik terepjáró elbujhat mögötte az L200-ba is raknak egy bicikli hajtás láncot
Helló!
Nekünk 2003-as még a régebbi (d22-es típusú) navara van. Mudterrain gumik, laprúgót megíveltem, elől tekertem rajta felfelé egy kicsit(cskhogy a gyári magasságát ne sokkal múlja felűl)
Napmint nap kapja az ívet. Ha úton megy azért ha terepen akkor meg azért. Járkálok át vele naponta a bódva folyón, kilincsekig ér az emelt autónak a víz. A földútakon is térgyig érő nyomok vízek vannak. Megmosva csak ha naggyon muszály. Annyi,hogy az olajat cserélem benne 10ezrenként,me évente egy légszűrőt aztán cső. 5-10-15-18mázsákat hordok a platón rendszeresen! Nagy futót trélert húzok rendszeresen. Amikor van egy kis idő hobbyból offroadozni járok(karabínerek hosszú ktelek a gépben, deszkák fák a platón plusz egykét okosság) 270ezer km van az autóban de mint a doxa.
Az automata kerékagy kapcsolókat fogom kicserélni kintről mechanikusan kapcsolhatóra,mert kezd nyekeregni néha, aztán előbbutóbb kifekszik belőle-amit nem is csodálok, ez is csoda,hogy ennyit kibírt.
Majdnem azt mondhatom,hogy nem nagyon láttam még autót ennyit kapni használni harcolni mint itt.
Én ha elakadok órákon keresztűl ringatom parkettán ha úgy kitud jönni. Még a viszkó is alig reagál, nagyon sok gyilkolás kell ahhoz,hogy jobban fújasson, egyszerűen nemtud melegedni, illetve nagyon nehezen, akkomeg ugye mint írtam a viszkósventillátor közbelép és lefújja a meleget.
A 6hengeres patrolnál másabb a helyzet.Örök élet meg egy nap az a motor, van barátomnak egy, plusz úgy szól a 6henger mint a muzsika! Viszont hosszú motorok azok, hengerfejre főzésre csak egy picit kell ügyelni nem többet. Ha rendben van mindene akkor majdnem nem is érdemel mindez figyelmet, csak azt akarom íri,hogy ezeken a 4hngeres jól működő pickupokon még igénytelenebb ez az oldal.
Az új navara van akinek bevállt, van akinek nem és ebből több van sajnos. Pedig ha olyan lenne mint a régi megbízhatóságra akkor a legjobb pickup lenne!!!!
nem offroadra, hanem úgy általában dolgozni jönnimenni szaladgálni
Hali mindenkinek!
Szeretnék segítséget kérni. Földes utas agyagos, hegyividéki fuvarozásra melyik a jobb? És a morja melyiknek a megbízhatóbb? Toyota landcruiser hj 60-as 1988-as 5 ajtós, vagy Nissan patrol 5 ajtós 260-as spanyol, vagy a y60-as újjabb.
És az még csak a kisebbik része a gömbfejek, lengőkar szilentek, kardánkeresztek, berohadó féknyergek, ócska nyüzüge motor ami úgy megy előre mintha hátrafelé akarna indulni inkább... pfffff.... hátam közepére se...
Válasz #1007. hozzászólásra
A niva nem eppen megbizhato...ha ragados sarban nyuzod, akkor felevente feltengelycsuklo csere... Persze ha szeretsz szerelgetni. En mindenkepp a merev hidas konstrukciokra szavazok...
Válasz #997. hozzászólásra
Az L300-rol (kb.15 eves) annyit, hogy haver egy r*nault szervizben szervizelt egyet...edaszos bedolgozo kft-e volt. 600000-es szervizre vittek...es nem akarjak lecserelni, mert ezzel meg gond nem volt. Az ujakkal viszont igen. Ez meg asszem elol-hatul merev hidas...
Pedig havernak sikerült a hosszu 2.8-as patrollal. Ment sielni. Egy kanyart benézett és fölakadt az utszélli hófalra. Semmi méretes vas nem jött egy darabig igy addig rugatta mig felfőzte a vizet és kiegette a hengerfejtömitést.
Ha egy ilyenbe fel forr a víz akkor megette a fene. Nap 24 órába kell bírnia a gyilokot. Ezek nem níva meg uaz kategória. Suzuki samuraiba 1x forrt fel a vizem mikor belementem egy kisebbfajta tóba fogadásból és a hínárt áthúzta a hűtőn a ventilátor és feltekerte.... két órán keresztül piszkálgattuk ki belőle de csak a nagyját sikerült. Azóta is úgy van.
