Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR412.37 FtUSD396.04 FtCHF440.72 FtGBP496.52 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
jaj de hüle vagyok télleg a sima lada a 13
nekem 2105 van azé mondtam
különben nemrég raktunk fel 1 használt nivánkra 1az 1ben ezt a gumit
Ne haragudj meg de nekem nem tetszett bár csak aszfalton mentem vele...
Sokmindent én sem cseréltem anno, csak kereszteket, olajszivattyút, szelepszárszimeringet, ja és lehet, hogy gyűrűzve is lett, de már nem emlékszem pontosan.
ja ja 5 ös váltós,de ettől se félek ,mert 20ért már lehet venni 4es váltót.És pont ezért szeretm ,mert olyan mint az mtz ,alkatrész minden sarki fűszeresnél ,és alacsony áron ,bontott cucc ,meg szinte minden háznál van hozzá.
még az 5 gangos váltó van benne?
Állítólag, csak az a gyenge pontja, kevés olajat kap az 5. f.kereke, ezért előszerettettel rakják vissza a bontott 4-es váltókat.
Pedig csak a szórólemezt kell 1,5 cm-rel megnövelni!
Nagyon rohadnak ez igaz de nagyon könnyü ki lakatolni is.
Ha meg csak futkározni használod (nem raksz rá 2t mind a román zöldségesek) akkor a benne lakozó traktor motor meg a hajtás lánc örök élet.
REMÉLJÜK,kb egy 100-120.000et rá kell még költenem ,de fél millából lesz egy jó terepjáróm,(gumik kellenek rá,meg ülések,a festés jó,meg ki van lakatolva most volt 3 hónapja vizsgán ,de nem ezekkel a gumikkal)
Hát ma döntöttem,nivát veszek,engem nem győzöt meg csak az amit tudok róla,olcsó bele a cucc,ha minden hónapban kell is cserélni,telókat ,kereszteket,perselyeket,az is max egy 20-as,nyugati terepjáróba csak egy lengéscsillapító ennek a többszöröse,ma ki is néztem egy benzin gázost,1997-est,370.000re alkudtam le,450ről,magángazdánál van egytulajos,128.000kmel.csak január közepén adják el .mikor megjön az új skoda octáviájuk,addig lelelőlegeztem 40 ropival,hát na lehet van ennél jobb meg szebb terepjáró ,de nekem ez kell, a suzuki az az igazság nem tetszik ,meg vitarával voltam már terepezni ,nem nagyon fakított,lehet a samurai jobb,na de ez van,majd írok véleményt február fele ,akkor már lesz vagy 3-4000 kmer vezetési taapsztalatom vele,és ebből lesz terepen is bőven.
Nekem Land Rover Diskovery van,9-11 literig a fogyasztás.9 liter a 90-es tempónál,11 liter a 2,5 tonnás futóval hehyes dombos helyen.Bárhol elment eddig,felmerném venni vele a versenyt a nivával.Az alkatrész lada árban van.
Igazi melós autónak szerintem vagy samurai (ha nem kell sokat cipekedni maxx 1-2fő és 2-300kg teher) vagy defender terepjáró képessége rosszabb de több terhet bír, többen beleférnek és kényelmesebb is. Marha masszív szerkezet hátránya lehet hogy angol és a motorja lehet gyenge pontja arról nincs tapasztalatom csak annyi hogy iszonyatosan krepeg gyárilag. Amiket én láttam azokba valami olasz VM motorok voltak de állítólag az újabbakba BMV motor van.
Hát igen tengelytáv lényeges (suzuki),sulyelosztás stb
a Hammer nálunk sok helyen metorpana,gátakonn fel akadna,nagy tengelytáv STb
sivstagba,nagyteruletekre tervezték.
Hiába a nagybatár sok helyen tehetetlenek.
Szevasz barátom!! Atol tartok rosz döntés lene..Igaz látványosabb!! Én voltam somogy babodon!! A hazai off rood os felegvárban akor amikor mindent elöntöt a sár A valaha volt legocsmányab on..Amikor futamok nem is voltak csak ojan ösznépi dagonya!! Ott a kedvencedet csak épen bemutaták a vagányok hogy nekik ijen is van.. kerülték a meleg helyzeteket és a blamát ugymond csak vakitotak.A Legmenöbek a szamurájok voltak az orosz csodafegyverek az épitetek.. az öszes töbi gyártó meg maradt a végére és azon a maradékon osztozott a töbi pedig volt minden féle..
Akor egy D mercedes motoros parancsnoki..Egyszer egy ismerös kivit egy ijenel a tanyájára..Hát nem semi volt!!! Azt hitem hogy mindenek vége de egy kis elöre hátrával meg lett oldva a dolog!! Szoval ha csak terep és semi más..
