Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak628 FtEUR403.23 FtUSD385.36 FtCHF429.18 FtGBP486.85 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Válasz Sk Laci #4791. hozzászólásáraNekem a jövő héten érkezik a Kodiaq.
Benzines,egyszerübb mint az újj dieselmotrok.Nem megyek vele 1000+ km-t egyhuzamban max 100-200km-t, ezek mind városi suvok,(na jó azért a szép földesúton is elmegy)
Voltam nézni Tucsont is meg Sportageot,Grandlandot,Kugat,Kadjart.....
Octaviám volt(1.9TDI),maradtam a VW-nél.
A fogyasztásról meg annyit h éves szinten(20000km) az a 300 euró amivel többet fogyaszt az nem kell h sok legyen annak aki 20+k eurós autót vásárol(startban pedig olcsóbb a benzines.)
Szerencsés vásárlást.
Válasz Sk Laci #4791. hozzászólására4×2 8l- ből simán kijön,az átlagfogyasztás 7,5-7,8l Most vett a polgármesterünk Santafét nagyon jól néz ki, dícséri is nagyon
Válasz Sk Laci #4777. hozzászólására2017-es van.1,7-es diesel manuál váltós,elsőkerék hajtás.Nagyon szeretem,tágas,csendes,sok extra.80 ezer van benne,hiba eddig semmi.Fogyasztás 6-6,5 között.Nem egy versenyautó(116Le.)de nekem bőven elég a teljesítménye.Egyetlen negatívum,hogy nem tud magyarul.De az is megoldódik nemsokára.Úgyhogy én elégedett vagyok vele.
Ma voltam mindkét autószalonban, Hyundainál van benzin és diesel Tucson is egyforma felszerelésben, mindkettő tetszik, csak valahogyan a benzines fogyasztását soknak találom, de a diesel is min. annyit fogyaszt, ha nem többet, mint a 13 éves Ssanyong, pedig a Ssanyong jóval nehezebb /üresen 2200 kg, teli majd 3 tonna/.
Skoda is tetszik, de elszaladtak az árakkal.
Ősszedobtak egy diesel Kodiak árát, a Hyundai Tucson árához képest + 50 %. Tudom, hogy nagyobb kocsi, de nem 50%-al. Santafétól olcsóbb, de még gondolkodok.
Válasz *** HM *** #4788. hozzászólásáraNekem még formára is bejön, úgy a Tucson akár a Kodiak és még a Karoq is, de majd hasonlítok holnap vagy csütörtökön, ha lessz időm elmenni az autószalonokba.
Nagyon szépek a Mercik, Audik vagy a BMW-k, de nem az én pénztárcámhoz vannak méretezve az áraik.
Meghagyom a vagyonosabbaknak, nehogy buszra kelljen várniuk
Válasz bandigh #4787. hozzászólásáraEz igaz, de azt se szeretném, hogy a javítás többe kerülne, mint az autó eladható értéke. Ssanyong Kyronról van szó, amit 2000 euróért már vesz az ember üzemképeset, és az alkatrészek nem ép olcsók rá.
Otthon lessz javítva, az ismerősömmel fogom csinálni. Meglátjuk a meglepit, mi fog várni, ha szétszedjük.
Válasz Sk Laci #4782. hozzászólásáraIrgalmatlan sok tucson fut nagyon veszik.
Tanyán van 5.
800ha parasztnak van 1 régi... szerintem sokat megy vele 40et biztos évente... vett 1 i35öt is.
Kis pénzért 20on elejéért már van 1 tetszetősebb suvja 1 prolinak is akinek nincs 40 50000+osra merthát csak ott kezdődődnek a zsamósabb harci szekerek...
Válasz Sk Laci #4786. hozzászólásáraMindenesetre kérjél egy árajánlatot egy ügyesebb szerelőtől, azért nem mindegy hogy 2000 vagy 20.000 € megy el autóra
Válasz sanyi1965 #4784. hozzászólásáraEgyenlőre csak megnézem, a vásárlásra meg el kell szánnom magamat. Nem szivesen dobálok ki pénzt autóra /még nem rohad ki a "hátsóm" aló/, de a jelenlegin kicsit sok hiba ugrott ki "hirtelen". Legbosszantóbb, hogy ki kell vennem a sebváltót, mert induláskor nagyon recseg még megmozdítja az autót, vagy ha úgy váltok, ha nagy a fordulatkülönbség a két fokozat között és a kuplung terhelés alá kerül. Hasonló hangot ad ki, mint amikor fogaskerekek nem bírnak összekapcsolni és fog fogon "recseg".
