Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 412.54 Ft USD 396.98 Ft CHF 440.92 Ft GBP 497.51 Ft

Fórum

4x4 Terepjáró

Létrehozta: Jopek , 2008-03-28 20:04:08

Kedvencekhez Segítség

5003 hozzászólás
#553 Saf
2009-12-29 13:47:20

Válasz #553. hozzászólásra

50-50% terep és műút. Nekem a toyota nem jön be a régebbinek meg a motorja a rohadt gyenge smile laughsmile laughsmile rolleyessmile rolleyes

Nincs profilkép
#552 füves
2009-12-29 10:51:04

? Mire kell.
Ha terepre, nálam hilux, navara, L200.
jönnek be,de a régebbi változat (adagolós stb).
Az újakkal az a bajom ,(nincs kivétel)
Az utazó kényelem javára rontottak terepjáróság kárára.
smile sad

#551 Saf
2009-12-29 10:21:03

Válasz #551. hozzászólásra

A helykínálatba szerintem is verhetetlen a mitsukocsi smile lolsmile lolsmile lol

#550 Claas mániás
2009-12-29 09:43:05

Válasz #549. hozzászólásra

Hali én Mitsut hajtok azért döntöttem mellette mert három gyerekem van és hátul nagyobb a hely a mitsuban normális üléstér ,nem fapad mint némelyikben

#549 szabi
2009-12-29 08:59:36

Válasz #549. hozzászólásra

Nekem a navara jön be jobban. Menj el a szalonba és próbáld ki mindkettőt. Amelyik jobban tetszik azt vigyed.

#548 Saf
2009-12-29 08:52:45

Üdv

Elképzelhető hogy lecseréljük a nivat smile lolsmile lolsmile lol melyik a jobb navara vagy L200? terepen is menne. Árba hasonlóak ahogy néztem smile laugh

#547 szabi
2009-12-29 08:00:23

Válasz #546. hozzászólásra

A nissan most bejáratos és 9-et eszik. Nem tudom ez fog-e javulni de nem rossz a 170 lóhoz és több mint 2 tonnához.

#546 szabi
2009-12-29 07:58:53

Válasz #546. hozzászólásra

A gumival mindig kompromisszumot kell kötni. Minél jobb terepen annál szarabb aszfalton szóval én a helyedben maradnék az országuti gumi mellett, ha nem akarsz somogybabodon vagy a hargita vizmosásaiban keménykedni.

#545 Claas mániás
2009-12-29 07:51:59

Válasz #544. hozzászólásra

Szia Szabi,én Mitsut hajtok(uj L200),4 éves 114000 km van benne ,személyautónak használom persze sokszor a szántáson köt ki,ott si jól elmegy nehézterepre nem nagyon viszem mivel gyárilag nem valami jó terepes gumit raktak rá,de lassan gumizni kell na akkor kap valami jó gummát,az olaj cserén kivül semmi baja nem volt idáig és 8 liter körül elmegy pedig 46-os lábam van

#544 szabi
2009-12-29 07:48:00

Válasz #541. hozzászólásra

Mi is kipróbáltuk a három nagy japánt mielőtt vettünk volna valamit. A Mitsu nagyon jó árban van de nekem a formája nem jött be és elég nyomatékszegény, viszont van benne ESP meg terepen sem jön zavarba. A toyo és nissan kicsit drágább volt. A nissan oldalára végül a 6-os váltó és a bődületesen erős és nyomatékos motor valamint a nagyon csendes utastér billentette a mérleg nyelvét. A toyosok majdnem visszahóditottak a végén mert annira levitték a gép árát, hogy a közepesen felszerelt navara áráért már fullos börös Hiluxot adtak volna 170 lovas mocival de valahogy nem tudtak meggyözni és amugy is minek bőrülés(műbőr) egy terep pick-up ba.

