Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.74 FtUSD403.71 FtCHF441.89 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Hú de kapaszkodik itt mindenki a saját igazára! Senkire sem tuszmáltam hogy megvegye és aki megvete mai napig jár vele én előtte Csehországba jártam vele melóba ja itt felhoztok minden féle márka amit halottak vagy van nektek talán talán azért cserélgetitek azta bizonyos bicikli láncot mert mikor átt ültél a traktorbol a kocsiba még ott érzed magad a szánton
Válasz máris szomszéd #5050. hozzászólásáraEmisszio csökkentés. Hm. A mostani autok nem vizcsepp alakuak a légáram miatt hanem tégla. Az elejük függőleges minimum fél méter fal. Ami tolja a levegőt. Azért az sokat visszafog. Igy többet eszik.
Válasz Claastra. #5046. hozzászólásáraAz emisszió csökkentés az egyik kulcs.Mivel a nyamvadt eu szabványokat teljesíteni kell új autónál,vagy bünti adót fizetni az új autóra ha nem teljesíti. Viszont akkor a listaára meg nagyobb.
Az emisszió csökkentés egyik módja a vezérlés minél kisebb ellenálása-vékonyabb lánc,led lámpa,ISG,keményre fújt gumik,start-stop,meg a többi.
Válasz Jancsi3527 #5044. hozzászólásáraBocsi de leírtam 2009 után, nem elég, hogy a dupla láncot szimplara cserélte, még hátra is tette a motoron, tehát váltó le, vagy motor ki, az idáig pár órás munka több napos lett, Hyundai, kia lánc 100 ezret nem bír, elmúlt már a millió kilométerres mítosz higgy nekünk
Válasz Nyomasek Bobo #5041. hozzászólásáraNa az volt az a pillanat, amikor a szándékos köcsögség képbekerült. Vigye el az ember a kocsit időnként szervízbe, fizessen is valamennyit, de ha direkt úgy tervezel meg valamit, hogy még aki ért hozzá is kínlódva tudja megszerelni, akkor àtestünk a ló túloldalára. Az emberiség, a mérnökök azon dolgoznak hogy egyre jobb és egyszerűbb megoldásokat használjanak egy problémára. Ha ebbe a folyamatba beavatkoznak a különböző gazdasági érdekek akkor lesznek ilyen zsákútcák. Mert ez az. Te csak el akarsz jutni A-ból B-be. 8-10 évig nem is akarsz az autóval törődni, csak használni, meg néha egy szerviz. Na az említett példa nem ezt hozza. Tetszik vagy nem, ezt a teljesen elektromos meghajtás fogja hozni, és akik direkt bonyolították a benzin és dízelmotorokat, hogy csak a márkakereskedő szervizében lehessen javítani, azok vastagon megfizetik ennek a böjtjét. Az emberek nem fognak hamar elromló nehezen javítjató autókat venni, ennyi.
Ma még drága a dolog, de pár év és az ilyen váltólevételes javításokat mikor meséled az unokáidnak, azok a hasukat fogjàk majd a nevetéstől, hogy volt idő, amikor a mérnököknek az volt kiadva, hogy minél bonyolultabban javítható berendezést kell megtervezni, ami csak picivel bír ki többet meghibásodás nélkül, mint ami a garancia időtartama. Ezt el lehet játszani egy gyártónak, pár évig, még a prémiumoknak is, de csak ha megneszeli egy pillanatra a vásárlóréteg, hogy van olyan termék, ami közel ugyanannyiba kerül, de töredéke a baja, és az állásidő, azonnal abba az irányba fognak fordulni. Mert valljuk be, a mai autószervizelési munkáknak, főleg a drága és hosszantartó szereléseknek szinte mindig a motorháztető alatt van az oka. Féket meg lengéscsillapítót azt mindenben kell cserélni, de nem is ez szokott nagyon sokba lenni, hanem ami a meghajtással kapcsolatos.
2009ben vetem a w190d egy tiznapos szabin kiégetem 1/2tartály gázolajat na közben kétt szomszédom vet új kocsit Renault valami szedán a másik skod oktaviát na én 2016 váltam meg a 190tol amit most is bánok! Közben a szomszédok úgy jártak a szervizt mint ha haza járnának en ezidáig tájt az elavult gyári alkatrészek cseréjét csináltam csapágyak lengokarok és kaszni oszesen 700€költöttem ra ezido tajt egy 21éves kocsira szoval tugyuk milyen az új! És járatos vagyok az új lomok közt a kolegak által mert mindig van valami baja a verdáik nak én csak bele ülök oszt megyek
Válasz máris szomszéd #5042. hozzászólásáraW116d ebben 780000 km volt mikor már fel adta magát a kaszni a w190d ben na most kapaszkodni urak 1400000 km után adtam el ez Kassán dokumentalva W210 ebben 450000 és motorhoz nyulva ehezse volt csak az atlag izok filterek és olaj csere és mos készulok egy w126 venni,igen mostani kocsik csak öt évet kivanak menni gondnélkül aztán jaj de vannak kivételek, új Mercedes azse az ami volt ezt tugyuk de kinek van az újra pénze?
