Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.04 FtUSD392.16 FtCHF430.11 FtGBP484.03 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Papír szerint 1.7 t az autó, erre vegyük rá a ponyvát és a szerkezetet, legyen 2 t. Akkor os 1.5 t kéne hivatalosan vinni.
Nekem 1 széna kocka 12-13 kg körül mozog, ezért gondoltam , hogy ennyivel lehet számolni, illetve egy ismerősnek is ilyen van, ő is viszi a 130 bálát simán vele.
Meglátjuk, hogy meg lesz e, mert nwkem alapelvem, hogy egy auto ha jó, akkor 2 hét alatt elmegy, másik alapelv, hogy ha meglátok valamit akkor menni kell érte azonnal, bárhol is legyen az az országban.
Ennek ellenére csak vasárnap tudok elmenni megnézni, hiába forgatok a pakliban a lapokat...
Válasz UE-28 #4519. hozzászólásáraA más Tranzitját én is megraknám 130 bálával,de az enyém angol gyári platós és 80 bálánál úgy leül mint a farkaskutya.Azon felül a vázát sem az örökkévalóságnak teremtették.Ha ő a nyerő fiók vázasat vegyél 350-est 140 le,2400 cm3 DURATORQ motorral,duplakerék,esp,klíma nélkülit.Van összkerekes is,2 hónappal a holland gyár bezárása után elkezdtek ilyet gyártani Albionban,kis híján megütött a szél,anno.A 3.2 motorú teljesen más kategória/C/,a 2.2-est meg hagyjuk.
A 7.5 tonnás alatti autókra van tachográf mentesség lehetőség max 100 km-ig a telephelytől meg csak mezőgazdasági célra használva. Mind a kettő autó így megy.
Válasz Nyomasek Bobo #4517. hozzászólásáraKivülről nem látni semmit, a hátsó kuforajtó belső falcán van vízelvezető lyuk az ajtóból, itt az egyiknél " meg van kelve a festék". Az alvázrámán is a festék mostan kezd itt ott elválni. Meglepő mödon a többi kóreai-japánhoz képest nem rohad. Amit szeret a rozsda az a kipusogó rendszer utolsó egszégjének a könyökcsöve. Ezt már hegeszgettem.
Válasz szantofold22 #4522. hozzászólásáraAz, hogy zsámolyos nem probléma, én szabályosan olyannal hoztam haza egy pótkocsit a Dunántúlról. Pl egy Sorrentó húzhat egy 3.5 t akár 6 m es forgózsámolyos 3 tengelyes nagy futót is, aminek 1.2 t körül van az önsúlya és 2.3 t a terhelhetősége.
Válasz UE-28 #4519. hozzászólásáraA románok szoktak olyan horrorszerelvénnyel közlekedni , hogy egy SUV húz egy zsámolyos pótkocsi -futó szerüséget.Olyan mint a nagy pótkocsi csak kicsibe autó után tehát forgózsámolyos.De az egy hl 6002 nel hosszabb..
65 km távra kellett volna 22 körbálát elvinnem a nagy póttal 350 ft/km mondtam rá (130 km) bő fél napos progi trakival, és sokallották az árat. Ezzel egyébként 320 db kockát is tudok vinni.
Talán ez a 4.5 x 2.1 es ponyvás platóméret az ami a legideálisabb kockának, ennyit a legtöbb vevő el tud pakolni ( kb 130 db), és ilyen autóval a legtöbb udvarra gond és károkozás nélkül be lehet állni.
Nem beszélve arról, hogy egy transit felponyvázva 130 kockával is belefér a 3500 kg ba.
Válasz UE-28 #4515. hozzászólásáraÉrtem.Viszont lehet nem ok nélkül.Pont e miatt a dij huza vona miatt nőtt meg az értéke ,esetleg?
