Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak632 FtEUR401.77 FtUSD383.88 FtCHF424.27 FtGBP482.16 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Válasz Földönfuto #5032. hozzászólásáraA Merci is elkövette azt a hibát(talán szándékosan) hogy hátratette a bicikli láncot,2009.óta nem csak a bajor szaggatja az igát
Válasz Földönfuto #5027. hozzászólásáraA BMW a szervizben is csak BMW igy a helyes! hogy úr e azt nemhiném de valamikor biztos az lesz csak előtte a királyt és a herceget kell lecdapni a Mercit és a Volvot de kinek a pap kinek a papné nekem egyikse mert ott a fiatal 25éves lányuk
Válasz Szabi. #5026. hozzászólására15 éve mercim van de úgy vettem észre hogy imádja a kanyargós utakat is csak még a szerviz szeretetét nemtudom mert az alap karbantartásin kivul más gondom egyikkelsem volt gond
Válasz Sk Laci #5016. hozzászólásáraSima ügy hogy egy ekkora tömegű autót nem vesz az ember 1000tsi-vel,valamikor a Mazda Tribute-ból szedtek ki 150 LE-t a 2.3-as motorból.Ahhoz képest a tiéd repülő kell hogy legyen.
Válasz Szabi. #5017. hozzászólásáraEgyenlőre marad a visszafogott fokozat. Alig 120 km van benne. Kb 1500 km szeretnék ebben a módban lemenni, majd utánna lehet sport is
Nyers motort, nem szeretek megzavarni, ha be is vannak hidegen járatva.
Válasz sanyi1965 #5015. hozzászólásáraKöszönöm.
Az enyém a legerősebb benzinmotoros, amit kapni lehetett 110 kw vagy 150 paci, kinek hogyan tetszik.
Engemet is meglepett a benzinmotor "visszabutítása".
Még az Octáviában levő 150 lovas benzinmotor "belenyomja" az embert az üllésbe, érezhetően harap az Octávia motorja, a Karoq 150 lovas benzinmotorja nagyon "nyúlik".
Hiába ezt hozta a környezetvédelem, meg a sok EU-s rendelet.
Válasz Sk Laci #5012. hozzászólásáraGratulálok,itt pont ma volt egy ügyfél egy kék alapmotorossal,azt mondta a futót nem szereti,amúgy olyan hulla-hopp karika autónak néztem.Kinézete-külleme vagány!!!!
Válasz später77 #4992. hozzászólásáraNem kérek.
Tatrát akartam menni megnézni hétfőn-kedden. De kaptam egy telefont, és más vas érkezik korábban, 2021 január vége helyett jövő hét közepe felé átvehető. Oda kell a pénz.
Válasz _NB_ #5008. hozzászólásáraKössz. Akkor ez itt nem lehetne forgalomba. Vagy csak az itteni buszokra vasutra meg teherautokra vonatkozik'hogy vellany nélkül is legyen fék?mert ezen anélkül nem lesz. Az meg veszélyes. De igazuk is van. Persze ha szétmegy a kábel.lehet ez is befékez de bizonytalan. Attol függetlenül kva jo!
Válasz .Richard. #5005. hozzászólásáraElektromos fék van rajtuk, a stekkerrel megy át a fék jel.
Van egy dobfék fékpofákkal, amit erőkar révén egy mechanikus szerkezetet működtet, e kar végén van egy elektromágnes amin van egy súrlódó betét ami a dob oldalához "tapad" és a kerék forgás így működteti az erőkaron át a féket.
A goostneck traileren is szokott lenni egy aksi, ami felel a billentésért és a fékhez adja kellő szuflát, így a vontatóról csak a jel kel átmenjen.
itt van vidinyó
Náluk pl van olyan készlet amivel lakóbusz vontathat személyautót sofőr nélkül
Felénk van nagy gazda akinek nincs és van kisebb gazda akinek van több is.
A kisebb gazdának van 2 nyerges billenccse amivel év közben követ szállít szerződéssel, ez biztosítsa a hasznot és a bónusz, hogy aratásnál nem kell molyolnia a trakival, ezért csak egy kisebb mindenes trakija van.
+ A gázolajra is van szerződése így azt is jobb áron kapja.
