Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.39 FtUSD390.78 FtCHF427.9 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Válasz Claastra. #5078. hozzászólására2 éve láttam hogy viselkednek a migránsok Brnoban reggel fél ötkor már ott sompolyogtak az állomáson és zaklaták a munkába igyekvőket és lopkodtak mig elem vite őket a rendészet igaz előtte sarokba szorítva oszeverték a csehek mind az öt migránst! Hát hagy leplezen amit akkar csak ne engedje be ezt a hordalékot. Mert ezek csak a potyára kaphatók dolgozni egyse fog ezt nefeled
Válasz bandigh #5080. hozzászólásáraMajd lesz az a pénz amiért valaki elrendezi nekik. Vagy te ,hogy gondolod amit akarnak? Beszéli ,hogy mindenki kapjon menekültet azt nem is fogja csinálni? Kicsit hülyén adják akkor most elő.
Válasz Ares 826 #5079. hozzászólásáraÉs ki ad nekik házat? Vagy ki fizeti ki? Egy zsákfaluban lévő kocka is többmillió, egy utolsó lepukkant pesti lyuk meg tizenmilliónál kezdődik! Te se gondolod komolyan, hogy bármelyik párt meg tudná, vagy meg akarná fizetni ezt a költséget, mert kb aznap elkergetnék az ilyen emberek
Válasz Szabi. #5077. hozzászólásáraNem azt mondom hogy új házakat építenek nekik, hanem csak azt hogy kapnak házat! Az az, hogy az üres házakat megveszik nekik ahonnét kihaltak a lakosok vagy épp eladóak és od akarják őket telepíteni! Ahogy anno a Csaucseszku is keverte a népet a komcsi rendszerben, a magyar részekre telepítette a bocskoros románokat, nem tanultál róla????? Akkor olvass utána!
Válasz Ares 826 #5074. hozzászólásáraTe ez durván számolva államonként majdnem egy budapesti lakosság.......azért nem hiszem, hogy egy ilyen város pikk-pakk kinő a földből.....
Válasz Szabi. #5067. hozzászólásáraSzerintem baromságot írtál! Simán belefér a lakosságba ennyi csőcselék! Fogynak a gazdag államok népei mert a telhetetlenségüknek köszönhetően nem vállalnak gyereket, saját magukat nem tudják reprodukálni sokkal több a halálozás évente mint a halálozás! Kicsit nézzél utána mennyi gyermek születik a fricceknél családonként, pofára fogsz esni de ku....ára!
Válasz Jancsi3527 #5071. hozzászólásáraAkkor miért nem szólsz a gyári mérnököknek,hogy ne görcsöljenek részecskeszűrőkkel,meg hasonlókkal,shell benzin és megveri még az elektromost is.
Na emberek álljunk meg egy kicsit ha huzakodtok az oreg kocsival akkor ám legyen de akkor ilyen alapon a régi traktorokat konbajnokat és sorolhatnánk még miféle gépet azok közül melyik tudja az EU normát szeretném azt látni meg soroltok itt osze vissza márkákat 1.6dci meg a franc tugya milyet szeptemberben voltam a kocsival vizsgára meletem bent egy skoda 2 oktavia ami fiatalabb volt kb 2007 az én Mercedesem 2002 és majdnem gyári értéket adott a skoda éppen hogy befért! a titok shellt nyomtam bele egy tankkal és emisszió ok de hát ugye csak mondják hogy jo minőségű az OMW vagy a MOL a slovnaftot nemis emlegettem szívesen az egy gyenge minőségű
Válasz Ares 826 #5068. hozzászólásáraElhiszem hogy nem kivànkozol nagyvárosba, de ha a városlakók mindegyike kertesházba költözne, és az a néhányszázmillió embert 3 fős csakádokra osztanád, akkor annyi tízmillió ház tüzelne el minden télen egy pótkocsi félnyers fàt, az se lenne jobb mint a távfűtés. Másrészt a többség meg sem teheti, örül ha van egy 8m2-es szobája, van hova letenni a fejèt.
