Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR410.17 FtUSD396.2 FtCHF435.92 FtGBP487.57 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #105. hozzászólásra
Hát akár hiszed, akár nem úgy le tud keményedni, mint a beton. Előző ősszel megtárcsáztam. Tud itt is lenni eketalpbetegség. Írtam a fekete földet is, ami itt mivel gyakran hullámos a terep vizes is szokott helyenként lewnni. Ez a borsodi föld, vagy Zala? Ha jól emlékszem Borsodi vagy, Somogyban volt ilyen földem ott 50 essel húztam 2x35-ös ekét.
Válasz #102. hozzászólásra
Aha. Hát nem mondja senki, hogy egy újabb motor, meg egyéb konstrukció jobb lehet, mint a régi 50 éves motor. Na mindegy bánja a kánya, nekem ez most jól bejött és szerintem amíg élek ezek ki is szolgálnak. Nem vágyok nyugatira, pedig ha emlékszel rá még három éve én is azt akartam venni. Akkor Szaby beszélt lefelé róla és teljesen igaza volt. Nem az először kifizetendő ár tart vissza, henam mindig az alkatrészárak. Kocsit is ha a Suzukit le kell cserélni Opelt veszek, mert ahhoz az egyik, ha nem a legolcsóbb az alkatrész. Meg hát Opel, ami sose kopel..
Na így vagyok az MTZ-vel is. Nyugatiban a Deutz (Same, Lambo) áll hozzám legközelebb.
Válasz #101. hozzászólásra
Itt ugyaz az a gazda ugyan azon területen ugyan az az eke lett megtoldva 1 fejjel de + fej is ugyan attól a gyártótól való .
Válasz #93. hozzászólásra
Sok függ azon is, hogy mondjuk egy buta ruszki eke, vagy egy jó réseltet kell húzni...Nagyon sok különbség lehet eke és eke között. A lengyel 3x35-ösömmel egy fejet levéve 45 centin tudtam az LTZ-vel és a 80-assal is szántani. Azért nem mélyebben, mert minek, de tudott volna mélyebben is. Igaz, homokot, de az se piskóta. Feketét ugyanezzel az ekével mind a három ekefejjel 30-35 centin szántottam minden probléma nélkül az LTZ 60 lovával is. Ez egy könnyen húzható eke. Krumpli alá az avatar KÉP .
Válasz #91. hozzászólásra
Nálunk is 25 centin a 82-es a 3 fejet elhúzza a 90 lovas claas 4 fejejl szánt max 25centi mélyen még előtte 3 fejjel szántott a gazda a 82.1-el
Válasz #89. hozzászólásra
Haverék 6 éves 820.2-je is átvolt nézve mindehol , míg az öreg kék 80-ast nem kellet ilyen sokat csinálni az csak ment 10 éven keresztül fagyban sárban évi 1000-1200 órát míg le nem égett egy bálázó miatt . Kétszer volt nagyjavítás a 80-ason mind a kétszer elütötte egy autó a 80-ast azt kellet javítani rajta .
Válasz #83. hozzászólásra
Hát ezt mondom. 820.1-től felfelé nem szabad megvenni. Én többek szerint is nagyon jó gépet fogtam ki. Fél évig kerestük és Csornán találtam rá. Hóviharban mentem érte, hogy én ott legyek reggel hétre és ahogy hallgattuk a rádiót mindig mögöttünk volt nagy baleset. Megérte az utat. Az egyik ismerősnek 820.,1 van és nagyon jó. A másik már a 820.2 vette Zetoror Vass Ottótól és elátkozta a gépet. Az adagolótól kezdve már a motort, meg rengeteg mindent javítottak a 3 éves gépen. A másiknak meg a 8 év körüli 820.1-e meg tökéletes, de ugyanez mondható el a következő ismerős 820.1-ről is. Másik ismerősöm Somogyban szintén szívott rengeteget a 820.2-vel.