A motoron meg az EGR szelepet irogatja ki, és kényszerüzemmódba teszi. Így előzni meggondolandó, mert ha nagyobb terhelés alá kerül a motor 2000 fordulat felet egyből kényszerüzemmód. Mostan melegekben sokkal gyakrabban jön elő, mint hideg időben.
Ha a javítások sokba kerülnének, akkor meglehet új autó vásárlására eshet a döntés....
Válasz Sk Laci #4782. hozzászólásáraNekem ix35-van 1.6 benzin 135le a tucson karosszériája másabb kicsit. Nagyon szeretjük első Suv, előtte normál méretű kocsijaim voltak. Rosszat nem tudok mondani rá,sokat olvastam utánna mielőtt megvettük,sehol sem fikázták
Válasz sanyi1965 #4781. hozzászólásáraKöszi a tippet, de autó 30 000 euró felett újonan már nem nagyon érdekel. Változott a nézetem
Egy Tucsont megyek holnap megnézni picit 20 000 euró felett van, és találtam Skoda Kodiakot is nem egészen 23 000 euróért. Mindkét autó tiszta új, azonnal elvihető a szalonból.
Ezért szeretnék véleményt-tapasztalatot az említett kocsikról, és a Hyundayokat végkép nem ismerem.
Válasz medikus #4778. hozzászólásáraMűhelytisztító koncentrátum...PH14
TECHSOL Hungária
visz mindent mint a piros hetes....a letiport fáradolajat is leviszi...
Valaki akinek van tapasztalata 2019-2020 években gyártott Hyundai Tucsonnal?
Érdekelne minden vélemény, jó rossz müszaki észrevételek, egyszóval mindent ami az említett autót érinti, benzines, dieszel kivitelben is.
Esetleg hasonlítási tapasztalata Skoda Kodiaq vagy Karoq autókkal?
Üdv!
Segítség kellene.
Van egy Seat ibiza 6j
1,4 benzines 63kw
Motorkód: BXW
Vezérlést szeretnék cserélni. A múltkor Renaultot sikerült megcsinálni akkor ezt is.
Tehát a kérdéseim:
-milyen vezérlés rögzítőt kell hozzá?
-valami leírás mit csináljak.
-milyen fajta vezérlés ajánlotok(optibel;SKF......)
Egyenlőre ennyi
Válasz Szabi. #4770. hozzászólásáraKombájnt, traktort voltak nálunk tuningolni, meg adbluet kikötni, akkor mondták, hogy autókkal is foglalkoznak. Agroecopower talán a cég. Nem építettek be semmit, csak laptoppal dolgoztak rajta egy jó órát. Kb 40-50 ezer km mentem vele. Ha jól emlékszem 150 nettó volt.
Válasz *** HM *** #4765. hozzászólásáraNekem volt. Érezhető volt nagyon a különbség. Futót könnyebben vitte. Fogyasztása nem nőt, pedig sportosabban vezettem a tuning után.
Ma már kis Raptorom van. Az alap 3,2-nél erősebb, a tuningoltnál gyengébb. Azért a mostani 10-es váltó jobb, mint a régi 6-os. Még ezt nem húzattam fel, de lehet nem is fogom. Nem tudom mit bírhat ez a “kicsi” motor.
Válasz bandigh #4761. hozzászólásárapont egy motorbeállós időszak a ford,mazda vonalnak szerintem.Ismerős utána egy évig arra kereset,hogy a motorgenerált kifizesse.De pick upja van.
Válasz Claastra. #4746. hozzászólásáraJó sok meló van egy ilyen nagy felújítással.
Szoktam nézni a csirketelepi srácokat a jutyubén, bár ők restaurálnak meg kell hagyni profi mód.
Süldő koromban rövid ideig magam is részt vettem a gyártásukban, pontosabban az alváz gyártásban.
Jó látni, hogy vannak akik megbecsülik az öreg magyar vasakat.
Válasz *** HM *** #4747. hozzászólásáraAz új 2 literes megeszi a 3.2 wildtrakot!
Bárhol bármikor!
Van egyik ismerősömnek, ő vette az első Raptort itt a környéken. Majdnem úgy megy mint nekem a V6 X350
Egyszer települések között lavíroztunk, így előzgetve dinamikusan, jött végig a sarkamban, bár mikor kiértünk a 4 sávos főútra ott parkettáig toltam neki azért kijött a 6 henger előnye szépen. De le a kalappal, a kis raptor kuuva ugrós haladós szerkezet, a 10 sebességes váltó jól kiegészíti a kisebb motort.