Hát igen az örök dilema.. Vagy kényelmes országuti utazás vagy baromi jó terepjáró képeség.. Közte nem igen van..Ami biztos hogy a régebi szériák talán tényleg joban ötvözték mind ketöt!!Az igazán nagy gyártók szét is választoták mind ketöt.. Nagyon remélem hogy végre valahol vagy nyugaton vagy keleten eszébe jut valakinek hogy végre gyártsanak egy igazi melós autót!!Az is biztos hogy az öszes gyártó fogadkozik haogy bizony az övé a tuti..Utána meg lehet tipelgetni..
5003 hozzászólás
Válasz #603. hozzászólásra
természetesen...
Válasz #601. hozzászólásra
jah?? remélem 4x4
mert akkor über alles!!!
primák barátaim
Ez meg az enyém:
Válasz #598. hozzászólásra
enyim
Válasz #598. hozzászólásra
ugy ám
Válasz #596. hozzászólásra
na ezt nem gondoltam volna
Válasz #595. hozzászólásra
Nekem a képen az nem Níva!!!!!
Válasz #594. hozzászólásra
jaj de hüle vagyok télleg a sima lada a 13
nekem 2105 van azé mondtam
különben nemrég raktunk fel 1 használt nivánkra 1az 1ben ezt a gumit
Ne haragudj meg de nekem nem tetszett bár csak aszfalton mentem vele...
Válasz #592. hozzászólásra
jó lesz az, 16-os a Niva!
Válasz #591. hozzászólásra
ez a gyári nem??? vagy akörüli
Válasz #587. hozzászólásra
bár most nézem h csk 15coltu föfele van akkor bocsika
bár a szamurai felni nemtom mekkora
én most ez a gumit használom
Válasz #587. hozzászólásra
55 AH rémlik, de az enyém is lassan fűrészelve tekert
Válasz #587. hozzászólásra
MUD TERRAIN erre gondoltam csak ajánlani tudom...
http://www.bfgoodrich.hu/bfgoodrichhu/hu/termekek/nyok/20080204175999.html
Válasz #587. hozzászólásra
hi!
akörüli megy bele
guminak meg BFgoogrich ot ajánlanám minnyá nyomok képet
NIVA
NEKTEK HÁNY AH ÁS AKKSI VAN BENNE?ebbe 65 ah ás volt de nem nagyon tekerte ,mondjuk lehetaz is fog bele kelleni
Sokmindent én sem cseréltem anno, csak kereszteket, olajszivattyút, szelepszárszimeringet, ja és lehet, hogy gyűrűzve is lett, de már nem emlékszem pontosan.
Válasz #584. hozzászólásra
Hát igen, örök élet + Rock&Roll...
Válasz #581. hozzászólásra
ja ja 5 ös váltós,de ettől se félek ,mert 20ért már lehet venni 4es váltót.És pont ezért szeretm ,mert olyan mint az mtz ,alkatrész minden sarki fűszeresnél ,és alacsony áron ,bontott cucc ,meg szinte minden háznál van hozzá.
Válasz #581. hozzászólásra
Hát a mienkbe már vagy 2 éve nincs második de igy is jó 1 3 4 bár most kináltak 10 ért egy komplett váltót
Válasz #581. hozzászólásra
nekem 115 ezernél is vesszi mindet mint a vaj
Válasz #579. hozzászólásra
még az 5 gangos váltó van benne?
Állítólag, csak az a gyenge pontja, kevés olajat kap az 5. f.kereke, ezért előszerettettel rakják vissza a bontott 4-es váltókat.
Pedig csak a szórólemezt kell 1,5 cm-rel megnövelni!
Válasz #578. hozzászólásra
Nagyon rohadnak ez igaz de nagyon könnyü ki lakatolni is.
Ha meg csak futkározni használod (nem raksz rá 2t mind a román zöldségesek) akkor a benne lakozó traktor motor meg a hajtás lánc örök élet.
Válasz #576. hozzászólásra
Ja,1.7 injektoros,mondjuk azt mondják a karburátoros jobb,na de ez van,esetleg ha kibukik a motor,akkor majd teszek bele egy karburátoros motort
Válasz #574. hozzászólásra
az az igazság,nem nagyon mert ahhoz itt nem nagyon van cucc,meg állítólag nagyon rohadnak a nívánál is jobban
Válasz #575. hozzászólásra
ohh értem
Válasz #569. hozzászólásra
ez már az 1,7-es igaz?
Válasz #573. hozzászólásra
NEM TUDOM A GYÁRI TEREPGUMI AZ HANGOS ,VALAMI JOBBAT MEG SZÉLESEBBET,hogy suzuki is legyen benne lehet samurai felniken ,mert azok jobban tetszenek:p
Válasz #571. hozzászólásra
A sok alternativa között ARO-ra nem gondoltál?
Válasz #571. hozzászólásra
milyen gumit akarsz rá??
Régen nekem is volt Niva-m, nagyon szerettem, mígnem egyszer seggberakták, és totálkáros lett!