Vagy ha frankó állapotú se mellékes! Elég nagy bosszúság ha lerohadsz vele jó messzire.Mentés stb főleg ha olyan úton ahol a rendőr kihív egy mentőt ami levontat mert mondjuk akadályozod a forgalmat. Azért jól nézd meg mit veszel. Inkább kuporgass még ,jobbra mert egy régi masina is könnyen foglalkozóssá válhat. A nagyoknál az útdíj még az Euro besorolástól is függ.Egy Euro 6 os nak kissebb a díja mint egy régebbinek. Persze lehet hogy árban meg sokkal több.
Válasz Gumóka #4511. hozzászólásáraAzoknak jóval erősebb a vázuk, és ha visszarakják 3.5 t ba akkor 1 tonnát se tudnak vinni hivatalosan. Így az 5 m es plató máris felesleges.
Ugyan ez van a Mascottokkal is, viszonylag olcsón megkapod, de csak szigetelőanyag hurcolásra jó...
Válasz UE-28 #4507. hozzászólásáraVisszaminősített kocsit pedig ne végy,bármelyik zsámolyos vagy útba épített kamerás kapu megfog,aztán többe kerül a hús mint a leves.A 3,5 t-s gépeknél is a minél kisebb önsúlyra törekedj,nincs olyan sok választék mint gondolná az ember.
Válasz UE-28 #4507. hozzászólásáraRenaul Masterben van ponyvás, esetleg.
Ha meg valóban “ritkán” van használva, akkor mindegy lenne ha traktorral húznál valami ponyvás pótkocsit, arra azért fér rendesen. Csak már a piros rendszámra visszaminősítés nemigen fog menni, azt hiszem
Válasz UE-28 #4507. hozzászólásáraVan dialyban 6,5-es, vissza lehet minősíttetni 3,5-re.
Cimborának úgy van, tréleres kocsi, jóval stabilabb és nagyobb a rakfelülete is.
A 3,5 felettiben az útdíj visz sokat, főleg, hogy megint emelik, illetve a hatóságok nagyon szeretik a kicsiket, mert azokat könnyen túlsúlyra lehet vágni, akkor meg már dől is a pénz befelé.
Tegnap jöttek hozzám egy 10 t Ivecoval, velük beszéltem és hát valóban nem szabad csak 3.5 t-ban gondolkozni, mert ahogy már a kolléga itt is írta, olyan magas fix fenntartási díjai vannak, amit nem tudnék kigazdálkodni.
Így a távolabbi fuvarokra marad a nagy nyerges megbízás, a többi megyén belülilre meg valami Transit, Daily-t kell keresni.
A mostani megoldás költség szinten nyilván verhetetlen, de minden szabadidőmben a futót húzgálom
Válasz UE-28 #4500. hozzászólásáraHa jól értem, neked egy 7500kg összgördülő alatti nagy légköbös ponyvás,fix platós nem túl bonyolult műszaki felépítésű,de megbízható működésű "recege kéne bőven milcsi alatt. - Hát nekem az egyik hirdetés figyelőmön ott dekkol már kb. 2 hete egy erre hajazó jószág, tőled úgy 200km-re, a Körös partján. Talán az Avia előtt nem ártana rá pislantani. (Az infót a tulaj nem tolta túl, természete ez már a magyar embernek.) - Nekem a cseh-koreai relációról nincs jó véleményem. Már nem is gyártják, nem tudom milyen lehet az alkatrész ellátás.(Szlovákiába talán jobban van.) - 3500kg ög. felett köt. a tachográf, amire te használnád. Azon felül ott az útdíj, és befigyel az EKÁER is. Lehetne még figyelni a kis merciket: 8.12,8.15-17,atego,vagy az MAN-eket, pl.8.150-163... Az igazi truváj viszont egy vissza minősített lt.vagy vario... lehetne, persze ha a fentieknek megfelel. - Az + még mindig igaz, hogy a remény veszik oda utoljára és a használt cucc mindig lutri.