Amúgy, ha màr migrizel, lehet rájuk gondolsz, hogy nem akarja úgy leélni az életét hogy 300 forintos napszámot kap. Pedig az eu nem ezekről beszélt, hanem akik màr eleve itt élnek, dolgoznak régesrégen, itt született gyereke, csak nem állampolgárok. Orosz, török satöbbi. Némelyik nèmetebb mint hans regenkurt
Válasz bandigh #5066. hozzászólásáraMi a bajod neked is a hagyományos diesel motorral adagoló porlasztó és semmi más????? Nagyok a koromszemcsék nehezek és nem jut bele a tüdőbe! A folyékony pétisó levegőbe jutva belélegezve szerinted miért jó az emberi szervezetbe????????? Nem mondom hogy térjünk vissza a "kóbi füstölőkhöz" de az tuti hogy ha nem károsítjuk a motort semmi beépített faszsággal sokkal tovább fogja bírni mint így! Ja ez persze nem jó a nyugati rendszernek mert kevesebb szart fognak tőlük venni a lakosok!
Válasz bandigh #5066. hozzászólásáraHát ebben nincs igazad Olaszországban is van Tier 4-5-6 követelmény és rengeteg szemét az utcákon! Nem kell ahhoz Tier követelmény hogy ne legyen füst az utakon, a "kolbász füstölők már szinte mindenhol kimentek a divatból autó fronton! A migrik pedig azért kellenek mert majd ők kihúzzák az eu-t a szarból, és mivel majd remélem csak a nyugati országokban fognak letelepedni ott lesz lehetőségük bizonyítani hogy mennyire is akarnak dolgozni és munkába járni! Hát komám láttál már lerakatot hogy mit is visznek ki hazánkból is az arab világba autót???? Nekem már volt, és nem érdekli őket a Tier követelmény és szerintem igazuk is van! Ja és én nem kívánkozom a NAGYVÁROSBA NEKEM TOVÁBBRA IS JÓ A VIDÉK ÉS A CSALÁDI HÁZAS KÖRNYEZET, NEM "KUTYAÓLAS" FORMÁBAN!
Válasz bandigh #5066. hozzászólásáraLáttam már én is dobálózva migri számokat 35-45M közt.......csak gondoljuk már végig......a zejuba van jó pár ország, ahol nincsenek ennyien összesen, mégis hova !!???
Ijesztgetni tökéletes.........
Válasz Ares 826 #5065. hozzászólásáraKérdem él, hol élsz szivesebben, a mostani lakhelyeden az unióban, vagy mondjuk egy olyan orszàgban, ahol nincs semmilyen környezetvédelmi előírás, vagyis legalábbis betartva nincs. A város szélén szeméthegyek, az utcán retek mindenhol, és kormoló krehácsó bontószökevényekkel járják az utakat? Képzelj el egy 5 milliós várost, ahol tízezerszámra gurulnak a szétrohadt füstokádók, és a munkába igyekvők jelentős része kétütemű csettegőkkel fújja teli a város levegőjét elégetlen motorolajjal. Biztos faszább lehet ott, mert nincsen Tier4!
A 45M migrit meg honnan sikerült ide keverni?
Válasz máris szomszéd #5050. hozzászólásáraNa persze azzal a 440 millió lakosával! Mert az angolok "angolosan" lelépnek, amiben nagyos igazuk is van! Én az tuti addig ütném azt az idiótát aki kitalálta az "önpusztító üzemmódot" a járműveknél azt a start-stop rendszert, oké legyen benne de alapból ne állítsa le a motort, hanem csak akkor mikor én akarom! Továbbá beakarnak engedni 45 millió migrit az eu-s balfasz bürökraták, lakást és pénzt is akarnak nekik adni, autót nem egyenlőre majd járnak dolgozni ha majd mennek esetleg, akkor meg gyalog és akkor nem szennyezik a környezetet csak ha nagyot fognak menet közben FINGANI! Csak még annyit hogy az "okosok" szerint most a járványos időszakban nem működik annyira a világ gazdasága és mégis nőt az üvegház hatás! AKKOR MOST KI IS HAZUDIK MEGINT EBBEN A VILÁGBAN????????????