Válasz Jancsi3527 #5039. hozzászólásáraAz nem vezérműlánc az új autóknál hanem karkötő.
1.000.000 km,nem írtad el? 90.000-ként kellett a skodában cseréltetni.
Most vettem új suzukit ott még karkötőnek se jó a lánc,igaz vállaltak 150.000 km garanciát ha szervizelem.
Válasz Jancsi3527 #5039. hozzászólásáraVolt régen.
Pár éves Nissan Micra. Ha jól rémlik nincs előírva lánc csere. De kb 120000 körül vége.
Aztán lánc meg kerekek csere. Ami jóval drágább, mint a szíjjal járó.
A cseréje is egyszerű: Hogy a láncdeknit le tudd venni, lejön a karter, hogy azt leszedd, lejön a váltó...
Válasz Jancsi3527 #5039. hozzászólásáraBàr így lenne. De ha nem is nyúlik szét, akkor egyes tipusoknál csak szimplán elfelejt működni a láncfeszítő, és ugrik is a vezérlés, gazdasági totálkárt hozva magával
Nemtudom jó témakörbe teszem e fel a kérdésem, ha nem, akkor elnézést.
Használ valaki orosz gyártmányu KAMA gumikat?
10 R 20 vagy 11 R 20 gumikat nézem, de nem ismerem, mennyire megbízható gumik. Nem "durrannak el"?
Válasz Jancsi3527 #5035. hozzászólásáraSzivattyut is sok motoron biciklilánc hajtja alul. Ha nem cserélik kapufa. Egy fos megoldás. Lehet annyit sem bir mint a vezérlés.
Válasz Földönfuto #5032. hozzászólásáraA Merci is elkövette azt a hibát(talán szándékosan) hogy hátratette a bicikli láncot,2009.óta nem csak a bajor szaggatja az igát
Válasz Földönfuto #5027. hozzászólásáraA BMW a szervizben is csak BMW igy a helyes! hogy úr e azt nemhiném de valamikor biztos az lesz csak előtte a királyt és a herceget kell lecdapni a Mercit és a Volvot de kinek a pap kinek a papné nekem egyikse mert ott a fiatal 25éves lányuk
Válasz Szabi. #5026. hozzászólására15 éve mercim van de úgy vettem észre hogy imádja a kanyargós utakat is csak még a szerviz szeretetét nemtudom mert az alap karbantartásin kivul más gondom egyikkelsem volt gond
Válasz Sk Laci #5016. hozzászólásáraSima ügy hogy egy ekkora tömegű autót nem vesz az ember 1000tsi-vel,valamikor a Mazda Tribute-ból szedtek ki 150 LE-t a 2.3-as motorból.Ahhoz képest a tiéd repülő kell hogy legyen.
Válasz Szabi. #5017. hozzászólásáraEgyenlőre marad a visszafogott fokozat. Alig 120 km van benne. Kb 1500 km szeretnék ebben a módban lemenni, majd utánna lehet sport is
Nyers motort, nem szeretek megzavarni, ha be is vannak hidegen járatva.
Válasz sanyi1965 #5015. hozzászólásáraKöszönöm.
Az enyém a legerősebb benzinmotoros, amit kapni lehetett 110 kw vagy 150 paci, kinek hogyan tetszik.
Engemet is meglepett a benzinmotor "visszabutítása".
Még az Octáviában levő 150 lovas benzinmotor "belenyomja" az embert az üllésbe, érezhetően harap az Octávia motorja, a Karoq 150 lovas benzinmotorja nagyon "nyúlik".
Hiába ezt hozta a környezetvédelem, meg a sok EU-s rendelet.
Válasz Sk Laci #5012. hozzászólásáraGratulálok,itt pont ma volt egy ügyfél egy kék alapmotorossal,azt mondta a futót nem szereti,amúgy olyan hulla-hopp karika autónak néztem.Kinézete-külleme vagány!!!!