Válasz UE-28 #4504. hozzászólásáraSsanyongok használtan olcsók. 2-3000 euróból veszel egy 10-13 éves Rextont vagy Kyront ami technikailag nem sokban különbözik egymástól /motor és a karoszéria más/. Kyron ha nem zavargálod 8 L-be belefér, utánfutóval 9 L-re jöttem ki, de ez változó lehet terhelés szemszögéből.
Amikor tavaly voltam a Ssanyong kereskedőnél, felkínáltam ellenértékbe az én Kyronomat 2200-2500 euróról beszélt olyan autóról ami sohase volt még megkarcolva se, és napi használatban van. Feltétele volt, hogy a raktárkészleten levő új Rextonból kell vinnem, ha rendelek az elképzelésem szerint összeállitott kocsit, akkor csak 2000 eurót ad. Az utóbin ugrott az üzlet.
Ha nekem valaki mostan felkinálna 3000 eurót, már adom is a kezébe a sluszkulcsok.
Válasz sanyi1965 #4502. hozzászólásáraTudom, de ez már csak "c" opció lenne. Melós kisautó 206 hdi van ami futó nélkül 4 l eljár, van erre egy 60 kiskockás ponyvás futó, 70 el el csordogálva ezt is elviszi 7 l-el.
Évek óta, évi több ezer kockát szállítok így és nem is értem, hogy gátlócserékkel ugyan de hogy bírja?!?!?!?
Szóval ha veszek egy Rextont az is tuti 1.5-2 m ft meg egy 5x2 ponyvás futó is 800 e ft körül biztos van.
Ennyiből lengyelből tudnék hozni már 10 éves ponyvás dailyt is.
Válasz Maszek Zs #4501. hozzászólásáraAz a baj, hogy 1 m alatt lényegében semmi nincs és még az 1 m ft-os nak is ugyan ugy előjöhet bármi, hiszen 20 éves autókról beszélünk, a komfort ami lersze nem fő szempont pedig ugyan ott van.
Ezt az Aviat gombokért meg tudnám venni, mindene működik, 5.6 x 2.4 aluplatóval. Ha csináltatok rá zsír új ponyvát ponyvatartóval, akkor az pont olyan lesz amilyet akarok és tuti nem ázik be.
És akkor még mindig maradna vagy 300 e akksira, stb ha egy kis Ivecot nézek, amivel már a körbálát eladásra nem tudom úgy/annyit mozgatni.
Nem tudom mitévő legyek, az valószínű hogy jövő héten megnézzük.
Válasz UE-28 #4500. hozzászólásáraAkkora trailereket rángatnak REXTON-okkal hogy el sem hinnéd ilyen céllal,eszükbe nem jutna teherautót fenntartani ilyen terhek mellett.
Válasz UE-28 #4500. hozzászólásáraVolt itt egy 7,5-es állandó túlsúllyal járt. Elég jol birta,igaz km nem volt sok legmesszebb 40 km ment. De már tachográfos. De olcsó. Az viszont tényleg igaz,turbót cseréltünk. Ahol dolgozok volt 2 is azok mentek sokat gond nélkül. És valami ivecot utánfutóval. Nem lenne jobb?
Válasz Szabi. #4491. hozzászólásáraKifutotta volna,,, ,de ennek szebb a dizányja ,ez tetszett,meg így márka hűek vagyunk,meg be illik a flottába ,,,,na jó be csókoltam a fordnakremélem olvassák
Válasz bandigh #4484. hozzászólásáraAhh dehogy. Akárhogy befolytod szinte nulla a füst, de ha lerakott eszközzel alapról lepadlózod akkor míg ki nem forog addig a 3 másodpercig jelez az indiánoknak hehe
5885 hozzászólás
Válasz sanyi1965 #4532. hozzászólásáraÉn a saját transitom is megrakom 130 bálával. Olyan, mintha semmi nem lenne rajta. Az nem teher neki.
Válasz sanyi1965 #4532. hozzászólására2.4 tdci 350 l dupla hátsó kerék és 138 le van írva.