Mit gondoltok a fordok mostani 2l motorjáról a 3.2hez képest van vlk aki mind a 2vel csapatta már vagy egyszerre csapatja?
Én még nem találkoztam csávóval aki a nagy köbcenti használata után kis köbcentis kocsit ajánlana....
Mondjuk traktorban se...
Mégis vannak akik kénytelenek a 3.2es leélése után.... mivel megszerették.... a 2literessel most megvenni...
5896 hozzászólás
Válasz szanberg #4795. hozzászólásáraHa már skoda suv, akkor Enyaq iV
Kodiaq kuuva jó autó, vett itt egyik ismerős dízelt is meg a másik cimbora 200lovas Tfsi benzin motorral.
Komoly gépek!
Válasz Sk Laci #4791. hozzászólásáraNekem a jövő héten érkezik a Kodiaq.


Benzines,egyszerübb mint az újj dieselmotrok.Nem megyek vele 1000+ km-t egyhuzamban max 100-200km-t, ezek mind városi suvok,(na jó azért a szép földesúton is elmegy)
Voltam nézni Tucsont is meg Sportageot,Grandlandot,Kugat,Kadjart.....
Octaviám volt(1.9TDI),maradtam a VW-nél.
A fogyasztásról meg annyit h éves szinten(20000km) az a 300 euró amivel többet fogyaszt az nem kell h sok legyen annak aki 20+k eurós autót vásárol(startban pedig olcsóbb a benzines.)
Szerencsés vásárlást.
Válasz Sk Laci #4791. hozzászólására4×2 8l- ből simán kijön,az átlagfogyasztás 7,5-7,8l Most vett a polgármesterünk Santafét nagyon jól néz ki, dícséri is nagyon
Válasz Sk Laci #4777. hozzászólására2017-es van.1,7-es diesel manuál váltós,elsőkerék hajtás.Nagyon szeretem,tágas,csendes,sok extra.80 ezer van benne,hiba eddig semmi.Fogyasztás 6-6,5 között.Nem egy versenyautó(116Le.)de nekem bőven elég a teljesítménye.Egyetlen negatívum,hogy nem tud magyarul.De az is megoldódik nemsokára.Úgyhogy én elégedett vagyok vele.
Válasz B.Bali #4783. hozzászólására4x2 vagy 4x4es meghajtás?
Fogyasztása hogyan alakul?
Ma voltam mindkét autószalonban, Hyundainál van benzin és diesel Tucson is egyforma felszerelésben, mindkettő tetszik, csak valahogyan a benzines fogyasztását soknak találom, de a diesel is min. annyit fogyaszt, ha nem többet, mint a 13 éves Ssanyong, pedig a Ssanyong jóval nehezebb /üresen 2200 kg, teli majd 3 tonna/.
Skoda is tetszik, de elszaladtak az árakkal.
Ősszedobtak egy diesel Kodiak árát, a Hyundai Tucson árához képest + 50 %. Tudom, hogy nagyobb kocsi, de nem 50%-al. Santafétól olcsóbb, de még gondolkodok.
Válasz *** HM *** #4788. hozzászólásáraNekem még formára is bejön, úgy a Tucson akár a Kodiak és még a Karoq is, de majd hasonlítok holnap vagy csütörtökön, ha lessz időm elmenni az autószalonokba.
Nagyon szépek a Mercik, Audik vagy a BMW-k, de nem az én pénztárcámhoz vannak méretezve az áraik.
Meghagyom a vagyonosabbaknak, nehogy buszra kelljen várniuk
Válasz bandigh #4787. hozzászólásáraEz igaz, de azt se szeretném, hogy a javítás többe kerülne, mint az autó eladható értéke. Ssanyong Kyronról van szó, amit 2000 euróért már vesz az ember üzemképeset, és az alkatrészek nem ép olcsók rá.
Otthon lessz javítva, az ismerősömmel fogom csinálni. Meglátjuk a meglepit, mi fog várni, ha szétszedjük.
Válasz Sk Laci #4782. hozzászólásáraIrgalmatlan sok tucson fut nagyon veszik.
Tanyán van 5.
800ha parasztnak van 1 régi... szerintem sokat megy vele 40et biztos évente... vett 1 i35öt is.
Kis pénzért 20on elejéért már van 1 tetszetősebb suvja 1 prolinak is akinek nincs 40 50000+osra merthát csak ott kezdődődnek a zsamósabb harci szekerek...