Válasz #84. hozzászólásra
De minek vegyek alkatrészt ha egyenlőre nem kell , nem vehetek egy másik traktort csak azért hogy legyen alkatrészem ha majd kell . Nekem a zetorokhoz tudod mi van raktáron szűrők olaj meg fékmunkahenger a krisztálhoz mert azt szereti évente berohasztani bár ha tudok szerezni eredetit akkor 3-4 évig azzal sincs baj .
Válasz #81. hozzászólásra
Milyen súlyról beszélsz ? Ha az MTZ 42 mázsájára gondolsz akkor ne nevettes mert ha lenn egy ZT-323-asod ami a 100 lovához képest 73 mázsa na annak van súlya .
Magyon érdemes évente , vagy félévente akárhonnan az országból is felkerekedni és ,,nagybevásárlást " tartani, főleg drágább alkatrészekért. A benzinköltség jócskán megtérül. Ha jól tudom 175 euroig be lehet hozni fejenként. Ha mennek négyen, akkor sok jót lehet venni. Habár most jut eszembe, hogy nem minden alkatrész olcsó már ott se, de minden olcsóbb, mint itt. Adagoló olcsóbb vagy 70-nel és kis helyet foglal. Az meg megint másik dolog, hogy olcsó ukrán benzinből betankolni...A határtól van ez a bolt vagy 10 kilométerre Nagyszőlősön könnyen megtalálható helyen.(Vinogradov)Mellette kenőanyagog, stb-t is árulnak kszomszéd boltokban.
mindenkire rá kell hagyni hagy vegye az mtz t aztán majd mesél róla! én már halottam róla pár dolgot itt a szomszédba elég is volt!! én nyugatira szavazok! kevesebbet eszik jóval minőség benne van súlya tonnával több kényelembe nem lehet hasonlítani! amit én nézek valamibe az a sima piros nagy fülkés 80 lovas meg talán a 82.1 es azok még birják a kiképzést de azok is télen szét vannak boritva hogy birják!
Nekem van egy 820.2 es MTZ-m.50 hekit művelek vele.
A cég ahol dolgozom van egy 100 le dutz-fahr,meg egy 80 le-s fendt.kölcsön adtam a cégnek a 4 vasú lajta ekémet mert meg voltunk szorulva munkával. Na akkor jött a meglepi. Az ekét amit az MTZ, ha néha vicsorogva is de
húzza még a sárban is, a deutz a száraz földön csak kaparászott előtte.Na meg a motorja felújítása tavaly
1.5 millió forintba került.Az tény hogy kezes gépek ezek,de ha húzni kell valamit ahová súly kell akkor
egy nagy nudlik.
Válasz #76. hozzászólásra
Te kimész érte de mi hova menjünk alkatrészért mikor az ukrán vagy szlovák határ 300 kilóméter nekünk csak a silány ide hozoot ócó alkatrész marad .
Hát elég sok időt eltöltök bennük így nekem az egy szempont hogy ne rázza szét a derekamat vagy ne kelljen egyfolytában a porban ülnöm . Még a zetorok sem tökéletesek de jóval ember barátabbak mint az mtz-k . A legjobb ülése a 8011-esnek a gyári légrugós .
Válasz #73. hozzászólásra
Ezt jól le írtad, 50-100 hektárhoz egy réggebi Mtz-82, de semmi kép egy egy új műanyag MTZ. a következő kategóriában én a Zetor Crystaloktól írtózom inkább Fiatagri 180-90-es.
Van silány alkatrész, sőt az van többségben. Ez van, de én kimegyek Ukrajnába, vagy onnan hozatok cuccot, ha kell, de nem kell. Hengerfejtömítésért nem megyek ki az biztos. Amúgy meg benne laksz a traktorban, hogy ennyire egészségtelen az MTZ? Nekem a 320-as új egy kis játékszer, kényelmes, meg kisujjas a kormány, stb. Szinte ugyanez elmondható a nagyról is. A 320-ast lényegesen olcsóbban vettem hálistennek egy összeszerelőüzemi internetező azóta cimborával összeakadtam és nem a ruszkiktól egyenesen bejövő kb 800 ezerrel drágábbat vettem meg. Amit szlovákiában raknak össze azokkal szerintem nincs baj, az enyémen is az akksi volt gyárilag rossz, de gariban cserélték kiszállás nélküli szervezéssel. Az árához képest, ami kb fele a nyugatinak nagyon meg vagyok elégedve és hozzá merek nyúlni, ha kell. A határtól 20 kilométerre van az összeszerelő és ha nincs Magyarországon alkatrész, akkor ott van. Egyébként az alkatrészhiánnyal riogatott a Contstaros Nyíregyházán. Hát persze mert kistraktorból vegyem inkább az általuk forgalmazott Same Solart, vagy másik nagyobb tipust.Mert ők csak a nagy MTZ-t árulják...