Hú de kapaszkodik itt mindenki a saját igazára! Senkire sem tuszmáltam hogy megvegye és aki megvete mai napig jár vele én előtte Csehországba jártam vele melóba ja itt felhoztok minden féle márka amit halottak vagy van nektek talán talán azért cserélgetitek azta bizonyos bicikli láncot mert mikor átt ültél a traktorbol a kocsiba még ott érzed magad a szánton
Válasz máris szomszéd #5050. hozzászólásáraEmisszio csökkentés. Hm. A mostani autok nem vizcsepp alakuak a légáram miatt hanem tégla. Az elejük függőleges minimum fél méter fal. Ami tolja a levegőt. Azért az sokat visszafog. Igy többet eszik.
Válasz Claastra. #5046. hozzászólásáraAz emisszió csökkentés az egyik kulcs.Mivel a nyamvadt eu szabványokat teljesíteni kell új autónál,vagy bünti adót fizetni az új autóra ha nem teljesíti. Viszont akkor a listaára meg nagyobb.
Az emisszió csökkentés egyik módja a vezérlés minél kisebb ellenálása-vékonyabb lánc,led lámpa,ISG,keményre fújt gumik,start-stop,meg a többi.
Válasz Jancsi3527 #5044. hozzászólásáraBocsi de leírtam 2009 után, nem elég, hogy a dupla láncot szimplara cserélte, még hátra is tette a motoron, tehát váltó le, vagy motor ki, az idáig pár órás munka több napos lett, Hyundai, kia lánc 100 ezret nem bír, elmúlt már a millió kilométerres mítosz higgy nekünk
Válasz Nyomasek Bobo #5041. hozzászólásáraNa az volt az a pillanat, amikor a szándékos köcsögség képbekerült. Vigye el az ember a kocsit időnként szervízbe, fizessen is valamennyit, de ha direkt úgy tervezel meg valamit, hogy még aki ért hozzá is kínlódva tudja megszerelni, akkor àtestünk a ló túloldalára. Az emberiség, a mérnökök azon dolgoznak hogy egyre jobb és egyszerűbb megoldásokat használjanak egy problémára. Ha ebbe a folyamatba beavatkoznak a különböző gazdasági érdekek akkor lesznek ilyen zsákútcák. Mert ez az. Te csak el akarsz jutni A-ból B-be. 8-10 évig nem is akarsz az autóval törődni, csak használni, meg néha egy szerviz. Na az említett példa nem ezt hozza. Tetszik vagy nem, ezt a teljesen elektromos meghajtás fogja hozni, és akik direkt bonyolították a benzin és dízelmotorokat, hogy csak a márkakereskedő szervizében lehessen javítani, azok vastagon megfizetik ennek a böjtjét. Az emberek nem fognak hamar elromló nehezen javítjató autókat venni, ennyi.
Ma még drága a dolog, de pár év és az ilyen váltólevételes javításokat mikor meséled az unokáidnak, azok a hasukat fogjàk majd a nevetéstől, hogy volt idő, amikor a mérnököknek az volt kiadva, hogy minél bonyolultabban javítható berendezést kell megtervezni, ami csak picivel bír ki többet meghibásodás nélkül, mint ami a garancia időtartama. Ezt el lehet játszani egy gyártónak, pár évig, még a prémiumoknak is, de csak ha megneszeli egy pillanatra a vásárlóréteg, hogy van olyan termék, ami közel ugyanannyiba kerül, de töredéke a baja, és az állásidő, azonnal abba az irányba fognak fordulni. Mert valljuk be, a mai autószervizelési munkáknak, főleg a drága és hosszantartó szereléseknek szinte mindig a motorháztető alatt van az oka. Féket meg lengéscsillapítót azt mindenben kell cserélni, de nem is ez szokott nagyon sokba lenni, hanem ami a meghajtással kapcsolatos.