Válasz Sk Laci #4786. hozzászólásáraMindenesetre kérjél egy árajánlatot egy ügyesebb szerelőtől, azért nem mindegy hogy 2000 vagy 20.000 € megy el autóra
Válasz sanyi1965 #4784. hozzászólásáraEgyenlőre csak megnézem, a vásárlásra meg el kell szánnom magamat. Nem szivesen dobálok ki pénzt autóra /még nem rohad ki a "hátsóm" aló/, de a jelenlegin kicsit sok hiba ugrott ki "hirtelen". Legbosszantóbb, hogy ki kell vennem a sebváltót, mert induláskor nagyon recseg még megmozdítja az autót, vagy ha úgy váltok, ha nagy a fordulatkülönbség a két fokozat között és a kuplung terhelés alá kerül. Hasonló hangot ad ki, mint amikor fogaskerekek nem bírnak összekapcsolni és fog fogon "recseg".
A motoron meg az EGR szelepet irogatja ki, és kényszerüzemmódba teszi. Így előzni meggondolandó, mert ha nagyobb terhelés alá kerül a motor 2000 fordulat felet egyből kényszerüzemmód. Mostan melegekben sokkal gyakrabban jön elő, mint hideg időben.
Ha a javítások sokba kerülnének, akkor meglehet új autó vásárlására eshet a döntés....
Válasz B.Bali #4783. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz Sk Laci #4782. hozzászólásáraErő és mellette nyomaték legyen,ha már majd 2tonnás vasat akarsz mozgatni + a család,sok sikert a vásárláshoz.
Válasz Sk Laci #4782. hozzászólásáraNekem ix35-van 1.6 benzin 135le a tucson karosszériája másabb kicsit. Nagyon szeretjük első Suv, előtte normál méretű kocsijaim voltak. Rosszat nem tudok mondani rá,sokat olvastam utánna mielőtt megvettük,sehol sem fikázták
Válasz sanyi1965 #4781. hozzászólásáraKöszi a tippet, de autó 30 000 euró felett újonan már nem nagyon érdekel. Változott a nézetem
Egy Tucsont megyek holnap megnézni picit 20 000 euró felett van, és találtam Skoda Kodiakot is nem egészen 23 000 euróért. Mindkét autó tiszta új, azonnal elvihető a szalonból.
Ezért szeretnék véleményt-tapasztalatot az említett kocsikról, és a Hyundayokat végkép nem ismerem.
Válasz Sk Laci #4777. hozzászólásáraNézz rá a nem hybrid RAV4-re!
Válasz medikus #4778. hozzászólásáraNovakleen? Alajat retket old. Zsirmentes tiszta a felület.
Válasz medikus #4778. hozzászólásáraMűhelytisztító koncentrátum...PH14
TECHSOL Hungária
visz mindent mint a piros hetes....a letiport fáradolajat is leviszi...
Mivel lehet lemosni a motorteret,hogy ne maradjon minden víz foltos!Nem olajos,csak kicsit poros!
Valaki akinek van tapasztalata 2019-2020 években gyártott Hyundai Tucsonnal?
Érdekelne minden vélemény, jó rossz müszaki észrevételek, egyszóval mindent ami az említett autót érinti, benzines, dieszel kivitelben is.
Esetleg hasonlítási tapasztalata Skoda Kodiaq vagy Karoq autókkal?
Válasz *** HM *** #4775. hozzászólásáraBékéscsaba Berényi út
Ferro pont mellett.
Japo kocsibontót ajánljatok
Üdv!


Segítség kellene.
Van egy Seat ibiza 6j
1,4 benzines 63kw
Motorkód: BXW
Vezérlést szeretnék cserélni. A múltkor Renaultot sikerült megcsinálni akkor ezt is.
Tehát a kérdéseim:
-milyen vezérlés rögzítőt kell hozzá?
-valami leírás mit csináljak.
-milyen fajta vezérlés ajánlotok(optibel;SKF......)
Egyenlőre ennyi
Válasz *** HM *** #4772. hozzászólásáraAz előző Rangerem 2018-as volt, abban már volt. De azt nem kötettem ki, csak a traktorokból.
Melyik évtől adblusak?
Válasz Szabi. #4770. hozzászólásáraKombájnt, traktort voltak nálunk tuningolni, meg adbluet kikötni, akkor mondták, hogy autókkal is foglalkoznak. Agroecopower talán a cég. Nem építettek be semmit, csak laptoppal dolgoztak rajta egy jó órát. Kb 40-50 ezer km mentem vele. Ha jól emlékszem 150 nettó volt.
Válasz preczol #4769. hozzászólásáraHol rakattad be és kb mennyit/meddig használtad ?