Egészség? A 80-100 ezer körüli olasz űlések számomra (150kiló) sehol sincsenek a 320-as gyári MTZ üléshez képest és ez még nincs a lekgeményebbre állítva és simán rugzik alattam.
kis gazdaságba nem sok területhez nemkell más, mint mtz!!!
Igaz ha 50-100hektárt művelnék akkor is inkább egy 120-as Zetort Crystal-t választanék...
Az új mtz-k szemetek, szomszéd termelő vett annakidején tizen páréve az első turbósból az még egész jó a mai napig megy igaz volt már mindene felújítva, 2009-ben vett egy új intercooleres műanyagos 952-est talán de nemtudom pontosan a számozását, de már nem az igazi.
Akad még nagyon ritkán régi gyári piros 82-es, elég drága a jó állapotú de egy olyan kell azmég harckocsiból van és menni fog mint a raketta.
De amiket vesznek itt 820.4-eseket ócsóért mindene kivan újkorától kezdve folyamatosan szerelik, nembírnak csak parketta gázon, nem rugalmasak, adagolót porlasztókat kell tuningolni hogy menjenek akkor pedig füstölnek...ááááááááá nagyobb termelésbe nem való. Van még ittis nekünk, meg is fognak maradni ezek már, van még 2db 50-es nagyfülkés meg egy 892.2-es turbós 2005-ös évjáratú. Szaladgálni egyik homlokrakodóval bálát pakolni, másik lajtoskosit húzni ésatöbbi. Vegyszerezés kis függesztett 600literessel, kis szóróval laposon műtrágyázni, száraz időben egytengelyest húzgálni, rendsodrózni meg ilyenek.
A turbósat még ütjük nehézmunkában is már amennyit bír, de évente szétkell húzni, igaz sokat is megy de akkoris 2005-ös és a motorn kívül mindene átlett javítva, az még bírja teljesen jól.
Ezekre kiváló de földet mávelni nem. Tárcsát egyébkén sem húzunk kis géppel mert az csak vakarózás volna, de 3-as kisekével egy jóképű 100 lovas nyugati kiszánt két 82-es mtz-t főleg olyankor amikor 3-ban az mtz már csak reszket és csúszik meg a kuplungja fúl bele a fődbe és emelgetni kell az ekét, no olyankor a másik dolgozik egésznap középhőfokon és halad a munka.
Válasz #63. hozzászólásra
Sokkal hidd el nekem a 8011-esnek nem ellenfél a 80-as mtz elhiheted egyedül végsebességre lassúbb a maga 23km/h-s végsebességével de komfortra sokkal nem is beszélve a megbízhatóságáról .
Az 5611-es szinte ugyan azt bírja mint egy 80-as MTZ csak itt is a zetor lassab .
Válasz #60. hozzászólásra
Ne hidd nekünk az 5611 és egy MTZ-80 kereste ki az árát de az idős csak azért vette meg a tsz-ből a 80-ast mert tudta konkrétan mi baja míg mindenki azt hitte jól kibasztak vele . 5 évig volt csak nála ahogy lehetett meg is szabadult tőle . Az idős 35 évig szerelő volt tsz-ben szinte minden orosz szart javított mtz-t 5-öst 45-öst 50-est 80-ast 82-est panorámás 80-ast . Meg eleinte az SZK kombájnokat is de volt balszerencséje sokáig a T-150-eshez is .
