Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Válasz .Richard. #5876. hozzászólására72est láttam kívülről, belülről.
És üzemközben is.
Amikor az a nagyszar repült a homokdombon 1 pár métert az felejthetetlen!
Válasz JDFERI #5873. hozzászólásáraPesten a belvárosban ezzel menne a parkolás!
A lopósautót és a kerékbilncset is oldalról megnézném!
Volna fejvakarás.
Válasz Sk Laci #5854. hozzászólásáraHa a furgonon zárt áruszállítót értesz,akkor mind rohad,a fajta és kilométer dologhoz ne ragaszkodj különösebben,az adott jármű milyen állapotú ez a lényeg.Nekem TRANZIT van ,igaz platós-terítős,szerintem ha ezt a sok lucernahordást-tarlózást így bírják egész jó,az hogy 15 évesen van benne 31000 km nem normális,de,ez azt is jelenti ha hosszú távokra és arra a súlyra használják amire papírja van,nem probléma a 300000 km sem neki,lényeg hogy angol gyártású legyen és 2.4 tdci.
Válasz Gandhy #5860. hozzászólásáraVannak azért ott is érdekes dolgok, amik a tengerparton jártak végig. Van egy belőle itthon, motorháztetőre ráolvadt a sós pára, 3.ik festő jött rá hogy mitől matt az a része. Műszerfal alatt vasrész ami nem kapott festéket egy adta rozsda volt 5 éves korára.
Válasz Gumóka #5857. hozzászólásáraHa nem akarsz rohadós autót, kizárólag az olaszoktól kell hozni, mert ott nincs sózás. Az osztrák a legrosszabb, 5 éves korára kezd lebomlani az összes.
Nekem van ebből 2. A egyik Doblo-ban a tavasszal elszakadt a vezérműszíj(sárral eltömődött és megakadt). 300 ezernél a hengerfalon még látszott a gyári hónolás. Kapott egy hengerfejet és hasít tovább. 10-12 ezer közt cserélem az olajat, nem kell nézegetni, utánönteni, egy cseppet sem égetnek el.
Válasz Sk Laci #5854. hozzászólására1-es pontban mind ugyanaz, a 2-esben úgyszint.
Sprinter igen rohadós, craftert nem ismerem.
Ivecoból az utolsó szériás téglalap lámpás még jó.
Nálunk volt öregebb jumper, meg boxer meg ducato is, nyúzva is voltak, nem volt különösebb bajuk.
Transitok is jók voltak régebben.
Válasz Sk Laci #5854. hozzászólásáraElsőkből van legtöbb mert sok a csóró.
Vagányabb csórók a 3literessel járnak kicsibe nincs kakao ha viszed a zőccsiggel megbaxva gratus utanfutoval vagy 4tonnával.
Furgonok közül melyikekkel érdemes foglalkozni, és melyikeket kerülni használtban?
Kb 6-10 évesek érdekelnének, 150 - 220 000 km körül /talán még a motor bírná alkalmi használatnál/.
1.: fiat ducato - peugeot boxer - citroen jumper
2.: renault master - opel movano
3.: mercedes sprinter-volkswagen crafter /ezekből mifelénk amit kínálnak eléggé rozsdásak - rohadtak. Gyenge nem cinkes anyagból gyártották, hogy ennyira a rozsdáé?/.
4. iveco daile - ford transit /ezeket is szereti a rozsda, amint nézegetem a használtautó piacot/.
Válasz szelindi1965 #5851. hozzászólásáraUAZ-ból a Patriotra gondoltam, esetleg a Hunterra. Amit írtál a fékekről még nem hallottam. Fogyasztását illetően kevesebbnek láttam a teszteken /youtube német és orosz/, viszont a 35 L-is lehetséges, amit írtál, egyfolytában nehéz körülményekben "kint a vadonban". Itt a nyugati se fog kevesebbet enni, hiába hiper-szuper számitógép vezérlésüek. Sőt a nyuati érzékenyebb a "vízbemártásokra".
Rövid utakra, határjárásra nekem megfelelne orosz árazásban.
Sehol se írtam, hogy venni szeretnék.
Az ARO-ra meg kiváncsiságból kérdeztem rá, mivel láttam egy veterán találkozón, hogy léttezik e a gyár, esetleg ha menne a gyártás, akkor milyen név alatt.