2009ben vetem a w190d egy tiznapos szabin kiégetem 1/2tartály gázolajat na közben kétt szomszédom vet új kocsit Renault valami szedán a másik skod oktaviát na én 2016 váltam meg a 190tol amit most is bánok! Közben a szomszédok úgy jártak a szervizt mint ha haza járnának en ezidáig tájt az elavult gyári alkatrészek cseréjét csináltam csapágyak lengokarok és kaszni oszesen 700€költöttem ra ezido tajt egy 21éves kocsira szoval tugyuk milyen az új! És járatos vagyok az új lomok közt a kolegak által mert mindig van valami baja a verdáik nak én csak bele ülök oszt megyek
Válasz máris szomszéd #5042. hozzászólásáraW116d ebben 780000 km volt mikor már fel adta magát a kaszni a w190d ben na most kapaszkodni urak 1400000 km után adtam el ez Kassán dokumentalva W210 ebben 450000 és motorhoz nyulva ehezse volt csak az atlag izok filterek és olaj csere és mos készulok egy w126 venni,igen mostani kocsik csak öt évet kivanak menni gondnélkül aztán jaj de vannak kivételek, új Mercedes azse az ami volt ezt tugyuk de kinek van az újra pénze?
Válasz Jancsi3527 #5039. hozzászólásáraAz nem vezérműlánc az új autóknál hanem karkötő.
1.000.000 km,nem írtad el? 90.000-ként kellett a skodában cseréltetni.
Most vettem új suzukit ott még karkötőnek se jó a lánc,igaz vállaltak 150.000 km garanciát ha szervizelem.
Válasz Jancsi3527 #5039. hozzászólásáraVolt régen.
Pár éves Nissan Micra. Ha jól rémlik nincs előírva lánc csere. De kb 120000 körül vége.
Aztán lánc meg kerekek csere. Ami jóval drágább, mint a szíjjal járó.
A cseréje is egyszerű: Hogy a láncdeknit le tudd venni, lejön a karter, hogy azt leszedd, lejön a váltó...
Válasz Jancsi3527 #5039. hozzászólásáraBàr így lenne. De ha nem is nyúlik szét, akkor egyes tipusoknál csak szimplán elfelejt működni a láncfeszítő, és ugrik is a vezérlés, gazdasági totálkárt hozva magával
Nemtudom jó témakörbe teszem e fel a kérdésem, ha nem, akkor elnézést.
Használ valaki orosz gyártmányu KAMA gumikat?
10 R 20 vagy 11 R 20 gumikat nézem, de nem ismerem, mennyire megbízható gumik. Nem "durrannak el"?
Válasz Jancsi3527 #5035. hozzászólásáraSzivattyut is sok motoron biciklilánc hajtja alul. Ha nem cserélik kapufa. Egy fos megoldás. Lehet annyit sem bir mint a vezérlés.
5885 hozzászólás
Válasz Claastra. #5078. hozzászólására2 éve láttam hogy viselkednek a migránsok Brnoban reggel fél ötkor már ott sompolyogtak az állomáson és zaklaták a munkába igyekvőket és lopkodtak mig elem vite őket a rendészet igaz előtte sarokba szorítva oszeverték a csehek mind az öt migránst! Hát hagy leplezen amit akkar csak ne engedje be ezt a hordalékot. Mert ezek csak a potyára kaphatók dolgozni egyse fog ezt nefeled
Válasz Jancsi3527 #5082. hozzászólásáraNa hálistennek,akkor a klímaválság már legalább megoldódott.
Válasz bandigh #5080. hozzászólásáraMár szó volt róla a Németeknél!Aki nem lakja a házat,azt az állam kisajátítja!Már meg is oldódott!
Válasz Földönfuto #5073. hozzászólásáraEz tudtommal megtörttént! Nem elég futni a földön itt ott meg kellene állni és tájékozódni mit mivel hasonlitok!![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz bandigh #5080. hozzászólásáraMajd lesz az a pénz amiért valaki elrendezi nekik. Vagy te ,hogy gondolod amit akarnak? Beszéli ,hogy mindenki kapjon menekültet azt nem is fogja csinálni?
Kicsit hülyén adják akkor most elő.