5864 hozzászólás
(úgy érzem itt szakmai vita lesz...)
Válasz .Richard. #5058. hozzászólásárahttps://www.google.com/search?q=g%C3%B6r%C3%B6g%20taxi%20mercedes&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-m
Válasz Claastra. #5059. hozzászólásáraSzetél már szét taxis műszer falat? Nem szokásom atbaszni másokat ez nálatok szokás!
Válasz .Richard. #5055. hozzászólására500€ adtam el de a kocsi alapota egy tíz évesével vetekszik mai napig szoval szálljatok le a magas lórol
Hú de kapaszkodik itt mindenki a saját igazára! Senkire sem tuszmáltam hogy megvegye és aki megvete mai napig jár vele én előtte Csehországba jártam vele melóba ja itt felhoztok minden féle márka amit halottak vagy van nektek talán talán azért cserélgetitek azta bizonyos bicikli láncot mert mikor átt ültél a traktorbol a kocsiba még ott érzed magad a szánton
Válasz Nyomasek Bobo #5057. hozzászólásáraAnnak 2millió felett volt ,amúgy csak a százezrest mutatja a milliót nem ,simán eladhatta 400e km-esnek
Válasz Nyomasek Bobo #5057. hozzászólásáraKijaz?
Válasz .Richard. #5055. hozzászólásáraLehet elértettük és görögből ír... az a taxis...tudod
Válasz .Richard. #5055. hozzászólásáraAz már kész csoda,ha valaki megvesz egy ilyet.
Válasz Földönfuto #5054. hozzászólásáraMennyit adhatott érte ha tudta a kmert?
Válasz Jancsi3527 #5043. hozzászólásáraGondolom az 1400000km-es után te fizettél a vevőnek,hogy elvigye.
Válasz Jancsi3527 #5043. hozzászólásáraGondolom az 1400000km-es után te fizettél a vevőnek,hogy elvigye.
Válasz máris szomszéd #5050. hozzászólásáraEmisszio csökkentés. Hm. A mostani autok nem vizcsepp alakuak a légáram miatt hanem tégla. Az elejük függőleges minimum fél méter fal. Ami tolja a levegőt. Azért az sokat visszafog. Igy többet eszik.
PSA 1.6 HDI első vezérműszíj csere 240 ezernél kell!
Amikor először hallottam nem akartam elhinni!
Válasz Claastra. #5046. hozzászólásáraAz emisszió csökkentés az egyik kulcs.Mivel a nyamvadt eu szabványokat teljesíteni kell új autónál,vagy bünti adót fizetni az új autóra ha nem teljesíti. Viszont akkor a listaára meg nagyobb.
Az emisszió csökkentés egyik módja a vezérlés minél kisebb ellenálása-vékonyabb lánc,led lámpa,ISG,keményre fújt gumik,start-stop,meg a többi.
És európa megint megmenti a világot
Válasz bandigh #5048. hozzászólásáraSzerintem mindenki.
Másképp nincs meg az extra profit.
Válasz Nyomasek Bobo #5047. hozzászólásáraMivel majdnem mindenki nulláról indul, ki fog derülni hogy ki az aki a régi módszerekkel akar játszani továbbra is..
Válasz bandigh #5045. hozzászólásáraMegoldják ezt elektromosnál is.. Főleg ha a pénzügyesek is beszállnak a tervezésbe...
Válasz Jancsi3527 #5044. hozzászólásáraBocsi de leírtam 2009 után, nem elég, hogy a dupla láncot szimplara cserélte, még hátra is tette a motoron, tehát váltó le, vagy motor ki, az idáig pár órás munka több napos lett, Hyundai, kia lánc 100 ezret nem bír, elmúlt már a millió kilométerres mítosz higgy nekünk
Válasz Nyomasek Bobo #5041. hozzászólásáraNa az volt az a pillanat, amikor a szándékos köcsögség képbekerült. Vigye el az ember a kocsit időnként szervízbe, fizessen is valamennyit, de ha direkt úgy tervezel meg valamit, hogy még aki ért hozzá is kínlódva tudja megszerelni, akkor àtestünk a ló túloldalára. Az emberiség, a mérnökök azon dolgoznak hogy egyre jobb és egyszerűbb megoldásokat használjanak egy problémára. Ha ebbe a folyamatba beavatkoznak a különböző gazdasági érdekek akkor lesznek ilyen zsákútcák. Mert ez az. Te csak el akarsz jutni A-ból B-be. 8-10 évig nem is akarsz az autóval törődni, csak használni, meg néha egy szerviz. Na az említett példa nem ezt hozza. Tetszik vagy nem, ezt a teljesen elektromos meghajtás fogja hozni, és akik direkt bonyolították a benzin és dízelmotorokat, hogy csak a márkakereskedő szervizében lehessen javítani, azok vastagon megfizetik ennek a böjtjét. Az emberek nem fognak hamar elromló nehezen javítjató autókat venni, ennyi.
