Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Válasz UE-28 #4507. hozzászólásáraVisszaminősített kocsit pedig ne végy,bármelyik zsámolyos vagy útba épített kamerás kapu megfog,aztán többe kerül a hús mint a leves.A 3,5 t-s gépeknél is a minél kisebb önsúlyra törekedj,nincs olyan sok választék mint gondolná az ember.
Válasz UE-28 #4507. hozzászólásáraRenaul Masterben van ponyvás, esetleg.
Ha meg valóban “ritkán” van használva, akkor mindegy lenne ha traktorral húznál valami ponyvás pótkocsit, arra azért fér rendesen. Csak már a piros rendszámra visszaminősítés nemigen fog menni, azt hiszem
Válasz UE-28 #4507. hozzászólásáraVan dialyban 6,5-es, vissza lehet minősíttetni 3,5-re.
Cimborának úgy van, tréleres kocsi, jóval stabilabb és nagyobb a rakfelülete is.
A 3,5 felettiben az útdíj visz sokat, főleg, hogy megint emelik, illetve a hatóságok nagyon szeretik a kicsiket, mert azokat könnyen túlsúlyra lehet vágni, akkor meg már dől is a pénz befelé.
Tegnap jöttek hozzám egy 10 t Ivecoval, velük beszéltem és hát valóban nem szabad csak 3.5 t-ban gondolkozni, mert ahogy már a kolléga itt is írta, olyan magas fix fenntartási díjai vannak, amit nem tudnék kigazdálkodni.
Így a távolabbi fuvarokra marad a nagy nyerges megbízás, a többi megyén belülilre meg valami Transit, Daily-t kell keresni.
A mostani megoldás költség szinten nyilván verhetetlen, de minden szabadidőmben a futót húzgálom
Válasz UE-28 #4500. hozzászólásáraHa jól értem, neked egy 7500kg összgördülő alatti nagy légköbös ponyvás,fix platós nem túl bonyolult műszaki felépítésű,de megbízható működésű "recege kéne bőven milcsi alatt. - Hát nekem az egyik hirdetés figyelőmön ott dekkol már kb. 2 hete egy erre hajazó jószág, tőled úgy 200km-re, a Körös partján. Talán az Avia előtt nem ártana rá pislantani. (Az infót a tulaj nem tolta túl, természete ez már a magyar embernek.) - Nekem a cseh-koreai relációról nincs jó véleményem. Már nem is gyártják, nem tudom milyen lehet az alkatrész ellátás.(Szlovákiába talán jobban van.) - 3500kg ög. felett köt. a tachográf, amire te használnád. Azon felül ott az útdíj, és befigyel az EKÁER is. Lehetne még figyelni a kis merciket: 8.12,8.15-17,atego,vagy az MAN-eket, pl.8.150-163... Az igazi truváj viszont egy vissza minősített lt.vagy vario... lehetne, persze ha a fentieknek megfelel. - Az + még mindig igaz, hogy a remény veszik oda utoljára és a használt cucc mindig lutri.
Válasz UE-28 #4504. hozzászólásáraSsanyongok használtan olcsók. 2-3000 euróból veszel egy 10-13 éves Rextont vagy Kyront ami technikailag nem sokban különbözik egymástól /motor és a karoszéria más/. Kyron ha nem zavargálod 8 L-be belefér, utánfutóval 9 L-re jöttem ki, de ez változó lehet terhelés szemszögéből.
Amikor tavaly voltam a Ssanyong kereskedőnél, felkínáltam ellenértékbe az én Kyronomat 2200-2500 euróról beszélt olyan autóról ami sohase volt még megkarcolva se, és napi használatban van. Feltétele volt, hogy a raktárkészleten levő új Rextonból kell vinnem, ha rendelek az elképzelésem szerint összeállitott kocsit, akkor csak 2000 eurót ad. Az utóbin ugrott az üzlet.
Ha nekem valaki mostan felkinálna 3000 eurót, már adom is a kezébe a sluszkulcsok.
Válasz sanyi1965 #4502. hozzászólásáraTudom, de ez már csak "c" opció lenne. Melós kisautó 206 hdi van ami futó nélkül 4 l eljár, van erre egy 60 kiskockás ponyvás futó, 70 el el csordogálva ezt is elviszi 7 l-el.
