Válasz RkTomi #5910. hozzászólásáraviszkókuplungos, a haldexet a volkswagen csoport és a volvo használta- használja Ez valami saját fejlesztés, rákerestem :) jó rendszer, nekem ugyan subaru van, de havernek Rav4, még sehol nem hagyott ott egyik sem.
Válasz RkTomi #5907. hozzászólásáraállandó összkerék, gyanítom köze lehet a subaru hajtáshoz, mivel a toyota tulajdonos a subaruban. Mindenesetre állandó összkerék, az tuti :) és mindenhonnan is kimegy
Válasz $HMP$ #5901. hozzászólásáraMost vett egyik ismerős egy V12-est. 15 éve itt volt Belgrádban, egy Svájcban dolgozó, szabadságos autójának. Egy karc nincs rajta.
Válasz .Richard. #5899. hozzászólására700ért nem elbaszkolódik vele x hetet?
Oszt ennyi buzi alkatrészen mennyi pizt lehet szakitani pár óra cikkszám keresgéléssel?
Válasz _NB_ #5897. hozzászólására
Ez hány kmes kocsi lehet?
Lehet egy ilyes kis szar mercit ennyire szeretni hogy rákölt a csaj .....200000nél?
Mert nem férfikocsi az biztos.
Válasz _NB_ #5897. hozzászólásáraÁt kène számolni,de az autobèrlès lehet kevesebb fejfájást okoz. Lassan Trabant kategoriák lesznek,csak a futásteljesitmèny lett a kèt javitás között 20szorosa. de ha jól nyomják neki, ebből is ki lehet szedni tavaszonkènt a motort. Szóval ennek amit itt bemutat semmi èrtelme. Már csak a kiszedhetetlen motort kellene kitalálni,fokozva az autoeladásokat. nem normálisak. Akinek van pènze ez annak is egy hlyesèg. Mit kell ezt annyit matatni? Pènzes embert ez nem is èrdekli. Jó kifizeti,de minden cullangot állandoan basztatni,ez nem teszi üzembiztossá. Mindent lefeszegetni,kibányászni. aztán nincs baja,csak karbantartás. Ez az.
Válasz $HMP$ #5893. hozzászólásáraatól függ mekkora kasztniba van. van, amiből egy "olajcseréhez" is ki kell venni a motort, namost el lehet képzelni abba hányszor cseréltek olajat...
Válasz $HMP$ #5893. hozzászólásáraS-es rendszám, tényleg nem régi, pályán 85-90-el épp 10 alatt tudtam tartani, 700kg volt a futón. 260km nagyjából az össz táv. Ennek fele volt terhelt.
Válasz Sk Laci #5891. hozzászólásáraÚjat azt lehet, bár készülj fel a szerviz díjakra……..és nem lesz tartós sem, olyan értelemben, mint egy 10-20 éves volt/van.
Válasz Sk Laci #5886. hozzászólásáraCsaládban van, azt ne kérdezd milyen, automata az biztos, azt kellett is javítani, meg nem öreg, de többet nem tudok róla.
Meg van amarok is, azt hajtottam, bár az is fiatal, automata 3.0 V6, élném is, de nem az én pénztárcámnak való
Egyik ismerősnek volt még régebben egy 2004-es évjáratú touareg, de mindig az elektronikával küzdött.
Egyébként a vw már rég nem hozza azt a tartós, stabil minőséget, mint régen.
Válasz .Richard. #5876. hozzászólására72est láttam kívülről, belülről.
És üzemközben is.
Amikor az a nagyszar repült a homokdombon 1 pár métert az felejthetetlen!
Válasz JDFERI #5873. hozzászólásáraPesten a belvárosban ezzel menne a parkolás!
A lopósautót és a kerékbilncset is oldalról megnézném!
Volna fejvakarás.
5913 hozzászólás
Valakinek VW 1.9D-hez nincs véletlenül vezérléshez rajza?
2000-es évjárat, még régi adagolós.
Válasz gumikrumpli #5911. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz RkTomi #5910. hozzászólásáraviszkókuplungos, a haldexet a volkswagen csoport és a volvo használta- használja Ez valami saját fejlesztés, rákerestem :) jó rendszer, nekem ugyan subaru van, de havernek Rav4, még sehol nem hagyott ott egyik sem.
Válasz gumikrumpli #5909. hozzászólásáraAz oké hogy permanens összkerékhajtás de milyen rendszerű? Haldex, torsen stb?
Válasz RkTomi #5907. hozzászólásáraállandó összkerék, gyanítom köze lehet a subaru hajtáshoz, mivel a toyota tulajdonos a subaruban. Mindenesetre állandó összkerék, az tuti :) és mindenhonnan is kimegy
Válasz mtz1221 #5906. hozzászólásáraCsak lerothad alólad
A Toyota RAV4 MK II-nek milyen rendszerű az összkerékhajtása?
Válasz $HMP$ #5904. hozzászólásáraÖreg vacak ez, ezek nem romlanak.