Válasz Sk Laci #5850. hozzászólásáraCsapongó fantáziád van kolléga,ha menetközben szétszórná a kézifékdobhoz rögzített kardáncsavarokat az UAZ-od,vagy a féked eljátszaná a fogok nem fogok mutatványt ,esetleg leszakadoznának a hídról vagy a vázról a lengéscsillapítók bakjai,nem hiszem hogy boldog lennél,oda való az a tajgába,állítólag a kínaiak is gyártják ,még rosszabb minőségben.Talán a platósok jobban bírják a terepet a kis súlyuk miatt és a rozsda elleni küzdelmet a kevesebb lemez miatt.A könyvébe az van leírva szó szerint mint gyújtás beállítási érték: Gázpedál hirtelen visszaengedésénél kis mértékű detonáció megengedett.Fogyasztása használati mód függő,14-35l.
Válasz szelindi, mtz121, .Richard. 1965 #5849. hozzászólásáraKöszönöm.
Nem akarok venni, viszont veterántalálkozón láttam egyet.
80-as évek végén eléggé felkapott volt felénk az erdészetnél, mezőgazdaságban, telekommunikációnál, és más cégeknél is, ahol a határban mozogtak.
Ha keleti posztkommunista államból terénkocsik közül választanék, az UAZ lenne.
De mivel szankciók vannak az Oroszokkal szemben, így UAZ-t nem lehet venni, főleg nem az orosz árakon. Azelőtt, még lehetett venni, 2,2-2,5x ára volt, mint Oroszországban.
Hőszigetelőt (kb 10x20 cm) mit lehetne autó motorterébe berakni. Nyáron nem megy gázon, feljebb emelném a gáz elosztóját a szelepfedéltől, és oda tennék valamit.
Válasz Maszek Zs #5841. hozzászólásáraReteszelő rugókhoz oda lehet férni bontás nélkül, ha igen cseréld ki erősebbre. Mármint ha a váltó olajban nem találtál semmit. Jut eszembe nekem fordnál volt hogy a motor kiszakadt rezgéscsillapítója miatt dobálta ki a 2test.
Üdv!!
Volt vagy van valakinek, vagy ismerős-e valakinek!!??
BMW E36 316i M43 D16
Néha kidobálja az eggyest.
De nem mindíg!! Mi lehet a baj?? Manuális váltó 5 sebességes.
Kinek mi a véleménye??
Válasz Gumóka #5835. hozzászólásáraA miénk nincs ilyen felszerelt.
Az a tető ablak nagyon tetszik!
Szerintem plussz extraként rakták, mert az nem volt benne egyik csomagban sem.
5885 hozzászólás
Válasz Gumóka #5882. hozzászólásáraAz ilyeneket imádja!
Ezek még autók voltak!
Válasz JDFERI #5883. hozzászólásáraAmilyen szinten nyalják az ukránokat még jó, hogy nem verhovina motoros lessz!
Válasz rtamas1976 #5881. hozzászólásáraHa a Hír igaz akkor nem higy renault...
Válasz rtamas1976 #5881. hozzászólásáraEz e...
https://vm.tiktok.com/ZNeEfVuof/
Válasz Gumóka #5880. hozzászólásáraMostmeg renault motros luxusmerci?
Egy vicc!
Válasz rtamas1976 #5879. hozzászólásáraOtt még autót gyártottak
Válasz Gumóka #5877. hozzászólásáraA fiamvan beleszédülve a mercibe, de a régi tipusokba!
Válasz .Richard. #5876. hozzászólására72est láttam kívülről, belülről.
És üzemközben is.
Amikor az a nagyszar repült a homokdombon 1 pár métert az felejthetetlen!
Válasz rtamas1976 #5874. hozzászólásáraÉn se, de egy w124 merga, vagy egy e36, e39 bmw azért fel tudja állítani a cerkát
Válasz rtamas1976 #5874. hozzászólásáraUkráine a lehetősègek tárháza.
Válasz JDFERI #5873. hozzászólásáraPesten a belvárosban ezzel menne a parkolás!
A lopósautót és a kerékbilncset is oldalról megnézném!
Volna fejvakarás.
Válasz .Richard. #5871. hozzászólásáraNemvagyok németautó párti.
De ez menne az arcomhoz!
Hamég lennehozzá egy pár pukkantanivaló az királylenne!
Válasz rtamas1976 #5869. hozzászólásáraHirdetés szövege :
Veszélyes fág kivágását vállalom . Ugyanitt házbontás szolgáltatás. WWIII.70to.kft.hu
Válasz Gumóka #5870. hozzászólásáraAkinek telik majomra annak tejen banánra is!
Válasz rtamas1976 #5869. hozzászólásáraAz utolsó sorok,a 20 èves nèhhmeht otokra igazak.
Válasz rtamas1976 #5869. hozzászólásáraCsak győzzed tankolni!
Na ezt elfogadnám!
Válasz JDFERI #5867. hozzászólásáraGaz 66. Divatos bőrben?
