Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD392.62 FtCHF430.85 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Válasz sanyi1965 #4572. hozzászólásáraVolt Yukon is,de annak gyengébb hidjai vannak ,az elöl független felfüggesztéses,és elöl nincs hídzár,ellenben sokkal kényelmesebb.
Válasz gabecka #4571. hozzászólásáraAkkor olyasmi mint a GMC YUKON-ban,az alulról úgy nézett ki mint egy BIRODALMI LÉPEGETŐ. Ez is, ahol nem merül el,ott elmegy,gratulálok hozzá.
Válasz gabecka #4561. hozzászólásáraEz igen,ami ebbe ven az már motor.Csak a Gréta gyerek meg ne lássa,mert felsír álmában.Még egy kis optikai tuningot nyomjál neki,de igy is szuper.
Válasz sanyi1965 #4555. hozzászólásáraCsak kiváncsiságból kérdeztem. Jelenlegi Sk törvények szerint nálunk jobban megéri a nagy teherkocsit. Nagyon sok konténerkocsit vettek az utóbi 2 évben mifelénk.
Válasz Maszek Zs #4553. hozzászólásáraÁ könnyű engem megtalálni, elindulsz keletnek aztán a világvége tábla után balra a harmadik dűlőút legvégén... amúgy észak Békés.
Három Opel van szolgálatban, két G meg egy F astra. Nyövi őket a paraszti lét keservesen adnak munkát bőven...
Válasz .Richard. #4552. hozzászólásáraKöszönöm, bár ez a jelző erős túlzás!
Most a teljes alja át lesz nézve, ahol kell javítva üregvédelmet is kapja.
Szeretek az autókkal bíbelődni bár nem nagyon van rá időm, sem eszközeim, meg ugye némi szakértelem sem ártana. Azért merek hozzányúlni mert ez egy melós autó, lehet rajta gyakorolni az a lényege, hogy működjön meg átmenjen a műszakin a kinézet másodlagos.
Odavan a két hátsó sárvédő ív is azokat majd jövőre cserélem ha sikerül szert tennem egy precízebb hegesztőre, nagyon tetszenek az AWI gépek jó volna beszerezni egyet.
Válasz Sk Laci #4551. hozzászólásáraMegnéztem az enyémet:belső méret 215x415 cm/angol gyári plató/.
Önsúly:2040kg
Össztömeg:3500kg
Nincs alatta plussz rugólap,és a klímát sem kértem bele a tarlón járás miatt.Magyar platót gyártanak rá szinte bármekkorát mivel ez fiók segédvázas,de csak óvatosan,így is elég hosszú.A kereskedő azt hadoválta hogy kint 4,5 T-ba szaladnak ezzel a vázzal,kizárt dolog hogy ne engedjen valahol.8 db 120-as guriga lucerna,zsákosból szintén a 15-16q,ezt könnyen viszi.
Válasz Sk Laci #4551. hozzászólásáraMegnéztem az enyémet:belső méret 215x415 cm/angol gyári plató/.
Önsúly:2040kg
Össztömeg:3500kg
Nincs alatta plussz rugólap,és a klímát sem kértem bele a tarlón járás miatt.Magyar platót gyártanak rá szinte bármekkorát mivel ez fiók segédvázas,de csak óvatosan,így is elég hosszú.A kereskedő azt hadoválta hogy kint 4,5 T-ba szaladnak ezzel a vázzal,kizárt dolog hogy ne engedjen valahol.8 db 120-as guriga lucerna,zsákosból szintén a 15-16q,ezt könnyen viszi.
Válasz rigás #4548. hozzászólásáraProfi vagy! Ha nem vagy lusta minden ősszel alámész a kocsinak ahol sárgul lefested'üregvédelem ami taszitja a vizet'bizva a képzeletedre'a felesleges likakat meg ragaszd le mert a sár soval csak munkát ad.
Válasz sanyi1965 #4538. hozzászólásáraErre a célra piros rendszámos háztáji hosszú platós ROBUR a megoldás összkerékkel,a közlekedését csak a kitiltások korlátozhatják.
Válasz szalayb0511 #4536. hozzászólásáraInkàbb az a lényeg, hogy személyszállító gépkocsi, így mentesül. Ha N1 kategóriás áruszállító lenne, a nagy futóval, másabb a dolog. Amit írsz, megváltozott, csak ha kimondottan szabadidős tevékenység céljából szállít valamit vele 3,5t össztömeg fölött, akkor nem kell. Ha hasznonszerzés céljából húzza, kell a tacho.
5885 hozzászólás
Válasz *** HM *** #4584. hozzászólására120Nm
Milyen nyomatékkal kell meghúzni kerékcsavarokat alufelninél?
Válasz gabecka #4580. hozzászólásáraAz a dupla kerekű nagyon állat!![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Válasz Földönfuto #4581. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz gabecka #4580. hozzászólásáraKirály a gyűjtemény.Ehhez hasonlókat Ausztráliában láttam,de hát ott nagy havan.Vigyázz rájuk.