Válasz $HMP$ #5904. hozzászólásáraÚgy kell használni ahogy ez a srác és akkor nincsenek ilyen extra költségek és még a végén pénzt is kapsz .
Válasz mtz1221 #5903. hozzászólásáraNa majd ha kiköll venni daruval a motrot...
Csávó 8milláért 3hónap alatt rendbeszedi 600 alkatrészcserével
Válasz $HMP$ #5901. hozzászólásáraMost vett egyik ismerős egy V12-est. 15 éve itt volt Belgrádban, egy Svájcban dolgozó, szabadságos autójának. Egy karc nincs rajta.

Válasz .Richard. #5899. hozzászólására700ért nem elbaszkolódik vele x hetet?

Oszt ennyi buzi alkatrészen mennyi pizt lehet szakitani pár óra cikkszám keresgéléssel?
Majdnem megvan a kocsi.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mercedes-benz/a_180/mercedes-benz_a_180_d_style_7g-dct_limuzin-21501372#sid=251e3e98-c6c7-4cab-81a8-dc551b6bde67
Válasz _NB_ #5897. hozzászólására
Ez hány kmes kocsi lehet?
Lehet egy ilyes kis szar mercit ennyire szeretni hogy rákölt a csaj .....200000nél?
Mert nem férfikocsi az biztos.
Válasz _NB_ #5897. hozzászólásáraÁt kène számolni,de az autobèrlès lehet kevesebb fejfájást okoz. Lassan Trabant kategoriák lesznek,csak a futásteljesitmèny lett a kèt javitás között 20szorosa.
de ha jól nyomják neki, ebből is ki lehet szedni tavaszonkènt a motort. Szóval ennek amit itt bemutat semmi èrtelme. Már csak a kiszedhetetlen motort kellene kitalálni,fokozva az autoeladásokat.
nem normálisak. Akinek van pènze ez annak is egy hlyesèg. Mit kell ezt annyit matatni? Pènzes embert ez nem is èrdekli. Jó kifizeti,de minden cullangot állandoan basztatni,ez nem teszi üzembiztossá. Mindent lefeszegetni,kibányászni.
aztán nincs baja,csak karbantartás. Ez az.
Válasz ..,-:) #5892. hozzászólásáraMajd lespórolja kompresszor árán.
Válasz envagyok2 #5896. hozzászólásáraPont most néztem egy ilyen videót . . agyrém
2 millió forintos kötelező szerviz - Terrorbenz
Válasz $HMP$ #5893. hozzászólásáraatól függ mekkora kasztniba van. van, amiből egy "olajcseréhez" is ki kell venni a motort, namost el lehet képzelni abba hányszor cseréltek olajat...
Válasz Gumóka #5894. hozzászólásáraAz amaroknál.
Válasz $HMP$ #5893. hozzászólásáraS-es rendszám, tényleg nem régi, pályán 85-90-el épp 10 alatt tudtam tartani, 700kg volt a futón. 260km nagyjából az össz táv. Ennek fele volt terhelt.
Milyenek ezek a régebbi v6 motorok tényleg?
Mennyit esznek futóval?
Sok roman tuareg mozog pályákon.
Válasz Sk Laci #5891. hozzászólásáraÚjat azt lehet, bár készülj fel a szerviz díjakra……..
és nem lesz tartós sem, olyan értelemben, mint egy 10-20 éves volt/van.
Válasz ..,-:) #5890. hozzászólásáraInkább úgy mondanám, "lesegetem az újat".
3.0 V6 TDI gyengébbik 231 lovas motor.
Válasz Sk Laci #5886. hozzászólásáraÚj vagy használt ?
Mekkora motor ?
Válasz Sk Laci #5888. hozzászólásáraJók egyébként az automaták is, nekem nincs vele bajom, de használt autóban max 150e km-ig venném, de inkább 100.
Láttam én karbantartott 600e km-es automata személykocsit, gyári fődarabokkal, igaz 1 gazdás autó volt.
Válasz Gumóka #5887. hozzászólásáraKöszönöm.
Viszont /jóval/ olcsóbbak, mint a konkurensek.
Volkswagen koncernbe tartozó Skodákból van 3 / Felicia, Octavia, Karoq / soha egyikkel se nem volt gond. Müködnek akár egy "svajci óra".
Sajnos Tuareg nem kapható mechanikus sebességváltóval, ami nekem szimpatikusabb, mint az automaták.
Válasz Sk Laci #5886. hozzászólásáraCsaládban van, azt ne kérdezd milyen, automata az biztos, azt kellett is javítani, meg nem öreg, de többet nem tudok róla.
Meg van amarok is, azt hajtottam, bár az is fiatal, automata 3.0 V6, élném is, de nem az én pénztárcámnak való
Egyik ismerősnek volt még régebben egy 2004-es évjáratú touareg, de mindig az elektronikával küzdött.
Egyébként a vw már rég nem hozza azt a tartós, stabil minőséget, mint régen.
Van a fórumozók között Volkswagen Tuareg tulajdonos?
Mit tudna mondani az említett modellről?
Jó és rossz minden érdekelne.
Válasz Gumóka #5882. hozzászólásáraAz ilyeneket imádja!
Ezek még autók voltak!
Válasz JDFERI #5883. hozzászólásáraAmilyen szinten nyalják az ukránokat még jó, hogy nem verhovina motoros lessz!