Válasz #59. hozzászólásra
Hogy ne szeretném a régi gépeket van egy 77-es kiadású 5611-es zetorunk egy 8011-es zetor cristal valahonnan a 70-es évek elejéről . Nem a korral van a baj .
559 hozzászólás
Iyen fődet sem tudsz semmilyen mtz-vel szántani...
Válasz #105. hozzászólásra
Hát akár hiszed, akár nem úgy le tud keményedni, mint a beton. Előző ősszel megtárcsáztam. Tud itt is lenni eketalpbetegség. Írtam a fekete földet is, ami itt mivel gyakran hullámos a terep vizes is szokott helyenként lewnni. Ez a borsodi föld, vagy Zala? Ha jól emlékszem Borsodi vagy, Somogyban volt ilyen földem ott 50 essel húztam 2x35-ös ekét.
Válasz #104. hozzászólásra
..nem mondja senki, hogy Nem lehet jobb egy újabb...
Válasz #104. hozzászólásra
Kinek mi de én inkább menekülök előre így a nyugati jobbnak tűnik .
Válasz #103. hozzászólásra
de ilyen földön minek szántani?
Úgysem tud kialakulni eketalp meg semmi, elégvolna tárcsázni.
mutatok betyár szántásról képet, itt nemmenne kétfejjel 15cntin sem:
Válasz #102. hozzászólásra
Aha. Hát nem mondja senki, hogy egy újabb motor, meg egyéb konstrukció jobb lehet, mint a régi 50 éves motor. Na mindegy bánja a kánya, nekem ez most jól bejött és szerintem amíg élek ezek ki is szolgálnak. Nem vágyok nyugatira, pedig ha emlékszel rá még három éve én is azt akartam venni. Akkor Szaby beszélt lefelé róla és teljesen igaza volt. Nem az először kifizetendő ár tart vissza, henam mindig az alkatrészárak. Kocsit is ha a Suzukit le kell cserélni Opelt veszek, mert ahhoz az egyik, ha nem a legolcsóbb az alkatrész. Meg hát Opel, ami sose kopel..
Na így vagyok az MTZ-vel is. Nyugatiban a Deutz (Same, Lambo) áll hozzám legközelebb.
Válasz #101. hozzászólásra
Ez nincs olyan mély szántás, csak 35 körül, ami aképen látszik.
Válasz #101. hozzászólásra
Itt ugyaz az a gazda ugyan azon területen ugyan az az eke lett megtoldva 1 fejjel de + fej is ugyan attól a gyártótól való .
Válasz #93. hozzászólásra
Sok függ azon is, hogy mondjuk egy buta ruszki eke, vagy egy jó réseltet kell húzni...Nagyon sok különbség lehet eke és eke között. A lengyel 3x35-ösömmel egy fejet levéve 45 centin tudtam az LTZ-vel és a 80-assal is szántani. Azért nem mélyebben, mert minek, de tudott volna mélyebben is. Igaz, homokot, de az se piskóta. Feketét ugyanezzel az ekével mind a három ekefejjel 30-35 centin szántottam minden probléma nélkül az LTZ 60 lovával is. Ez egy könnyen húzható eke. Krumpli alá az avatar KÉP .
Válasz #96. hozzászólásra
Most olvasom nem semmi zajlik akkor az élet kis falumban
Válasz #98. hozzászólásra
ma
Válasz #96. hozzászólásra
Fasza mikor hallotad ?
Válasz #86. hozzászólásra
Mi abban a sánta?
Válasz #95. hozzászólásra
hallottam a rádióban, hogy valaki lebukott nálatok
Válasz #94. hozzászólásra
A szeszfőzésre gondolsz ? mert kérdeztem hogy milyen szeszt ?