Boltbajárós "cuni-mobil " .
Válasz JDFERI #5865. hozzászólásáraÜzemanyag fogyasztás: D
Nedves tapadás: D
ezek elég borzasztó tulajdonságok, rá se néznék ilyenre.
Sziasztok. Gurul valaki közületek ILYEN gumikon ? Vélemény ? Tapasztalat ?
Válasz szelindi1965 #5863. hozzászólásáraIgen, zárt áruszállítóra gondoltam.
L3H2 kivitelben nézegettem ideálisnak.
Válasz Sk Laci #5854. hozzászólásáraHa a furgonon zárt áruszállítót értesz,akkor mind rohad,a fajta és kilométer dologhoz ne ragaszkodj különösebben,az adott jármű milyen állapotú ez a lényeg.Nekem TRANZIT van ,igaz platós-terítős,szerintem ha ezt a sok lucernahordást-tarlózást így bírják egész jó,az hogy 15 évesen van benne 31000 km nem normális,de,ez azt is jelenti ha hosszú távokra és arra a súlyra használják amire papírja van,nem probléma a 300000 km sem neki,lényeg hogy angol gyártású legyen és 2.4 tdci.
Válasz Gandhy #5860. hozzászólásáraVannak azért ott is érdekes dolgok, amik a tengerparton jártak végig. Van egy belőle itthon, motorháztetőre ráolvadt a sós pára, 3.ik festő jött rá hogy mitől matt az a része. Műszerfal alatt vasrész ami nem kapott festéket egy adta rozsda volt 5 éves korára.
Válasz Gandhy #5859. hozzászólására
Válasz Gumóka #5857. hozzászólásáraHa nem akarsz rohadós autót, kizárólag az olaszoktól kell hozni, mert ott nincs sózás. Az osztrák a legrosszabb, 5 éves korára kezd lebomlani az összes.
Válasz mtz1221 #5855. hozzászólásáraA Fiat 1.9 JTD 8 szelepes, ami végtelen km-t tud, ha 12 ezerig cseréled a Selenia 5w40 WR-t.
Nekem van ebből 2. A egyik Doblo-ban a tavasszal elszakadt a vezérműszíj(sárral eltömődött és megakadt). 300 ezernél a hengerfalon még látszott a gyári hónolás. Kapott egy hengerfejet és hasít tovább. 10-12 ezer közt cserélem az olajat, nem kell nézegetni, utánönteni, egy cseppet sem égetnek el.
Köszönöm a véleményeket.
Válasz Sk Laci #5854. hozzászólására1-es pontban mind ugyanaz, a 2-esben úgyszint.
Sprinter igen rohadós, craftert nem ismerem.
Ivecoból az utolsó szériás téglalap lámpás még jó.
Nálunk volt öregebb jumper, meg boxer meg ducato is, nyúzva is voltak, nem volt különösebb bajuk.
Transitok is jók voltak régebben.
Csodát meg ne várj, ezek teherautók.
Válasz Sk Laci #5854. hozzászólásáraElsőkből van legtöbb mert sok a csóró.
Vagányabb csórók a 3literessel járnak kicsibe nincs kakao ha viszed a zőccsiggel megbaxva gratus utanfutoval vagy 4tonnával.
Válasz Sk Laci #5854. hozzászólásáraAzt tudom fiatból az 1.9 jtd motor 1 milliót is el tud menni. Meg a renault kangót is szereti mindenki, itt.
Furgonok közül melyikekkel érdemes foglalkozni, és melyikeket kerülni használtban?
Kb 6-10 évesek érdekelnének, 150 - 220 000 km körül /talán még a motor bírná alkalmi használatnál/.
1.: fiat ducato - peugeot boxer - citroen jumper
2.: renault master - opel movano
3.: mercedes sprinter-volkswagen crafter /ezekből mifelénk amit kínálnak eléggé rozsdásak - rohadtak. Gyenge nem cinkes anyagból gyártották, hogy ennyira a rozsdáé?/.
4. iveco daile - ford transit /ezeket is szereti a rozsda, amint nézegetem a használtautó piacot/.
Melyik "vérvonalat" ajánlanátok ???
Válasz Sk Laci #5852. hozzászólására10-ért fényes-20-ért éles!
Válasz szelindi1965 #5851. hozzászólásáraUAZ-ból a Patriotra gondoltam, esetleg a Hunterra. Amit írtál a fékekről még nem hallottam. Fogyasztását illetően kevesebbnek láttam a teszteken /youtube német és orosz/, viszont a 35 L-is lehetséges, amit írtál, egyfolytában nehéz körülményekben "kint a vadonban". Itt a nyugati se fog kevesebbet enni, hiába hiper-szuper számitógép vezérlésüek. Sőt a nyuati érzékenyebb a "vízbemártásokra".
