Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak644 FtBenzin árak625 FtEUR414.77 FtUSD398.25 FtCHF441.31 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Az avatar-on látható a kombájnom munka közben.Háttérben meg az mtz-m. A tetőn látható szőnyeg és az mtz kabin tetején is van szőnyeg---az a célt szolgálja,hogy ürítés után öntözőkannával megöntözöm a szőnyeget és mtz induláskor a kabin tetején lévő szőnyeget is.Nagyon jól hűt --igazi paraszt klíma. HiHi!!
Az még a jó benne,hogyha megszedtem maggal a pótkocsit,áramtalanítom a kombájnt. Megmosom a képemet! Beülök a jó öreg mtz-be és elkocogok földúton a kereskedőhöz.Utána folytatom az aratást! Nem kell senkinek könyörögni hogy jöjjön aratni hozzám!
Ahogy olvasgatom szeretetiek a gépeket az aratást, de egyre kevesebb van, mindenki rohan a nagy után. 12éve volt egy Deuzt Farh 750, príma kis gép volt.
Válasz #11. hozzászólásra Az enyémen is lánc van--sőt a dobot is lánc hajtja.A szójánál a fordulatot úgy állítom,hogy lecserélem a dobon lévő fogaskereket dupla fogúra--így 500-600 közt lesz a fordulat!
Válasz #10. hozzászólásra 2011 aug.vettem olcsón,mert becsületesen megmondta a régi gazda,hogy baj lesz a szalmarázóval! Lett is --eltörött a hátsó tengely--sikerült venni bele bontottat. Másfél napig tartott ,míg úgy sikerült beállítani,hogy ne szoruljon sehol. Utána meg a menet variátor közepe törött ki.Sikerült az öntvényt jól meghegesztetni,de vettem tartalékba ugyanott menet variátort tartalékban. Tavaly(2012) semmi komoly bajom nem volt vele---a ventilátor ékszíj szakadt el,mert az egyik görgőben megszorult a csapágy!
Válasz #8. hozzászólásra 10-15 éve volt Epple kombájnom,de az a mostani Claas Corsarhoz képest kisfiú volt.Igaz azzal is learattam évi 10 hektár szóját. A motor abba kikészült és vettem egy másikat és eladtam.Azzal nagyon sokszor "bemedvéztem". Nagyon lényeges dolog,hogy szín alatt tároljad,mert ha csak kivágod a szabadba,úgy akkor nem lesz hosszú életű a kombájnod,mert itt--ott kirohad és folyik belőle a mag!
1579 hozzászólás
Válasz #28. hozzászólásra
mivel a viz vonza port,en porfeszeknek tartom.bocs.
Az avatar-on látható a kombájnom munka közben.Háttérben meg az mtz-m. A tetőn látható szőnyeg és az mtz kabin tetején is van szőnyeg---az a célt szolgálja,hogy ürítés után öntözőkannával megöntözöm a szőnyeget és mtz induláskor a kabin tetején lévő szőnyeget is.Nagyon jól hűt --igazi paraszt klíma. HiHi!!
Válasz #26. hozzászólásra
Tavaly tavasszal csináltam rá tetőt.Kössz.
Válasz #25. hozzászólásra
ha komojan erdekel 90, jo allapotu adokhozza egy villogot is.
Válasz #23. hozzászólásra
JOC Mennyit ér eggy 512-es fülke?
Válasz #22. hozzászólásra
Az sem eggy hátrány.
Válasz #7. hozzászólásra
lenne E 512 jo allapotu fülkem 2db be epitet ventilatorral,szerintem megerne a nagy melegbe.
Az még a jó benne,hogyha megszedtem maggal a pótkocsit,áramtalanítom a kombájnt. Megmosom a képemet! Beülök a jó öreg mtz-be és elkocogok földúton a kereskedőhöz.Utána folytatom az aratást! Nem kell senkinek könyörögni hogy jöjjön aratni hozzám!
Ahogy olvasgatom szeretetiek a gépeket az aratást, de egyre kevesebb van, mindenki rohan a nagy után. 12éve volt egy Deuzt Farh 750, príma kis gép volt.
Válasz #14. hozzászólásra
Válasz #14. hozzászólásra
Válasz #17. hozzászólásra
Szia! Nekem az Mf egypárszor eltörte a kaszát nyakba, pedi ki is hézagoltam.
Nekem tíz évig volt MF-31, egyszerű,nagyszerű, volt,mert eladtam.
A kaszát ékszíj hajtotta meg,csendes volt.
Válasz #15. hozzászólásra
COLUMBUS
Válasz #14. hozzászólásra
MF 87
Válasz #13. hozzászólásra
Az enyémen csak a dobot hajtja a lánc az utóverőröl.
Válasz #11. hozzászólásra Az enyémen is lánc van--sőt a dobot is lánc hajtja.A szójánál a fordulatot úgy állítom,hogy lecserélem a dobon lévő fogaskereket dupla fogúra--így 500-600 közt lesz a fordulat!
Válasz #10. hozzászólásra 2011 aug.vettem olcsón,mert becsületesen megmondta a régi gazda,hogy baj lesz a szalmarázóval! Lett is --eltörött a hátsó tengely--sikerült venni bele bontottat. Másfél napig tartott ,míg úgy sikerült beállítani,hogy ne szoruljon sehol. Utána meg a menet variátor közepe törött ki.Sikerült az öntvényt jól meghegesztetni,de vettem tartalékba ugyanott menet variátort tartalékban. Tavaly(2012) semmi komoly bajom nem volt vele---a ventilátor ékszíj szakadt el,mert az egyik görgőben megszorult a csapágy!
Ilyet láttatok már?
Válasz #5. hozzászólásra
Már régóta meg van?
Válasz #8. hozzászólásra 10-15 éve volt Epple kombájnom,de az a mostani Claas Corsarhoz képest kisfiú volt.Igaz azzal is learattam évi 10 hektár szóját. A motor abba kikészült és vettem egy másikat és eladtam.Azzal nagyon sokszor "bemedvéztem". Nagyon lényeges dolog,hogy szín alatt tároljad,mert ha csak kivágod a szabadba,úgy akkor nem lesz hosszú életű a kombájnod,mert itt--ott kirohad és folyik belőle a mag!
Válasz #5. hozzászólásra
Eggy pár évig ilyen vol. Mf87
Válasz #5. hozzászólásra
Sia! Szép kis nmasina.Gratula! Az enyém a zetor motoros Comet.
Válasz #2. hozzászólásra
Lemaradtak a képek!
Az én gépem Claas Corsar 1970-ből! Tavaly 10ha búzát és 11 ha szóját arattam vele! A képen látható porfogót levettem és eső tetőt kapott.Super jó gép!
Válasz #1. hozzászólásra
Válasz #1. hozzászólásra
Akinek van ilyen gépe,akinek nincs, de szeretne eggyet.Üzemeltetés ,átalakítások,praktikus megoldások.