![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Papír szerint 1.7 t az autó, erre vegyük rá a ponyvát és a szerkezetet, legyen 2 t. Akkor os 1.5 t kéne hivatalosan vinni.
Nekem 1 széna kocka 12-13 kg körül mozog, ezért gondoltam , hogy ennyivel lehet számolni, illetve egy ismerősnek is ilyen van, ő is viszi a 130 bálát simán vele.
Meglátjuk, hogy meg lesz e, mert nwkem alapelvem, hogy egy auto ha jó, akkor 2 hét alatt elmegy, másik alapelv, hogy ha meglátok valamit akkor menni kell érte azonnal, bárhol is legyen az az országban.
Ennek ellenére csak vasárnap tudok elmenni megnézni, hiába forgatok a pakliban a lapokat...
Válasz szanberg #4531. hozzászólására3,5t fölött gurul, és kereskedelmi áruszállítást végez.
Válasz UE-28 #4519. hozzászólásáraA más Tranzitját én is megraknám 130 bálával,de az enyém angol gyári platós és 80 bálánál úgy leül mint a farkaskutya.Azon felül a vázát sem az örökkévalóságnak teremtették.Ha ő a nyerő fiók vázasat vegyél 350-est 140 le,2400 cm3 DURATORQ motorral,duplakerék,esp,klíma nélkülit.Van összkerekes is,2 hónappal a holland gyár bezárása után elkezdtek ilyet gyártani Albionban,kis híján megütött a szél,anno.A 3.2 motorú teljesen más kategória/C/,a 2.2-est meg hagyjuk.
Válasz bandigh #4527. hozzászólásáraNem kell ahhoz tachográf, miért kéne.
A 7.5 tonnás alatti autókra van tachográf mentesség lehetőség max 100 km-ig a telephelytől meg csak mezőgazdasági célra használva. Mind a kettő autó így megy.
Válasz szantofold22 #4528. hozzászólásáraNincs ezekkel semmi baj, ha nem suzuki swiftel akarják húzni, plusz dupla súlyt rakni rá
Válasz Kisvuk #4525. hozzászólásáraPontosan erről beszèltem.!
Válasz UE-28 #4523. hozzászólásáraB+E -vel, tachográffal![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Kivéve ha telephelytől 100km-en belűl mozogsz vele.
Válasz UE-28 #4516. hozzászólásáraPontos adatot nem tudok róla súlyügyileg.
Viszont neki alufelépítményes, alufelnikkel légrugóval hátul.
Trélerként neki kocsihurcolásra teljesen jó.
Válasz UE-28 #4523. hozzászólásárahttps://auto.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/3_5t_as_utanfuto_Humbaur_101854180.htm![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Ez kell neked,erre fér egy pár bála.
Válasz Nyomasek Bobo #4517. hozzászólásáraKivülről nem látni semmit, a hátsó kuforajtó belső falcán van vízelvezető lyuk az ajtóból, itt az egyiknél " meg van kelve a festék". Az alvázrámán is a festék mostan kezd itt ott elválni. Meglepő mödon a többi kóreai-japánhoz képest nem rohad. Amit szeret a rozsda az a kipusogó rendszer utolsó egszégjének a könyökcsöve. Ezt már hegeszgettem.
Válasz szantofold22 #4522. hozzászólásáraAz, hogy zsámolyos nem probléma, én szabályosan olyannal hoztam haza egy pótkocsit a Dunántúlról. Pl egy Sorrentó húzhat egy 3.5 t akár 6 m es forgózsámolyos 3 tengelyes nagy futót is, aminek 1.2 t körül van az önsúlya és 2.3 t a terhelhetősége.![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Válasz UE-28 #4519. hozzászólásáraA románok szoktak olyan horrorszerelvénnyel közlekedni , hogy egy SUV húz egy zsámolyos pótkocsi -futó szerüséget.Olyan mint a nagy pótkocsi csak kicsibe autó után tehát forgózsámolyos.De az egy hl 6002 nel hosszabb..