Válasz *** HM *** #4765. hozzászólásáraNekem volt. Érezhető volt nagyon a különbség. Futót könnyebben vitte. Fogyasztása nem nőt, pedig sportosabban vezettem a tuning után.
Ma már kis Raptorom van. Az alap 3,2-nél erősebb, a tuningoltnál gyengébb. Azért a mostani 10-es váltó jobb, mint a régi 6-os. Még ezt nem húzattam fel, de lehet nem is fogom. Nem tudom mit bírhat ez a “kicsi” motor.
Válasz .Richard. #4759. hozzászólásáraMerci motorral nem rossz,ha bírod az abszolút kényelmetlenséget.
Válasz Dns8 #4766. hozzászólásáraSzaggatni aszfaltot.
Shelbyre nem volt pize.
Erre volt 300.
Válasz *** HM *** #4765. hozzászólásáraKérdés minek?
3.2es motor följebb húzva van valakinek?
230ló 550nm
Válasz Gumóka #4755. hozzászólásáraNekem 2001-es hilux van
2.4 TD
Egyszerű nagyon
1.5 körül lehet venni
Válasz agrogal #4762. hozzászólásáraTudtommal annak nem volt baja. Ha elfáradt az adagoló, és nemindult, az egy dolog, de motor szerintem egy faék
Válasz bandigh #4761. hozzászólásárapont egy motorbeállós időszak a ford,mazda vonalnak szerintem.Ismerős utána egy évig arra kereset,hogy a motorgenerált kifizesse.De pick upja van.
Válasz Gumóka #4755. hozzászólásáraAzok a rangerek jók voltak! Ha télen is indul. Télen vegyél!
Válasz .Richard. #4759. hozzászólásáraCimbinek parancsnoki van, Ő azt mondta, ha fejtetőre áll, akkor se borul fel
Válasz Gumóka #4758. hozzászólásáraÁrulnak a jofogáson egy keménytetős dizel Uazt. műszakis! Ahhoz minden van.
Válasz agrogal #4757. hozzászólásáraAkkor marad a felicia pick-up még egy darabig inkább költök arra.

Most is 4500-at képesek voltak elkérni egy féltengelycsuklóért
Válasz Gumóka #4755. hozzászólásáramellette el,és a pénznyelő projekteket elfelejteni.
Válasz Gumóka #4755. hozzászólásáraNe legyen szét rohadva!
Ha 2004-es évjárat körül kelkene nézni valami 4x4 pickupot, mit lenne érdemes nézni?
Válasz Szabi. #4753. hozzászólásáraHát a haver is kíváncsi volt rá még én is, így adta
Válasz szanberg #4748. hozzászólására(ez volt a fütyi méregetés része........gyerekes......)
Válasz rigás #4750. hozzászólásáraTóniéknal rengeteg érték van, még ha rozsdás is, a munka minősége sem gyenge.
Aztán ha azt nézzük, egy átépített állattartó telepen dolgoznak, nincs hiperszuper műhely.
Válasz Claastra. #4746. hozzászólására

Válasz Claastra. #4746. hozzászólásáraJó sok meló van egy ilyen nagy felújítással.

Szoktam nézni a csirketelepi srácokat a jutyubén, bár ők restaurálnak meg kell hagyni profi mód.
Süldő koromban rövid ideig magam is részt vettem a gyártásukban, pontosabban az alváz gyártásban.
Jó látni, hogy vannak akik megbecsülik az öreg magyar vasakat.
Válasz *** HM *** #4747. hozzászólására
Veri a 3.2eseket,az hogy időt állóbb-e az még kérdéses.
Válasz *** HM *** #4747. hozzászólásáraAz új 2 literes megeszi a 3.2 wildtrakot!
Bárhol bármikor!
Van egyik ismerősömnek, ő vette az első Raptort itt a környéken. Majdnem úgy megy mint nekem a V6 X350
Egyszer települések között lavíroztunk, így előzgetve dinamikusan, jött végig a sarkamban, bár mikor kiértünk a 4 sávos főútra ott parkettáig toltam neki azért kijött a 6 henger előnye szépen. De le a kalappal, a kis raptor kuuva ugrós haladós szerkezet, a 10 sebességes váltó jól kiegészíti a kisebb motort.
Mit gondoltok a fordok mostani 2l motorjáról a 3.2hez képest van vlk aki mind a 2vel csapatta már vagy egyszerre csapatja?

Én még nem találkoztam csávóval aki a nagy köbcenti használata után kis köbcentis kocsit ajánlana....
Mondjuk traktorban se...
Mégis vannak akik kénytelenek a 3.2es leélése után.... mivel megszerették.... a 2literessel most megvenni...