Azért a kisebb gazdák biztos örülnének az amerikai módinak amikor a ikergumis pikup-al hasítanának
Válasz .Richard. #4996. hozzászólásáraOtt azért távolságok is vannak! Ha megnézed usában is kamionnal szállítanak, a traktoroknak épp elég az hogy a tábláról lehordjàk az útig
Válasz Gumóka #4994. hozzászólásáraNem véletlen szorultak vissza a teherautók a mezőgazdaságból.
Én azt látom hogy 1-2 téeszben, (de tényleg csak mutatóban van ilyen) még megy pár IFA, de jobban csak azért mert lemaradtak a fejlesztésben, meg nem akarják kilökni a nyugdíj előtt 5 percel álló sofőr alól a munkaeszközét, ha már az élete nagyját ledolgozta ott.
1-2 helyet tudok ahol tartanak nyugatról behozott újabb teherautót, de az mind ki is tudja használni, azért tartja.
Vagy annyi állatot tart, hogy megéri neki már sajáttal hozni a malacot Hollandiából, meg elvinni a hízót a vágóhídra.
Vagy annyit bizniszel gabonával, széna-szalmabálával, hogy megéri neki sajáttal elvinni, mert sokat visz, belföldre, külföldre.
Vagy baromi sokat bérmunkázik, aztán hordja a nyerges böszme teknővel a silót, szenázst, gabonát, trágyát, oldal nélküli félpóttal a kockabálát.
Válasz Rabó001 #4993. hozzászólásáraBàr én nem, de a családban van saját árus fuvarozó (tüzép), fater is csinálta egy darabig, meg ahol dolgoztam ott kicsit több feladat miatt jobban beláttam én is, főleg mi földmunkákat is végeztünk, tehát javarészt terepmunka, ezek alapján én nem vennék
Inkább egy 3 tengelyes pótkocsi, ott van m3 meg hivatalosan is tud 16-t vinni.
Válasz Gumóka #4991. hozzászólásáraÍgy van. Egyszerűen ilyen kevés használatra nem éri meg beruházni rá és fenntartani, amit már leírtak de többször is. Én se értem egyébként hogy ennyi munkára miért teherautóban gondolkodik.
Válasz szanberg #4988. hozzászólásáraTeherautót akkor érdemes tartani, ha azt az év legalább 250 napján tudod forgatni. Akkor meg már legyen egy fiatal kocsi, meg rá egy jó pilóta.
Lacinak nem igazán érné meg ekkora gazdaságra fenntartani, tudva azt, hogy mit kéne csinálni annak a kocsinak.
Ha még belenézzük azt is, hogy jelenleg neki macerásabb a szállítás, tehát bizonyos esetben a jelenlegi helyzetében többletköltséget lehet a szállítás miatt különböző okokból ezért is gondolt erre.
De neki sok az autó fenntartása a munka mennyiségéhez képest.
Egyébként gumi témában meg egy 6x6-os kocsi normál 315/70 gumi mérettel mondjuk 1,2 Milla minimum. Aztán még a legolcsóbb szar gumikat veszi. Ha már előre 385-öt tesz, akkor 1,3. Futozóttat meg hátra se ajánlom, nálunk se vált be hosszú távon terepen. Többe került a leves...
Hogy kinek jo kinek nem na egy példa othon akinek süldőkoromba jártam traktorozni volt kb 30hektá szántó három traktor cristal160nas zetor 6945 és egy 30as major, 7tonás és9tonás pótkocsi de ezek melet megvete az aviát mert gyorsabb volt vele a behordás, és az a 30hektárt nem egyszere vágta volt repce kukorica Buza tritikálé szoval érkezett volna a trakikal de már akkor is nézték hogy olcsóbb az aviaval be hordani gondolom hosszú távon
Válasz Claastra. #4986. hozzászólásáraSzóló platós alig tud valamit vinni a hátán, pótkocsival szerelvénybe meg horribilis fenntartási költségek vannak.
Útdíj ha nem csak saját betakarításkor használod, ésatöbbi ésatöbbi.....