Évek óta, évi több ezer kockát szállítok így és nem is értem, hogy gátlócserékkel ugyan de hogy bírja?!?!?!?
Szóval ha veszek egy Rextont az is tuti 1.5-2 m ft meg egy 5x2 ponyvás futó is 800 e ft körül biztos van.
Ennyiből lengyelből tudnék hozni már 10 éves ponyvás dailyt is.
Válasz Maszek Zs #4501. hozzászólásáraAz a baj, hogy 1 m alatt lényegében semmi nincs és még az 1 m ft-os nak is ugyan ugy előjöhet bármi, hiszen 20 éves autókról beszélünk, a komfort ami lersze nem fő szempont pedig ugyan ott van.
Ezt az Aviat gombokért meg tudnám venni, mindene működik, 5.6 x 2.4 aluplatóval. Ha csináltatok rá zsír új ponyvát ponyvatartóval, akkor az pont olyan lesz amilyet akarok és tuti nem ázik be.
És akkor még mindig maradna vagy 300 e akksira, stb ha egy kis Ivecot nézek, amivel már a körbálát eladásra nem tudom úgy/annyit mozgatni.
Nem tudom mitévő legyek, az valószínű hogy jövő héten megnézzük.
Válasz UE-28 #4500. hozzászólásáraAkkora trailereket rángatnak REXTON-okkal hogy el sem hinnéd ilyen céllal,eszükbe nem jutna teherautót fenntartani ilyen terhek mellett.
Válasz UE-28 #4500. hozzászólásáraVolt itt egy 7,5-es állandó túlsúllyal járt. Elég jol birta,igaz km nem volt sok legmesszebb 40 km ment. De már tachográfos. De olcsó. Az viszont tényleg igaz,turbót cseréltünk. Ahol dolgozok volt 2 is azok mentek sokat gond nélkül. És valami ivecot utánfutóval. Nem lenne jobb?
Válasz Szabi. #4491. hozzászólásáraKifutotta volna,,, ,de ennek szebb a dizányja ,ez tetszett,meg így márka hűek vagyunk,meg be illik a flottába ,,,,na jó be csókoltam a fordnakremélem olvassák
Válasz bandigh #4484. hozzászólásáraAhh dehogy. Akárhogy befolytod szinte nulla a füst, de ha lerakott eszközzel alapról lepadlózod akkor míg ki nem forog addig a 3 másodpercig jelez az indiánoknak hehe
Érdekelne mit tudott írni bárki 2 tonna vasról amit törölni kellett.Inkább itt ütközzenek a különböző véleményeink-tapasztalataink/szerelési-használati/ ,minthogy ne a számára lehető legjobban megfelelő járművet válassza bármelyik kolléga.És el is várható hogy megosszuk egymással,ne csak a sablonos, szponzorált, sok mindent elfedő teszteket vegyük alapul.
Válasz bandigh #4471. hozzászólásáraMarhára örülök, hogy időben léptem az x350d-vel, valószínűleg az utolsó v6 dinoszauruszok egyike a piacon, már az amarok v6 sem rendelhető, csak a készleteket árulják.
Válasz Földönfuto #4473. hozzászólásáraPontosan.Egy normális méretű terepjáró vagy SUV univerzálisabb mint egy platós PICK UP,melyek legtöbbjében nem alap a középső difi,ezért félelmetesen tud viselkedni ha naivan terepjáróként próbálják használni + a fura súlyelosztása.A hajtásláncok optimális használatát figyelembe véve,jobb néha ha a pilótára minél kevesebb van bízva.
Válasz wernerj #4470. hozzászólásáraÜdv ezzel el lehetne menni egyszerre 1000 km-t, de ha toljuk neki elég szomjas, elsőre egy kicsit keménynek tűnik az ülés de kényelmes hosszabb úton is ,korábban F Rangerem volt,szerintem kényelmesebb/azért valószínű a Land Roverek kényelmesebbek/
Válasz bandigh #4471. hozzászólásáraHát itt vékonyabb a zseb,és használatfüggő kinek mi lenne a nyerőbb.A diskurzus családi és egyéb használati igénnyel/vontatás/ indult,én egy megfelelő nagyságú terepjárót ajánlanék illetve SUV-ot általánosságban a kollégának nem feltétlenül PICK UP hajtásképlettel.Kérdés, mennyit szán rá?