Már csak azért tettem be ezt a kis listát mert nekem is érdekesnek tünt, hogy azok szerint, akik tényleg hasznalják(céges flották) a Navara ilyen jól szerepelt. A mienk még uj csak 40000 van benne igy még messzemenő következtetést nem tudok levonni a tartosságáról. Eddig volt egy kerékcsapágy csere gariba. Annyit még a nissanról, hogy felénk nagyon rendesek a szervizeseik, barmi apró gond van(nyikorgás stb) azonnal reagálnak és segitenek. Másik dolog még, hogy terepjárónál/pick-upnál nagyon befolyásolja a járgány megbizhatóságát a sofőr. Elég egyszer megrekeszteni a gépet és helyben addig rugatni mig fölforralja a vizet és abból többet rendes gép nem lessz.
Az új terepjárók nem sokat érnek terepen ezeket már a városi cicababáknak készítik a régi Nissan pick up verhetetlen! Én hajtok 3 pick upot és 2 hiluxot, ma a hilux úgy cserbehagyott az erdőn hogy csak na! 9000 km sincs benne de esküszöm hogy egy csiga is nagyobb lendületre képes mint ez 2500 fordulat után már nem húz a kocsi olyan mint ami a tüdejét ki akarja köpni hangos remeg de nem érzed az erőt!
5003 hozzászólás
csőrlők
mekkorák a nagyobbak?
mekkora súly bírnak kihúzni a mocsárbó?
Válasz #1050. hozzászólásra
rendszámban nálam ez a nr.1
Válasz #1049. hozzászólásra
Flotta rendszám, Hecc 1,2..stb
Válasz #1047. hozzászólásra
Válasz #1045. hozzászólásra
ezzel kéne foglalkozni basszus
de mi lenne ha 1x oda lyukadnánk ki h. a Te gyerekeidnek szórom??????
azt azé nem bírnád végig stabil vigyorral...........
Válasz #1048. hozzászólásra
csinálnak ilyen rsztáblákat egyedi igényre
csináltassak Heccmaster eset aszondod az ütős lenne????
aztán minden járgányunkba tegyek?????
minden bicajomra?
NEM MEREK!!!!!!!!
Válasz #1044. hozzászólásra
Az ára miatt. Nem gondolnám a nagy talpúságot, talán azért mert nekem tetszenek a Skodák. Az első autóm egy fecskefarkú Skoda Oktaviát kaptam mikor levizsgáztam.MEG HOGY MEGISMERJÜNK, FELISMERJÜNK.
Emberek!
Paldoo! feszíteni vagy rombolni tök mindegy. Egy a biztos, az ukrán szörnyeteg:
VEPR
youtube-on is vannak vidijók lessétek csak
Válasz #1042. hozzászólásra
Mi a hátránya?Itt egyre többen vesznek LR-t,a nagyobb gazdák is ,csak inkább defendert.
Válasz #1043. hozzászólásra
aki ilyenbe gondolkodik az nem azt számolja ,hogy hány Z-t kapna érte, hanem , esetleg hány kiló kokó ára egy ilyen gépezet
Válasz #1040. hozzászólásra
mépont ezt??????
jetiii?????
gondolod nagytalpú vok a fennsíkról??????
Válasz #1039. hozzászólásra
ez nem is olyan rossz
ezen má kapni x db zetort
nem adunk ezé ennyit
semost
semáskor
majd ha monacoba költözünk
Válasz #1041. hozzászólásra
Hátrányait inkább hagyjuk
LR.előnye,alumínium kaszni.
Válasz #1038. hozzászólásra
Killításra járni, hogy felismerjünk!EZAZ
Válasz #1038. hozzászólásra
esetleg egy ilyen
Válasz #1034. hozzászólásra
ez istenbizony jobb....
ez se lenne kutya x edik autónak a háznál...... csakúgy passzióból....
Válasz #1035. hozzászólásra
Ugyan az más típus.EZAZ
Válasz #1035. hozzászólásra
járkál ilyen a tanyán
lestem is állandóan mondom MI VAN RÁÍRVA????????
aztán harmadszorra letudtam olvasni..................
Válasz #1030. hozzászólásra
Nem gondolkozok terepjáróban, de itt egy új, újdonság,nem nagy áron.EZAZ
Válasz #1030. hozzászólásra
MÁS kategória ....esetleg ez ??