Válasz später77 #4985. hozzászólásáraVan neki nagy traktorja az elvinné gondolom. Ha van aki forterrával elhúz 240 mázsát akkor a nh is elvisz tán annyit. Nyilván sárban, dombon el kell mindent felejteni. Itt van aki 8-as jdvel a hw kocsit húzza mostanában
Válasz szanberg #4983. hozzászólásáraha kicsi gazdaságnak nem is, de 2-300hekitöl már érdemes egy teherautót fenntartani ,mindíg kell valamiért rohangállni,vetőmag.műtrágya,víz,és ott az aratás
5885 hozzászólás
Válasz Claastra. #5034. hozzászólásáraEzt a bicikli láncos dolgot ha kifejtené megkoszoném![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz Földönfuto #5032. hozzászólásáraA Merci is elkövette azt a hibát(talán szándékosan) hogy hátratette a bicikli láncot,2009.óta nem csak a bajor szaggatja az igát![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Földönfuto #5032. hozzászólására![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Jancsi3527 #5031. hozzászólásáraSőt, a merci szervizeket már benőtte a gaz,a dolgozók éhenhaltak.
Válasz Földönfuto #5027. hozzászólásáraA BMW a szervizben is csak BMW igy a helyes! hogy úr e azt nemhiném de valamikor biztos az lesz csak előtte a királyt és a herceget kell lecdapni a Mercit és a Volvot de kinek a pap kinek a papné nekem egyikse mert ott a fiatal 25éves lányuk![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
Válasz Szabi. #5026. hozzászólására15 éve mercim van de úgy vettem észre hogy imádja a kanyargós utakat is csak még a szerviz szeretetét nemtudom mert az alap karbantartásin kivul más gondom egyikkelsem volt gond![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz Róbert86 #5028. hozzászólásáraKöszönöm.
Majd lassan fogok rajta járni. Egyenlőre a Ssanyongot használomn, főleg, hogy már sózzák az utakat.
Válasz Sk Laci #5018. hozzászólásáraGratulálok,nekem 3000km-t mondott a szervizes.
Hidd el megy az a 150 ló.
Válasz Szabi. #5026. hozzászólásáraA BMW a szervízben is autó.Az úr a pokolban is Úr.
Válasz Jancsi3527 #5023. hozzászólásáraMerci az egyenesben,
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20201130174434_3c1c998d_5574_493d_b5c7_bcd4cb366461.jpg)
Audi a kanyarban,
BMW a szervizben érzi jól magát......
Na ez nem nyúlik:
Válasz Jancsi3527 #5023. hozzászólásáraNana nem adják azt olyan könnyen.Amúgy az legalább igazi AUTÓ,nem csak annyi,hogy 4 kereke van meg kormánya.
Válasz Jancsi3527 #5023. hozzászólásáraNana nem adják azt olyan könnyen.Amúgy az legalább igazi AUTÓ,nem csak annyi,hogy 4 kereke van meg kormánya.
Válasz Földönfuto #5020. hozzászólására300 le BMW nem nyúlik ez igy igaz csak kiég a parkokban vagy majd a garázsában![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz MrPoke #5021. hozzászólásáraMákdaráló minek neked? :D
Ez kell neked :D
Ez kell nekem most!!!!!!
https://www.elobolygonk.hu/Klimahirek/Kozlekedes/2020_11_24/decemberben_piacra_dobhatjak_a_vilag_egyik_legolcsobb_villanyautojat_
Válasz Sk Laci #5016. hozzászólásáraHát az én 300 LE-s BMW-m nem "nyúlik".![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Sk Laci #5016. hozzászólásáraSima ügy hogy egy ekkora tömegű autót nem vesz az ember 1000tsi-vel,valamikor a Mazda Tribute-ból szedtek ki 150 LE-t a 2.3-as motorból.Ahhoz képest a tiéd repülő kell hogy legyen.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Szabi. #5017. hozzászólásáraEgyenlőre marad a visszafogott fokozat. Alig 120 km van benne. Kb 1500 km szeretnék ebben a módban lemenni, majd utánna lehet sport is![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Nyers motort, nem szeretek megzavarni, ha be is vannak hidegen járatva.
Válasz Sk Laci #5016. hozzászólásáraTedd át sportba.
Válasz sanyi1965 #5015. hozzászólásáraKöszönöm.
Az enyém a legerősebb benzinmotoros, amit kapni lehetett 110 kw vagy 150 paci, kinek hogyan tetszik.
Engemet is meglepett a benzinmotor "visszabutítása".
Még az Octáviában levő 150 lovas benzinmotor "belenyomja" az embert az üllésbe, érezhetően harap az Octávia motorja, a Karoq 150 lovas benzinmotorja nagyon "nyúlik".
Hiába ezt hozta a környezetvédelem, meg a sok EU-s rendelet.