Válasz *** HM *** #4462. hozzászólásáraInkáb nézzél klaszikus SUV autót.
Toyota Landcruser ????
Ebben szépen elférne a család.
Utánfutót meg húzod, amikor szükséged van rá.
Újat vegyél!!! Burgonya, cukorkukorica idén jól "tejelt". És ha még azt nézem, hogy a Zetorral csak éjszaki életképeket raktál be,....... két müszakra dolgoztál?
Válasz szanberg #4467. hozzászólásáraOtt a pont,ráadásul jön a BLUE POWER ebben is.Nincs itt élmezőny csak népámítás-szükség megoldások mindnél.Lásd a csillagost is levették a palettáról,a négybetűsből beragadt ki tudja mennyi,a Mitsu bekékült + a PICK UP-ot úgy általában dobta a divat is.Pedig már ha szépen köszön valaki, kap hitelt bármire,nem jó előjel.
Válasz sanyi1965 #4466. hozzászólásáraAzért az újabb Isuzukkal már van gond, motorok is kopognak befelé szépen, meg volt itt 170ezret futott gép csúszó kuplunggal is ésatöbbi.
Mióta ilyen kis 1.9-es motorral van szerintem nem marad az élmezőnyben...
Válasz *** HM *** #4462. hozzászólásáraPICK UP-nál maradva,az elnyűhetetlenség szinonimájának tekinteni azokat közülük melyek már kék löttyel vannak etetve nem életszerű,és megint csak marad az ISUZU-TOYOTA duo,az előbbi modernebb motorral,utóbbi jobb nyomatékkal,terepen meg lenyomja őket bármely szakadt terepjáró.
Válasz *** HM *** #4462. hozzászólásáraMielőtt a családot furikáztatod , nézd meg elfértek-e benne,meglepett milyen kis hely van pont egy HILUX-ban. Szerintem családnál a biztonság és kényelmesség-hely-menetstabilitás szempont, és nem az hogy 5 méternél hosszabb billegőből szállj ki valahol.Ebben pedig szinte bármely komolyabb SUV átlép egy PICK UP-ot.
5864 hozzászólás
Válasz bandigh #4512. hozzászólásáraMondjuk egy Hl ponyvás pótot!
Abból még talán piros rendszámosat is találni.
Válasz UE-28 #4507. hozzászólásáraVisszaminősített kocsit pedig ne végy,bármelyik zsámolyos vagy útba épített kamerás kapu megfog,aztán többe kerül a hús mint a leves.A 3,5 t-s gépeknél is a minél kisebb önsúlyra törekedj,nincs olyan sok választék mint gondolná az ember.
Válasz UE-28 #4507. hozzászólásáraRenaul Masterben van ponyvás, esetleg.
Ha meg valóban “ritkán” van használva, akkor mindegy lenne ha traktorral húznál valami ponyvás pótkocsit, arra azért fér rendesen. Csak már a piros rendszámra visszaminősítés nemigen fog menni, azt hiszem
Válasz UE-28 #4507. hozzászólásáraVan dialyban 6,5-es, vissza lehet minősíttetni 3,5-re.
Cimborának úgy van, tréleres kocsi, jóval stabilabb és nagyobb a rakfelülete is.
A 3,5 felettiben az útdíj visz sokat, főleg, hogy megint emelik, illetve a hatóságok nagyon szeretik a kicsiket, mert azokat könnyen túlsúlyra lehet vágni, akkor meg már dől is a pénz befelé.
Válasz Nyomasek Bobo #4509. hozzászólására2007
Válasz Sk Laci #4505. hozzászólásáraMikori a tied?
Válasz UE-28 #4507. hozzászólásáraSzia! A mini nyergessel mi a helyzet?
Köszi az infokat!