Válasz rtamas1976 #5881. hozzászólásáraHa a Hír igaz akkor nem higy renault...
Válasz rtamas1976 #5881. hozzászólásáraEz e...

https://vm.tiktok.com/ZNeEfVuof/
Válasz Gumóka #5880. hozzászólásáraMostmeg renault motros luxusmerci?
Egy vicc!
Válasz rtamas1976 #5879. hozzászólásáraOtt még autót gyártottak

Válasz Gumóka #5877. hozzászólásáraA fiamvan beleszédülve a mercibe, de a régi tipusokba!
Válasz .Richard. #5876. hozzászólására72est láttam kívülről, belülről.
És üzemközben is.
Amikor az a nagyszar repült a homokdombon 1 pár métert az felejthetetlen!
Válasz rtamas1976 #5874. hozzászólásáraÉn se, de egy w124 merga, vagy egy e36, e39 bmw azért fel tudja állítani a cerkát

Válasz rtamas1976 #5874. hozzászólásáraUkráine a lehetősègek tárháza.
Válasz JDFERI #5873. hozzászólásáraPesten a belvárosban ezzel menne a parkolás!
A lopósautót és a kerékbilncset is oldalról megnézném!
Volna fejvakarás.
Válasz .Richard. #5871. hozzászólásáraNemvagyok németautó párti.


De ez menne az arcomhoz!
Hamég lennehozzá egy pár pukkantanivaló az királylenne!
Válasz rtamas1976 #5869. hozzászólásáraHirdetés szövege :

Veszélyes fág kivágását vállalom . Ugyanitt házbontás szolgáltatás. WWIII.70to.kft.hu
Válasz Gumóka #5870. hozzászólásáraAkinek telik majomra annak tejen banánra is!


Válasz rtamas1976 #5869. hozzászólásáraAz utolsó sorok,a 20 èves nèhhmeht otokra igazak.
Válasz rtamas1976 #5869. hozzászólásáraCsak győzzed tankolni!
Na ezt elfogadnám!
Válasz JDFERI #5867. hozzászólásáraGaz 66. Divatos bőrben?
Boltbajárós "cuni-mobil " .
Válasz JDFERI #5865. hozzászólásáraÜzemanyag fogyasztás: D
Nedves tapadás: D
ezek elég borzasztó tulajdonságok, rá se néznék ilyenre.
Sziasztok. Gurul valaki közületek ILYEN gumikon ? Vélemény ? Tapasztalat ?
Válasz szelindi1965 #5863. hozzászólásáraIgen, zárt áruszállítóra gondoltam.
L3H2 kivitelben nézegettem ideálisnak.