#543 szabi
2009-12-29 07:39:17

Válasz #539. hozzászólásra

Attól függ mire köll a gép. A navara nagyon jó vegyes használatban. Aszfalton a legjobb az egész pereputty közül. Terepen is jó, ő a legnyomatékosabb viszont csodákra ne számitsunk mert nagyon hosszű, ezért pl. nálunk az erdőbe, szűk helyen nem használjuk nameg ugye a méregdrága metálfény. De mezei utakon szuper. Tehát aki vegyesen használja aszfalt/terep és néha köll vinni egy kis gázolajat vagy műtrágyát, annak szuper. De el lehet indulni vele hosszabb utra is, mert elég kényelmes és simán futja a 180-at nem egészen 3000-es fordulaton 6-ban. Persze van itt is aki nem igazán sajnálja és lazán visz vele 1000-1200 liter gázolajat meg a fatolvaj pereputtyot láncfürészestől embertelen terepeken már vagy 3-4 éve és birja. De aki csak terepre akar gépet és semmi más nem fontos, annak egy Suzuki a nyerő. Multkor kipróbáltam egy samut és az nagyon durva. Persze apró, kényelmetlen és közuton szinte használhatatlan de szük erdei ösvényeken is megy mint a karikacsapás.

#542 jd /4650
2009-12-28 21:12:08

Válasz #542. hozzászólásra

akkór az is jó ismét pilóta kérdése!!
köszi az infókatsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

#541 ermike
2009-12-28 21:10:37

Válasz #541. hozzászólásra

A cégnél ahol dolgozom van még egy L300 as 14 éves több százezer kilométerrel melynek felét kemény erdei terepen töltött! akadt már el de a sofőröm szerint a legjobb terepes gép! Állítása szerint jobb mint a níva és az uaz persze kényelemben is veri de! De a L200 nem az erdő gyöngye egy havernak van szépen bütykölgeti strobi lámpák stb de nem merte még igazi terepre vinni csajozós dzsipó! de az egyik erdészemnek az van! most jutott eszembe! ő kicsit nagyszájú ember de sosem dicsérte ja és már töbször húztam ki én is! Bár azt is lehetne emelni de nagyon sokba fáj!!!

#540 jd /4650
2009-12-28 21:00:32

Válasz #540. hozzászólásra

igen szereti a hasát és tényleg nem tud száguldoznismile tonguepsmile lol
aakor a mitsú, se jó ezek szerint??

#539 ermike
2009-12-28 20:57:20

Válasz #539. hozzászólásra

Jó gép mert igazi terepmenő de ma már olyan gép kell amivel haladni is lehet ha kell mert az idő píz! árértékben toronymagasan Niva de amit az tud ma már kevés! ezért nincs már sok k700 k701 t150 stb jók de már keressük a jobbat tölük! Ha választanom kéne új kocsi vásárlásánál a gyorsaság és terepjáró képesség alapján akkor navara Toyota is jó de piszkálni kell (torziós rúgót csavarni a 8ast cserélni kerékdőlést utánállítani stb stb) ja és egy fasza 17 es széles amerikai felni is jól mutat alatta!

Nivaval is húztam másokat de a Pick up om is segített ki Nívát!

#538 jd /4650
2009-12-28 20:50:39

Válasz #537. hozzászólásra

szóval a navi a jobbsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

Nincs profilkép
#537 Bobi
2009-12-28 20:49:55

Válasz #536. hozzászólásra

Így igaz hiába van akármien hiper szuper gép ha bambafeja apilótasmile lol

#536 ermike
2009-12-28 20:49:17

Válasz #532. hozzászólásra

Sajnos nem igaz lusta disznó a hilux az új navarák lenyomják. sajnos tapasztaltam! Nekem a céges az hilux 30000 van benne eddig erdőn használom javát de ha rajtam múlna vennék inkább egy új navarát úgyis apróért adják már!

#535 jd /4650
2009-12-28 20:45:29

egy felhöszakadás alkalmával sok gazda siett kifelle hogy :
nálam esett vajon??
menyi eset??
jég volt??stb...
na és történt hogy mennek mennek a terepesek befelle az ingovány fele majd a ÚJ hiluxok szép sorban csöcsülnek elfelle majd a NIVÁs elegánsan kikerülve öket megtekinti a területjét majd visszafele kisegiti a segitségért pitizö hilixeseket s majd folytatja az utját a végtelen határbansmile winksmile winksmile rolleyessmile thumbup

#534 jd /4650
2009-12-28 20:41:43

amugy meg sok történetett tudnék én is mesélni DE a lényeg sokszor a pilótán mulik!!!
a nyugatival is elég jól ell lehett menni de a niva se mindenható persze!!smile biggrin