Válasz Sk Laci #5012. hozzászólásáraGratulálok,itt pont ma volt egy ügyfél egy kék alapmotorossal,azt mondta a futót nem szereti,amúgy olyan hulla-hopp karika autónak néztem.Kinézete-külleme vagány!!!!
A Ford pickup-ot kicsit megviselte a kerékfújás Dél-Afrikában.
Válasz Sk Laci #5012. hozzászólására![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Nyomasek Bobo #5011. hozzászólásáraNem.
Ma délelőtt elhoztam az új Škoda Karoqot.
Válasz Sk Laci #5010. hozzászólásáraJön a pótkocsi?
Válasz später77 #4992. hozzászólásáraNem kérek.
Tatrát akartam menni megnézni hétfőn-kedden. De kaptam egy telefont, és más vas érkezik korábban, 2021 január vége helyett jövő hét közepe felé átvehető. Oda kell a pénz.
Válasz _NB_ #5008. hozzászólásáraKössz. Akkor ez itt nem lehetne forgalomba. Vagy csak az itteni buszokra vasutra meg teherautokra vonatkozik'hogy vellany nélkül is legyen fék?mert ezen anélkül nem lesz. Az meg veszélyes. De igazuk is van. Persze ha szétmegy a kábel.lehet ez is befékez de bizonytalan. Attol függetlenül kva jo!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz .Richard. #5005. hozzászólásáraElektromos fék van rajtuk, a stekkerrel megy át a fék jel.
Van egy dobfék fékpofákkal, amit erőkar révén egy mechanikus szerkezetet működtet, e kar végén van egy elektromágnes amin van egy súrlódó betét ami a dob oldalához "tapad" és a kerék forgás így működteti az erőkaron át a féket.
A goostneck traileren is szokott lenni egy aksi, ami felel a billentésért és a fékhez adja kellő szuflát, így a vontatóról csak a jel kel átmenjen.
itt van vidinyó
Náluk pl van olyan készlet amivel lakóbusz vontathat személyautót sofőr nélkül
YT link
Válasz fendt309 #5006. hozzászólására![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
és mivel húzod Peterbilt 359 netán ![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Jancsi3527 #5002. hozzászólására300 tonnát...
????
Válasz _NB_ #5004. hozzászólásáraSzép összeállitás. Náluk erről külön jogsi kell? Aztán a kocsin mi fékez? Mert én semmi fékcucot nem látok.
Válasz Gumóka #4991. hozzászólásáraIgen ha hasznot tud termelni akkor éri meg, ha csak a gyorsabb terményszállítás miatt akkor nem.
Felénk van nagy gazda akinek nincs és van kisebb gazda akinek van több is.
A kisebb gazdának van 2 nyerges billenccse amivel év közben követ szállít szerződéssel, ez biztosítsa a hasznot és a bónusz, hogy aratásnál nem kell molyolnia a trakival, ezért csak egy kisebb mindenes trakija van.
+ A gázolajra is van szerződése így azt is jobb áron kapja.
Azért a kisebb gazdák biztos örülnének az amerikai módinak amikor a ikergumis pikup-al hasítanának
Válasz Maszek Zs #5001. hozzászólásáraAz, bent a zsákutcába, a habi felőli nagyobbik, mert ott is kettő van.![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
De, nagyon közeli rokon...
Válasz fendt309 #4998. hozzászólására50 mázsát vagy 50 tonát?![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Gumóka #5000. hozzászólásáraA habi mögött? Remélem nem a tulaj rokon.![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Maszek Zs #4999. hozzászólásáraNem a Barta, a másik nagyobb itt, nevet nem mondok, de szerintem tudod![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Válasz Gumóka #4994. hozzászólásáraMelyik tüzép?![smile mellow](/oldforum/images/smiles/mellow.gif)
Válasz Jancsi3527 #4989. hozzászólásáraÉn 50-et behordok egy póttal!
Válasz .Richard. #4996. hozzászólásáraOtt azért távolságok is vannak! Ha megnézed usában is kamionnal szállítanak, a traktoroknak épp elég az hogy a tábláról lehordjàk az útig
Válasz Rabó001 #4995. hozzászólásáraAz Orosznak megéri.
Válasz Gumóka #4994. hozzászólásáraNem véletlen szorultak vissza a teherautók a mezőgazdaságból.