Válasz #570. hozzászólásra
REMÉLJÜK,kb egy 100-120.000et rá kell még költenem ,de fél millából lesz egy jó terepjáróm,(gumik kellenek rá,meg ülések,a festés jó,meg ki van lakatolva most volt 3 hónapja vizsgán ,de nem ezekkel a gumikkal)
Válasz #569. hozzászólásra
jól választottál a márkát illetöen!!!
Hát ma döntöttem,nivát veszek,engem nem győzöt meg csak az amit tudok róla,olcsó bele a cucc,ha minden hónapban kell is cserélni,telókat ,kereszteket,perselyeket,az is max egy 20-as,nyugati terepjáróba csak egy lengéscsillapító ennek a többszöröse,ma ki is néztem egy benzin gázost,1997-est,370.000re alkudtam le,450ről,magángazdánál van egytulajos,128.000kmel.csak január közepén adják el .mikor megjön az új skoda octáviájuk,addig lelelőlegeztem 40 ropival,hát na lehet van ennél jobb meg szebb terepjáró ,de nekem ez kell, a suzuki az az igazság nem tetszik ,meg vitarával voltam már terepezni ,nem nagyon fakított,lehet a samurai jobb,na de ez van,majd írok véleményt február fele ,akkor már lesz vagy 3-4000 kmer vezetési taapsztalatom vele,és ebből lesz terepen is bőven.
Válasz #567. hozzászólásra
Kényelmesebb mint hidraulikával lenyomni! nem vitted ki Nagy Józsinak a tsz-be?
Válasz #565. hozzászólásra
Válasz #565. hozzászólásra
szép is ez !!!
de már mosni nemm annyira
Válasz #564. hozzászólásra
Válasz #563. hozzászólásra
Nekem Land Rover Diskovery van,9-11 literig a fogyasztás.9 liter a 90-es tempónál,11 liter a 2,5 tonnás futóval hehyes dombos helyen.Bárhol elment eddig,felmerném venni vele a versenyt a nivával.Az alkatrész lada árban van.
Válasz #555. hozzászólásra
Igazi melós autónak szerintem vagy samurai (ha nem kell sokat cipekedni maxx 1-2fő és 2-300kg teher) vagy defender terepjáró képessége rosszabb de több terhet bír, többen beleférnek és kényelmesebb is. Marha masszív szerkezet hátránya lehet hogy angol és a motorja lehet gyenge pontja arról nincs tapasztalatom csak annyi hogy iszonyatosan krepeg gyárilag. Amiket én láttam azokba valami olasz VM motorok voltak de állítólag az újabbakba BMV motor van.
Válasz #559. hozzászólásra
Ennyi.
Válasz #559. hozzászólásra
Hát igen tengelytáv lényeges (suzuki),sulyelosztás stb
a Hammer nálunk sok helyen metorpana,gátakonn fel akadna,nagy tengelytáv STb
sivstagba,nagyteruletekre tervezték.
Hiába a nagybatár sok helyen tehetetlenek.
Válasz #559. hozzászólásra
ohh na ezt nem gondoltam volna!!!!!
Válasz #558. hozzászólásra
Szevasz barátom!! Atol tartok rosz döntés lene..Igaz látványosabb!! Én voltam somogy babodon!! A hazai off rood os felegvárban akor amikor mindent elöntöt a sár A valaha volt legocsmányab on..Amikor futamok nem is voltak csak ojan ösznépi dagonya!! Ott a kedvencedet csak épen bemutaták a vagányok hogy nekik ijen is van.. kerülték a meleg helyzeteket és a blamát ugymond csak vakitotak.A Legmenöbek a szamurájok voltak az orosz csodafegyverek az épitetek.. az öszes töbi gyártó meg maradt a végére és azon a maradékon osztozott a töbi pedig volt minden féle..
Válasz #557. hozzászólásra
akkor már választanám a HUMMER -t ha lehett
Válasz #556. hozzászólásra
Akor egy D mercedes motoros parancsnoki..Egyszer egy ismerös kivit egy ijenel a tanyájára..Hát nem semi volt!!! Azt hitem hogy mindenek vége de egy kis elöre hátrával meg lett oldva a dolog!! Szoval ha csak terep és semi más..
Válasz #555. hozzászólásra
én azt mondom mindig a kényelemnek ára van!!
nálam viszont a terep alá rendelek mindent
Válasz #553. hozzászólásra
Hát igen az örök dilema.. Vagy kényelmes országuti utazás vagy baromi jó terepjáró képeség.. Közte nem igen van..Ami biztos hogy a régebi szériák talán tényleg joban ötvözték mind ketöt!!Az igazán nagy gyártók szét is választoták mind ketöt.. Nagyon remélem hogy végre valahol vagy nyugaton vagy keleten eszébe jut valakinek hogy végre gyártsanak egy igazi melós autót!!Az is biztos hogy az öszes gyártó fogadkozik haogy bizony az övé a tuti..Utána meg lehet tipelgetni..