Rövid utakra, határjárásra nekem megfelelne orosz árazásban.
Sehol se írtam, hogy venni szeretnék.
Az ARO-ra meg kiváncsiságból kérdeztem rá, mivel láttam egy veterán találkozón, hogy léttezik e a gyár, esetleg ha menne a gyártás, akkor milyen név alatt.
Válasz Sk Laci #5850. hozzászólásáraCsapongó fantáziád van kolléga,ha menetközben szétszórná a kézifékdobhoz rögzített kardáncsavarokat az UAZ-od,vagy a féked eljátszaná a fogok nem fogok mutatványt ,esetleg leszakadoznának a hídról vagy a vázról a lengéscsillapítók bakjai,nem hiszem hogy boldog lennél,oda való az a tajgába,állítólag a kínaiak is gyártják ,még rosszabb minőségben.Talán a platósok jobban bírják a terepet a kis súlyuk miatt és a rozsda elleni küzdelmet a kevesebb lemez miatt.A könyvébe az van leírva szó szerint mint gyújtás beállítási érték: Gázpedál hirtelen visszaengedésénél kis mértékű detonáció megengedett.Fogyasztása használati mód függő,14-35l.
Válasz szelindi, mtz121, .Richard. 1965 #5849. hozzászólásáraKöszönöm.
Nem akarok venni, viszont veterántalálkozón láttam egyet.
80-as évek végén eléggé felkapott volt felénk az erdészetnél, mezőgazdaságban, telekommunikációnál, és más cégeknél is, ahol a határban mozogtak.
Ha keleti posztkommunista államból terénkocsik közül választanék, az UAZ lenne.
De mivel szankciók vannak az Oroszokkal szemben, így UAZ-t nem lehet venni, főleg nem az orosz árakon. Azelőtt, még lehetett venni, 2,2-2,5x ára volt, mint Oroszországban.
Válasz Sk Laci #5846. hozzászólásáraAki valaha is javított KÁRPÁTIÁ-t,ARO-t,TUDOR-t az tudja hogy nem szabad velük foglalkozni.
Válasz Sk Laci #5846. hozzászólásáraNivát vegyél, az még 50 év múlva is lesz.
Válasz Sk Laci #5846. hozzászólására szerintem nem.
Sziasztok!
Romániában gyártották az ARO 240 terénkocsikat.
Gyártanak még ilyen ARO 240, esetleg más név alatt fut, vagy már a gyár se léttezik?
Válasz mtz1221 #5844. hozzászólásáraGyári gáz szerelésű fordnál a márkaszervíz olaszban, lekódolta a számítógépét, ki tudná azt kioldani nálatok ???
Hőszigetelőt (kb 10x20 cm) mit lehetne autó motorterébe berakni. Nyáron nem megy gázon, feljebb emelném a gáz elosztóját a szelepfedéltől, és oda tennék valamit.
Válasz mtz1221 #5842. hozzászólásáraKöszönöm!
Rákeresek hol mi van azt rá nézek.
Válasz Maszek Zs #5841. hozzászólásáraReteszelő rugókhoz oda lehet férni bontás nélkül, ha igen cseréld ki erősebbre. Mármint ha a váltó olajban nem találtál semmit. Jut eszembe nekem fordnál volt hogy a motor kiszakadt rezgéscsillapítója miatt dobálta ki a 2test.
Üdv!!
Volt vagy van valakinek, vagy ismerős-e valakinek!!??
BMW E36 316i M43 D16
Néha kidobálja az eggyest.
De nem mindíg!! Mi lehet a baj?? Manuális váltó 5 sebességes.
Kinek mi a véleménye??
Válasz Gumóka #5835. hozzászólásáraA miénk nincs ilyen felszerelt.
Az a tető ablak nagyon tetszik!
Szerintem plussz extraként rakták, mert az nem volt benne egyik csomagban sem.
Válasz mtz1221 #5838. hozzászólásáraNem csak az, minden apró hiba meglátszik rajta
Válasz Gumóka #5836. hozzászólásáraRudom annak meg a por az átka, volt belőle. Felhökék volt a legjobb eddig, tisztítás téren.
Válasz atisgyulai #5833. hozzászólásáraJó kis családi, ha meg nincs gyerek a hátsó ülések lehajtásával meg lehet csinálni
Válasz mtz1221 #5834. hozzászólásáraItt a volvom, az fekete, hidd el, rosszabb, mint a fehér.
Nem véletlen nem nagyon néztem feketét, igaz 1 volt ilyen színben eladó.