Válasz sanyi1965 #4513. hozzászólására![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz bandigh #4512. hozzászólásáraIgy van!Piros rendszámmá visszaminősitett ,fekete már nem lehet többé.
Válasz bandigh #4512. hozzászólásáraVan piros rendszámos Hl pótom is, meg van 7.5 x 2.5m es nagy pótom is.
65 km távra kellett volna 22 körbálát elvinnem a nagy póttal 350 ft/km mondtam rá (130 km) bő fél napos progi trakival, és sokallották az árat. Ezzel egyébként 320 db kockát is tudok vinni.
Talán ez a 4.5 x 2.1 es ponyvás platóméret az ami a legideálisabb kockának, ennyit a legtöbb vevő el tud pakolni ( kb 130 db), és ilyen autóval a legtöbb udvarra gond és károkozás nélkül be lehet állni.
Nem beszélve arról, hogy egy transit felponyvázva 130 kockával is belefér a 3500 kg ba.
Most így látom, hogy nagyon erre billen a mérleg.
Válasz UE-28 #4515. hozzászólásáraÉrtem.Viszont lehet nem ok nélkül.Pont e miatt a dij huza vona miatt nőtt meg az értéke ,esetleg?
Vagy ha frankó állapotú se mellékes! Elég nagy bosszúság ha lerohadsz vele jó messzire.Mentés stb főleg ha olyan úton ahol a rendőr kihív egy mentőt ami levontat mert mondjuk akadályozod a forgalmat. Azért jól nézd meg mit veszel. Inkább kuporgass még ,jobbra mert egy régi masina is könnyen foglalkozóssá válhat. A nagyoknál az útdíj még az Euro besorolástól is függ.Egy Euro 6 os nak kissebb a díja mint egy régebbinek. Persze lehet hogy árban meg sokkal több.
Válasz Sk Laci #4510. hozzászólásáraRozsda?
Válasz Gumóka #4511. hozzászólásáraAzoknak jóval erősebb a vázuk, és ha visszarakják 3.5 t ba akkor 1 tonnát se tudnak vinni hivatalosan. Így az 5 m es plató máris felesleges.
Ugyan ez van a Mascottokkal is, viszonylag olcsón megkapod, de csak szigetelőanyag hurcolásra jó...
Válasz szantofold22 #4508. hozzászólásáraSzia!
![smile sad](/oldforum/images/smiles/sad.gif)
Leginkább az, hogy 1 szerelvény 4-5 M ft tól indul.
Válasz bandigh #4512. hozzászólásáraMondjuk egy Hl ponyvás pótot!![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Abból még talán piros rendszámosat is találni.
Válasz UE-28 #4507. hozzászólásáraVisszaminősített kocsit pedig ne végy,bármelyik zsámolyos vagy útba épített kamerás kapu megfog,aztán többe kerül a hús mint a leves.A 3,5 t-s gépeknél is a minél kisebb önsúlyra törekedj,nincs olyan sok választék mint gondolná az ember.
Válasz UE-28 #4507. hozzászólásáraRenaul Masterben van ponyvás, esetleg.
Ha meg valóban “ritkán” van használva, akkor mindegy lenne ha traktorral húznál valami ponyvás pótkocsit, arra azért fér rendesen. Csak már a piros rendszámra visszaminősítés nemigen fog menni, azt hiszem
Válasz UE-28 #4507. hozzászólásáraVan dialyban 6,5-es, vissza lehet minősíttetni 3,5-re.
Cimborának úgy van, tréleres kocsi, jóval stabilabb és nagyobb a rakfelülete is.
A 3,5 felettiben az útdíj visz sokat, főleg, hogy megint emelik, illetve a hatóságok nagyon szeretik a kicsiket, mert azokat könnyen túlsúlyra lehet vágni, akkor meg már dől is a pénz befelé.