Válasz Ares 826 #5079. hozzászólásáraÉs ki ad nekik házat? Vagy ki fizeti ki? Egy zsákfaluban lévő kocka is többmillió, egy utolsó lepukkant pesti lyuk meg tizenmilliónál kezdődik! Te se gondolod komolyan, hogy bármelyik párt meg tudná, vagy meg akarná fizetni ezt a költséget, mert kb aznap elkergetnék az ilyen emberek
Válasz Szabi. #5077. hozzászólásáraNem azt mondom hogy új házakat építenek nekik, hanem csak azt hogy kapnak házat! Az az, hogy az üres házakat megveszik nekik ahonnét kihaltak a lakosok vagy épp eladóak és od akarják őket telepíteni! Ahogy anno a Csaucseszku is keverte a népet a komcsi rendszerben, a magyar részekre telepítette a bocskoros románokat, nem tanultál róla????? Akkor olvass utána!![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Mert királyunk azt mondá, hogy migri, és a hívők, hasra esnek, nincs más alternatívajuk a korrupció leplezesere
Válasz Ares 826 #5074. hozzászólásáraTe ez durván számolva államonként majdnem egy budapesti lakosság.......azért nem hiszem, hogy egy ilyen város pikk-pakk kinő a földből.....
Válasz Nyomasek Bobo #5064. hozzászólásáraNem lesz ,tudatlanokkal felesleges, ki vitatta amit írt ,senki szerintem
Válasz Ares 826 #5074. hozzászólásáraIgen, és ide tartozik Magyarország is!!
Az a kérdés, hogy miért????
Válasz Szabi. #5067. hozzászólásáraSzerintem baromságot írtál! Simán belefér a lakosságba ennyi csőcselék! Fogynak a gazdag államok népei mert a telhetetlenségüknek köszönhetően nem vállalnak gyereket, saját magukat nem tudják reprodukálni sokkal több a halálozás évente mint a halálozás! Kicsit nézzél utána mennyi gyermek születik a fricceknél családonként, pofára fogsz esni de ku....ára!
Válasz Jancsi3527 #5071. hozzászólásáraAkkor miért nem szólsz a gyári mérnököknek,hogy ne görcsöljenek részecskeszűrőkkel,meg hasonlókkal,shell benzin és megveri még az elektromost is.
Válasz Szabi. #5067. hozzászólásáraFranciába,németbe,olaszba 10-10 milla simán elmegy ,már nem is nagyon marad a 34-ből.Emiatt ne aggódj.
Na emberek álljunk meg egy kicsit ha huzakodtok az oreg kocsival akkor ám legyen de akkor ilyen alapon a régi traktorokat konbajnokat és sorolhatnánk még miféle gépet azok közül melyik tudja az EU normát szeretném azt látni
meg soroltok itt osze vissza márkákat 1.6dci meg a franc tugya milyet szeptemberben voltam a kocsival vizsgára meletem bent egy skoda 2 oktavia ami fiatalabb volt kb 2007 az én Mercedesem 2002 és majdnem gyári értéket adott a skoda éppen hogy befért! a titok shellt nyomtam bele egy tankkal és emisszió ok de hát ugye csak mondják hogy jo minőségű az OMW vagy a MOL a slovnaftot nemis emlegettem szívesen az egy gyenge minőségű ![smile blush](/oldforum/images/smiles/blush.gif)
Válasz Ares 826 #5068. hozzászólásáraElhiszem hogy nem kivànkozol nagyvárosba, de ha a városlakók mindegyike kertesházba költözne, és az a néhányszázmillió embert 3 fős csakádokra osztanád, akkor annyi tízmillió ház tüzelne el minden télen egy pótkocsi félnyers fàt, az se lenne jobb mint a távfűtés. Másrészt a többség meg sem teheti, örül ha van egy 8m2-es szobája, van hova letenni a fejèt.
Amúgy, ha màr migrizel, lehet rájuk gondolsz, hogy nem akarja úgy leélni az életét hogy 300 forintos napszámot kap. Pedig az eu nem ezekről beszélt, hanem akik màr eleve itt élnek, dolgoznak régesrégen, itt született gyereke, csak nem állampolgárok. Orosz, török satöbbi. Némelyik nèmetebb mint hans regenkurt
Válasz bandigh #5066. hozzászólásáraMi a bajod neked is a hagyományos diesel motorral adagoló porlasztó és semmi más????? Nagyok a koromszemcsék nehezek és nem jut bele a tüdőbe! A folyékony pétisó levegőbe jutva belélegezve szerinted miért jó az emberi szervezetbe????????? Nem mondom hogy térjünk vissza a "kóbi füstölőkhöz" de az tuti hogy ha nem károsítjuk a motort semmi beépített faszsággal sokkal tovább fogja bírni mint így! Ja ez persze nem jó a nyugati rendszernek mert kevesebb szart fognak tőlük venni a lakosok!