Bocsi a képek lemaradtak![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200327085044_a484b2af_e0dd_4f16_949c_91a2bea10bd0.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200327085113_97632166_c6ac_42be_9d17_ba8f8cdc7aec.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200327085148_ad636dca_1122_4c32_9c82_393b78f24bc1.jpg)
Válasz Földönfuto #4577. hozzászólásáraA Touareg is V8
Válasz Földönfuto #4577. hozzászólásáraHolnap lövök párat
Válasz gabecka #4571. hozzászólásáraEgyszer sorba állithatnád az autóparkot egy fénykép erejéig.
Válasz gabecka #4575. hozzászólásáraNo meg alápakolnak bármit-bárminek,így van.
Válasz sanyi1965 #4572. hozzászólásáraVolt Yukon is,de annak gyengébb hidjai vannak ,az elöl független felfüggesztéses,és elöl nincs hídzár,ellenben sokkal kényelmesebb.
Válasz fendt309 #4573. hozzászólásáraIgazad lehet,gyárthattak ilyesmit több név alatt is,USA-ban bevett szokás.
Válasz sanyi1965 #4572. hozzászólásáraDe az is lehet, hogy egyforma a kettő!
![smile scared](/oldforum/images/smiles/scared.gif)
Válasz gabecka #4571. hozzászólásáraAkkor olyasmi mint a GMC YUKON-ban,az alulról úgy nézett ki mint egy BIRODALMI LÉPEGETŐ. Ez is, ahol nem merül el,ott elmegy,gratulálok hozzá.
Válasz sanyi1965 #4569. hozzászólásáraElöl ,hátul röpsúlyos ,középső kapcsolható
Válasz gabecka #4567. hozzászólásáraEzek még igazi autók.
Válasz gabecka #4564. hozzászólásáraNagyon alkalmas jószág!Ezzel védekezni is lehet, nem csak támadni.
A hidzárak milyen működtetésűek?
Közepes árkategóriában kinek van tapasztalata az alább felsorolt nyári gumikkal?
-Fulda Sport Contack 2 XL
-Falken Azenis FK510
-Hankook K117 XL
-Barum Bravuris 3HM
-Toyo Proxes Sport XL
Igazi gyakori méretben (255/40R17) keresek 2 db hátsó gumit.
Éves szinten gurulok 8-10 ezret, azt is városba vagy vidéken. Ki mit venne?
Válasz Földönfuto #4566. hozzászólására165 LE de 13 literrel elmegy ,mint a 2,5 td automata Pajero.
Válasz gabecka #4565. hozzászólásáraLE-ben mennyit tud a gép?
Válasz Földönfuto #4562. hozzászólásáraIgen!Itthon az 5 autó ccm3 28700 ccm3 összesen.Szeretjük a nyomatékot
Válasz szanberg #4563. hozzászólásáraIgen M1009 ,a katonai változat.Elöl hátul diffizár,nagyobb hidak ,nagyszelepes hengerfejek.
Válasz gabecka #4561. hozzászólásárade miez blazer?
Válasz gabecka #4561. hozzászólásáraEz igen,ami ebbe ven az már motor.Csak a Gréta gyerek meg ne lássa,mert felsír álmában.Még egy kis optikai tuningot nyomjál neki,de igy is szuper.
Én ezzel járom a határt.Ez még nem a down sizeing erdménye.6.2 dizel V8![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200325080736_c228eff7_a70b_4760_ac63_b70ad67d1a27.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200325080415_98b4a25f_5baf_4022_bf2b_4956b44c36c4.jpg)
https://www.vezess.hu/vezetunk/2020/03/16/egy-pancelozott-terepjarot-elpusztitani-nem-egyszeru-mutatvany/![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz sanyi1965 #4555. hozzászólásáraCsak kiváncsiságból kérdeztem. Jelenlegi Sk törvények szerint nálunk jobban megéri a nagy teherkocsit. Nagyon sok konténerkocsit vettek az utóbi 2 évben mifelénk.
Válasz rigás #4557. hozzászólásáraAkkor nem találkozunk
Tolna észeki része!!![smile blush](/oldforum/images/smiles/blush.gif)
Válasz Maszek Zs #4553. hozzászólásáraÁ könnyű engem megtalálni, elindulsz keletnek aztán a világvége tábla után balra a harmadik dűlőút legvégén...
amúgy észak Békés.![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Három Opel van szolgálatban, két G meg egy F astra. Nyövi őket a paraszti lét keservesen adnak munkát bőven...
Válasz .Richard. #4552. hozzászólásáraKöszönöm, bár ez a jelző erős túlzás!![smile blushing](/oldforum/images/smiles/blushing.gif)
Most a teljes alja át lesz nézve, ahol kell javítva üregvédelmet is kapja.
Szeretek az autókkal bíbelődni bár nem nagyon van rá időm, sem eszközeim, meg ugye némi szakértelem sem ártana. Azért merek hozzányúlni mert ez egy melós autó, lehet rajta gyakorolni az a lényege, hogy működjön meg átmenjen a műszakin a kinézet másodlagos.