Ma még drága a dolog, de pár év és az ilyen váltólevételes javításokat mikor meséled az unokáidnak, azok a hasukat fogjàk majd a nevetéstől, hogy volt idő, amikor a mérnököknek az volt kiadva, hogy minél bonyolultabban javítható berendezést kell megtervezni, ami csak picivel bír ki többet meghibásodás nélkül, mint ami a garancia időtartama. Ezt el lehet játszani egy gyártónak, pár évig, még a prémiumoknak is, de csak ha megneszeli egy pillanatra a vásárlóréteg, hogy van olyan termék, ami közel ugyanannyiba kerül, de töredéke a baja, és az állásidő, azonnal abba az irányba fognak fordulni. Mert valljuk be, a mai autószervizelési munkáknak, főleg a drága és hosszantartó szereléseknek szinte mindig a motorháztető alatt van az oka. Féket meg lengéscsillapítót azt mindenben kell cserélni, de nem is ez szokott nagyon sokba lenni, hanem ami a meghajtással kapcsolatos.
2009ben vetem a w190d egy tiznapos szabin kiégetem 1/2tartály gázolajat na közben kétt szomszédom vet új kocsit Renault valami szedán a másik skod oktaviát na én 2016 váltam meg a 190tol amit most is bánok! Közben a szomszédok úgy jártak a szervizt mint ha haza járnának en ezidáig tájt az elavult gyári alkatrészek cseréjét csináltam csapágyak lengokarok és kaszni oszesen 700€költöttem ra ezido tajt egy 21éves kocsira szoval tugyuk milyen az új! És járatos vagyok az új lomok közt a kolegak által mert mindig van valami baja a verdáik nak én csak bele ülök oszt megyek
Válasz máris szomszéd #5042. hozzászólásáraW116d ebben 780000 km volt mikor már fel adta magát a kaszni a w190d ben na most kapaszkodni urak 1400000 km után adtam el ez Kassán dokumentalva W210 ebben 450000 és motorhoz nyulva ehezse volt csak az atlag izok filterek és olaj csere és mos készulok egy w126 venni,igen mostani kocsik csak öt évet kivanak menni gondnélkül aztán jaj de vannak kivételek, új Mercedes azse az ami volt ezt tugyuk de kinek van az újra pénze?
Válasz Jancsi3527 #5039. hozzászólásáraAz nem vezérműlánc az új autóknál hanem karkötő.
1.000.000 km,nem írtad el? 90.000-ként kellett a skodában cseréltetni.
Most vettem új suzukit ott még karkötőnek se jó a lánc,igaz vállaltak 150.000 km garanciát ha szervizelem.
Válasz Jancsi3527 #5039. hozzászólásáraVolt régen.
Pár éves Nissan Micra. Ha jól rémlik nincs előírva lánc csere. De kb 120000 körül vége.
Aztán lánc meg kerekek csere. Ami jóval drágább, mint a szíjjal járó.
A cseréje is egyszerű: Hogy a láncdeknit le tudd venni, lejön a karter, hogy azt leszedd, lejön a váltó...
Válasz Jancsi3527 #5039. hozzászólásáraBàr így lenne. De ha nem is nyúlik szét, akkor egyes tipusoknál csak szimplán elfelejt működni a láncfeszítő, és ugrik is a vezérlés, gazdasági totálkárt hozva magával
Válasz Tomi81 #5036. hozzászólásáraHelló a vezéműlánc 1000000km gond nélkül szoval itt valakik benézték ezt
Nemtudom jó témakörbe teszem e fel a kérdésem, ha nem, akkor elnézést.
Használ valaki orosz gyártmányu KAMA gumikat?
10 R 20 vagy 11 R 20 gumikat nézem, de nem ismerem, mennyire megbízható gumik. Nem "durrannak el"?
Válasz Jancsi3527 #5035. hozzászólásáraSzivattyut is sok motoron biciklilánc hajtja alul. Ha nem cserélik kapufa. Egy fos megoldás. Lehet annyit sem bir mint a vezérlés.
Válasz Jancsi3527 #5035. hozzászólásáraA vezérműláncra gondol szerintem.