Válasz bandigh #5066. hozzászólásáraHát ebben nincs igazad Olaszországban is van Tier 4-5-6 követelmény és rengeteg szemét az utcákon! Nem kell ahhoz Tier követelmény hogy ne legyen füst az utakon, a "kolbász füstölők már szinte mindenhol kimentek a divatból autó fronton! A migrik pedig azért kellenek mert majd ők kihúzzák az eu-t a szarból, és mivel majd remélem csak a nyugati országokban fognak letelepedni ott lesz lehetőségük bizonyítani hogy mennyire is akarnak dolgozni és munkába járni! Hát komám láttál már lerakatot hogy mit is visznek ki hazánkból is az arab világba autót???? Nekem már volt, és nem érdekli őket a Tier követelmény és szerintem igazuk is van! Ja és én nem kívánkozom a NAGYVÁROSBA NEKEM TOVÁBBRA IS JÓ A VIDÉK ÉS A CSALÁDI HÁZAS KÖRNYEZET, NEM "KUTYAÓLAS" FORMÁBAN!
Válasz bandigh #5066. hozzászólásáraLáttam már én is dobálózva migri számokat 35-45M közt.......csak gondoljuk már végig......a zejuba van jó pár ország, ahol nincsenek ennyien összesen, mégis hova !!???
Ijesztgetni tökéletes.........
Válasz Ares 826 #5065. hozzászólásáraKérdem él, hol élsz szivesebben, a mostani lakhelyeden az unióban, vagy mondjuk egy olyan orszàgban, ahol nincs semmilyen környezetvédelmi előírás, vagyis legalábbis betartva nincs. A város szélén szeméthegyek, az utcán retek mindenhol, és kormoló krehácsó bontószökevényekkel járják az utakat? Képzelj el egy 5 milliós várost, ahol tízezerszámra gurulnak a szétrohadt füstokádók, és a munkába igyekvők jelentős része kétütemű csettegőkkel fújja teli a város levegőjét elégetlen motorolajjal. Biztos faszább lehet ott, mert nincsen Tier4!
A 45M migrit meg honnan sikerült ide keverni?
Válasz máris szomszéd #5050. hozzászólásáraNa persze azzal a 440 millió lakosával! Mert az angolok "angolosan" lelépnek, amiben nagyos igazuk is van! Én az tuti addig ütném azt az idiótát aki kitalálta az "önpusztító üzemmódot" a járműveknél azt a start-stop rendszert, oké legyen benne de alapból ne állítsa le a motort, hanem csak akkor mikor én akarom! Továbbá beakarnak engedni 45 millió migrit az eu-s balfasz bürökraták, lakást és pénzt is akarnak nekik adni, autót nem egyenlőre majd járnak dolgozni ha majd mennek esetleg, akkor meg gyalog és akkor nem szennyezik a környezetet csak ha nagyot fognak menet közben FINGANI! Csak még annyit hogy az "okosok" szerint most a járványos időszakban nem működik annyira a világ gazdasága és mégis nőt az üvegház hatás! AKKOR MOST KI IS HAZUDIK MEGINT EBBEN A VILÁGBAN????????????
(úgy érzem itt szakmai vita lesz...)![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Válasz .Richard. #5058. hozzászólásárahttps://www.google.com/search?q=g%C3%B6r%C3%B6g%20taxi%20mercedes&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-m![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
Válasz Claastra. #5059. hozzászólásáraSzetél már szét taxis műszer falat? Nem szokásom atbaszni másokat ez nálatok szokás!