Válasz #1029. hozzászólásra
Arra jó volna,hogy eladjam.A műszerfal nem jön be.
Válasz #1016. hozzászólásra
ne mondjad már hogy rosz a niva bárhonnan kimegy egy ügyes sofőrel bármelyik nyugatinak oda verr az uazról már ne is beszéljünk mert bármelyik terepjáró elbujhat mögötte az L200-ba is raknak egy bicikli hajtás láncot
Válasz #1028. hozzászólásra
A lovári lovásznak, erre is nagy autója van ,meg sofőrje, kevesen űzik a ló kupecságot.
Válasz #1029. hozzászólásra
elhiszem én neked
de az is biztos h. 1 petákot nem adnák az ilyen stílusért meg kategóriáért.......
Válasz #1028. hozzászólásra
Ez elég normális autó
Válasz #1027. hozzászólásra
rohadjonmeg deszar az ódal eltűnt amit bekapartam......
nem kéne sokat terepezni mondjuk
terepen gyalog vagyunk sokat meg traktorba heheehe
kéne sztem minden parasztudvarba 1 kiler DÖG - IS!!! - mondjuk 1 olyan ami beleképes b.ni az árokba simán a lovaskocsit is.......
de mi szeretjük a lovakat..... elég ha a lovári lovászt ha kocsival jön.....
Válasz #1026. hozzászólásra
hány %ban menne terepen és mennyi lenne a feszítés?
Válasz #1025. hozzászólásra
csináljatok több árkategóriát az a hiteles
Válasz #1021. hozzászólásra
Milyen árkategóriában parancsolod?
Válasz #1023. hozzászólásra
Ha látnád mit kap az enyém,meg se vettem,de már sajnálták az autót.A másodikat hajtom.Ma is a határt jártam,a hátuljába 240 liter gázolajjal.
Válasz #1022. hozzászólásra
bejött a LR nektek?
ezt sajnálnám
ez olyan kirakat, aszfaltra vas
vlm. sárba való inkább......
Válasz #1021. hozzászólásra
EZT!
Mutassatok vlm. gyilkos 3 ajtós járgányt?
Aztán meg 1 5 ajtósat.
Hirdetésből amit megvennétek......
Csak annyit mondok toyota az amcsik is azt használták mikor Mo -voltak semmi mást.
Válasz #1018. hozzászólásra
Land roverembe is automata az összkerék,de úgyveszem észre,jobb volna az állandó.
Válasz #1010. hozzászólásra
Helló!
Nekünk 2003-as még a régebbi (d22-es típusú) navara van. Mudterrain gumik, laprúgót megíveltem, elől tekertem rajta felfelé egy kicsit(cskhogy a gyári magasságát ne sokkal múlja felűl)
Napmint nap kapja az ívet. Ha úton megy azért ha terepen akkor meg azért. Járkálok át vele naponta a bódva folyón, kilincsekig ér az emelt autónak a víz. A földútakon is térgyig érő nyomok vízek vannak. Megmosva csak ha naggyon muszály. Annyi,hogy az olajat cserélem benne 10ezrenként,me évente egy légszűrőt aztán cső. 5-10-15-18mázsákat hordok a platón rendszeresen! Nagy futót trélert húzok rendszeresen. Amikor van egy kis idő hobbyból offroadozni járok(karabínerek hosszú ktelek a gépben, deszkák fák a platón plusz egykét okosság) 270ezer km van az autóban de mint a doxa.
Az automata kerékagy kapcsolókat fogom kicserélni kintről mechanikusan kapcsolhatóra,mert kezd nyekeregni néha, aztán előbbutóbb kifekszik belőle-amit nem is csodálok, ez is csoda,hogy ennyit kibírt.
Majdnem azt mondhatom,hogy nem nagyon láttam még autót ennyit kapni használni harcolni mint itt.
Én ha elakadok órákon keresztűl ringatom parkettán ha úgy kitud jönni. Még a viszkó is alig reagál, nagyon sok gyilkolás kell ahhoz,hogy jobban fújasson, egyszerűen nemtud melegedni, illetve nagyon nehezen, akkomeg ugye mint írtam a viszkósventillátor közbelép és lefújja a meleget.
A 6hengeres patrolnál másabb a helyzet.Örök élet meg egy nap az a motor, van barátomnak egy, plusz úgy szól a 6henger mint a muzsika! Viszont hosszú motorok azok, hengerfejre főzésre csak egy picit kell ügyelni nem többet. Ha rendben van mindene akkor majdnem nem is érdemel mindez figyelmet, csak azt akarom íri,hogy ezeken a 4hngeres jól működő pickupokon még igénytelenebb ez az oldal.