Tegnap jöttek hozzám egy 10 t Ivecoval, velük beszéltem és hát valóban nem szabad csak 3.5 t-ban gondolkozni, mert ahogy már a kolléga itt is írta, olyan magas fix fenntartási díjai vannak, amit nem tudnék kigazdálkodni.
Így a távolabbi fuvarokra marad a nagy nyerges megbízás, a többi megyén belülilre meg valami Transit, Daily-t kell keresni.
A mostani megoldás költség szinten nyilván verhetetlen, de minden szabadidőmben a futót húzgálom
Válasz UE-28 #4500. hozzászólásáraHa jól értem, neked egy 7500kg összgördülő alatti nagy légköbös ponyvás,fix platós nem túl bonyolult műszaki felépítésű,de megbízható működésű "recege kéne bőven milcsi alatt. - Hát nekem az egyik hirdetés figyelőmön ott dekkol már kb. 2 hete egy erre hajazó jószág, tőled úgy 200km-re, a Körös partján. Talán az Avia előtt nem ártana rá pislantani. (Az infót a tulaj nem tolta túl, természete ez már a magyar embernek.) - Nekem a cseh-koreai relációról nincs jó véleményem. Már nem is gyártják, nem tudom milyen lehet az alkatrész ellátás.(Szlovákiába talán jobban van.) - 3500kg ög. felett köt. a tachográf, amire te használnád. Azon felül ott az útdíj, és befigyel az EKÁER is. Lehetne még figyelni a kis merciket: 8.12,8.15-17,atego,vagy az MAN-eket, pl.8.150-163... Az igazi truváj viszont egy vissza minősített lt.vagy vario... lehetne, persze ha a fentieknek megfelel. - Az + még mindig igaz, hogy a remény veszik oda utoljára és a használt cucc mindig lutri.
Válasz UE-28 #4504. hozzászólásáraSsanyongok használtan olcsók. 2-3000 euróból veszel egy 10-13 éves Rextont vagy Kyront ami technikailag nem sokban különbözik egymástól /motor és a karoszéria más/. Kyron ha nem zavargálod 8 L-be belefér, utánfutóval 9 L-re jöttem ki, de ez változó lehet terhelés szemszögéből.
Amikor tavaly voltam a Ssanyong kereskedőnél, felkínáltam ellenértékbe az én Kyronomat 2200-2500 euróról beszélt olyan autóról ami sohase volt még megkarcolva se, és napi használatban van. Feltétele volt, hogy a raktárkészleten levő új Rextonból kell vinnem, ha rendelek az elképzelésem szerint összeállitott kocsit, akkor csak 2000 eurót ad. Az utóbin ugrott az üzlet.
Ha nekem valaki mostan felkinálna 3000 eurót, már adom is a kezébe a sluszkulcsok.
Válasz sanyi1965 #4502. hozzászólásáraTudom, de ez már csak "c" opció lenne. Melós kisautó 206 hdi van ami futó nélkül 4 l eljár, van erre egy 60 kiskockás ponyvás futó, 70 el el csordogálva ezt is elviszi 7 l-el.
Évek óta, évi több ezer kockát szállítok így és nem is értem, hogy gátlócserékkel ugyan de hogy bírja?!?!?!?
Szóval ha veszek egy Rextont az is tuti 1.5-2 m ft meg egy 5x2 ponyvás futó is 800 e ft körül biztos van.
Ennyiből lengyelből tudnék hozni már 10 éves ponyvás dailyt is.
Válasz Maszek Zs #4501. hozzászólásáraAz a baj, hogy 1 m alatt lényegében semmi nincs és még az 1 m ft-os nak is ugyan ugy előjöhet bármi, hiszen 20 éves autókról beszélünk, a komfort ami lersze nem fő szempont pedig ugyan ott van.
Ezt az Aviat gombokért meg tudnám venni, mindene működik, 5.6 x 2.4 aluplatóval. Ha csináltatok rá zsír új ponyvát ponyvatartóval, akkor az pont olyan lesz amilyet akarok és tuti nem ázik be.
És akkor még mindig maradna vagy 300 e akksira, stb ha egy kis Ivecot nézek, amivel már a körbálát eladásra nem tudom úgy/annyit mozgatni.
Nem tudom mitévő legyek, az valószínű hogy jövő héten megnézzük.