Válasz .Richard. #5055. hozzászólására500€ adtam el de a kocsi alapota egy tíz évesével vetekszik mai napig szoval szálljatok le a magas lórol![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Hú de kapaszkodik itt mindenki a saját igazára! Senkire sem tuszmáltam hogy megvegye és aki megvete mai napig jár vele én előtte Csehországba jártam vele melóba ja itt felhoztok minden féle márka amit halottak vagy van nektek talán talán azért cserélgetitek azta bizonyos bicikli láncot mert mikor átt ültél a traktorbol a kocsiba még ott érzed magad a szánton
Válasz Nyomasek Bobo #5057. hozzászólásáraAnnak 2millió felett volt ,amúgy csak a százezrest mutatja a milliót nem ,simán eladhatta 400e km-esnek![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Nyomasek Bobo #5057. hozzászólásáraKijaz?
Válasz .Richard. #5055. hozzászólásáraLehet elértettük és görögből ír... az a taxis...tudod![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Válasz .Richard. #5055. hozzászólásáraAz már kész csoda,ha valaki megvesz egy ilyet.
Válasz Földönfuto #5054. hozzászólásáraMennyit adhatott érte ha tudta a kmert?![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Válasz Jancsi3527 #5043. hozzászólásáraGondolom az 1400000km-es után te fizettél a vevőnek,hogy elvigye.
Válasz Jancsi3527 #5043. hozzászólásáraGondolom az 1400000km-es után te fizettél a vevőnek,hogy elvigye.
Válasz máris szomszéd #5050. hozzászólásáraEmisszio csökkentés. Hm. A mostani autok nem vizcsepp alakuak a légáram miatt hanem tégla. Az elejük függőleges minimum fél méter fal. Ami tolja a levegőt. Azért az sokat visszafog. Igy többet eszik.
PSA 1.6 HDI első vezérműszíj csere 240 ezernél kell!
Amikor először hallottam nem akartam elhinni!
Válasz Claastra. #5046. hozzászólásáraAz emisszió csökkentés az egyik kulcs.Mivel a nyamvadt eu szabványokat teljesíteni kell új autónál,vagy bünti adót fizetni az új autóra ha nem teljesíti. Viszont akkor a listaára meg nagyobb.
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Az emisszió csökkentés egyik módja a vezérlés minél kisebb ellenálása-vékonyabb lánc,led lámpa,ISG,keményre fújt gumik,start-stop,meg a többi.
És európa megint megmenti a világot
Válasz bandigh #5048. hozzászólásáraSzerintem mindenki.
Másképp nincs meg az extra profit.
Válasz Nyomasek Bobo #5047. hozzászólásáraMivel majdnem mindenki nulláról indul, ki fog derülni hogy ki az aki a régi módszerekkel akar játszani továbbra is..
Válasz bandigh #5045. hozzászólásáraMegoldják ezt elektromosnál is.. Főleg ha a pénzügyesek is beszállnak a tervezésbe...![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Válasz Jancsi3527 #5044. hozzászólásáraBocsi de leírtam 2009 után, nem elég, hogy a dupla láncot szimplara cserélte, még hátra is tette a motoron, tehát váltó le, vagy motor ki, az idáig pár órás munka több napos lett, Hyundai, kia lánc 100 ezret nem bír, elmúlt már a millió kilométerres mítosz higgy nekünk
Válasz Nyomasek Bobo #5041. hozzászólásáraNa az volt az a pillanat, amikor a szándékos köcsögség képbekerült. Vigye el az ember a kocsit időnként szervízbe, fizessen is valamennyit, de ha direkt úgy tervezel meg valamit, hogy még aki ért hozzá is kínlódva tudja megszerelni, akkor àtestünk a ló túloldalára. Az emberiség, a mérnökök azon dolgoznak hogy egyre jobb és egyszerűbb megoldásokat használjanak egy problémára. Ha ebbe a folyamatba beavatkoznak a különböző gazdasági érdekek akkor lesznek ilyen zsákútcák. Mert ez az. Te csak el akarsz jutni A-ból B-be. 8-10 évig nem is akarsz az autóval törődni, csak használni, meg néha egy szerviz. Na az említett példa nem ezt hozza. Tetszik vagy nem, ezt a teljesen elektromos meghajtás fogja hozni, és akik direkt bonyolították a benzin és dízelmotorokat, hogy csak a márkakereskedő szervizében lehessen javítani, azok vastagon megfizetik ennek a böjtjét. Az emberek nem fognak hamar elromló nehezen javítjató autókat venni, ennyi.