Az új navara van akinek bevállt, van akinek nem és ebből több van sajnos. Pedig ha olyan lenne mint a régi megbízhatóságra akkor a legjobb pickup lenne!!!!
nem offroadra, hanem úgy általában dolgozni jönnimenni szaladgálni
Hali mindenkinek!
Szeretnék segítséget kérni. Földes utas agyagos, hegyividéki fuvarozásra melyik a jobb? És a morja melyiknek a megbízhatóbb? Toyota landcruiser hj 60-as 1988-as 5 ajtós, vagy Nissan patrol 5 ajtós 260-as spanyol, vagy a y60-as újjabb.
Válasz #1015. hozzászólásra
És az még csak a kisebbik része a gömbfejek, lengőkar szilentek, kardánkeresztek, berohadó féknyergek, ócska nyüzüge motor ami úgy megy előre mintha hátrafelé akarna indulni inkább... pfffff.... hátam közepére se...
Válasz #1007. hozzászólásra
A niva nem eppen megbizhato...ha ragados sarban nyuzod, akkor felevente feltengelycsuklo csere... Persze ha szeretsz szerelgetni. En mindenkepp a merev hidas konstrukciokra szavazok...
Válasz #997. hozzászólásra
Az L300-rol (kb.15 eves) annyit, hogy haver egy r*nault szervizben szervizelt egyet...edaszos bedolgozo kft-e volt. 600000-es szervizre vittek...es nem akarjak lecserelni, mert ezzel meg gond nem volt. Az ujakkal viszont igen. Ez meg asszem elol-hatul merev hidas...
ha nagyon kemény a terep vegyél egy dt-30 ast
Válasz #1011. hozzászólásra
Pedig havernak sikerült a hosszu 2.8-as patrollal. Ment sielni. Egy kanyart benézett és fölakadt az utszélli hófalra. Semmi méretes vas nem jött egy darabig igy addig rugatta mig felfőzte a vizet és kiegette a hengerfejtömitést.
Válasz #1010. hozzászólásra
Ha egy ilyenbe fel forr a víz akkor megette a fene. Nap 24 órába kell bírnia a gyilokot. Ezek nem níva meg uaz kategória. Suzuki samuraiba 1x forrt fel a vizem mikor belementem egy kisebbfajta tóba fogadásból és a hínárt áthúzta a hűtőn a ventilátor és feltekerte.... két órán keresztül piszkálgattuk ki belőle de csak a nagyját sikerült. Azóta is úgy van.
Már csak azért tettem be ezt a kis listát mert nekem is érdekesnek tünt, hogy azok szerint, akik tényleg hasznalják(céges flották) a Navara ilyen jól szerepelt. A mienk még uj csak 40000 van benne igy még messzemenő következtetést nem tudok levonni a tartosságáról. Eddig volt egy kerékcsapágy csere gariba. Annyit még a nissanról, hogy felénk nagyon rendesek a szervizeseik, barmi apró gond van(nyikorgás stb) azonnal reagálnak és segitenek. Másik dolog még, hogy terepjárónál/pick-upnál nagyon befolyásolja a járgány megbizhatóságát a sofőr. Elég egyszer megrekeszteni a gépet és helyben addig rugatni mig fölforralja a vizet és abból többet rendes gép nem lessz.
Válasz #1007. hozzászólásra
Land rovert!
Válasz #1007. hozzászólásra
Bocs de az uaznál van sokkal jobb a 2 ajtós raj Gaz,annak tökéletes a sulyelosztása
egy jó uaznál nincs jobb de ha megbizhatóbb kell vegyél nivát
Hali
Az új terepjárók nem sokat érnek terepen ezeket már a városi cicababáknak készítik a régi Nissan pick up verhetetlen! Én hajtok 3 pick upot és 2 hiluxot, ma a hilux úgy cserbehagyott az erdőn hogy csak na! 9000 km sincs benne de esküszöm hogy egy csiga is nagyobb lendületre képes mint ez 2500 fordulat után már nem húz a kocsi olyan mint ami a tüdejét ki akarja köpni hangos remeg de nem érzed az erőt!
Válasz #1003. hozzászólásra
Az újabb Navarák nem sokra valók terepen, felénk akinek volt az már megszabadult tőle pár ezer Km után. Mondjuk a régebbik még azért tudtak.