Válasz UE-28 #4500. hozzászólásáraAkkora trailereket rángatnak REXTON-okkal hogy el sem hinnéd ilyen céllal,eszükbe nem jutna teherautót fenntartani ilyen terhek mellett.
Válasz UE-28 #4500. hozzászólásáraVolt itt egy 7,5-es állandó túlsúllyal járt. Elég jol birta,igaz km nem volt sok legmesszebb 40 km ment. De már tachográfos. De olcsó. Az viszont tényleg igaz,turbót cseréltünk. Ahol dolgozok volt 2 is azok mentek sokat gond nélkül. És valami ivecot utánfutóval. Nem lenne jobb?
Üdv!
Saját kocka és körbála szállításra keresek évek óta autót...
3.5 t ösztömeget néztem, nyilván rengeteg előnye van egy 7.5 t futó autóval szemben, de ott is kacérkodtam az Aviákkal.
Most találtam egy 98-as turbósat, ami t egy telefonos beszélgetés után érdemesnek tartanék megnézni.
Valkinek van erről a típusról tapasztalat?
Ami érdekelne:
-fenntartási költség (gépjárműadó, éves biztosítás, fogyasztás, esetleg útdíj)
-típushibák (turbótól félek kicsit)
Elsősorban csak megyén belül, alkalmanként lenne használva.
Tachográf?????
Köszönöm előre is!
Válasz sanyi1965 #4498. hozzászólásáraKössz
Válasz Diesel Tibor #4497. hozzászólásáraJó egészség mellett használjátok mindegyiket.
Válasz sanyi1965 #4496. hozzászólásáraJa ,ja.
Válasz Diesel Tibor #4492. hozzászólásáraCsoda hogy így fejlődik a Dél-Afrikai Köztársaság?
Válasz Sk Laci #4493. hozzászólásáraA családé
Válasz szanberg #4487. hozzászólásáraHa már a Toyota se megbízható, akkor már tényleg baj van.
Válasz Diesel Tibor #4492. hozzászólásáraMindegyik kocsinak te vagy a boldog tulajdonosa?
Válasz Szabi. #4491. hozzászólásáraKifutotta volna,,, ,de ennek szebb a dizányja ,ez tetszett,meg így márka hűek vagyunk,meg be illik a flottába ,,,,na jó be csókoltam a fordnakremélem olvassák
Válasz Diesel Tibor #4490. hozzászólásáraAzért az első árán inkább egy v6 amarokot vettem volna......
Válasz Szabi. #4489. hozzászólásáraÁ dehogy csak te is szereted a fordokat
Válasz Diesel Tibor #4488. hozzászólásáraCsege-i “Al Capone”
Válasz Szabi. #4434. hozzászólásáraA flotta.
Kori!
Cimborám 3 éves avensise amiről már írtam máskor is, kérlek szépen 103 ezer km- nél megint bexart.
Most a váltó állt be . ..
Válasz bandigh #4484. hozzászólásáraAhh dehogy. Akárhogy befolytod szinte nulla a füst, de ha lerakott eszközzel alapról lepadlózod akkor míg ki nem forog addig a 3 másodpercig jelez az indiánoknak hehe
Érdekelne mit tudott írni bárki 2 tonna vasról amit törölni kellett.Inkább itt ütközzenek a különböző véleményeink-tapasztalataink/szerelési-használati/ ,minthogy ne a számára lehető legjobban megfelelő járművet válassza bármelyik kolléga.És el is várható hogy megosszuk egymással,ne csak a sablonos, szponzorált, sok mindent elfedő teszteket vegyük alapul.
Válasz szanberg #4480. hozzászólásáraTél mélyen van a vas báttya
Válasz Moderátor #4482. hozzászólásáraVisszatért???
Moderálási elveink miatt törölve: 2020-02-27 03:38:55
Válasz szanberg #4478. hozzászólásáraAhhoz komoly akciók kellenének több éves túltárolás esetén,no meg vevő.
Nesze ne, euro7+++++
Mai kép
Válasz bandigh #4471. hozzászólásáraMarhára örülök, hogy időben léptem az x350d-vel, valószínűleg az utolsó v6 dinoszauruszok egyike a piacon, már az amarok v6 sem rendelhető, csak a készleteket árulják.