Válasz #93. hozzászólásra
de elsiklottál a hozzád intézett kérdésem fölött
Válasz #91. hozzászólásra
Nálunk is 25 centin a 82-es a 3 fejet elhúzza a 90 lovas claas 4 fejejl szánt max 25centi mélyen még előtte 3 fejjel szántott a gazda a 82.1-el
Válasz #89. hozzászólásra
Haverék 6 éves 820.2-je is átvolt nézve mindehol , míg az öreg kék 80-ast nem kellet ilyen sokat csinálni az csak ment 10 éven keresztül fagyban sárban évi 1000-1200 órát míg le nem égett egy bálázó miatt . Kétszer volt nagyjavítás a 80-ason mind a kétszer elütötte egy autó a 80-ast azt kellet javítani rajta .
Válasz #81. hozzászólásra
érdekes, nekem deutz a kedvenc, és azt mondták 100 LE körüli erő kell a 3-as ekéhez a bármilyen talajon, de nálunk a 82-es MTZ is elhúzza
Válasz #86. hozzászólásra
Lehet simán ha olyan a föld
Válasz #83. hozzászólásra
Hát ezt mondom. 820.1-től felfelé nem szabad megvenni. Én többek szerint is nagyon jó gépet fogtam ki. Fél évig kerestük és Csornán találtam rá. Hóviharban mentem érte, hogy én ott legyek reggel hétre és ahogy hallgattuk a rádiót mindig mögöttünk volt nagy baleset. Megérte az utat. Az egyik ismerősnek 820.,1 van és nagyon jó. A másik már a 820.2 vette Zetoror Vass Ottótól és elátkozta a gépet. Az adagolótól kezdve már a motort, meg rengeteg mindent javítottak a 3 éves gépen. A másiknak meg a 8 év körüli 820.1-e meg tökéletes, de ugyanez mondható el a következő ismerős 820.1-ről is. Másik ismerősöm Somogyban szintén szívott rengeteget a 820.2-vel.
Válasz #84. hozzászólásra
De minek vegyek alkatrészt ha egyenlőre nem kell , nem vehetek egy másik traktort csak azért hogy legyen alkatrészem ha majd kell . Nekem a zetorokhoz tudod mi van raktáron szűrők olaj meg fékmunkahenger a krisztálhoz mert azt szereti évente berohasztani bár ha tudok szerezni eredetit akkor 3-4 évig azzal sincs baj .
Válasz #86. hozzászólásra
itt a 892.2-es 3fejjel 90centit fog el de ha nem optimális az idő akkor vannak bajok
Válasz #81. hozzászólásra
ez már ott sántít hogy mtz + 4 fejes lajta eke
Válasz #81. hozzászólásra
Milyen súlyról beszélsz ? Ha az MTZ 42 mázsájára gondolsz akkor ne nevettes mert ha lenn egy ZT-323-asod ami a 100 lovához képest 73 mázsa na annak van súlya .
Válasz #78. hozzászólásra
Magyon érdemes évente , vagy félévente akárhonnan az országból is felkerekedni és ,,nagybevásárlást " tartani, főleg drágább alkatrészekért. A benzinköltség jócskán megtérül. Ha jól tudom 175 euroig be lehet hozni fejenként. Ha mennek négyen, akkor sok jót lehet venni. Habár most jut eszembe, hogy nem minden alkatrész olcsó már ott se, de minden olcsóbb, mint itt. Adagoló olcsóbb vagy 70-nel és kis helyet foglal. Az meg megint másik dolog, hogy olcsó ukrán benzinből betankolni...A határtól van ez a bolt vagy 10 kilométerre Nagyszőlősön könnyen megtalálható helyen.(Vinogradov)Mellette kenőanyagog, stb-t is árulnak kszomszéd boltokban.
mindenkire rá kell hagyni hagy vegye az mtz t aztán majd mesél róla! én már halottam róla pár dolgot itt a szomszédba elég is volt!! én nyugatira szavazok! kevesebbet eszik jóval minőség benne van súlya tonnával több kényelembe nem lehet hasonlítani! amit én nézek valamibe az a sima piros nagy fülkés 80 lovas meg talán a 82.1 es azok még birják a kiképzést de azok is télen szét vannak boritva hogy birják!
Válasz #81. hozzászólásra
én traktorról beszéltem nem dutzról...
Válasz #73. hozzászólásra
Nekem van egy 820.2 es MTZ-m.50 hekit művelek vele.