Én azt látom hogy 1-2 téeszben, (de tényleg csak mutatóban van ilyen) még megy pár IFA, de jobban csak azért mert lemaradtak a fejlesztésben, meg nem akarják kilökni a nyugdíj előtt 5 percel álló sofőr alól a munkaeszközét, ha már az élete nagyját ledolgozta ott.
1-2 helyet tudok ahol tartanak nyugatról behozott újabb teherautót, de az mind ki is tudja használni, azért tartja.
Vagy annyi állatot tart, hogy megéri neki már sajáttal hozni a malacot Hollandiából, meg elvinni a hízót a vágóhídra.
Vagy annyit bizniszel gabonával, széna-szalmabálával, hogy megéri neki sajáttal elvinni, mert sokat visz, belföldre, külföldre.
Vagy baromi sokat bérmunkázik, aztán hordja a nyerges böszme teknővel a silót, szenázst, gabonát, trágyát, oldal nélküli félpóttal a kockabálát.
Válasz Rabó001 #4993. hozzászólásáraBàr én nem, de a családban van saját árus fuvarozó (tüzép), fater is csinálta egy darabig, meg ahol dolgoztam ott kicsit több feladat miatt jobban beláttam én is, főleg mi földmunkákat is végeztünk, tehát javarészt terepmunka, ezek alapján én nem vennék
Inkább egy 3 tengelyes pótkocsi, ott van m3 meg hivatalosan is tud 16-t vinni.
Válasz Gumóka #4991. hozzászólásáraÍgy van. Egyszerűen ilyen kevés használatra nem éri meg beruházni rá és fenntartani, amit már leírtak de többször is. Én se értem egyébként hogy ennyi munkára miért teherautóban gondolkodik.
Válasz Sk Laci #4990. hozzászólásáraKérj részesedést az Agroinformtól. Bő egy hétig, 100+ hozzászólással pörgött a topik.![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz szanberg #4988. hozzászólásáraTeherautót akkor érdemes tartani, ha azt az év legalább 250 napján tudod forgatni. Akkor meg már legyen egy fiatal kocsi, meg rá egy jó pilóta.
Lacinak nem igazán érné meg ekkora gazdaságra fenntartani, tudva azt, hogy mit kéne csinálni annak a kocsinak.
Ha még belenézzük azt is, hogy jelenleg neki macerásabb a szállítás, tehát bizonyos esetben a jelenlegi helyzetében többletköltséget lehet a szállítás miatt különböző okokból ezért is gondolt erre.
De neki sok az autó fenntartása a munka mennyiségéhez képest.
Egyébként gumi témában meg egy 6x6-os kocsi normál 315/70 gumi mérettel mondjuk 1,2 Milla minimum. Aztán még a legolcsóbb szar gumikat veszi. Ha már előre 385-öt tesz, akkor 1,3. Futozóttat meg hátra se ajánlom, nálunk se vált be hosszú távon terepen. Többe került a leves...
Teherkocsi vétel egyenlőre elnapolva.![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Hogy kinek jo kinek nem na egy példa othon akinek süldőkoromba jártam traktorozni volt kb 30hektá szántó három traktor cristal160nas zetor 6945 és egy 30as major, 7tonás és9tonás pótkocsi de ezek melet megvete az aviát mert gyorsabb volt vele a behordás, és az a 30hektárt nem egyszere vágta volt repce kukorica Buza tritikálé szoval érkezett volna a trakikal de már akkor is nézték hogy olcsóbb az aviaval be hordani gondolom hosszú távon![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz Claastra. #4986. hozzászólásáraSzóló platós alig tud valamit vinni a hátán, pótkocsival szerelvénybe meg horribilis fenntartási költségek vannak.
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Útdíj ha nem csak saját betakarításkor használod, ésatöbbi ésatöbbi.....
Szerintem nincs igazad még 200 hektárnál sem
Válasz später77 #4985. hozzászólásáraVan neki nagy traktorja az elvinné gondolom. Ha van aki forterrával elhúz 240 mázsát akkor a nh is elvisz tán annyit. Nyilván sárban, dombon el kell mindent felejteni. Itt van aki 8-as jdvel a hw kocsit húzza mostanában
Válasz szanberg #4983. hozzászólásáraha kicsi gazdaságnak nem is, de 2-300hekitöl már érdemes egy teherautót fenntartani ,mindíg kell valamiért rohangállni,vetőmag.műtrágya,víz,és ott az aratás