Válasz Nyomasek Bobo #4509. hozzászólására2007
Válasz Sk Laci #4505. hozzászólásáraMikori a tied?
Válasz UE-28 #4507. hozzászólásáraSzia! A mini nyergessel mi a helyzet?
Köszi az infokat!
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
Tegnap jöttek hozzám egy 10 t Ivecoval, velük beszéltem és hát valóban nem szabad csak 3.5 t-ban gondolkozni, mert ahogy már a kolléga itt is írta, olyan magas fix fenntartási díjai vannak, amit nem tudnék kigazdálkodni.
Így a távolabbi fuvarokra marad a nagy nyerges megbízás, a többi megyén belülilre meg valami Transit, Daily-t kell keresni.
A mostani megoldás költség szinten nyilván verhetetlen, de minden szabadidőmben a futót húzgálom
Válasz UE-28 #4500. hozzászólásáraHa jól értem, neked egy 7500kg összgördülő alatti nagy légköbös ponyvás,fix platós nem túl bonyolult műszaki felépítésű,de megbízható működésű "recege kéne bőven milcsi alatt. - Hát nekem az egyik hirdetés figyelőmön ott dekkol már kb. 2 hete egy erre hajazó jószág, tőled úgy 200km-re, a Körös partján. Talán az Avia előtt nem ártana rá pislantani. (Az infót a tulaj nem tolta túl, természete ez már a magyar embernek.) - Nekem a cseh-koreai relációról nincs jó véleményem. Már nem is gyártják, nem tudom milyen lehet az alkatrész ellátás.(Szlovákiába talán jobban van.) - 3500kg ög. felett köt. a tachográf, amire te használnád. Azon felül ott az útdíj, és befigyel az EKÁER is. Lehetne még figyelni a kis merciket: 8.12,8.15-17,atego,vagy az MAN-eket, pl.8.150-163... Az igazi truváj viszont egy vissza minősített lt.vagy vario... lehetne, persze ha a fentieknek megfelel. - Az + még mindig igaz, hogy a remény veszik oda utoljára és a használt cucc mindig lutri.![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Válasz UE-28 #4504. hozzászólásáraSsanyongok használtan olcsók. 2-3000 euróból veszel egy 10-13 éves Rextont vagy Kyront ami technikailag nem sokban különbözik egymástól /motor és a karoszéria más/. Kyron ha nem zavargálod 8 L-be belefér, utánfutóval 9 L-re jöttem ki, de ez változó lehet terhelés szemszögéből.
Amikor tavaly voltam a Ssanyong kereskedőnél, felkínáltam ellenértékbe az én Kyronomat 2200-2500 euróról beszélt olyan autóról ami sohase volt még megkarcolva se, és napi használatban van. Feltétele volt, hogy a raktárkészleten levő új Rextonból kell vinnem, ha rendelek az elképzelésem szerint összeállitott kocsit, akkor csak 2000 eurót ad. Az utóbin ugrott az üzlet.
Ha nekem valaki mostan felkinálna 3000 eurót, már adom is a kezébe a sluszkulcsok.
Válasz sanyi1965 #4502. hozzászólásáraTudom, de ez már csak "c" opció lenne. Melós kisautó 206 hdi van ami futó nélkül 4 l eljár, van erre egy 60 kiskockás ponyvás futó, 70 el el csordogálva ezt is elviszi 7 l-el.
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Évek óta, évi több ezer kockát szállítok így és nem is értem, hogy gátlócserékkel ugyan de hogy bírja?!?!?!?
Szóval ha veszek egy Rextont az is tuti 1.5-2 m ft meg egy 5x2 ponyvás futó is 800 e ft körül biztos van.
Ennyiből lengyelből tudnék hozni már 10 éves ponyvás dailyt is.