#533 jd /4650
2009-12-28 20:39:34

Válasz #528. hozzászólásra

végre egy pozitiv niva történet!!smile lovesmile lovesmile lovesmile thumbupcoolsmile thumbupcool

Nincs profilkép
#532 Bobi
2009-12-28 20:33:34

én terpen dac-ot hajtottam na ott nem volt ellenfélsmile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#531 Bobi
2009-12-28 20:32:40

Válasz #531. hozzászólásraállítolag motorikusan a toyota viszi a prímetsmile thumbupcool

#530 ermike
2009-12-28 20:30:55

Niva király! de a mai gépek közül a Nissan Pick-Up a nyerő!!! A hilux a nyomába se érhet! Mind a hármat hajtottam, hajtom!

#529 Június Cézár
2009-12-28 20:29:12

Válasz #526. hozzászólásra

Hát jó hogy az x5!!
Nézd meg a landróveros csaját, meg a bejemvését, aztán meglátod, h. igazam vansmile biggrin

#528 Sz J
2009-12-28 20:25:22

Válasz #526. hozzászólásra

A land rover is vicc... kibaxott strapabíró. De a terepjáróhotz annyi köze van hogy 4kerék hajtású. Ahol a defender megáll én ott kapcsolok összkereket a suzin vagy még később.

Nincs profilkép
#527 Bobi
2009-12-28 20:23:24

Üdv egyszer itt nálunk ebben a vendégmarasztaló somgyi agyagban elakadt az ember a hiluxál de csak nagyonsmile cursingsmile cursingsmile cursing kitalált , hogy szól a cimbinek ment is a defenderrel de még addíg sem jutott mint a hilux smile confusedsmile confusedsmile confusedekkor szoltak a követkető kollégának aki életet lehelt az 1.2 es motorú nivába elment utánuk kikerülte a defendert ráakasztott és a nagy motor erővel kényelmesen kihúzt ezután körbeautózta a hiluxot es azt is kihúzta és mint aki jólvégezte dolgát hazatávozott .Ennyit a hitvány nivárolsmile tongue

#526 Sz J
2009-12-28 20:21:58

Válasz #519. hozzászólásra

:)
Tokodaltáról trophy versenyen mentem már fel olyan "dombon" a suzival ahol a pályabíró azt mondta hogy meg se próbáljuk mert a pajerokból meg landcruiserekből is kiszált a navigáror és gyalog kapaszkodtak fel. a kocsi melett. Mi meg kicsit kapatosak voltunk és uzsgyi neki nem számít... hát.. ha 10méterrel hoszabb a domb akkor visszagurulunk tuti. :D Szóval van akarat kis "benzinesbe". Az hogy csak padlógázon van benne erő az direkt jó. Olyan a váltója és a motorja hogy lehet folyamatosan padlógázon tartani és akkor halad nagyon.

#525 Sanyee
2009-12-28 20:13:15

Melyik is tud többet? smile biggrin

#524 Sanyee
2009-12-28 20:06:23

Szerintem oda minden jó ami négykerék-meghajtású és erős diesel motor van benne. Mindemellett jó terepgumikkal van felszerelve és megfelelően erős a váltója is.

#523 Paldoobá
2009-12-28 20:00:47

Válasz #522. hozzászólásra

Micsoda káááááááááááááááááár h. nem ismerjük..........

#522 Sanyee
2009-12-28 20:00:40

Válasz #521. hozzászólásra

Egy Lada Niva benne a sofőrrel meg vagy 9 ember aki tolja felfelé. smile biggrin
Itt a 10!

Nincs profilkép
#521 jancsi &
2009-12-28 19:59:42

Válasz #521. hozzászólásra

A farmotoros SKODA. smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#520 Paldoobá
2009-12-28 19:56:41

Válasz #519. hozzászólásra

Tehát akkor mik a jók????????
Minimum 10et akarok hallani............

#519 jd /4650
2009-12-28 19:55:51

erdöben nincsenek Mercedes Unimogok -ok??????

Nincs profilkép
#518 jancsi &
2009-12-28 19:54:15

Sokat kinlodok én is a nehéz terpen az erdőkitermelés miat. Sok terpjáró csoda már bemutatkozott itt de ez nem úri hobort vagy olcsó szorakozás a gazdag de elbaxott kölköknek.
Van olyan szakasz ami 4km át végig 30%-os az emelkedő itt ott egy egy 45%-os rövid szakasszal megáldva. Na itt a kis benzinesek meg se probályák.