Vicc amit újabban vezérműlánc gyanánt használnak az autógyárak.
Válasz Claastra. #5034. hozzászólásáraEzt a bicikli láncos dolgot ha kifejtené megkoszoném
Válasz Földönfuto #5032. hozzászólásáraA Merci is elkövette azt a hibát(talán szándékosan) hogy hátratette a bicikli láncot,2009.óta nem csak a bajor szaggatja az igát
Válasz Földönfuto #5032. hozzászólására
Válasz Jancsi3527 #5031. hozzászólásáraSőt, a merci szervizeket már benőtte a gaz,a dolgozók éhenhaltak.
Válasz Földönfuto #5027. hozzászólásáraA BMW a szervizben is csak BMW igy a helyes! hogy úr e azt nemhiném de valamikor biztos az lesz csak előtte a királyt és a herceget kell lecdapni a Mercit és a Volvot de kinek a pap kinek a papné nekem egyikse mert ott a fiatal 25éves lányuk
Válasz Szabi. #5026. hozzászólására15 éve mercim van de úgy vettem észre hogy imádja a kanyargós utakat is csak még a szerviz szeretetét nemtudom mert az alap karbantartásin kivul más gondom egyikkelsem volt gond
Válasz Róbert86 #5028. hozzászólásáraKöszönöm.
Majd lassan fogok rajta járni. Egyenlőre a Ssanyongot használomn, főleg, hogy már sózzák az utakat.
Válasz Sk Laci #5018. hozzászólásáraGratulálok,nekem 3000km-t mondott a szervizes.
Hidd el megy az a 150 ló.
Válasz Szabi. #5026. hozzászólásáraA BMW a szervízben is autó.Az úr a pokolban is Úr.
Válasz Jancsi3527 #5023. hozzászólásáraMerci az egyenesben,
Audi a kanyarban,
BMW a szervizben érzi jól magát......
Na ez nem nyúlik:
Válasz Jancsi3527 #5023. hozzászólásáraNana nem adják azt olyan könnyen.Amúgy az legalább igazi AUTÓ,nem csak annyi,hogy 4 kereke van meg kormánya.
Válasz Jancsi3527 #5023. hozzászólásáraNana nem adják azt olyan könnyen.Amúgy az legalább igazi AUTÓ,nem csak annyi,hogy 4 kereke van meg kormánya.
Válasz Földönfuto #5020. hozzászólására300 le BMW nem nyúlik ez igy igaz csak kiég a parkokban vagy majd a garázsában
Válasz MrPoke #5021. hozzászólásáraMákdaráló minek neked? :D
Ez kell neked :D
Ez kell nekem most!!!!!!
https://www.elobolygonk.hu/Klimahirek/Kozlekedes/2020_11_24/decemberben_piacra_dobhatjak_a_vilag_egyik_legolcsobb_villanyautojat_
Válasz Sk Laci #5016. hozzászólásáraHát az én 300 LE-s BMW-m nem "nyúlik".
Válasz Sk Laci #5016. hozzászólásáraSima ügy hogy egy ekkora tömegű autót nem vesz az ember 1000tsi-vel,valamikor a Mazda Tribute-ból szedtek ki 150 LE-t a 2.3-as motorból.Ahhoz képest a tiéd repülő kell hogy legyen.
Válasz Szabi. #5017. hozzászólásáraEgyenlőre marad a visszafogott fokozat. Alig 120 km van benne. Kb 1500 km szeretnék ebben a módban lemenni, majd utánna lehet sport is
Nyers motort, nem szeretek megzavarni, ha be is vannak hidegen járatva.
Válasz Sk Laci #5016. hozzászólásáraTedd át sportba.
Válasz sanyi1965 #5015. hozzászólásáraKöszönöm.
Az enyém a legerősebb benzinmotoros, amit kapni lehetett 110 kw vagy 150 paci, kinek hogyan tetszik.
Engemet is meglepett a benzinmotor "visszabutítása".
Még az Octáviában levő 150 lovas benzinmotor "belenyomja" az embert az üllésbe, érezhetően harap az Octávia motorja, a Karoq 150 lovas benzinmotorja nagyon "nyúlik".
Hiába ezt hozta a környezetvédelem, meg a sok EU-s rendelet.
Válasz Sk Laci #5012. hozzászólásáraGratulálok,itt pont ma volt egy ügyfél egy kék alapmotorossal,azt mondta a futót nem szereti,amúgy olyan hulla-hopp karika autónak néztem.Kinézete-külleme vagány!!!!