A cég ahol dolgozom van egy 100 le dutz-fahr,meg egy 80 le-s fendt.kölcsön adtam a cégnek a 4 vasú lajta ekémet mert meg voltunk szorulva munkával. Na akkor jött a meglepi. Az ekét amit az MTZ, ha néha vicsorogva is de
húzza még a sárban is, a deutz a száraz földön csak kaparászott előtte.Na meg a motorja felújítása tavaly
1.5 millió forintba került.Az tény hogy kezes gépek ezek,de ha húzni kell valamit ahová súly kell akkor
egy nagy nudlik.
Válasz #79. hozzászólásra
Szia mi a pálya feléd ?
Válasz #78. hozzászólásra
Na igen ebben igazad van.
Válasz #76. hozzászólásra
Te kimész érte de mi hova menjünk alkatrészért mikor az ukrán vagy szlovák határ 300 kilóméter nekünk csak a silány ide hozoot ócó alkatrész marad .
Hát elég sok időt eltöltök bennük így nekem az egy szempont hogy ne rázza szét a derekamat vagy ne kelljen egyfolytában a porban ülnöm . Még a zetorok sem tökéletesek de jóval ember barátabbak mint az mtz-k . A legjobb ülése a 8011-esnek a gyári légrugós .
Válasz #73. hozzászólásra
Ezt jól le írtad, 50-100 hektárhoz egy réggebi Mtz-82, de semmi kép egy egy új műanyag MTZ. a következő kategóriában én a Zetor Crystaloktól írtózom inkább Fiatagri 180-90-es.
Válasz #47. hozzászólásra
Van silány alkatrész, sőt az van többségben. Ez van, de én kimegyek Ukrajnába, vagy onnan hozatok cuccot, ha kell, de nem kell. Hengerfejtömítésért nem megyek ki az biztos. Amúgy meg benne laksz a traktorban, hogy ennyire egészségtelen az MTZ? Nekem a 320-as új egy kis játékszer, kényelmes, meg kisujjas a kormány, stb. Szinte ugyanez elmondható a nagyról is. A 320-ast lényegesen olcsóbban vettem hálistennek egy összeszerelőüzemi internetező azóta cimborával összeakadtam és nem a ruszkiktól egyenesen bejövő kb 800 ezerrel drágábbat vettem meg. Amit szlovákiában raknak össze azokkal szerintem nincs baj, az enyémen is az akksi volt gyárilag rossz, de gariban cserélték kiszállás nélküli szervezéssel. Az árához képest, ami kb fele a nyugatinak nagyon meg vagyok elégedve és hozzá merek nyúlni, ha kell. A határtól 20 kilométerre van az összeszerelő és ha nincs Magyarországon alkatrész, akkor ott van. Egyébként az alkatrészhiánnyal riogatott a Contstaros Nyíregyházán. Hát persze mert kistraktorból vegyem inkább az általuk forgalmazott Same Solart, vagy másik nagyobb tipust.Mert ők csak a nagy MTZ-t árulják...
Egészség? A 80-100 ezer körüli olasz űlések számomra (150kiló) sehol sincsenek a 320-as gyári MTZ üléshez képest és ez még nincs a lekgeményebbre állítva és simán rugzik alattam.
Válasz #71. hozzászólásra
Mi a fóf@xnak kellett agyonraki mindent elektronikával??? Ha fingik egyet egy biztosíték, vagy egy IC, akkor megáll a mutatvány, de nagyon megáll!
Válasz #69. hozzászólásra
Válasz #45. hozzászólásra
kis gazdaságba nem sok területhez nemkell más, mint mtz!!!
Igaz ha 50-100hektárt művelnék akkor is inkább egy 120-as Zetort Crystal-t választanék...
Az új mtz-k szemetek, szomszéd termelő vett annakidején tizen páréve az első turbósból az még egész jó a mai napig megy igaz volt már mindene felújítva, 2009-ben vett egy új intercooleres műanyagos 952-est talán de nemtudom pontosan a számozását, de már nem az igazi.