#516 zt tomi
2009-12-28 19:38:00

Válasz #516. hozzászólásra

De tuti?Látom ha röhögsz.smile lolsmile lol

#514 Sz J
2009-12-28 19:33:34

Válasz #508. hozzászólásra

És pörög a motorja, nyomaték szinte nulla. Nem fog kaparni meg szétszaggatni hidat-váltót csak megy előre ahogy kell. Volt hogy reggeltől délutánig 1dagonyában kínoztam a tankgyakorló pályán. 1 tank benyót elfüstöltem szinte egy álló helyben. Nívás "kivagyok én" haverok meg jöttek hogy majd ők megmutatják hogy kell ezt csinálni. Beleáltak ők is a dagonyába. Küldék úgy a nívát mint én suzit és fél őra múlva kicsapott a gőz mindkettő motorteréből. Móka befejezve lehetett hazavonszolni őket.... több ilyen eset is volt... hol a kuplung hol a hengerfej, hol a lengőkar, mindig előjön a leggyengébb láncszem benne ha kicsit odahagyítanak neki. :s No de nem részletezem tovább... regényt tudnék erről a témáról írni...

#513 zt tomi
2009-12-28 19:32:36

Válasz #513. hozzászólásra

De tuti,BIZTOS oszt nem a gép mögött mondogatod hogy mondjátok csak marhák.Csak vicc,
de tényleg ezek a tapasztalatok.

#512 jd /4650
2009-12-28 19:29:12

Válasz #511. hozzászólásra

elhiszem fiúk nem ellenkezem smile rolleyessmile blush

#511 1025
2009-12-28 19:27:48

Válasz #507. hozzászólásra

Igy igaz nekem is samu van és nagyonn KIRÁLY!!!
smile thumbup

#507 zt tomi
2009-12-28 19:23:28

Válasz #506. hozzászólásra

Az jó mert az a rész lapos.De itt nálunk tele dombokkal meg olyan agyag,ha ráköpsz hanyat esel.Már a harmattól olyan mint a városligeti korcsolyapálya.Azért jó itt a samu mert könnyü,kicsi a nyomtávja és igy a nagy nyomokat is meg tudod közölni.

#506 Sz J
2009-12-28 19:23:17

Válasz #502. hozzászólásra

Gyerel el felénk ha arot nem is de suzit láthatsz bőven. :) Az összes vadász ezzel jár. Kijönnek a fullos landroverekkel, landcruiserekkel stb. a vadászházig, ott átülnek az ott parkoló samurájba aztán mennek vadászni. Egyik vadász ismerősöm istenítette a níváját örökké, hármat elkoptatott vagy 10-12év alatt, karbantartatta folyamatosan. Hétközbe mindig a szerelőnél állt neki hogy hétvégén mehessen vadászni vele. Aztán egyszer nagyon elakadt vele, hívott hogy ki kellene húzni. Mentem kihúztam, utána keresztbe-hosszába átbalettoztam a dagonyán a suzival ahol a niva elakadt úgy hogy suzi nem is gondolkodott. Felmérgeskedett a srác és vett egy jimmy-t. Azóta veri a fejét a falba hogy miért szívott tizenegynéhány évet a nivával!? :D

#504 jd /4650
2009-12-28 19:16:11

föleg nem vadásznismile lolsmile lol
de ettöl még elhiszem smile blush

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A kormány döntött a vendégmunkásokról
A kormány döntött a vendégmunkásokról
Csak akkor jöhet vendégmunkás, ha már nincs magyar munkavállaló.
Brutálisat zuhant a magyar mezőgazdaság termelékenysége
Brutálisat zuhant a magyar mezőgazdaság termelékenysége
Valahogy vissza kéne kapaszkodni, mert fájni fog.
Claas Tucano Mega új első kerekek
Claas Tucano Mega új első kerekek

1.600.000 Ft

New Holland 8770
New Holland 8770

10.200.000 Ft

Case Puma 175CVX - 2250 órás
Case Puma 175CVX - 2250 órás

38.990.000 Ft

Mtz használt komplett nagyfülke,  93-as évjárat,  eladó gyári orbitkormány/oldalváltó kialakítással
Mtz használt komplett nagyfülke, 93-as...

585.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]