Odavan a két hátsó sárvédő ív is azokat majd jövőre cserélem ha sikerül szert tennem egy precízebb hegesztőre, nagyon tetszenek az AWI gépek jó volna beszerezni egyet.
Válasz Sk Laci #4551. hozzászólásáraMegnéztem az enyémet:belső méret 215x415 cm/angol gyári plató/.
Önsúly:2040kg
Össztömeg:3500kg
Nincs alatta plussz rugólap,és a klímát sem kértem bele a tarlón járás miatt.Magyar platót gyártanak rá szinte bármekkorát mivel ez fiók segédvázas,de csak óvatosan,így is elég hosszú.A kereskedő azt hadoválta hogy kint 4,5 T-ba szaladnak ezzel a vázzal,kizárt dolog hogy ne engedjen valahol.8 db 120-as guriga lucerna,zsákosból szintén a 15-16q,ezt könnyen viszi.
Válasz Sk Laci #4551. hozzászólásáraMegnéztem az enyémet:belső méret 215x415 cm/angol gyári plató/.
Önsúly:2040kg
Össztömeg:3500kg
Nincs alatta plussz rugólap,és a klímát sem kértem bele a tarlón járás miatt.Magyar platót gyártanak rá szinte bármekkorát mivel ez fiók segédvázas,de csak óvatosan,így is elég hosszú.A kereskedő azt hadoválta hogy kint 4,5 T-ba szaladnak ezzel a vázzal,kizárt dolog hogy ne engedjen valahol.8 db 120-as guriga lucerna,zsákosból szintén a 15-16q,ezt könnyen viszi.
Válasz rigás #4550. hozzászólásáraNem tudom hol laksz. De nem lennél messze,nekem is lenne valami ilyen. Vagy segíthetnél!!!![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz rigás #4548. hozzászólásáraProfi vagy! Ha nem vagy lusta minden ősszel alámész a kocsinak ahol sárgul lefested'üregvédelem ami taszitja a vizet'bizva a képzeletedre'a felesleges likakat meg ragaszd le mert a sár soval csak munkát ad.
Válasz UE-28 #4543. hozzászólásáraAz ilyen duplakerekes Tranzitnak mennyi a teherbírása? Platóméret?
Válasz rigás #4548. hozzászólásáraEddig 5 képet lehetett feltölteni, most már csak hármat?![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200318182945_dscf8561.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200318183013_dscf8564.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200318183100_dscf8563.jpg)
Válasz rigás #4548. hozzászólására![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Kopelem az Opelem!![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200318182358_dscf8558.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200318182430_dscf8559.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200318182618_dscf8560.jpg)
Profik nyilván találnak benne hibát, de co van meg egy vizes rongy amivel a hegesztést hűtöm...amatőr vagyok.
Válasz sanyi1965 #4545. hozzászólásáraA préscsatorna 42 cm széles, 30 cm magas és átlag 90 cm hosszra engedjük!
Válasz Maszek Zs #4544. hozzászólásáraKöszönöm!![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz UE-28 #4543. hozzászólásáraMilyen méretű bálát gyárt a kisbálázód?
Válasz UE-28 #4543. hozzászólásáraEzek jól szuperáltak. A duplakerekü jobb mint a sima,jobban bírták.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Sok szerencsét hozzá!!!
Válasz UE-28 #4534. hozzászólásáraHazajött ma a szekér, tetszik, jó vételnek tűnik![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200304194344_20200304_131158.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200304194407_20200304_122905.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200304194431_20200304_131213.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200304194654_20200304_131231.jpg)
Válasz jamo #4541. hozzászólásáraLátod milyen előnyös , ha eleve nincs bent ilyen kütyü?![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Egy kis szervizes életkép. Hogy addig se unatkozunk míg a 25 mili eső bemossa a kiszórt nitdót.
kilyukadt az elparologtató. ![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200302182935_img_20200302_135117.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200302183014_img_20200302_135154.jpg)
Válasz szalayb0511 #4536. hozzászólásáraA saját számlásra megszűnt a mentesség pár éve.
Válasz sanyi1965 #4538. hozzászólásáraErre a célra piros rendszámos háztáji hosszú platós ROBUR a megoldás összkerékkel,a közlekedését csak a kitiltások korlátozhatják.
Válasz UE-28 #4534. hozzászólásáraCsak lucernát tettünk rá és 80 db,ennyi,tarlózni pedig túl gyors az 1-es.
Válasz szalayb0511 #4536. hozzászólásáraInkàbb az a lényeg, hogy személyszállító gépkocsi, így mentesül. Ha N1 kategóriás áruszállító lenne, a nagy futóval, másabb a dolog. Amit írsz, megváltozott, csak ha kimondottan szabadidős tevékenység céljából szállít valamit vele 3,5t össztömeg fölött, akkor nem kell. Ha hasznonszerzés céljából húzza, kell a tacho.
Válasz bandigh #4533. hozzászólásáraszerintem “saját számlás” fuvarozást végez,és akkor nem kell tachográf 7,5 t-ig