Ma még drága a dolog, de pár év és az ilyen váltólevételes javításokat mikor meséled az unokáidnak, azok a hasukat fogjàk majd a nevetéstől, hogy volt idő, amikor a mérnököknek az volt kiadva, hogy minél bonyolultabban javítható berendezést kell megtervezni, ami csak picivel bír ki többet meghibásodás nélkül, mint ami a garancia időtartama. Ezt el lehet játszani egy gyártónak, pár évig, még a prémiumoknak is, de csak ha megneszeli egy pillanatra a vásárlóréteg, hogy van olyan termék, ami közel ugyanannyiba kerül, de töredéke a baja, és az állásidő, azonnal abba az irányba fognak fordulni. Mert valljuk be, a mai autószervizelési munkáknak, főleg a drága és hosszantartó szereléseknek szinte mindig a motorháztető alatt van az oka. Féket meg lengéscsillapítót azt mindenben kell cserélni, de nem is ez szokott nagyon sokba lenni, hanem ami a meghajtással kapcsolatos.
2009ben vetem a w190d egy tiznapos szabin kiégetem 1/2tartály gázolajat na közben kétt szomszédom vet új kocsit Renault valami szedán a másik skod oktaviát na én 2016 váltam meg a 190tol amit most is bánok! Közben a szomszédok úgy jártak a szervizt mint ha haza járnának en ezidáig tájt az elavult gyári alkatrészek cseréjét csináltam csapágyak lengokarok és kaszni oszesen 700€költöttem ra ezido tajt egy 21éves kocsira szoval tugyuk milyen az új! És járatos vagyok az új lomok közt a kolegak által mert mindig van valami baja a verdáik nak én csak bele ülök oszt megyek![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz máris szomszéd #5042. hozzászólásáraW116d ebben 780000 km volt mikor már fel adta magát a kaszni a w190d ben na most kapaszkodni urak 1400000 km után adtam el ez Kassán dokumentalva W210 ebben 450000 és motorhoz nyulva ehezse volt csak az atlag izok filterek és olaj csere és mos készulok egy w126 venni,igen mostani kocsik csak öt évet kivanak menni gondnélkül aztán jaj de vannak kivételek, új Mercedes azse az ami volt ezt tugyuk de kinek van az újra pénze?
Válasz Jancsi3527 #5039. hozzászólásáraAz nem vezérműlánc az új autóknál hanem karkötő.
1.000.000 km,nem írtad el? 90.000-ként kellett a skodában cseréltetni.
Most vettem új suzukit ott még karkötőnek se jó a lánc,igaz vállaltak 150.000 km garanciát ha szervizelem.
Válasz Jancsi3527 #5039. hozzászólásáraVolt régen.![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Pár éves Nissan Micra. Ha jól rémlik nincs előírva lánc csere. De kb 120000 körül vége.
Aztán lánc meg kerekek csere. Ami jóval drágább, mint a szíjjal járó.
A cseréje is egyszerű: Hogy a láncdeknit le tudd venni, lejön a karter, hogy azt leszedd, lejön a váltó...
Válasz Jancsi3527 #5039. hozzászólásáraBàr így lenne. De ha nem is nyúlik szét, akkor egyes tipusoknál csak szimplán elfelejt működni a láncfeszítő, és ugrik is a vezérlés, gazdasági totálkárt hozva magával![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Tomi81 #5036. hozzászólásáraHelló a vezéműlánc 1000000km gond nélkül szoval itt valakik benézték ezt
Nemtudom jó témakörbe teszem e fel a kérdésem, ha nem, akkor elnézést.
Használ valaki orosz gyártmányu KAMA gumikat?
10 R 20 vagy 11 R 20 gumikat nézem, de nem ismerem, mennyire megbízható gumik. Nem "durrannak el"?
Válasz Jancsi3527 #5035. hozzászólásáraSzivattyut is sok motoron biciklilánc hajtja alul. Ha nem cserélik kapufa. Egy fos megoldás. Lehet annyit sem bir mint a vezérlés.
Válasz Jancsi3527 #5035. hozzászólásáraA vezérműláncra gondol szerintem.
Vicc amit újabban vezérműlánc gyanánt használnak az autógyárak.