Akad még nagyon ritkán régi gyári piros 82-es, elég drága a jó állapotú de egy olyan kell azmég harckocsiból van és menni fog mint a raketta.
De amiket vesznek itt 820.4-eseket ócsóért mindene kivan újkorától kezdve folyamatosan szerelik, nembírnak csak parketta gázon, nem rugalmasak, adagolót porlasztókat kell tuningolni hogy menjenek akkor pedig füstölnek...ááááááááá nagyobb termelésbe nem való. Van még ittis nekünk, meg is fognak maradni ezek már, van még 2db 50-es nagyfülkés meg egy 892.2-es turbós 2005-ös évjáratú. Szaladgálni egyik homlokrakodóval bálát pakolni, másik lajtoskosit húzni ésatöbbi. Vegyszerezés kis függesztett 600literessel, kis szóróval laposon műtrágyázni, száraz időben egytengelyest húzgálni, rendsodrózni meg ilyenek.
A turbósat még ütjük nehézmunkában is már amennyit bír, de évente szétkell húzni, igaz sokat is megy de akkoris 2005-ös és a motorn kívül mindene átlett javítva, az még bírja teljesen jól.
Ezekre kiváló de földet mávelni nem. Tárcsát egyébkén sem húzunk kis géppel mert az csak vakarózás volna, de 3-as kisekével egy jóképű 100 lovas nyugati kiszánt két 82-es mtz-t főleg olyankor amikor 3-ban az mtz már csak reszket és csúszik meg a kuplungja fúl bele a fődbe és emelgetni kell az ekét, no olyankor a másik dolgozik egésznap középhőfokon és halad a munka.
Válasz #63. hozzászólásra
Sokkal hidd el nekem a 8011-esnek nem ellenfél a 80-as mtz elhiheted egyedül végsebességre lassúbb a maga 23km/h-s végsebességével de komfortra sokkal nem is beszélve a megbízhatóságáról .
Az 5611-es szinte ugyan azt bírja mint egy 80-as MTZ csak itt is a zetor lassab .
Már az MTZ sem a régi, bár melyiket veszed egy sem az igazi!!! Én inkább nyugati használtban gondolkodnék, ha talász valahol ami jó is!!!
Válasz #62. hozzászólásra
annak akinek az van annak elég, és ha vele is meg lehet csinálni amit kell jó az, igaz nekem sem az a nagy kedvenc
Válasz #68. hozzászólásra
Válasz #60. hozzászólásra
Ne hidd nekünk az 5611 és egy MTZ-80 kereste ki az árát de az idős csak azért vette meg a tsz-ből a 80-ast mert tudta konkrétan mi baja míg mindenki azt hitte jól kibasztak vele . 5 évig volt csak nála ahogy lehetett meg is szabadult tőle . Az idős 35 évig szerelő volt tsz-ben szinte minden orosz szart javított mtz-t 5-öst 45-öst 50-est 80-ast 82-est panorámás 80-ast . Meg eleinte az SZK kombájnokat is de volt balszerencséje sokáig a T-150-eshez is .
Válasz #65. hozzászólásra
Nem mondod hogy ezt komolyan kérdezed???
Válasz #64. hozzászólásra
Válasz #60. hozzászólásra
De akkor miért volt olyan lökött, hogy a megkeresett pénzt beleölte egy rakás vasdarabba?
Én tudnék jobb helyet is neki.
Válasz #60. hozzászólásra
Meg még egyet s mást is!!
Válasz #62. hozzászólásra
Oszt azok mennyivel jobbak az MTZ-nél?
Válasz #59. hozzászólásra
Hogy ne szeretném a régi gépeket van egy 77-es kiadású 5611-es zetorunk egy 8011-es zetor cristal valahonnan a 70-es évek elejéről . Nem a korral van a baj .
Válasz #60. hozzászólásra
Válasz #57. hozzászólásra
Azért egyet mindenki qrva könnyen elfelejt: MINDENKINEK AZ A SZAR ÓCSKA MTZ KERESTE MEG A CSILLI VILLI NYUGATI GÉP ÁRÁT.