Válasz Maszek Zs #4501. hozzászólásáraAz a baj, hogy 1 m alatt lényegében semmi nincs és még az 1 m ft-os nak is ugyan ugy előjöhet bármi, hiszen 20 éves autókról beszélünk, a komfort ami lersze nem fő szempont pedig ugyan ott van.
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Ezt az Aviat gombokért meg tudnám venni, mindene működik, 5.6 x 2.4 aluplatóval. Ha csináltatok rá zsír új ponyvát ponyvatartóval, akkor az pont olyan lesz amilyet akarok és tuti nem ázik be.
És akkor még mindig maradna vagy 300 e akksira, stb ha egy kis Ivecot nézek, amivel már a körbálát eladásra nem tudom úgy/annyit mozgatni.
Nem tudom mitévő legyek, az valószínű hogy jövő héten megnézzük.
Válasz UE-28 #4500. hozzászólásáraAkkora trailereket rángatnak REXTON-okkal hogy el sem hinnéd ilyen céllal,eszükbe nem jutna teherautót fenntartani ilyen terhek mellett.
Válasz UE-28 #4500. hozzászólásáraVolt itt egy 7,5-es állandó túlsúllyal járt. Elég jol birta,igaz km nem volt sok legmesszebb 40 km ment. De már tachográfos. De olcsó. Az viszont tényleg igaz,turbót cseréltünk. Ahol dolgozok volt 2 is azok mentek sokat gond nélkül. És valami ivecot utánfutóval. Nem lenne jobb?
Üdv!
Saját kocka és körbála szállításra keresek évek óta autót...
3.5 t ösztömeget néztem, nyilván rengeteg előnye van egy 7.5 t futó autóval szemben, de ott is kacérkodtam az Aviákkal.
Most találtam egy 98-as turbósat, ami t egy telefonos beszélgetés után érdemesnek tartanék megnézni.
Valkinek van erről a típusról tapasztalat?
Ami érdekelne:
-fenntartási költség (gépjárműadó, éves biztosítás, fogyasztás, esetleg útdíj)
-típushibák (turbótól félek kicsit)
Elsősorban csak megyén belül, alkalmanként lenne használva.
Tachográf?????
Köszönöm előre is!
Válasz sanyi1965 #4498. hozzászólásáraKössz![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz Diesel Tibor #4497. hozzászólásáraJó egészség mellett használjátok mindegyiket.
Válasz sanyi1965 #4496. hozzászólásáraJa ,ja.![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Válasz Diesel Tibor #4492. hozzászólásáraCsoda hogy így fejlődik a Dél-Afrikai Köztársaság?
Válasz Sk Laci #4493. hozzászólásáraA családé![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz szanberg #4487. hozzászólásáraHa már a Toyota se megbízható, akkor már tényleg baj van.
Válasz Diesel Tibor #4492. hozzászólásáraMindegyik kocsinak te vagy a boldog tulajdonosa?
Válasz Szabi. #4491. hozzászólásáraKifutotta volna,,, ,de ennek szebb a dizányja ,ez tetszett,meg így márka hűek vagyunk,meg be illik a flottába ,,,,na jó be csókoltam a fordnak
remélem olvassák ![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz Diesel Tibor #4490. hozzászólásáraAzért az első árán inkább egy v6 amarokot vettem volna......![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz Szabi. #4489. hozzászólásáraÁ dehogy
csak te is szereted a fordokat![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz Diesel Tibor #4488. hozzászólásáraCsege-i “Al Capone”![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Szabi. #4434. hozzászólásáraA flotta.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200227202107_001.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200227202710_003.jpg)
Kori!
Cimborám 3 éves avensise amiről már írtam máskor is, kérlek szépen 103 ezer km- nél megint bexart.
Most a váltó állt be . ..
Válasz bandigh #4484. hozzászólásáraAhh dehogy. Akárhogy befolytod szinte nulla a füst, de ha lerakott eszközzel alapról lepadlózod akkor míg ki nem forog addig a 3 másodpercig jelez az indiánoknak hehe