Mert fordból szerintem nem ragad be, eladják azokat.
Válasz sanyi1965 #4468. hozzászólásáraDe mi a négy betűs?
Válasz Földönfuto #4473. hozzászólásáraPontosan.Egy normális méretű terepjáró vagy SUV univerzálisabb mint egy platós PICK UP,melyek legtöbbjében nem alap a középső difi,ezért félelmetesen tud viselkedni ha naivan terepjáróként próbálják használni + a fura súlyelosztása.A hajtásláncok optimális használatát figyelembe véve,jobb néha ha a pilótára minél kevesebb van bízva.
Válasz wernerj #4470. hozzászólásáraÜdv ezzel el lehetne menni egyszerre 1000 km-t, de ha toljuk neki elég szomjas, elsőre egy kicsit keménynek tűnik az ülés de kényelmes hosszabb úton is ,korábban F Rangerem volt,szerintem kényelmesebb/azért valószínű a Land Roverek kényelmesebbek/
Válasz wernerj #4470. hozzászólásáraElég tetszetős
Válasz sanyi1965 #4472. hozzászólásáraHát nem tudom,de egy pick uppal nem szivesen mennék el egy 1000 plusz km-es nyaralásra.
Válasz bandigh #4471. hozzászólásáraHát itt vékonyabb a zseb,és használatfüggő kinek mi lenne a nyerőbb.A diskurzus családi és egyéb használati igénnyel/vontatás/ indult,én egy megfelelő nagyságú terepjárót ajánlanék illetve SUV-ot általánosságban a kollégának nem feltétlenül PICK UP hajtásképlettel.Kérdés, mennyit szán rá?
Válasz sanyi1965 #4468. hozzászólásáraNem mintha minden új pickup nem adblues lenne.. Amúgy hilux vagy L200.
Vagy ha nagyon megszaldt, Amarok V6
Én ezzel szemezek. Állítólag nagyon jók.https://www.uaz.hu/uaz/uaz-patriot
Válasz *** HM *** #4462. hozzászólásáraInkáb nézzél klaszikus SUV autót.
Toyota Landcruser ????
Ebben szépen elférne a család.
Utánfutót meg húzod, amikor szükséged van rá.
Újat vegyél!!! Burgonya, cukorkukorica idén jól "tejelt". És ha még azt nézem, hogy a Zetorral csak éjszaki életképeket raktál be,....... két müszakra dolgoztál?
Válasz szanberg #4467. hozzászólásáraOtt a pont,ráadásul jön a BLUE POWER ebben is.Nincs itt élmezőny csak népámítás-szükség megoldások mindnél.Lásd a csillagost is levették a palettáról,a négybetűsből beragadt ki tudja mennyi,a Mitsu bekékült + a PICK UP-ot úgy általában dobta a divat is.Pedig már ha szépen köszön valaki, kap hitelt bármire,nem jó előjel.
Válasz sanyi1965 #4466. hozzászólásáraAzért az újabb Isuzukkal már van gond, motorok is kopognak befelé szépen, meg volt itt 170ezret futott gép csúszó kuplunggal is ésatöbbi.
Mióta ilyen kis 1.9-es motorral van szerintem nem marad az élmezőnyben...
Válasz *** HM *** #4462. hozzászólásáraPICK UP-nál maradva,az elnyűhetetlenség szinonimájának tekinteni azokat közülük melyek már kék löttyel vannak etetve nem életszerű,és megint csak marad az ISUZU-TOYOTA duo,az előbbi modernebb motorral,utóbbi jobb nyomatékkal,terepen meg lenyomja őket bármely szakadt terepjáró.
Válasz *** HM *** #4462. hozzászólásáraMielőtt a családot furikáztatod , nézd meg elfértek-e benne,meglepett milyen kis hely van pont egy HILUX-ban. Szerintem családnál a biztonság és kényelmesség-hely-menetstabilitás szempont, és nem az hogy 5 méternél hosszabb billegőből szállj ki valahol.Ebben pedig szinte bármely komolyabb SUV átlép egy PICK UP-ot.